Skrevet av Emne: Ny manager etter Jesse Marsch  (Lest 30745 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

auren

Ny manager etter Jesse Marsch
« på: Februar 06, 2023, 16:06:08 »
Ja, så har Jesse fått sparken. Endelig vil mange si. Men hvem tar over roret? Blir der en kortsiktig eller langsiktig løsning?

Noen kandidater:

Bielsa
Villa Boas
Solskjær
Knudsen
Corberan
Tuchel
Pochettino
Gerrard
Armas

Finnes selvsagt et hav av muligheter. Jeg vil ha inn en som kjenner PL og kan takle trøkket.

Discuss!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Februar 06, 2023, 17:05:19 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Ny manager
« Svar #1 på: Februar 06, 2023, 16:11:37 »
Det er noe drit å bytte trener midt i sesongen. Da er sjansen mindre for å få inn den vi vil ha. Særlig når vi er der vi er.

Cherry

Sv: Ny manager
« Svar #2 på: Februar 06, 2023, 16:15:23 »
Gode navn uten jobb, Benitez nevnes også.
Vært moro og sett hva Corberan kunne få til med Bielsa-ball og dette mannskapet vi nå har!

Jostein.

Sv: Ny manager
« Svar #3 på: Februar 06, 2023, 16:21:29 »
I PL så må en ha en Manager som har litt tyngde, spillere må ha en god dose respekt. Slik vi hadde med Bielsa.

Jeg og kunne tenkt meg Corberan, men er veldig vanskelig i PL.

Leeds Carajo!

RoarG

Sv: Ny manager
« Svar #4 på: Februar 06, 2023, 16:21:51 »
Corboran dukker opp i spekulasjonene. Og nå vil WBA fornye kontrakten hans. Tar gjerne i mot Carlos, jeg. Trodde Marsch skulle få en sjanse til. 3 poeng mot ManU, ellers var han ferdig. Har vi nå noen ny mann å sette inn på onsdag, eller blir det care taker?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: Ny manager
« Svar #5 på: Februar 06, 2023, 16:26:54 »
Digger Corberan, men håper på noe "tryggere".

Sterland

Sv: Ny manager
« Svar #6 på: Februar 06, 2023, 16:36:27 »
Corberan har levert bra resultater etter han forlot oss. Men jeg kjenner veldig lite til spillestilen han sverger til. Er det tilbake til mannsmarkering, massivt press, og full spiker fremover?
Vi trenger uansett en som kan snu trenden og skaffe oss 3 poengere. Mitt høyeste blant ledige managere er Tuchel. Tror han kunne gjort underverker, men er sannsynligvis for dyr

Russel_Doig

Sv: Ny manager
« Svar #7 på: Februar 06, 2023, 16:36:44 »
Thomas Tuchel

auren

Sv: Ny manager
« Svar #8 på: Februar 06, 2023, 16:40:37 »
Joe Donnohue
@JoeDonnohue
Understand #LUFC are not looking to re-appoint Marcelo Bielsa after Jesse Marsch's exit, despite being an early bookies favourite. Instead, Leeds hope to make an appointment before Wed night's game vs Man United at Old Trafford. Process already underway.

Hvis de håper å ansette en før onsdagens kamp, så er de allerede langt på vei å finne kandidaten. Tipper vi finner det ut i løpet av kvelden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Ny manager
« Svar #9 på: Februar 06, 2023, 16:49:23 »
Om Carlos:

The YEP understands the Spaniard is not currently the frontrunner for the vacancy, with the board aiming to bring in experience, but he remains highly thought of at Elland Road and a viable option.

auren

Sv: Ny manager
« Svar #10 på: Februar 06, 2023, 16:50:45 »
Om Carlos:

The YEP understands the Spaniard is not currently the frontrunner for the vacancy, with the board aiming to bring in experience, but he remains highly thought of at Elland Road and a viable option.

Hadde vært spennende med Corberan, men kanskje ikke enda? Jeg er enig i at nå trengs det a experienced head at the helmet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Ny manager
« Svar #11 på: Februar 06, 2023, 16:52:11 »
Om Carlos:

The YEP understands the Spaniard is not currently the frontrunner for the vacancy, with the board aiming to bring in experience, but he remains highly thought of at Elland Road and a viable option.

Hadde vært spennende med Corberan, men kanskje ikke enda? Jeg er enig i at nå trengs det a experienced head at the helmet.

auren

Jeg liker Carlos og er positiv, men virker som om styret nå vil ha erfaring og ferdigheter fra øverste hylle. Liker ambisjonen da..

Kato

Sv: Ny manager
« Svar #12 på: Februar 06, 2023, 16:53:52 »
1. Pochettino
2. Tuchel
3. Villas Boas

Av lista øverst i tråden er dette prioritert rekkefølge om vi kunne velge fritt. For mye gambling med Corberan slik ståa er nå.

NT

Sv: Ny manager
« Svar #13 på: Februar 06, 2023, 16:55:01 »
Om noen trekker frem Frank Lampard som kandidat, så vil jeg foreslå at forumet vurderer eksklusjon....  :)

 




Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #14 på: Februar 06, 2023, 17:15:02 »
Poch nede i 7/1 hos bookiene nå…

Eriksen55

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #15 på: Februar 06, 2023, 17:23:45 »
Veien videre. Corberan er spennende. Men at han skal inn nå de siste kampene er jeg spektisk til. Hadde vi vært i juli hadde jeg lett ønsket han. Litt for stor risiko nå.

Tuchel tror jeg hadde blitt kanon - Posh en drøm. Sistnevnte kanskje urealistisk. Men det var Bielsa til CC også.

Fyren i Celtic gir meg vann i munn. Vannvittig fotball han spiller. Litt ubeskrevet og suksess i Skotsk fotball for Celtic eller Rangers trenger ikke bety noe. Funket ikke for Villa med Gerrard. Men fotballen Celtic spiller er helt fantastisk.

Unggutten i Sporting super spennende, men som med Corberan litt for risikabelt. Men desto gøyere om det funker.

Hadde jeg visst at det hadde funket og vi ikke hadde rykket ned så hadde jeg gått for Corberan med Pablo og Berardi med en rolle i trenerteamet

Leser både Gerrard og Knutsen - Grøsser av tanken.

Blir noen spennende dager. Garantert at klubben har sondert og har hatt sine kandidater på blokka en stund. Ihvertfall fra før Liverpool kampen på Anfield
« Siste redigering: Februar 06, 2023, 17:35:33 av Eriksen55 »

Lucas the Kop Cat

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #16 på: Februar 06, 2023, 17:42:06 »
Veien videre. Corberan er spennende. Men at han skal inn nå de siste kampene er jeg spektisk til. Hadde vi vært i juli hadde jeg lett ønsket han. Litt for stor risiko nå.

Tuchel tror jeg hadde blitt kanon - Posh en drøm. Sistnevnte kanskje urealistisk. Men det var Bielsa til CC også.

Fyren i Celtic gir meg vann i munn. Vannvittig fotball han spiller. Litt ubeskrevet og suksess i Skotsk fotball for Celtic eller Rangers trenger ikke bety noe. Funket ikke for Villa med Gerrard. Men fotballen Celtic spiller er helt fantastisk.

Unggutten i Sporting super spennende, men som med Corberan litt for risikabelt. Men desto gøyere om det funker.

Hadde jeg visst at det hadde funket og vi ikke hadde rykket ned så hadde jeg gått for Corberan med Pablo og Berardi med en rolle i trenerteamet

Leser både Gerrard og Knutsen - Grøsser av tanken.

Blir noen spennende dager. Garantert at klubben har sondert og har hatt sine kandidater på blokka en stund. Ihvertfall fra før Liverpool kampen på Anfield
Uansett hvem, det vi trenger nå er en durkdreven, kynisk taktiker som kan få oss opp av sumpen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Bjosse77

Sv: Ny manager
« Svar #17 på: Februar 06, 2023, 17:50:59 »
1. Pochettino
2. Tuchel
3. Villas Boas

Av lista øverst i tråden er dette prioritert rekkefølge om vi kunne velge fritt. For mye gambling med Corberan slik ståa er nå.
This!

baste

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #18 på: Februar 06, 2023, 17:58:11 »
Ny manager i Everton endte med at de rundspilte Arsenal…
Hva vil ny manager i Leeds klare ? Vi har nok av spennende spillere, vil tru gutta gir 110% for den nye manageren.

Spennende dager ahead !


MOT

Barba

Sv: Ny manager
« Svar #19 på: Februar 06, 2023, 18:12:24 »
Om noen trekker frem Frank Lampard som kandidat, så vil jeg foreslå at forumet vurderer eksklusjon....  :)

Vet vi er Leeds, men gjør ikke en Clough en gang til. Blir spennende dette. Har vi også fått slik gullkrukke "mætt i peeng" også nå da?
Barba - MOT

Eriksen55

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #20 på: Februar 06, 2023, 18:17:08 »
Navnet er ikke nevnt som jeg kan se. Vincent Kompany har jo fått Burnley til å skinne etter gampefotballen til Dyche.

Nok av gode managere. Mange som kan lykkes av både kjente og ukjente. Jeg ønsker så inderlig at det blir full klaff og en som kan få det unge laget til å skinne. Vi vet jo at det er mulig. Jesse leverte mye bra fotball, tross alt.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #22 på: Februar 06, 2023, 18:19:52 »
Gerrard slenges inn som alternativ.

https://www.rangersnews.uk/news/former-rangers-manager-steven-gerrard-linked-with-leeds-united-job/


Det er fullt mulig at det kan funke bra. Men litt mye risiko, og det tror jeg ikke tiden er inne for nå.

Gerrard starter dessverre på minussiden om han får jobben.

leedslife

Sv: Ny manager
« Svar #23 på: Februar 06, 2023, 18:20:58 »
1. Pochettino
2. Tuchel
3. Villas Boas

Av lista øverst i tråden er dette prioritert rekkefølge om vi kunne velge fritt. For mye gambling med Corberan slik ståa er nå.
This!
Enig. Kan gjerne bytte Villas Boas for Cobrehan for min del. Har trodd fra Aspire dagene at han en dag ville ta over som hovedtrener.
Men lista er ganske standard. Få som kjente til Bielsa, Heckingbottom, TC. Bielsa var et skudd i blinde selv for klubben.
Men blir spennende. Vi trenger en aura med erfaring, taktiske evner og som kan være samlende for klubb og omgivelser rundt.

Eriksen55

Sv: Ny manager
« Svar #24 på: Februar 06, 2023, 18:22:27 »
1. Pochettino
2. Tuchel
3. Villas Boas

Av lista øverst i tråden er dette prioritert rekkefølge om vi kunne velge fritt. For mye gambling med Corberan slik ståa er nå.
This!
Enig. Kan gjerne bytte Villas Boas for min del for nr 3.
Men lista er ganske standard. Få som kjente til Bielsa, Heckingbottom, TC. Bielsa var et skudd i blinde selv for klubben.
Men blir spennende. Vi trenger en aura med erfaring, taktiske evner og som kan være samlende for klubb og omgivelser rundt.

Få som kjente til Bielsa og skudd i blinde?


leedslife

Sv: Ny manager
« Svar #25 på: Februar 06, 2023, 18:28:34 »
1. Pochettino
2. Tuchel
3. Villas Boas

Av lista øverst i tråden er dette prioritert rekkefølge om vi kunne velge fritt. For mye gambling med Corberan slik ståa er nå.
This!
Enig. Kan gjerne bytte Villas Boas for min del for nr 3.
Men lista er ganske standard. Få som kjente til Bielsa, Heckingbottom, TC. Bielsa var et skudd i blinde selv for klubben.
Men blir spennende. Vi trenger en aura med erfaring, taktiske evner og som kan være samlende for klubb og omgivelser rundt.

Få som kjente til Bielsa og skudd i blinde?
Var kanskje litt knotete formulert. Klubben med Orta og Kinnear selv ble jo høyst overrasket hvilken personlighet som møtte de den gang på første møte. Det er jo en kompleks type som er litt annerledes og ganske mye mer krevende enn vanlige trenere.
Jeg har aldri sett at Bielsa før Leeds er dratt opp på noe ønskeliste eller som noe referanse på dette forumet.
Sikkert noen som dro kjensel på navnet, men tviler sterkt at noen satt med så veldig dyp kunnskap.
Det samme kan vel sies om de andre vi har vervet til oss under Radr.
Heckinbottom kanskje nærmest da han var trener for Barnsley der han gjorde en relativt bra jobb med liten ressurser close på oss selv i nivå.

Blank_File

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #26 på: Februar 06, 2023, 18:39:36 »
Du bommer nok en del på Bielsa. For meg var han bare kjent gjennom Chile i 2010 og som den eneste sjefen for Argentina som hadde vunnet noe med Lionel Messi på laget.

De som har litt peiling på fotball var fullstendig klar over hvor banebrytende og viktig hans tilnærming til fotball har vært for mange moderne managere, selv om han ikke har vunnet så mye selv.

At han ikke sto på ønskeliste til noen her på forumet før han ble dratt opp av hatten, tror jeg derimot du har rett i.

Joe Jordan

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #27 på: Februar 06, 2023, 18:44:06 »
Nå må det inn noen med taktisk teft og PL erfaring. Og ikke Frank føkkings Lampard.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #28 på: Februar 06, 2023, 18:45:36 »
Du bommer nok en del på Bielsa. For meg var han bare kjent gjennom Chile i 2010 og som den eneste sjefen for Argentina som hadde vunnet noe med Lionel Messi på laget.

De som har litt peiling på fotball var fullstendig klar over hvor banebrytende og viktig hans tilnærming til fotball har vært for mange moderne managere, selv om han ikke har vunnet så mye selv.

At han ikke sto på ønskeliste til noen her på forumet før han ble dratt opp av hatten, tror jeg derimot du har rett i.
Så klart Blank_File. Var jo heller ikke ment som noe stikk til noen.
Er jo like mye med at Leeds brukte årene sine i League one og CC på den tiden han ble en type gudefigur for fotballhipstere. Legger man med de sesongene i Atletic og som content på innlegget ditt.
Etter det var han stort sett fotballpensjonist fra 13 til 18. Bomturene de siste sesongene, da spesielt Lazio og Lille skapte vel mer synlighet rundt alle de ville tingene rundt Bielsa enn hva det gjorde for fagmannen og geniet.

Blank_File

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #29 på: Februar 06, 2023, 18:47:38 »
Jeg kan ikke fatte at Pochettino, eller Tuchel for den saks skyld (men han er langt unna min ønskeliste), skulle være snev av interessert i å ta over denne skakkjørte klubben midt i sesongen.

Og hvis en mann som Pochettino skulle kommet inn nå, så er det også en krevende spillestil som jeg syns det er vanskelig å tenke seg at vil gi oss poeng på kort sikt.

Samtidig så blir jeg så vanvittig skuffa hvis vi henter inn en gampefotballtrener nå. Jeg vil NESTEN heller rykke ned enn å få inn Allardyce etc.

Selv om jeg tror det var på tide å la Marsch gå nå, så er jeg akkurat like bekymret for veien videre.