Skrevet av Emne: Kamp: vs Manchester United@Old Trafford, Onsdag 8/2, kl.21.00, V Sport PL  (Lest 9184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GaryMac

Fornøyd med det poenget vi fikk med oss.
Ny match på søndag.

auren

Jadda!!! Et fantastisk bonuspoeng! Det hadde jeg aldri trodd! Herlig mentalitet på Leedsspillerne, og selv om vi gav fra oss 2-0, så skal vi være godt fornøyd med poenget og spillet.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Vi bør vel være fornøyd med 1 poeng slik utgangspunktet var og kampen forløp, men klarer ikke helt å irritere meg over at vi ikke klarte å holde unna.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Johnnyj

I dag var det mange som blødde for drakta. Stolt!

karaba

Vi kunne fort tatt 3p i dag, men 1p er veldig viktig og kam snu en trend


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Opp en plass på tabellen. På flere scorete mål enn West Ham.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
 

Bjosse77

Vi bør vel være fornøyd med 1 poeng slik utgangspunktet var og kampen forløp, men klarer ikke helt å irritere meg over at vi ikke klarte å holde unna.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Enig!
For en kamp av Ayling, han viser at dette betyr ekstremt mye for ham.

Wöber god defensivt, men slår mye farlige feklpasninger.

Håvard

Det poenget var så fortjent. Slik som i kveld skal Leeds jobbe. Stolt og glad i kveld.

ar9

Deilig. Utrolig nok holdt det helt inn. Godt å ta med seg videre for spillerne. De viser de kan.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.

Så enkelt kan det oppsummeres. +1 fra meg

Hallgeir *

Opp en plass på tabellen. På flere scorete mål enn West Ham.

Men nå er vi på likt kampantall som lagene rundt oss. Bra kjempet, og et viktig og uventet poeng erobret, igjen tatt fra et av topplagene.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
Elendig av Meslier? Er dekket av to forsvarere rett foran seg på siste målet. Muligens retningsforandring også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Bromancer

Surt å gi fra seg tomålsledelse, men fantastisk å få med seg et poeng!

Bjosse77

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
Elendig av Meslier? Er dekket av to forsvarere rett foran seg på siste målet. Muligens retningsforandring også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Nå må vi slutte å unnskylde Meslier for absolutt alt.....

Gordon McUseless

Surt etter 2-0, men isolert sett et godt resultat etter 5-1 og 6-2 der på de siste besøkene.
Få noen dager til med denne gjengen å spille seg sammen, så skulle en tro det ikke blir verre.
Synd med Sinisterra, men håper det ikke blir langvarig.
Blir vel noen uker ute for Pascal og. Han så rimelig groggy ut da han gikk ut.

Kato

Tre ting å ta med seg:

1. Likte arbeidsradiusen og duellstyrken sentralt med Adams og Mckennie.

2. Harrison kan bli bra i den rollen, må forbedre sistepasningen.

3. Max Wøber viktig bak der, litt usikker i pasningsspillet men det kommer.

palle

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
Elendig av Meslier? Er dekket av to forsvarere rett foran seg på siste målet. Muligens retningsforandring også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Enig. Reprisen viser vel at den ikke var så enkel, nei.
...ooo, vi vandrar saman...

Eriksen55

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.

Syntes det er lett å si at det er elendig av Meslier. Burde ha tatt den, men er dekket av Wöber og ser ikke utgangen og det er mange spillere foran.

Alt i alt spilte Meslier en bra kamp.

Sitter med en positiv følelse. Stort sett solide bakover. Mye mer trøkk og energi. Vi spilte bredere enn vanlig. Det beste er at det så ut som spillerne virkelig trøkka til. Herlig innsats i samtlige minutter.

De som mener Rasmus burde spille høyreback skjønner jeg meg ikke på. Ayling var knallgod i dag.

Sleivind

Veldig bra poeng, men likevel er jeg litt skuffet slik som kampen utartet seg. Ikke like paniske i dag som tidligere. Smartere i presspillet og mer ro med ballen.

Men som tidligere i sesongen, forsvaret med keeper er ikke bra nok.

Kato

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
Elendig av Meslier? Er dekket av to forsvarere rett foran seg på siste målet. Muligens retningsforandring også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Ja, elendig av Meslier. Skudd mitt på mål skal alle keepere ta.

Gordon McUseless

Synes Robin bortsett fra den tapte duellen på 2-1 målet muligens spilte sin beste kamp der bak sammen med Wöber.

GaryMac

Klarer vi å ta med oss fighting-spriten fra denne kampen videre i sesongen så rykker vi ikke ned.
Heroisk innsats.

Eriksen55

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
Elendig av Meslier? Er dekket av to forsvarere rett foran seg på siste målet. Muligens retningsforandring også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Nå må vi slutte å unnskylde Meslier for absolutt alt.....

Du må jo se at han er dekket? Kunne tatt den, absolutt. Men tabbe? Ikke i nærheten.

Man ser gjerne det man vil se..

Myhre10

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.

Syntes det er lett å si at det er elendig av Meslier. Burde ha tatt den, men er dekket av Wöber og ser ikke utgangen og det er mange spillere foran.

Alt i alt spilte Meslier en bra kamp.

Sitter med en positiv følelse. Stort sett solide bakover. Mye mer trøkk og energi. Vi spilte bredere enn vanlig. Det beste er at det så ut som spillerne virkelig trøkka til. Herlig innsats i samtlige minutter.

De som mener Rasmus burde spille høyreback skjønner jeg meg ikke på. Ayling var knallgod i dag.

Meget bra kamp, herlig vilje og guts. Svakt av Koch i duellen mot Rashford og Meslier burde ha tatt utligningen

Kato

Det er jo helt ufattelig at oppegående sportsdirektører ikke evner å kjøpe venstreback. Det er en marerittposisjon for oss.
 

Cherry

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
Elendig av Meslier? Er dekket av to forsvarere rett foran seg på siste målet. Muligens retningsforandring også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Nå må vi slutte å unnskylde Meslier for absolutt alt.....

Skivebom. Meslier gjør en kanonkamp, ja han kunne tatt 2-2 målet - men har jo glimrende redninger gjennom hele kampen.
Herlig poeng i dag, og gir boozt for gruppa.
Fin guts på midtbane med USgutta -  og Harrison liggende bak Bamford var vellykket!
Gir tom pluss for innhoppet til Aaronson, centimeter fra frisparkscoring også…
 

Kato

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
Elendig av Meslier? Er dekket av to forsvarere rett foran seg på siste målet. Muligens retningsforandring også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Nå må vi slutte å unnskylde Meslier for absolutt alt.....

Du må jo se at han er dekket? Kunne tatt den, absolutt. Men tabbe? Ikke i nærheten.

Man ser gjerne det man vil se..

Sier som ho i studio til Viaplay, keeperspillet er rævva i den situasjonen.

GeirO

Synes rett og slett Koch og Meslier spilte en kjempekamp, uansett hva andre sier...
MOT

Bjosse77

Ligger en del småting som gjør denne gjengen bra.

Gnonto ekstremt mye involvert og har godt blikk. Få orden på driblingene og de litt lengre innleggene. Kjempepotensiale.

Wöber god. Tøff. Bevegelig og rydder godt. Må få orden på pasningsspillet. Mange farlige feilpasninger i dag.

Meslier. God kamp, men må få.orden på shotstopping fra ganske nært hold. Få trent opp bedre reflekser. Ser rutinert ut, var god på langpasningene i dag. Surrer til en utrusning, men er vanligvis god på dette.

Bamford. Holder ballen høyere i banen, og holder ManUtd litt bak, men virker rusten. Svak førstetouch og feilpasninger. For mye frustrasjon mot medspillere.