Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolverhampton @Molineux Stadium, lørdag 18/3 kl.16.00 på Vsport PL2  (Lest 8891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Problemet med å ligge bakpå er at vi har to backer som er veldig svake førsteforsvarere.
 

Reaney

Ayling er skandale. Kan ikke huske å ha sett noe verre over to kamper.

karaba

Ayling sliter virkelig nå, håper han klarer å heve seg er par hakk


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Nå henger vi i tauene, snart pause, dommer?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Fredhans

Nå er det bare tidsspørsmål før det er 1-1.

Smudge

Venter vel bare på at wolves skal snu dette

Joe Jordan

Utrolig at det ikke står 1-1. Totalt kaos der bak.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Lucas the Kop Cat

Ayling skal drible seg ut, får hjerteinfarkt av sånt

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Gordon McUseless

Vi sluttet å spille fotball etter gållen.

stian

Nå må Gracia gjøre grep fra benken. Til og med Wolves scorer til slutt hvis dette fortsetter i samme stil.

Fredhans

Hva skjedde med det laget som åpnet så friskt?

Gordon McUseless

Vi klarer maks 2 trekk for tiden.

Fredhans

Måker ballen vekk og treffer ikke på en eneste pasning………er det mulig😜

Gordon McUseless

Hvor mange ganger i dag har forsvarspillerne spilt opp ballen til en midtbanespiller med mann i rygg som igjen fører til farlige ballmist?. Snakk om kompiser.

Lucas the Kop Cat

Dårlige frisparkforsøk så langt.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Smudge

Vi er drittgod på frispark >:(

Gordon McUseless

2 gule på overtid. Nydelig.

Kato

Skuddstyrken i dette mannskapet er på norsk 4.-divisjonsnivå. Sjokkerende elendig.

Lucas the Kop Cat

2 gule på overtid. Nydelig.
Håpløst at dommer alltid må gi kort til begge lag ved slike situasjoner, ikke mye galt McKennie gjør.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Smudge

Kommer seg de siste 5, men stort sett overkjørt og hjertet i halsen hele kampen. Ser mørkt på 2 omg

auren

Pause. 0-1. Heldig som leder. Wolves klart best. Må opp flere hakk for å vinne denne. Men bedre tendenser siste 10-15 min.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Vi har ingen høyreside, ingen defensiv midtbane og alt for mange middelmådigheter ute på der. Kan ikke fatte hvordan det skal kunne holde helt inn.

lojosang

Tips til Styret. Drit i pins og hettegensere med logo. Det vi trenger er LUSCOS-Sobril!

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Forever Whites

Heldigvis holdt vi nullen til pause.  Nå må Gracia gjøre noen endringer da vi rotet det alt for mye til for oss selv etter målet vi fikk.  Begge backene med gult kort,  kanskje dansken bør få en sjanse nå i andre omgang?
Medlem 94237

leedslife

Interessant kamp.
Hadde litt problemer i 15-20 minutt. Wolves langt bedre enn oss med ballen, men mistenker at de vil slite med å sette ballen i nettet. Lukter ikke akkurat mål av det laget.
Ellers herlig scoring av oss.
Nervepirrende andre omg. Litt for mange gulekort. Men vi tar dette!
Vil være en sterk prestasjon.

Sterland

Sesongens dårligste omgang? Grisetur med ledelse. Ayling fortsetter i samme komaet som mot Brighton. Nå må Gracia løfte laget. Fortsetter vi som dette, ryker vi. Gledelig resultat samt første 5, ellers begredelig.

RoarG

Både Leicester, Soton og B'mouth ligger under. Som det nå står er Leeds på 14. plass. Tett om plassene, altså.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Tips til Styret. Drit i pins og hettegensere med logo. Det vi trenger er LUSCOS-Sobril!

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
:D :D

stian

Merkelig omgang. Første 10 henger vi godt sammen defensivt og gir bort lite rom. Så er det bom stopp i en halvtime og et hvilket som helst annet lag hadde scoret et mål eller to. Vanskelig å se hva som gjør det, men tror vi savner Adams og hans evne til å dekke rom defensivt.

Spent på hva som skjer i pausen med tanke på bytter. Bamford bør i alle fall ha masse krefter igjen. Har stort sett ruslet/jogget i 45 min. Enten må Gracia ha fritatt ham for det sedvanlige presset, eller så er han helt uinteressert defensivt. Tipper det er det første.

Lucas the Kop Cat

Tips til Styret. Drit i pins og hettegensere med logo. Det vi trenger er LUSCOS-Sobril!

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Tablett med Leeds-smiley? Høres litt suspekt ut.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk