Skrevet av Emne: Kamp: vs Brighton @Elland Road, lørdag 11/3 kl.16.00 på Vsport PL2  (Lest 7162 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjosse77

Vi må gjøre noe sentralt. Aaronson nesten helt ute, Roca desverre svak så langt. Dette er det viktigste akkurat nå. Om det er bytter, taktikk eller annet vet jeg ikke. Samtidig må Ayling få hårføner behandling.

Dette er mulig, men det må skjerpes i pasningsspillet også, desverre tror jeg ingen trente på samspill etter at Bielsa dro, så det er nok en lang vei å gå.

Fantasyland

Lett å bli pessimistisk ut fra det som vises på banen men samtidig bare ett mål fra 15. plass akkurat nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Perspektiv 😁

Eriksen55

Ikke enig i at Summerville har vært så svak. Ballmiss ja, men skaper ubalanse i Brighton og farligheter fremover flere ganger. Han må brukes riktig. Må få ballen i fart eller bakrom. Ikke møtende med tre mann på seg. Det er i de situasjonene han har mistet ball.

Med McKennie og Gnonto inn håper jeg det er Aronsen og Harrison som ryker ut..

Lucas the Kop Cat

Ikke enig i at Summerville har vært så svak. Ballmiss ja, men skaper ubalanse i Brighton og farligheter fremover flere ganger. Han må brukes riktig. Må få ballen i fart eller bakrom. Ikke møtende med tre mann på seg. Det er i de situasjonene han har mistet ball.

Med McKennie og Gnonto inn håper jeg det er Aronsen og Harrison som ryker ut..
Helt korrekt, å spille på Summerville på vei hjem med mann i ryggen er å be om trøbbel.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Bjosse77

Ikke enig i at Summerville har vært så svak. Ballmiss ja, men skaper ubalanse i Brighton og farligheter fremover flere ganger. Han må brukes riktig. Må få ballen i fart eller bakrom. Ikke møtende med tre mann på seg. Det er i de situasjonene han har mistet ball.

Med McKennie og Gnonto inn håper jeg det er Aronsen og Harrison som ryker ut..

Han har ETT ballmist, ellers er det bare at han får ballen for lite rettvendt.

ar9

Enig m Eriksen vedr bruken av Summerville. Han er ingen Sverre Brandhaug eller Gorkan Söloth.
Han må få ballene fremovervendt. Aaronsen sin skuddfot er forøvrig meget vissen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bjosse77

Aaronson til Harrison der. Slår ballen BAK umarkert spiller på løp....

Eriksen55

Aaronson og Harrison gjør det ikke vanskelig å forsvare seg for Brighton…

RoarG

Det klages over forsvaret. Er uenig at det er spesielt dårlig. I forrige runde slapp vi inn 1 mål, men scoret 0. Arsenal slapp inn 2 mål (dobbelt så dårlig forsvar som Leeds, da?), men scoret 3. West Ham slapp inn 4. Det kaller jeg dårlig forsvarsspill. Ikke unormalt at lag slipper inn mål. Det er fremover det skorter. Siste ligakampene er 0-1 Everton, 1-0 Soton, 0-1 Chelsea og 1-1 (foreløpig) Brighton. 2 mål på 4 kamper er 0.5 mål i snitt. Det er i angrepsspillet løsningen ligger.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Vil ha Rodrigo for Aaronson og McKennie for Roca.
 

GeirO

Eriksen 55. Hvis det kommer ren fotballbok en gang om et football lag som har gjort ALT feil (les latterlig) så vil det dessverre handle om Leeds United. På tross av det slutter man selvsagt ikke å følge laget selv om det er blytungt.
Vil tro mange gamle, gode lag flere divisjoner under oss har gjort flere feil. Bare en antagelse...
MOT

ar9

Tenk om Aaronson hadde vært bitte, bitte, bitte litt giftig.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Må klare å under tverrliggeren, Ayling.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Ny bra mulighet ved Ayling. Jeg teller 5 sjanser til oss. Ikke gærent det. Men Harrison og Aaronson er for veike og dårlige offansivt. Ut med begge og inn med Gnonto og Rutter.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Aaronson og Harrison gjør det ikke vanskelig å forsvare seg for Brighton…

X2

Hallgeir *

Bedre takter nå, men sjansene må settes.
Super Leeds since 1968

auren

1-2. Tullemål! Huff!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

McKennie inn for Roca
Rutter for Aaronson
Gnonto for Harrison

Helst før det står 1-2 og 15 min igjen. Utnytt momentum og få inn litt kvalitet


Lucas the Kop Cat

Fortsatt noen som friskmelder forsvarsspillet?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Kato

Kunne han ikke byttet tidligere.


auren

Nesten 1-3 der. Forferdelig forsvar. Åpent som en låvedør.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjosse77

Burde vel strengt tatt vært frispark der. Han sparker gjennom foten til Jack.

Lucas the Kop Cat

Gracia klør seg i hodet, god grunn til det.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Trippelbytte nå. Rodrigo, Gnonto og MvKennie inn for Bamford, Roca og Summerville. Utrolig nok får Harrison og Aaronson fortsatt spille.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Vi lar Harrison og Aaronson fortsette…

Bjosse77

McKennie inn, faktisk....

Aaronson får fortsette.


Reaney

Det er dessverre for mange av våre spillere som ikke holder dette nivået. Firpo med verdensklasse forsvarsarbeid ved to anledninger rett før 1-2. Men hva hjelper det når Harisson peilmer ballen direkte til en Brighton spiller og Ayling blir pissa på av B. vingen. Pinlig rett og slett.

auren

Står snart 1-3 her frykter jeg. Byttene har ikke hevet oss, og det blir mer og mer rom til bortelaget.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Syke sjanser til Brighton. Vi henger ikke med i det hele tatt!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sleng inn Rutter og Sinisterra for 7 og 11 nå da. Ingenting som fungerer uansett nå.