Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @Elland Road, tirsdag 4.4. kl. 20.45 på Vsport PL1  (Lest 6861 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Vil påstå Summerville er mye bedre enn Sinisterra for tiden. Dessverre har ikke Sinisterra vært god siden hans fantastiske periode i høst. Skadene ødelegger mye og han trenger noe tid før han blir bra. Bør starte på benken hvis han ikke har hatt en fantastisk treningsuke.
GeirO har ikke peiling på fotball :o
Så godt å ha Sini tilbake der han var i høst!

Cannavaro

Fantastisk fin omgang av Leeds, dette er absolutt noe av det beste vi har prestert spillemessig denne sesongen.  Vi ser tydelig at flere spillere er i form, og det er god samhandling i laget med masse fine prestasjoner.  Helhetsinntrykket er veldig positivt, selv om vi slipper inn ett mål.  I sum er det bare ett lag på banen, og dette er en kamp som vi bare skal vinne med klar målmargin.  Det er så nydelig å se Jackie boy med PL`s beste mottak/medtak, og en McKennie på midten som er kvikkere og lettere til beins. Nydelige involveringer av Koch og Struijk, og Sinisterra som melder seg på med gutta.....rett og slett herlig.   Dette Forest laget skal vi BANKE, ikke snakk om annet.....kjør på i 2.omgang for flere mål !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Pause. 2-1. Dårlig første 10 minutter, men etter 0-1 har vi tidvis feid Forest av banen. Mye flott fotball, men vi mangler den siste forløsende pasningen eller avslutningen. Helt til SINI smeller inn 2-1. Ayling hadde en fryktelig start på kampen, Bamford er ute av det, ellers meget bra på alle spillerne. Men sitter ikke med noen god følelse her. Blir fort kontret på, og vi må ikke miste ballen for enkelt slik vi har gjort ved noen anledninger.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Håper Rodrigo og Gnonto inn nå og Aaronson og Bamford ut.  Vi må presse på videre og ikke legge oss bak.

Liker den tanken 👍 Syntes fortsatt BA er for lett for denne ligaen og Paddy er ikke helt på i dag.

RoarG

Leeds nr. 13 nå. Bare 1 poeng opp til Palace på 12. plass. Men opp til plassene 10 (Fulham) og 11 (Chelsea) er det langt, hele 10 poeng.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Kan eller melde om at med unntak av Bamford, Ayling og Zhak Arrisåå forstår jeg ikke hvilke spillere de portugisiske nevner en gang.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

HåvardK

Sinisterra er også en ganske god fotballspiller ser jeg.  Sentral midtbane har vært god i dag også fra hotellgodstolen. Sykling har hevet seg til positiv score på 0-10skalaen etter første 20.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Hvem er det du kaller sykling?

karaba

Sinisterra og Harrison har virkelig spilt på øverste hylle i dag


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sterland

Herlig omgang :) Sinisterra og Harrisson on fire, synes også McKennie og Roca har vært bra. Nå må vi bare kjøre på, og innkassere poengene.

Hallgeir *

Vil påstå Summerville er mye bedre enn Sinisterra for tiden. Dessverre har ikke Sinisterra vært god siden hans fantastiske periode i høst. Skadene ødelegger mye og han trenger noe tid før han blir bra. Bør starte på benken hvis han ikke har hatt en fantastisk treningsuke.
GeirO har ikke peiling på fotball :o
Så godt å ha Sini tilbake der han var i høst!

Farlig å uttale seg på den tida av døgnet.  :D
Super Leeds since 1968

stian

Tror også denne omgangen er sesongbeste så langt. Nå spilles det med et overskudd og en lekenhet vi ikke har sett siden Bielsas glansdager. Hvis dette står seg i 2. omgang kan vi faktisk virkelig slakte Forest.

Kato

Vi er i ferd med å få langt bedre dybde også med Sinisterra og Rodrigo tilbake.

Cherry

Tror Patrick har mål i seg i dag, la han score før Rodrigo kommer inn- men bytt gjerne Rodrigo med Aaronson også. Brenden har god fart i beina, er mye spillbar - men blir stort skubba’ vekk med for veik fysikk eller mister ball.
Men bevares, glimrende siste 30 minutter.
Sinisterra, Harrison, 4-er bak minus Ayling og Roca har vært meget gode!
Ikke bytt oss defensive før siste 10 Max nå, vi har flere mål i laget vårt i dag, også fra benken!!
 

RoarG

Skulle gjerne ha sett Rutter utpå der i 2. omgang. Viktig å få i gang tidenes dyreste kjøp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sitter og tenker på om en 3-1-ledelse er like farlig som en 2-0-ledelse....
MOT

Gordon McUseless

Sitter og tenker på om en 3-1-ledelse er like farlig som en 2-0-ledelse....
Nei. i følge Arne Scheie er det 2-0 som gjelder....da tenker jeg vi slår oss til ro med den saken der 😉

Lucas the Kop Cat

Sinisterra er også en ganske god fotballspiller ser jeg.  Sentral midtbane har vært god i dag også fra hotellgodstolen. Sykling har hevet seg til positiv score på 0-10skalaen etter første 20.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Hvem er det du kaller sykling?
Prøv å skrive Ayling med autocorrect på.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Forest det førende laget første 10 minutter. Håper vi kontrer inn 3-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Skumle folk inn for Forest nå.
Medlem 94237

auren

Harrison er overalt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sinisterra er også en ganske god fotballspiller ser jeg.  Sentral midtbane har vært god i dag også fra hotellgodstolen. Sykling har hevet seg til positiv score på 0-10skalaen etter første 20.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Hvem er det du kaller sykling?
Prøv å skrive Ayling med autocorrect på.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Ayling var i alle fall ute og syklet en stund...
MOT

Fredhans

Harrisson har virkelig begynt å finne formen👌

Forever Whites

Bra jobbet av Firpo.
Medlem 94237

auren

Må drepe kampen nå. For Forest får garantert en stor mulighet her. Mye nesten på dem. Og enda mer nesten på oss.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Tipper Koyaté har fått beskjed om å ta Marc Roca ut av kampen. Roca har vært enorm i dag.

auren

Bamford da. Den skal sitte. Gratismuighet deluxe. Argh! Sitter ikke helt med godfølelsen her.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sinisterra er også en ganske god fotballspiller ser jeg.  Sentral midtbane har vært god i dag også fra hotellgodstolen. Sykling har hevet seg til positiv score på 0-10skalaen etter første 20.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Hvem er det du kaller sykling?
Prøv å skrive Ayling med autocorrect på.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Ayling var i alle fall ute og syklet en stund...
Så ut som første 20 var uten støttehjul

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Hallgeir *

Bamford får en gavepakke som han nekter å motta.  :o
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Bamford da. Den skal sitte. Gratismuighet deluxe. Argh! Sitter ikke helt med godfølelsen her.

auren

La jo ballen godt til rette på godfoten sin så jeg så den i mål.  Men fortsatt rusten dessverre.  Irriterende hvis vi styrer dette totalt og så kommer et angrep og 2-2 mot slutten.
Medlem 94237

GeirO

Tør ikke å tenke tanken om at vi IKKE sitter igjen med tre poeng i kveld, vil være grusomt.
MOT