Skrevet av Emne: Ny manager etter Jesse Marsch  (Lest 31438 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #150 på: Februar 08, 2023, 16:15:03 »
Ikke N.E.S. da spyr jeg.

Leeds Live skriver at Orta er på tur til Spania, da er vel Iraola på tur inn.
« Siste redigering: Februar 08, 2023, 16:21:06 av Kato »
 

Gordon McUseless

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #151 på: Februar 08, 2023, 16:35:00 »
Ja, da sååååå....

Andrea Radrizzani

@andrearadri
Replying to
@threegoldcups
 and
@ConnorLUFC4
Not yet ..need more time. Let s support the lads now. Keep you posted

Han må slutte med dette. Mister all kredibilitet.

auren

Vedder på at han trodde de nesten var i mål med Corberan og så kollapset dealen.

Hallgeir *

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #152 på: Februar 08, 2023, 16:40:43 »
Ikke N.E.S. da spyr jeg.

Leeds Live skriver at Orta er på tur til Spania, da er vel Iraola på tur inn.

Helt enig.

Den fotballen Wolves spilte under hans ledelse, var drepende kjedelig.
Super Leeds since 1968

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #153 på: Februar 08, 2023, 16:44:54 »
Ja, da sååååå....

Andrea Radrizzani

@andrearadri
Replying to
@threegoldcups
 and
@ConnorLUFC4
Not yet ..need more time. Let s support the lads now. Keep you posted

Han må slutte med dette. Mister all kredibilitet.

auren

Vedder på at han trodde de nesten var i mål med Corberan og så kollapset dealen.

I følge de mer kredible kildene har ikke Corberan blitt kontakta engang. Bare Football Insider som rører i den gryta. Smyth, Hay etc sier Leeds liker han, men var ikke på topplista…

Eriksen55

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #154 på: Februar 08, 2023, 17:05:20 »
Ja, da sååååå....

Andrea Radrizzani

@andrearadri
Replying to
@threegoldcups
 and
@ConnorLUFC4
Not yet ..need more time. Let s support the lads now. Keep you posted

Han må slutte med dette. Mister all kredibilitet.

auren

Fordi han er en av få klubbeiere som faktisk tar seg bryet med å svare helt vanlige mennesker på some?

Syntes det er strålende av Rads.

De to tweetene han har skrevet ang dette påvirker da ikke kredibiliteten hans.

Cherry

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #155 på: Februar 08, 2023, 17:19:37 »
Trodde faktisk at vi hadde linet opp en kar , ettersom det gikk såpass kjapt å få Jesse ut porten.
Må ha vært signaler fra spillegruppa`tenker nå jeg, troen på prosjektet/spillestilen fada`ut.........

2-3 kamper med Interim manager/3 stk fra coach - staff er jo ikke ideelt, MEN de kan overraske
og tipper også at man forhører seg med "lederne i spillergruppa" - slik at man får satt noe man har tro på før disse kampene.

Uansett, her var jeg sikker på at ny Coach ventet i porten.
 

auren

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #156 på: Februar 08, 2023, 17:24:25 »
Ja, da sååååå....

Andrea Radrizzani

@andrearadri
Replying to
@threegoldcups
 and
@ConnorLUFC4
Not yet ..need more time. Let s support the lads now. Keep you posted

Han må slutte med dette. Mister all kredibilitet.

auren

Fordi han er en av få klubbeiere som faktisk tar seg bryet med å svare helt vanlige mennesker på some?

Syntes det er strålende av Rads.

De to tweetene han har skrevet ang dette påvirker da ikke kredibiliteten hans.
Han må gjerne svare fansen på faktaspørsmål og lignende, men å be folk ta i mot en spiller som ikke en gang har signet (og som ikke ble signet), og å gi forhåpninger på at ny manager skulle være på plass i går kveld/i dag tidlig, er unødvendige kommentarer i mine øyne.

Det fører til at fansen ikke klarer å ta han helt seriøst.

Alt i alt er Rad en fin mann som vi har mye å takke for!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #157 på: Februar 08, 2023, 20:34:07 »
Footy Accumulators

@FootyAccums
Andoni Iraola has rejected an approach from Leeds and will stay at Rayo Vallecano.

via
@Raul_GranadoOCR

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #158 på: Februar 08, 2023, 20:35:06 »
Footy Accumulators

@FootyAccums
Andoni Iraola has rejected an approach from Leeds and will stay at Rayo Vallecano.

via
@Raul_GranadoOCR

Hva står vi igjen med da?
Dette lukter ikke litt korttidskontrakt til en ringrev også går man all inn for noe i sommer?

GeirO

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #159 på: Februar 08, 2023, 20:58:52 »
Tom Nordli som caretaker...kilde ukjent.
MOT

Killa

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #160 på: Februar 09, 2023, 08:25:59 »
Footy Accumulators

@FootyAccums
Andoni Iraola has rejected an approach from Leeds and will stay at Rayo Vallecano.

via
@Raul_GranadoOCR

Er dette en troverdig kilde? Klamrer meg til håpet om det ikke er tilfelle og at spanjolen fortsatt er aktuell....

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #161 på: Februar 09, 2023, 08:26:39 »
Footy Accumulators

@FootyAccums
Andoni Iraola has rejected an approach from Leeds and will stay at Rayo Vallecano.

via
@Raul_GranadoOCR

Hva står vi igjen med da?
Dette lukter ikke litt korttidskontrakt til en ringrev også går man all inn for noe i sommer?

Hmmm...fortsatt ingen av the top dogs som har bekreftet dette. Kun denne ene twitter-kontoen uten noen kjente følgere. Så kom denne i går kveld:

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/leeds-manager-target-leaves-spain-29168957

Litt kjapp research viser at han som har skrevet artikkelen, Jeremy Cross, følges av blant annet Fabrizio på Twitter. Kanskje det ikke er helt kjørt alikevel? Må se hva som skjer utover dagen.

auren

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #162 på: Februar 09, 2023, 08:34:32 »
Footy Accumulators

@FootyAccums
Andoni Iraola has rejected an approach from Leeds and will stay at Rayo Vallecano.

via
@Raul_GranadoOCR

Hva står vi igjen med da?
Dette lukter ikke litt korttidskontrakt til en ringrev også går man all inn for noe i sommer?

Hmmm...fortsatt ingen av the top dogs som har bekreftet dette. Kun denne ene twitter-kontoen uten noen kjente følgere. Så kom denne i går kveld:

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/leeds-manager-target-leaves-spain-29168957

Litt kjapp research viser at han som har skrevet artikkelen, Jeremy Cross, følges av blant annet Fabrizio på Twitter. Kanskje det ikke er helt kjørt alikevel? Må se hva som skjer utover dagen.

Hay skrev vel i går at Iraola avholdt treningen som vanlig onsdag. Det betyr jo ikke at ting er dødt. Men nå må ting snart skje. Kan leve med at Skubala og co. får sjansen igjen på søndag, men tidlig neste uke bør ny manager være på plass.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #164 på: Februar 09, 2023, 10:16:58 »
Fra Phil Hay- https://theathletic.com/4171294/2023/02/09/leeds-new-manager-andoni-iraola/

Leeds United’s attempt to appoint Andoni Iraola as their next head coach is at a standstill despite a bid to secure a deal over the past 24 hours.

Iraola, 40, was identified by Leeds as a leading candidate to replace Jesse Marsch at Elland Road, but negotiations to secure his exit from Rayo Vallecano have failed to make progress.

Director of football Victor Orta was in Spain yesterday to try and advance talks but flew back to England without an agreement in place.

Orta was present at Old Trafford for Leeds’ 2-2 draw with Manchester United on Wednesday night.

The Premier League club were optimistic that Iraola would be keen on the post — made vacant by Marsch’s sacking on Monday — but Rayo Vallecano, who appointed the former Athletic Bilbao defender in 2020 and are fifth in La Liga, are fighting to retain him with European qualification a serious possibility.

Leeds hoped to have a replacement for Marsch lined up before the end of the weekend and are still attempting to secure a new boss in that timeframe.

Feyenoord’s Arne Slot, a name linked over the past few days, has been the subject of discussions among the hierarchy at Elland Road, although the expectation at the start of the week was that he would not exit the Eredivisie leaders mid season.

Work on the appointment is set to continue on Thursday. Leeds, meanwhile, remain in the caretaker hands of Michael Skubala, Chris Armas and Paco Gallardo who guided the squad to a draw at Old Trafford yesterday.

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #165 på: Februar 09, 2023, 12:08:58 »
Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
Andoni Iraola, now set to stay at Rayo Vallecano despite Leeds United job talks. ⚪️⛔️ #LUFC

Arne Slot on Leeds links: “I’ve read the news but I haven’t seen anything on my phone. What will I do when a message comes in from Leeds? Open the message”, tells
@ESPNNL

Dennis

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #166 på: Februar 09, 2023, 12:14:39 »


Slettet kort tid etter. Som flere ganger før surner Radrizzanis tweets raskere enn melk i sola.

Åpenhet mot fansen er jeg helt for, men jeg fatter ikke hvorfor han går ut tirsdag og sier at de håper på hvit røyk samme kveld eller i morgen. Onsdag kommer og så "trengs det litt mer tid".

Nå er de redusert til bønn...

>:(
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #167 på: Februar 09, 2023, 12:15:38 »


Slettet kort tid etter. Som flere ganger før surner Radrizzanis tweets raskere enn melk i sola.

Åpenhet mot fansen er jeg helt for, men jeg fatter ikke hvorfor han går ut tirsdag og sier at de håper på hvit røyk samme kveld eller i morgen. Onsdag kommer og så "trengs det litt mer tid".

Nå er de redusert til bønn...

>:(

Så den nettopp. Han fremstår som en klovn ved å holde på sånn...

auren

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #168 på: Februar 09, 2023, 12:28:41 »
Miguel Delaney
@MiguelDelaney
Am told Slot “seriously considering” - but a wrench to leave a Feyenoord who could win title

Kan lite om Slot, men det lille jeg har fått med meg synes jeg høres spennende ut. Håper vi lander ham!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dylan

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #169 på: Februar 09, 2023, 12:29:31 »
Nei, synes ikke det. Dette er innenfor det jeg aksepterer, tror ikke folk, media, andre forballaktører sitter og rister oppgitt på hodet av slike meldinger, jeg tenker det vitner om genuint engasjement.

Dylan

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #170 på: Februar 09, 2023, 12:31:32 »
Meldingen min handlet om Radrizzani, men Auren kom i mellom.....

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #171 på: Februar 09, 2023, 12:34:40 »
Nei, synes ikke det. Dette er innenfor det jeg aksepterer, tror ikke folk, media, andre forballaktører sitter og rister oppgitt på hodet av slike meldinger, jeg tenker det vitner om genuint engasjement.

Du må klare å skille på engasjement og profesjonalitet når du er styreleder i en PL-klubb. Utenfor klubben blir dette latterliggjort og mange Leeds-supportere syntes jo dette er skikkelig amatørmessig opptreden.

Dennis

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #172 på: Februar 09, 2023, 12:35:40 »
Miguel Delaney
@MiguelDelaney
Am told Slot “seriously considering” - but a wrench to leave a Feyenoord who could win title

Kan lite om Slot, men det lille jeg har fått med meg synes jeg høres spennende ut. Håper vi lander ham!

auren

Etter hvert som tiden går og det er tydelig hick ups i prosessen, blir jeg mer og mer redd for Hasenhuttl eller Gerrard. Grøss og gru. Det er forhåpentligvis bare gamle skuffelser som gjør seg gjeldende.

Jeg var uenig i hva som skjedde for 12 mnd sida. De sparket Marsch 3-4 mnd for seint (post Leicester var tidspunktet) og om de klarer å rote til dette også, så er det under enhver kritikk. Ting tyder på at dette ikke går helt som Radrizzani håpet, men jeg forventer at de både har kartlagt objekter i lengre tid og ikke minst har hatt flere navn på blokka.

Det blir noen spennende dager fremover!

PS: For øvrig helt enig i å skille mellom engasjement og profesjonalitet. Twitter-rants og premature ansettelses-meldinger kan ikke unnskyldes med engasjement hver gang det skjer. Samme med Ortas to fingre og hyling og skriking mot egne fans fra VIP-tribuna. Hadde dette vært Scum, Liverpool eller Chelsea hadde vi gosset oss over dette.
« Siste redigering: Februar 09, 2023, 12:39:18 av Dennis »
Marching on together!

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #173 på: Februar 09, 2023, 12:38:16 »
Nei, synes ikke det. Dette er innenfor det jeg aksepterer, tror ikke folk, media, andre forballaktører sitter og rister oppgitt på hodet av slike meldinger, jeg tenker det vitner om genuint engasjement.

Du må klare å skille på engasjement og profesjonalitet når du er styreleder i en PL-klubb. Utenfor klubben blir dette latterliggjort og mange Leeds-supportere syntes jo dette er skikkelig amatørmessig opptreden.
Jeg er helt, helt enig. Er jo supporterne av klubben og som er viktige her.
Men til tweeten. Det ser helt hinsides ut når man bare limer inn det Radrizanni skriver, men tar man med hele tweeten, altså det han svarer på, så er det jo et forsøk på et morsomt svar (slik jeg tolker det). Men så forstår han selv at vi kanskje ikke er i en situasjon der den går så bra hjem så han sletter den.

Altså, han svarer på: Just driving past church and didn't see any white smoke @andreradri...

Dennis

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #174 på: Februar 09, 2023, 12:41:10 »
Nei, synes ikke det. Dette er innenfor det jeg aksepterer, tror ikke folk, media, andre forballaktører sitter og rister oppgitt på hodet av slike meldinger, jeg tenker det vitner om genuint engasjement.

Du må klare å skille på engasjement og profesjonalitet når du er styreleder i en PL-klubb. Utenfor klubben blir dette latterliggjort og mange Leeds-supportere syntes jo dette er skikkelig amatørmessig opptreden.
Jeg er helt, helt enig. Er jo supporterne av klubben og som er viktige her.
Men til tweeten. Det ser helt hinsides ut når man bare limer inn det Radrizanni skriver, men tar man med hele tweeten, altså det han svarer på, så er det jo et forsøk på et morsomt svar (slik jeg tolker det). Men så forstår han selv at vi kanskje ikke er i en situasjon der den går så bra hjem så han sletter den.

Altså, han svarer på: Just driving past church and didn't see any white smoke @andreradri...

La oss håpe det er slik. Det kan jo også forklare slettingen, der de andre har stått.
Marching on together!

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #175 på: Februar 09, 2023, 12:48:23 »
Nei, synes ikke det. Dette er innenfor det jeg aksepterer, tror ikke folk, media, andre forballaktører sitter og rister oppgitt på hodet av slike meldinger, jeg tenker det vitner om genuint engasjement.

Du må klare å skille på engasjement og profesjonalitet når du er styreleder i en PL-klubb. Utenfor klubben blir dette latterliggjort og mange Leeds-supportere syntes jo dette er skikkelig amatørmessig opptreden.
Jeg er helt, helt enig. Er jo supporterne av klubben og som er viktige her.
Men til tweeten. Det ser helt hinsides ut når man bare limer inn det Radrizanni skriver, men tar man med hele tweeten, altså det han svarer på, så er det jo et forsøk på et morsomt svar (slik jeg tolker det). Men så forstår han selv at vi kanskje ikke er i en situasjon der den går så bra hjem så han sletter den.

Altså, han svarer på: Just driving past church and didn't see any white smoke @andreradri...

La oss håpe det er slik. Det kan jo også forklare slettingen, der de andre har stått.
Vil tro det, men igjen.
Ellers helt enig i det du skriver og det du har skrevet vedr dette tidligere.
Det er modent for skifte. Inn med mer kompetanse og ikke minst profesjonalitet og pondus.
Håper virkelig 49ers er de eierne.

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #176 på: Februar 09, 2023, 12:55:26 »
Se her, jaaa...

BBC Sport

@BBCSport
Rayo Vallecano have blocked an approach for Andoni Iraola from Leeds United.

@GuillemBalague
 says the manager has not been granted permission to speak to the Premier League club.

More: https://www.bbc.com/sport/football/64582025

Dennis

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #177 på: Februar 09, 2023, 13:08:54 »
Se her, jaaa...

BBC Sport

@BBCSport
Rayo Vallecano have blocked an approach for Andoni Iraola from Leeds United.

@GuillemBalague
 says the manager has not been granted permission to speak to the Premier League club.

More: https://www.bbc.com/sport/football/64582025

Kontrakt ut sesongen, spekulert i en release clause på omtrent 100 millioner kroner. Det er selvsagt ikke småpenger, men om dette er mannen de vil ha kan jeg ikke skjønne at den summen skal velte lasset. Det er vel akkurat brukt en halv milliard i januar, om man tar med WMc fremtidige overgangssum med i beregningen.

Se på Newcastle. Det var ikke spillere som hovedsakelig reddet laget i januar i fjor, det var Eddie Howe.
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #178 på: Februar 09, 2023, 13:22:51 »
Se her, jaaa...

BBC Sport

@BBCSport
Rayo Vallecano have blocked an approach for Andoni Iraola from Leeds United.

@GuillemBalague
 says the manager has not been granted permission to speak to the Premier League club.

More: https://www.bbc.com/sport/football/64582025

Kontrakt ut sesongen, spekulert i en release clause på omtrent 100 millioner kroner. Det er selvsagt ikke småpenger, men om dette er mannen de vil ha kan jeg ikke skjønne at den summen skal velte lasset. Det er vel akkurat brukt en halv milliard i januar, om man tar med WMc fremtidige overgangssum med i beregningen.

Se på Newcastle. Det var ikke spillere som hovedsakelig reddet laget i januar i fjor, det var Eddie Howe.

Jupp, jeg nevnte litt om det i et tidligere innlegg. 10 millioner euro +, noe i den duren. Jeg skjønner at det er provoserende når han har 3 måneder igjen på kontrakta, men altså, hva er egentlig 10 millioner euro for en klubb som Leeds når fortsatt PL-spill ligger i potten ?. Jeg tenker det er, for å bruke et slitt uttrykk,  just do it territorie.

Nå er vel nesa vendt mot Amsterdam og Arne Slot, siste jeg hørte der er at han også har en utkjøpsklausul, men den er først gjeldende fra i sommer. Så om Feyenoord setter seg på bakbeina er vi rimelig f**ked der og..

Eriksen55

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #179 på: Februar 09, 2023, 14:56:21 »


Slettet kort tid etter. Som flere ganger før surner Radrizzanis tweets raskere enn melk i sola.

Åpenhet mot fansen er jeg helt for, men jeg fatter ikke hvorfor han går ut tirsdag og sier at de håper på hvit røyk samme kveld eller i morgen. Onsdag kommer og så "trengs det litt mer tid".

Nå er de redusert til bønn...

>:(

Som du skrev så håpet de å ha det klart. Alle skjønner at det har oppstått noen utfordringer når det ikke skjer. Helt overlegent at han gidder å informere.

Gode nyheter hylles når han skriver. Når det ikke er utelukkende positivt er han en klovn.
« Siste redigering: Februar 09, 2023, 14:59:13 av Eriksen55 »