Skrevet av Emne: Kamp: vs Southampton @Elland Road, lørdag 25/2. kl.16.00 på Vsport PL2  (Lest 6425 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Summerville må utredes for øyesykdommer.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Er vel bare lysten til selv å score som er problemet.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


lojosang

Radrizz ser direkte svimmel ut!

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

ar9

4po!!!!!!!
3p
@last


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

Gracias, Gracia!
Medlem 94237

palle

Radrizz ser direkte svimmel ut!

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Du mener Orta?
...ooo, vi vandrar saman...

auren

JAAAAAAAA!!!! Så syyyykt viktig seier!! Fullt fortjent og nå er vi på trygg grunn! Grattis alle sammen!! 🤍

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Endelig!!!!!!!!!!. For en lettelse. Firpoooo!! Og så topper vi det hele med Everton, Forest og Leicester tap.

Eriksen55

Summerville må utredes for øyesykdommer.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Er vel bare lysten til selv å score som er problemet.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Burde kanskje spilt, men Helt greit å gå selv. Så nok lettere ut på tv enn virkeligheten å dra den over til Jack.

palle

JAAAAAAAA!!!! Så syyyykt viktig seier!! Fullt fortjent og nå er vi på trygg grunn! Grattis alle sammen!! 🤍

auren

Sent from my iPhone using Tapatalk

Trygg grunn er vel å ta i, men..
...ooo, vi vandrar saman...

RoarG

Gratulerer til samtlige. Får håpe at dette er kampen hvor sesongen snudde. 17. plass nå. Bare Man City gjør jobben sin, og slår B'mouth beholder vi den plasseringen. Hører du, Haaland?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Radrizz ser direkte svimmel ut!

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Tenker du kan den utredningen du henviste Summerville til selv…

Cherry

1. siden November…. Fantastisk deilig, og ikke minst veldig fortjent! ;D

Gordon McUseless

JAAAAAAAA!!!! Så syyyykt viktig seier!! Fullt fortjent og nå er vi på trygg grunn! Grattis alle sammen!! 🤍

auren

Sent from my iPhone using Tapatalk

Trygg grunn er vel å ta i, men..
Står i forholdsvis glatte fjæresteiner enda, men bedre det enn vann til halsen.

leedslife

Endelig!!
Lovende av Gracia dette. OK gjennomføring selv om det bar preg av to bunnlag.
Fantastisk for Firpo.
Harrison instrumental.
God kontroll bakover.
Satser vi på at det bygges videre fra dette på Tirsdag!  Vi trenger å kjenne på det og vinne nå.
Fint å høre Kaiser Chiefs igjen etter kampslutt.
Chelsea borte er det faktisk ikke urealistisk med poeng.

Cannavaro

Ufattelig viktig med 3 poeng !!!  Dette trengte laget, vi ser det på feiringen i etterkant....
Herlig start for Gracia, og noe å bringe med seg videre.....ny kamp på tirsdag i cupen, hvor det går an å spille med mer nedsunkede skuldre....
Grattis alle !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Summerville må utredes for øyesykdommer.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Er vel bare lysten til selv å score som er problemet.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Burde kanskje spilt, men Helt greit å gå selv. Så nok lettere ut på tv enn virkeligheten å dra den over til Jack.

Han måtte ha spilt tidlig. Når han valgte å gå lenger, hadde han ikke noe annet alternativ lenger.

Hadde nok vært 2-0 med en tidlig pasning.
Super Leeds since 1968

Fantasyland

En MANAGER folkens. Det var hva vi trengte. Smaker jævlig godt og meget fortjent.

karaba

Hærlig seier og morsomt å se at Firpo til de grader har gått igjennom en sommerfugl forandring (hadde egentlig avskrevet han).
Veldig viktig at man tar en seier mot en nedrykkskanditat + første kamp for ny trener.
Nei nå blir lørdagen og helga grei :-)

GeirO

Summerville må utredes for øyesykdommer.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Er vel bare lysten til selv å score som er problemet.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Burde kanskje spilt, men Helt greit å gå selv. Så nok lettere ut på tv enn virkeligheten å dra den over til Jack.

Han måtte ha spilt tidlig. Når han valgte å gå lenger, hadde han ikke noe annet alternativ lenger.

Hadde nok vært 2-0 med en tidlig pasning.
Tror det var greit at han gikk. Jeg fryktet brudd & kontring hvis han hadde slått Harrison. Trygghet først.

Xern

Skrekk og gru så deilig!!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Dennis

Herrefred i hjemmet, dette var deilig og viktig!

Harrison opp på hesten og spiller en god kamp. Morsomt med utskjelte Firpo som matchvinner.

Slipper til null og niks med unntak av en halvfarlig corner. For Leeds er det som vanlig elendige dødballer, samt kun en kvalifisert sjanse med unntak av scoringen. Likevel, i dag er det kun tre poeng som gjelder og det tok vi - fullt fortjent.

Perfekt start for Gracia!
Marching on together!

GeirO

Det var så viktig som det kunne få blitt !!! Og litt til!

To tøffe Londonturer nå. Kan vi holde på godfølelsen? Har veldig lyst på en kvartfinaleplass på tirsdag og poeng mot Chelsea på lørdag. Innimellom der er det svært viktig at Everton og Wolves taper sine bortekamper mot hhv. Arsenal og Liverpool på onsdag (vil jeg egentlig at Pool taper? :o).

Spennende uke, med andre ord!
MOT

leedslife

Herrefred i hjemmet, dette var deilig og viktig!

Harrison opp på hesten og spiller en god kamp. Morsomt med utskjelte Firpo som matchvinner.

Slipper til null og niks med unntak av en halvfarlig corner. For Leeds er det som vanlig elendige dødballer, samt kun en kvalifisert sjanse med unntak av scoringen. Likevel, i dag er det kun tre poeng som gjelder og det tok vi - fullt fortjent.

Perfekt start for Gracia!
Tenk at under den ubrukelige amerikaneren så var det like før vi solgte Harrison.
Soleklar den som leverer flest assist. Soleklar den som kommer til flest muligheter for assist.
Kreerer flest sjanser for laget. Flest store sjanser for laget.
Voldsom kapasitet uten ball. Høyest gjenvinning final third.

GaryMac

Gratulerer til samtlige. Får håpe at dette er kampen hvor sesongen snudde. 17. plass nå. Bare Man City gjør jobben sin, og slår B'mouth beholder vi den plasseringen. Hører du, Haaland?
City leder 3-0 til pause. Haaland har scoret ett.

Reaney

Hælsparket fra Harrison på Firpo goalen er magi og quality. Akkurat det vi har savnet i år og som gjør den store forskjellen.

Milou

Det var på tide med seier og fullt fortent etter ein kamp som ikkje var veldig ulik dei fleste kampane etter VM-pausen. Leeds var klart best i banespelet, men skapte svært få klare målsjansar. Samstundes skapte Southampton svært lite, og var stort sett kun småfarlege etter feilpasningar av forsvaret.

Det var jo ikkje å vente at vi skulle opptre veldig ulikt etter kun eit par dagar med ny manager, men eg syns vi var litt meir direkte og brukte kantane litt betre enn under Marsch.  Den største skilnaden var imidlertid at Gracia virkar å ha bragt meir ro og tålmod i spelet. Vi stressa ikkje unødvendig i andre omgang og etter målet kontrollerte vi bra inn etter eit fornuftig defensivt bytte.

Forøvrig vil eg anbefale at alle som hadde avskrive Rutter etter nokre få innhopp, å gå tilbake og lese det som de har skrive om Firpo gjennom tidene. Firpo fortset rekka med gode kampar, og når det gjeld Rutter har han så langt imponert meir med defensiv jobbing enn  det offensive spelet. Vi såg imidlertid i korte glimt at han har utmerka ballkontroll, og han har ein ro med ballen som av og til minner om landsmannen Thierry Henry. Eg har trua på at vi vil ha stor glede av han i kommande sesongar.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


leedslife

Det var på tide med seier og fullt fortent etter ein kamp som ikkje var veldig ulik dei fleste kampane etter VM-pausen. Leeds var klart best i banespelet, men skapte svært få klare målsjansar. Samstundes skapte Southampton svært lite, og var stort sett kun småfarlege etter feilpasningar av forsvaret.

Det var jo ikkje å vente at vi skulle opptre veldig ulikt etter kun eit par dagar med ny manager, men eg syns vi var litt meir direkte og brukte kantane litt betre enn under Marsch.  Den største skilnaden var imidlertid at Gracia virkar å ha bragt meir ro og tålmod i spelet. Vi stressa ikkje unødvendig i andre omgang og etter målet kontrollerte vi bra inn etter eit fornuftig defensivt bytte.

Forøvrig vil eg anbefale at alle som hadde avskrive Rutter etter nokre få innhopp, å gå tilbake og lese det som de har skrive om Firpo gjennom tidene. Firpo fortset rekka med gode kampar, og når det gjeld Rutter har han så langt imponert meir med defensiv jobbing enn  det offensive spelet. Vi såg imidlertid i korte glimt at han har utmerka ballkontroll, og han har ein ro med ballen som av og til minner om landsmannen Thierry Henry. Eg har trua på at vi vil ha stor glede av han i kommande sesongar.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk
Mitt inntrykk og.
Vi virket roligere og smartere i possession. Det var jo en total mangelvare under Marsch. Fryktelig, fryktelig posession spill til tider.
På et vis solide selv om motstanden så klart var litt suspekt.
Altså, de kommer fra seier på Stamford Bridge  - noe man absolutt ikke skal kimse av. Men kampplanen dems par jo preg av å drøye tid. Gjøre Elland Road utålmodige, stresse Leeds i dems possession spill (noe som har vært vår store svakhet) og kanskje kvittere på en kontring eller dødball.
Selv om vi kanskje ikke har spillerne til det så var det noe Pablo-ish over oss. Vi brukte tiden istedenfor at tiden spiste oss opp.
Gode bytter. Stødig av Gracia. En gjennomføring man kan bygge på.
For all del, spennende til Tirsdag og håper på avansement, men gleder meg til hvordan vi går løs på Chelsea på Stamford Bridge.

Dylan

"Even the losers get lucky sometimes" (Tom Petty, på turne med Bob Dylan i 1986-87)

auren

Å tro på seier i morra under rådende forhold  er rent føleri. Stikk heller fingeren i jorda og innse realitetene.
Kanskje du skal stikke den berømte fingeren din en annen plass

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Å tro på seier i morra under rådende forhold  er rent føleri. Stikk heller fingeren i jorda og innse realitetene.
Kanskje du skal stikke den berømte fingeren din en annen plass

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk



Sent from my iPhone using Tapatalk