Skrevet av Emne: Kamp:FA-cup 4. runde vs. Accrington Stanley @ Crown Ground 28.01.23 kl 13:30 V1  (Lest 6269 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Greit med debut på Rutter,  og kamptrening på Sinisterra, Bamford og Firpo. Må få hele laget opp å gå.

Vil ha flere skudd fra den Harrison, husker kampen mot Newcastle ( trur æ ), gikk fra egen banehalvdel og klinket til i lengste kryss, fra 20 meter ++

Come on Leeds

Gordon McUseless

Vi burde ledet med flere, men så lenge det er bare et, så vet vi jo at de fleste klarer å score på oss.

Kato

Paradokset i dette januarvinduet er at vi ender opp kraftig forsterket, men for åttende vindu på rad ikke har klart å løse problemet på venstrebacken.
 

Blank_File

En kamp omtrent som forventet dette. Accrington kommer til en farlighet eller to, men vi ser mest giftige ut som seg hør og bør. Man skulle tro at spillestilen vår funker bedre mot lag av denne typen enn Bielsas. Få trekk rett på mål passer bedre på dårlige baner.

Johnnyj

Greit med debut på Rutter,  og kamptrening på Sinisterra, Bamford og Firpo. Må få hele laget opp å gå.

Vil ha flere skudd fra den Harrison, husker kampen mot Newcastle ( trur æ ), gikk fra egen banehalvdel og klinket til i lengste kryss, fra 20 meter ++

Come on Leeds
Ja, han er faktisk ikke så halvgæren fra distanse. Mener han hadde den suser borte mot West Bromwich også.

Morsomt å se at Rutter og Sini har funnet tonen på banen, de kommer til å bli viktig for oss utover sesongen

Sterland

Vi bør putte på et par til.. frykter AS kan skape farligheter. Så langt ok offensivt og tynt bakover. Bekymringsfullt at vi gir de så mange sjanser til å avslutte. Tviler sterkt på clean sheet

karaba

Det har vi flaks, men igjen fullstendig hjerneblødning i bakre rekke


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Stor sjanse for Stanley.

Bra at det var en midtstopper som fikk den skuddsjansen.
Super Leeds since 1968

Cherry

Rotete kamp, men slik blir det mot lag fra lavere divisjoner der tæl og innsats er 1. pri.
Vi må få ballen ned på bakken, da blir det tempo og vi får sjanser.
Både Rutter og Sinisterra virker rustne, så bra med minutter i dag.
Firpo funker fortsatt ikke syns jeg, blir enkelt løpt fra og ligger ofte feil.

Vi bør få 2-0 tidlig, så blir d litt mer ro.
 

Lucas the Kop Cat

Stor sjanse for Stanley.

Bra at det var en midtstopper som fikk den skuddsjansen.
Rodgers er vel ihuga Leeds-supporter har jeg lest.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Fido

Paradokset i dette januarvinduet er at vi ender opp kraftig forsterket, men for åttende vindu på rad ikke har klart å løse problemet på venstrebacken.

Kanskje det løser seg med en annen venstre midtstopper

Lucas the Kop Cat

Elendig av dommer, Rutter rives ned.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


karaba

Forferdelig dårlig dommer


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Veldig dårlig dommer så langt. Bamford snytt for klar straffe i første, og her blir Rutter revet ned og ingenting!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Veldig dårlig dommer så langt. Bamford snytt for klar straffe i første, og her blir Rutter revet ned og ingenting!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samtidig blåser han hver gang en rød går over ende.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Accrington nærme ved flere anledninger i starten her. Frykter det snart står 1-1.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Slett ikke sikker på at vi vinner denne kampen. Omkamp?
MOT

karaba

Bytte ut litt rustne spillere og  sikre seieren nå


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Nok en feilvurdering av dommer mot Bamford

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Hallgeir *

Ingen ting gratis fra dommer.

Klart frispark til Bamford.
Super Leeds since 1968

karaba

Nå begynner dommerens prestasjoner å bli en parodi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Johnnyj

Synes det er bekymringsverdig at grunnspillet vårt kun er hurtig kontringsfotball i lengderetning, selv mot et lag som dette.
Får spillerne bot for støttepasninger?

Savner at de holder på ballen og vrir spillet oftere sånn at det åpner seg mer rom. 

Lucas the Kop Cat

Stanley-fansen med joik

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Gordon McUseless

Synes det er bekymringsverdig at grunnspillet vårt kun er hurtig kontringsfotball i lengderetning, selv mot et lag som dette.
Får spillerne bot for støttepasninger?

Savner at de holder på ballen og vrir spillet oftere sånn at det åpner seg mer rom.

Kunne ikke sagt meg mer enig.

Lucas the Kop Cat

Sinisterra litt for lysten på å score selv.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Kato

Håpløst egoistisk av Sinisterra.

baste

Kunne ikke Sinisterra gitt den til Rutter ? Ingen stor kamp, men det er jo cup.
Trur og håper Leeds vil bli bedre og bedre utover i sesongen. Vi har noen spennende spillere i troppen nå.

MOT

Lucas the Kop Cat

Firpoooooo!

Endelig kom den farlige 2-0 ledelsen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

karaba

Måten vi skal spille fremover på når vi bryter er jo at ballen skal gå raskt men smalt, dette blir som å spille seg fremover i en smal korridor. Da skal alt av pasninger gå uhyre hurtig og presist og dette er det ikke alle spillerne som har ferdigheter til + at jeg mener dette gjør det enklere for motstander å forsvare seg også. Mot et lag som vi møter i dag som til de grader henger tauene så burde vi spille bredere og løpe fra de


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

Classy Bammy!!