Skrevet av Emne: Kamp: vs Southampton @Elland Road, lørdag 25/2. kl.16.00 på Vsport PL2  (Lest 6679 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

GeirO

Harrison får en "ny" sjanse på høyre kant.
MOT

RoarG

Det er nå det gjelder. Taper man denne kampen, kan det tyde på at man er like dårlige som de mest pessimistiske røstene hevder. Da må styret ta sine hatter å gå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Vi må begynne å bruke høyresiden også. Det blir for lett når alt motstander trenger er å ikke inn Gnonto.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GeirO

Venter på Graciaeffekten, men kanskje litt mye å forvente etter så kort tid som manager...
MOT

GeirO

Morsomt at Aaronson og Harrison er blant våre beste den første halvtimen.

MOT

Eriksen55

Morsomt at Aaronson og Harrison er blant våre beste den første halvtimen.

Absolutt.

Men det hjelper ikke all verden når sluttproduktet er så svakt. Men en stor bedring spillemessig, så håper det gir resultater og ekstra selvtillit.

GaryMac

Må jo skyte selv der, Mckennie....

palle

Første mål vinner. Og når ikke det blir avslutning på mål DER, da...
...ooo, vi vandrar saman...

lojosang

Jeg liker presslinje plassert fire meter fra pfaansod dødlinje.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
- Leif Olav

lojosang

Må jo skyte selv der, Mckennie....
Og der så vi kanskje hvorfor han ikke skjøt sist?

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

GeirO

Som vanlig, det eneste som mangler for oss er måååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååål
MOT

Lucas the Kop Cat

Pasningsspillet til Ayling må strammes opp. Flere ganger tversover til motspiller som gir brudd mot.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

lojosang

Pasningsspillet til Ayling må strammes opp. Flere ganger tversover til motspiller som gir brudd mot.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Han har hatt en laber omgang, ja.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

RoarG

0-0. Sjansene må settes i 2. omgang, ellers blir det vel 0-1.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Hvor i all verden skal målene komme fra i dette Leeds-mannskapet? Rutter inn og avgjøre kanskje. Vi ser totalt ufarlige ut foran mål.
 

karaba

Southampton er et lag vi absolutt må og skal slå. Vi har god kontroll på kampen, men klarer jo ikke å få den ballen i mål.
Får håpe det løsner i 2 omgang, tror kanskje noen bytter kunne vært greit.
Synd Sinisterra er skadet da vi helt klart hadde trengt han fremover. En Rodrigo hadde heller ikke vært dumt, men det eneste som betyr noe i er 3p.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

Denne omgangen er som det pleier å være, bortsett fra at vi ikke har sluppet inn mål.
Vi spiller bra, men er fullstendig ubrukelig i siste fase av spillet og Bamford ser ut som om han aldri har vert spiss før. Klinisk er så langt fra sannheten som det er mulig å komme.

Gordon McUseless

Hvor i all verden skal målene komme fra i dette Leeds-mannskapet? Rutter inn og avgjøre kanskje. Vi ser totalt ufarlige ut foran mål.
Ser ut som vi må vente på Rodrigo og Sinisterra  ::)

Cherry

God omgang, med Brenden og Jack friske!
D er den siste avgjørende pasningen i dag da, vi er dessverre ikke veldig målfarlige.
Bra guts i dag, må d gi uttelling  ;)
 

leedslife

Vi leder ihvertfall cornerstatistikken.
Litt mer selvtilitt og mot kan det være vi konverterer gode posisjoner til mål i andre.
Tydelig at det er to bunnlag.
Kanskje Summerville kan sparke liv i dette i andre omg

Lucas the Kop Cat

Vi leder ihvertfall cornerstatistikken.
Litt mer selvtilitt og mot kan det være vi konverterer gode posisjoner til mål i andre.
Tydelig at det er to bunnlag.
Kanskje Summerville kan sparke liv i dette i andre omg
Hjelper ikke med hundre cornere så dårlig som vi utnytter dem. Tror vi må innføre 3 corner, straffe som vi spilte med på løkka.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Hallgeir *

Merkelig at man ikke klarer å løfte cornersparkene høyere opp. Totalt ufarlige.

Brukbar kontroll og ingen baklengs er jo positivt, men ineffektiviteten er som vanlig til å få enda flere grå hår av.
Super Leeds since 1968

Sterland

Skummelt.. ett frispark innenfor 20 ish meter, så får vi en i ræva..

leedslife

Vi leder ihvertfall cornerstatistikken.
Litt mer selvtilitt og mot kan det være vi konverterer gode posisjoner til mål i andre.
Tydelig at det er to bunnlag.
Kanskje Summerville kan sparke liv i dette i andre omg
Hjelper ikke med hundre cornere så dårlig som vi utnytter dem. Tror vi må innføre 3 corner, straffe som vi spilte med på løkka.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Synes strukturen til Soton ser litt vaklende ut.
Mente det som at vi har satt opp endel gode posisjoner på begge sider, men sidene våre mangler litt selvtilitt. Det blir for forutsigbart.
Summerville er frekkere enn flatlusa. Han er ekstremt vanskelig å forsvare seg mot. Spesielt er er du i ubalanse som motstander.
Vi får se.
Har troa på at det kommer et mål til slutt!
Vi trenger et eller annet.

Eriksen55

Blir svært overrasket om Bamford scorer i dag.. Dog gledelig overrasket.

Vil ha på Summerville og Rutter ganske raskt om det fortsatt står 0-0

Lucas the Kop Cat

Vi leder ihvertfall cornerstatistikken.
Litt mer selvtilitt og mot kan det være vi konverterer gode posisjoner til mål i andre.
Tydelig at det er to bunnlag.
Kanskje Summerville kan sparke liv i dette i andre omg
Hjelper ikke med hundre cornere så dårlig som vi utnytter dem. Tror vi må innføre 3 corner, straffe som vi spilte med på løkka.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Synes strukturen til Soton ser litt vaklende ut.
Mente det som at vi har satt opp endel gode posisjoner på begge sider, men sidene våre mangler litt selvtilitt. Det blir for forutsigbart.
Summerville er frekkere enn flatlusa. Han er ekstremt vanskelig å forsvare seg mot. Spesielt er er du i ubalanse som motstander.
Vi får se.
Har troa på at det kommer et mål til slutt!
Vi trenger et eller annet.
Tror også at Summerville mot litt slitne og svimle Soton-spillere kan bli bra.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


karaba

Kamp: vs Southampton @Elland Road, lørdag 25/2. kl.16.00 på Vsport PL2
« Svar #56 på: Februar 25, 2023, 17:07:07 »
Southampton er ikke veldig interessert i å spille fotball, gjør alt de kan for å bryte opp kampen ved å legge seg ned og drøye i alle mulige situasjoner


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fido

Det er nå det gjelder. Taper man denne kampen, kan det tyde på at man er like dårlige som de mest pessimistiske røstene hevder. Da må styret ta sine hatter å gå.
Hvilket styre?

Eriksen55

Gnonto av ja…

Dylan

Vanskelig å se hvem vi skal slå hvis vi ikke vinner denne kampen, dette må vel være den suverent dårligste motstanderen vi har møtt denne sesongen.