Skrevet av Emne: Kamp: vs. Brentford @ Elland Road, søndag 22/1 - 23 kl 15:00 Viaplay  (Lest 5285 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Jeg så for meg en "målbonanza-kamp", men det ser jo mer ut som første mål vinner-kamp.

Ayling har hatt en god kamp.
Super Leeds since 1968

bmoen

Se og bli kvitt March. Har har de kjøpt inn en spiss og Bamford sitter på benken. Hva f. ... er det han driver med?
BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

DER kommer Bamford inn! Ut med Rodrigo.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Bamford-time.
Inn for Rodrigo.
11 + tillegg å gjøre det på.

auren

Vil seg ikke dette ser det ut til. Egentlig en god andre omgang, men vi er ikke kliniske nok. Frykter 0-1 på tampen…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Tror ikke på 0-0. Blir det null eller tre poeng?
MOT

auren

Brentford nærmer seg nå som Leeds slurver mer og mer. Hatt et par farlige angrep. Greenwood inn på tampen og Roca ut.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Bare tre minutter tillegg....
To igjen.

auren

Slutt. 0-0. God andre omgang, men to poeng for lite. Nå regner jeg med Marsch sitter veldig utrygt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Typisk det, når vi for engangs skyld holder nullen, så scorer vi heller ikke.
Men en smultring bakover er et steg fremover.

Joe Jordan

Ikke bra nok. Brenford prøvde ikke engang. Likevel ender det 0-0.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

bmoen

Det er bare å bli kvitt March Han holder ikke mål i det hele tatt.
« Siste redigering: Januar 22, 2023, 16:55:32 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

Kato

Ikke i nærheten av Premier-League nivå på den benken vår. Planløst, håpløst seine bytter. Vi går ned med Marsch.
 

Fantasyland

Det hangler videre. Det blir vanskelig når det ikke finnes offensive mønstre. Stort pluss til Wøber i dag dog.

Torpe-do

Syns dette var ein underhaldande kamp, kjekk å sjå på. Syns eg ser gode tendensar dei siste kampane, mtp spelestil og kampbilde.


Sent from my iPhone using Tapatalk

GaryMac

Satte ikke pengene mine på 0-0 før kampen, ut fra hvordan vi har fremstått bakover og framover i det siste.
Litt mer stødig forsvar, men ikke noe plan for hva vi skal gjøre når vi har ball.
Når Gnonto ikke glitrer så er det mye som ikke fungerer offensivt. Og vi kan ikke bygge angrepsspillet vårt på at en 19-åring skal prestere på max i hver kamp.
« Siste redigering: Januar 22, 2023, 16:58:21 av GaryMac »

Cherry

Vi har jo ikke boksåpner…. Pablo 3.0..
Mangler kreativitet, som antagelig Aaronson skulle stå for. ???
Bra med ett enn 0 poeng da, Brentford / Frank er taktisk meget goe’ .

Fantasyland

Syns dette var ein underhaldande kamp, kjekk å sjå på. Syns eg ser gode tendensar dei siste kampane, mtp spelestil og kampbilde.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi må være på to forskjellige planter for jeg skjønner virkelig ikke hva du ser av tendenser her med mindre lykke og fromme kan karakteriseres som noe positivt.

Bjosse77

Endelig sitter det defensive spillet. Kontringen deres sent i kampen, 87. minutt?, skjer uten at de er i overtall på noe tidspunkt f.eks. Typisk nok svikter det offensivt.

Kato

Meslier 6 - I grunnen arbeidsledig.
Ayling 7 - Definitivt førstevalg på høyreback.
Wøber 7,5 - Spesielt god før pause.
Koch 7,5 - Så trygg ut med Wøber.
Struijk 6 - Mye med fremover, rufsete med ball.
Roca 7 - Kanskje hans beste kamp.
Adams 7,5 - Styrer midtbanen.
Harrison 7 - Er i bedre form, mangler sluttprodukt.
Gnonto 7 - Bra, men kom ikke helt til sin rett.
Rodrigo 7 - Skulle så gjerne sett han sammen med Bamford.
Aaronson 6 - Får der ikke helt til.
Bamford- Får for lite tid av en sjanseløs trener.
Greenwood - Lite å gjøre noe på.
Sinisterra - Såder, trenger spilletid.

Marsch - Kan ikke fatte hvorfor han enda skal få holde på med det tullet han holder på med. Inn i midten der det ikke finnes rom. Vi skaper knapt noe som helst til tross for mye ball.
 

Hallgeir *

Overrasket over hvor defensivt Brentford spilte. De hadde faktisk ikke et eneste skudd på mål.
Super Leeds since 1968

Perik

Syns dette var ein underhaldande kamp, kjekk å sjå på. Syns eg ser gode tendensar dei siste kampane, mtp spelestil og kampbilde.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Må ikke du komme her å være positiv, kjenner du ikke på dommedagsstemningen som rår her inne?
Vi spiller rumpe  ;)

Reaney

Igjen for ente gang (har kommet ut av tellinga) gjør Marsch valg som gjør at vi dupper i kvalitet. Første byttet er en ren skjær katastrofe. Hvordan er det mulig å tro at Sinisterra, fullstendig kamprusten og ute av form skal komme inn å snu kampen? Aronsson som jeg ikke er spesielt begeistret for hadde jo "momentum" og spilte kanskje opp mot sin beste Leeds kamp. Sinisterra fullstendig håpløs både pasningsmessig, tempomessig og ballmessig. Også går det nesten 10 min før Bamford kommer inn. I bytte med vår målfarligste spiss, Rodrigo. Beklager med nå må det bli slutt på "Circus Marsch". Det går bare ikke an å beholde en manager som ikke har de rette taktiske egenskapene til å vinne fotballkamper. Fattige ett poeng over streken etter halvspilt serie. Kaller man det forbedring?
« Siste redigering: Januar 22, 2023, 17:12:19 av Reaney »

Eriksen55

Skuffende. Spiller ingen rolle at vi spiller bra i andre omgang.

Skjønner ikke hvorfor Bamford kommer inn så sent. Han og Rodrigo burde fått mange minutter sammen. Så kunne heller Rutter blitt kastet innpå for Rodrigo etterhvert.

Harrison i bedring. Men gud bedre hvor mange angrep han ødelegger med altfor mange touch på ballen.

Det er null samhandling fremover. Kun enkeltmannsprestasjoner hvis vi evner å score.

Aaronson løper bare. Kunne like gjerne brukt Jacob Ingebrigtsen.

Jeg er så lei Jesse og spillestilen. At vi skal kuke alt inn i midten.

For all del mye bra spill. Men poeng er viktigst og de blir det ikke mange av.

Så håper jeg det er siste gang vi får se Harrison og Aaronson samtidig bak spissen. Det har de ikke riktige kvaliteter til.

Spiller vi med 1 tilbaketrukket spiss og 1 venstreving som trekker inn mot midten og Aaronson og Harrison bak spiss? Vanskelig å skjønne hva vi gjør offensivt.

Nå er tilliten til Jesse meget tynnslitt!

Cannavaro

Syns Tjernås kommenterer et par ting som synes å være et problem offensivt for oss ihvertfall :  Bamford må spille på topp, og vi må bruke Rodrigo i 10-er rollen.  Må la disse to få mer spilletid sammen.  Så har vi Struijk på venstreback, noe han viser gang på gang at han IKKE er ; angriper og kommer smalt inn i angrepet, og vi har ikke bredde. Skal sies at Gnonto også takk seg mye INN i banen i 2.omgang.  Dette er et par åpenbare feil/svakheter offensivt hos oss, som jeg mener Marsch MÅ kunne se !!
Alle klager på vår offensive plan, det er kanskje berettiget - men, mye starter med laguttaket.....Vi dominerte jo hele kampen, Brentford kom ikke til ER for å underholde, men for å få med seg poeng.  Dommeren tillater mye drøying av spill, og ga kun ett gult kort til Brentford spillere som stilte seg opp foran ball når vi fikk frispark !!  Tilleggstiden blir også innskrenket ifht til dette, det er rævva av dommerstanden.  Alikevel syns jeg det er små positive ting å spore, og jeg tror vi kan bli bedre og farligere offensivt når Sinisterra får opp formen og Rutter får vist seg fram.  Marsch får aldri verden sparken enda, her vil ledelsen se an flere kamper nå nærmest om vi henter hjem 3-poengere eller ikke.  Marsch lever allikevel farlig uten seire i de neste mot Nottingham, 2 ggr Scum og borte mot Everton.....
« Siste redigering: Januar 22, 2023, 17:10:31 av Cannavaro »
MFLU - Miracles For Leeds United

Gordon McUseless

Syns Tjernås kommenterer et par ting som synes å være et problem offensivt for oss ihvertfall :  Bamford må spille på topp, og vi må bruke Rodrigo i 10-er rollen.  Må la disse to få mer spilletid sammen.  Så har vi Struijk på venstreback, noe han viser gang på gang at han IKKE er ; angriper og kommer smalt inn i angrepet, og vi har ikke bredde. Skal sies at Gnonto også takk seg mye INN i banen i 2.omgang.  Dette er et par åpenbare feil/svakheter offensivt hos oss, som jeg mener Marsch MÅ kunne se !!
Alle klager på vår offensive plan, det er kanskje berettiget - men, mye starter med laguttaket.....Vi dominerte jo hele kampen, Brentford kom ikke til ER for å underholde, men for å få med seg poeng.  Dommeren tillater mye drøying av spill, og ga kun ett gult kort til Brentford spillere som stilte seg opp foran ball når vi fikk frispark !!  Tilleggstiden blir også innskrenket ifht til dette, det er rævva av dommerstanden.  Alikevel syns jeg det er små positive ting å spore, og jeg tror vi kan bli bedre og farligere offensivt når Sinisterra får opp formen og Rutter får vist seg fram.  Marsch får aldri verden sparken enda, her vil ledelsen se an flere kamper nå nærmest om vi henter hjem 3-poengere eller ikke.  Marsch lever allikevel farlig uten seire i de neste mot Nottingham, 2 ggr Scum og borte mot Everton.....
Selv om det er dritt å velte om på trenerteamet nok en gang i slutten av sesongen, er jeg enig at då må pluggen dras ut under Marsch selv før Everton om det ikke kommer en seier før det.

Hallgeir *

Det gule kortet som Koch fikk, gjør at han er ute mot Nottingham Forest i neste kamp. Da blir det en ny makker for Wöber der bak.
Super Leeds since 1968

Russel_Doig

Nok et steg i riktig retning, men vi trenger et par kjappe 3-poengere.


Kato

Det verste i dag var byttene. For en gangs skyld satt vi med en solid benk. Og vi trenger mål. Så går det 80 minutter før Bamford kommer inn, og Rutter blir sittende. Hjelpeløst.

Milou

Som vanleg blir det fokus på det negative på forumet. Alt i alt skal vi vere sånn passe nøgd med eit poeng mot formlaget Brentford, som kjem til Elland Road med 3 strake seierar - bl.a. mot Man City.

Vi heva oss litt i 2. omgang, men klarte ikkje å skape det heilt store mot eit defensivt Brentford-lag. Det mest positive er at vi klarer å dekke bra opp på kontringa vi får i mot i det 90. minutt. Slik vi spelte i haust hadde nok det blitt mål der.

Det er viktig å plukke poeng i desse kampane og det blir feil å rope på Marsch sin avgang etter ein solid kamp, der vi ser ut til å finne den defensive tryggleiken vi har etterlyst mesteparten av sesongen.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk