Skrevet av Emne: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30  (Lest 6045 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #120 på: April 22, 2023, 15:44:27 »
Meslier 4 - Må få hvile litt, kan ikke slippe inn sånt.
Kristensen 5 - Ønskedrøm å møte som kant.
Koch 5 - Totalt uten selvtillit.
Cooper 8 - Skal spille hele tida hos en fornuftig manager.
Wøber 7 - God kontroll
McKennie 3 - Flybillett neste?
Roca 7 - Ikke enkelt så alene som han er.
Harrison 5 - Ikke på i dag.
Rodrigo 6 - Prøver, men sliter.
Summerville 7 - En av få som ser ut til å ha noe inne.
Aaronson 4 - Bokser to vektklasser for høyt. Selg unna før championship.
Sinisterra 4 -Giddalaus.
Bamford 6 -Ser ihvertfall ut som han vil noe.
Gnonto - Mista selvtilliten under Gracia.
Forshaw - Verken fra eller til. Har ikke kamptrening.

Gracia - Har det ikke. Burde byttet i pausen, gjorde ingenting. Reagerer for seint. Altfor stor tiltro til Aaronson. Burde revet McKennie av. Ikke rett mann, men er vel håpløst å bytte nå.

Enig i det meste, uten at ingen fortjener 7ere eller 8ere i dag. Og Wöber svikter i markering (som en av flere) ved begge målene. Da holder det ikke tross noen gode involveringer og innsats. Koch i samme spann som McKennie. Har sett ut som 'den voksne' i Cooper og Wöbers fravær. Junior i dag.

Syns Liam Cooper var klokkerent best. Står stødig på 8 der. En skandale at Javi Gracia har hatt kapteinen sittende på benken mens målene har rydd inn. Skulle ikke vært mulig.

Kontakinte

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #121 på: April 22, 2023, 15:44:47 »
Bare trist. Lukter nedrykk nå dessverre. Gracia gjorde sine saker bra frem til andre omgang av Palace-kampen, men hva som har skjedd etter dette må gudene vite. Null selvtillit, null spill. Vi må be om et mirakel som forrige sesong…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mirakler er det bare relliøse som har tru på. Nå skal vi ha en god porsjon flaks om vi skal unngå nedrykk.

Dennis

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #122 på: April 22, 2023, 15:53:18 »
Meslier 4 - Må få hvile litt, kan ikke slippe inn sånt.
Kristensen 5 - Ønskedrøm å møte som kant.
Koch 5 - Totalt uten selvtillit.
Cooper 8 - Skal spille hele tida hos en fornuftig manager.
Wøber 7 - God kontroll
McKennie 3 - Flybillett neste?
Roca 7 - Ikke enkelt så alene som han er.
Harrison 5 - Ikke på i dag.
Rodrigo 6 - Prøver, men sliter.
Summerville 7 - En av få som ser ut til å ha noe inne.
Aaronson 4 - Bokser to vektklasser for høyt. Selg unna før championship.
Sinisterra 4 -Giddalaus.
Bamford 6 -Ser ihvertfall ut som han vil noe.
Gnonto - Mista selvtilliten under Gracia.
Forshaw - Verken fra eller til. Har ikke kamptrening.

Gracia - Har det ikke. Burde byttet i pausen, gjorde ingenting. Reagerer for seint. Altfor stor tiltro til Aaronson. Burde revet McKennie av. Ikke rett mann, men er vel håpløst å bytte nå.

Enig i det meste, uten at ingen fortjener 7ere eller 8ere i dag. Og Wöber svikter i markering (som en av flere) ved begge målene. Da holder det ikke tross noen gode involveringer og innsats. Koch i samme spann som McKennie. Har sett ut som 'den voksne' i Cooper og Wöbers fravær. Junior i dag.

Syns Liam Cooper var klokkerent best. Står stødig på 8 der. En skandale at Javi Gracia har hatt kapteinen sittende på benken mens målene har rydd inn. Skulle ikke vært mulig.

Ja, for all del. Karakterene setter du selv i din vurdering. Jeg er mer kritisk til å bruke de høyeste, men det blir kun en smakssak.

At han var best av våre, er det ingen tvil om. Han burde selvsagt vært på banen for lenge siden, spesielt i Wöbers fravær. Lurer på hva JG ser der, som vi andre ikke gjør. Det jeg er litt skeptisk til, er at så mange av Coopers involvereringer er sittende på ræva (les: sklitaklinger). Han traff på alt utenom i dag, utenom den hvor Roca går gult. For min del er så mange sklitaklinger et tegn på en spiller som enten er for seint ute, eller må redde lagkameratene sine. I dag var det sistnevnte. Det er NULL support fra midtbanen. Lagdelen henger ikke sammen. Cooper redder oss fra et stygt tap.

Kapteinen var god isolert sett og tilstedeværelsen trengs i denne gjengen, men det spørs om det holder slik resten opptrer. Hadde vært interessant om man hadde fått en overraskende retur fra Adams også. Per nå kunne nok de fleste her inne spilt på motstanders midtbane uten å gjøre seg bort og noe mindre kødd hadde nok ikke dagens Eirik Bakke vært et dårligere alternativ til McKennie, der han stod på tribunen.
Marching on together!

leedslife

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #123 på: April 22, 2023, 15:56:21 »
Tør han bruke Roca og McKennie i neste?

Kato

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #124 på: April 22, 2023, 16:00:10 »
Tør han bruke Roca og McKennie i neste?

Spørsmålet bør vel også være om det er Gracia som bør ta ut laget neste gang. McKennie fra start kan jeg ikke tenke meg. Problemet er vel at vi har stilt oss sånn at vi har ingen å sette inn.
 

baste

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #125 på: April 22, 2023, 16:00:26 »
At Harrison ikke ble byttet ut med Sinisterra i pausen, tror jeg var en generaltabbe. Harrison lyktes ikke med noe ting. Rodrigo fikk og være på banen alt for lenge.
Føler vi tapte kampen, pga sene bytter.

Meslier skal selvsagt slå ballen over mål, til corner !  Ikke slå den ut i feltet, som ender i drømmemål for Fulham.

I dag må lagene under oss tape, så enkelt er den matematikken.

MOT

auren

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #126 på: April 22, 2023, 16:05:01 »
Tør han bruke Roca og McKennie i neste?
Neste må vi vinne! Ser gjerne:

Robles - Ayling, Koch, Cooper, Firpo - Wöber - Summerville, Harrison, Roca, Sinisterra - Bamford

Bruk Wöber i et anker. Harrison i litt fri rolle. Bamford viste på det lille innhoppet hvorfor han er mye bedre enn Rodrigo. Gnonto tviler jeg får så mye spilletid under Gracia og spiller ikke bra i sine innhopp pt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #127 på: April 22, 2023, 16:11:06 »
Tør han bruke Roca og McKennie i neste?
Neste må vi vinne! Ser gjerne:

Robles - Ayling, Koch, Cooper, Firpo - Wöber - Summerville, Harrison, Roca, Sinisterra - Bamford

Bruk Wöber i et anker. Harrison i litt fri rolle. Bamford viste på det lille innhoppet hvorfor han er mye bedre enn Rodrigo. Gnonto tviler jeg får så mye spilletid under Gracia og spiller ikke bra i sine innhopp pt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg frykter mannefall til neste uke. Vil se at både Cooper og Wøber er klare…
 

Smudge

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #128 på: April 22, 2023, 16:21:10 »
Vi må jo skjønne at treneren vi ansatte er fullstendig ubrukelig og gjør at nedrykket er klink

Joe Jordan

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #129 på: April 22, 2023, 17:16:43 »
Det er veldig mye å sette fingeren på men at McKennie ikke ble byttet ut i pausen er helt hinsides. Er Gracia ekstremt svaksynt? Og hvor lei går det an å bli av å se Aaronson rulle rundt og grine? Dette er ikke Leeds.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Cherry

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #130 på: April 22, 2023, 17:51:47 »
Vi er virkelig ute å kjøre nå. Den gnisten `som eventuelt ble tent når Gracia kom inn er ikke der lengre.
Hvem skal skape det kreative, når vi har de kreative på benken ved start?
At Mc Kennie og Aaronson spiller er jo helt fullstendig uforståelig. :o
Gracia virker å «ha valgt» noen «faste» fra start som kamp etter kamp nå ikke er i nærheten og holde den kvalitet som trengs nå som det begynner å skru seg til.
Nå MÅ det satses på de som er i form, og de som har erfaring…ikke mange av noen av de da…jeg vet.

Om vi satser på kontringer nå hjemme mot Leicester , så vil jeg skru av lyset…for denne gang.
Mildt sagt svært skuffa over kampplan siste 3 kamper, og selvsagt skuffet over at ikke flere trår til som Leeds spillere og viser seg drakt og klubb verdig. Det er vel rett og slett mangel på kvalitet som vises mer og mer … :-\
 

Kato

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #131 på: April 22, 2023, 17:57:40 »
Kjenner jeg blir forbanna over tomprat på pressekonferansen. Skivebom å beholde Meslier så lenge i mål. Burde vært benka for måneder siden. Brenden Aaronson har klippekort, uten å levere noe spm helst. McKennie er elendig, enkelt å greit. Gnonto blir ødelagt av Gracia. Og Cooper har han nekta å bruke.

Sjokkerende. Og vi kan ikke en gang kvitte oss med han. Vi er ferdige.

Møkk lei av å tape fotballkamper.

Pettersen97

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #132 på: April 22, 2023, 18:19:06 »
Ønsker at Gracia bryter opp i det som går trått med ny formasjon og «nye» spillere mot Leicester.
Robles
Ayling Wöber Cooper Firpo
Roca Gyiabi Harrison
Summerville Rutter Gnonto

Noe må gjøres, og dette laget kan bli litt for offensivt, men Leeds har ingenting å tape på å prøve noe nytt da det gamle 4231 systemet ikke funker.
The Mighty Whites

Blank_File

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #133 på: April 22, 2023, 18:29:38 »
Nå er det nok slutt. Jeg syns ikke mye peker på at vi skal klare å snu dette. Sliter med å ta med meg noe særlig annet positiv enn at vi fikk et mål i dag. Helt fortjent seier til Fulham. Vi skaper knapt noe som helst.

Cherry

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #134 på: April 22, 2023, 18:36:26 »
Nå er det nok slutt. Jeg syns ikke mye peker på at vi skal klare å snu dette. Sliter med å ta med meg noe særlig annet positiv enn at vi fikk et mål i dag. Helt fortjent seier til Fulham. Vi skaper knapt noe som helst.

Sant nok. Hvor mange sjanser skapte vi i dag, hadde vi skudd på mål i 1. omg?
Ikke lett å spille fremover på banen når ballen sjelden kommer dit.
Bamford på banen gjør faktisk at d skjer noe fremover, uten at han leverer magisk- men Aaronson og også Rodrigo i dag løper jo bare rundt og surrer…skaper jo nada :'(
« Siste redigering: April 22, 2023, 18:51:37 av Cherry »
 

morten1966

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #135 på: April 22, 2023, 18:36:58 »
Han kan ikke starte med Meslier , Kristensen, Aaronsen  og  MCkennie  i neste kamp! Meslier er PL klart dårligste keeper uten tvil, dansken holder knapt nivå tre i Norge, amerikanerne leverer ikke på PL nivå.

raggen

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #136 på: April 22, 2023, 18:58:06 »
Hadde troa underveis i 1 omg hvis vi hadde byttet ut aaronsen. han er jo ei direkte pingle og ser ut som en kanin på speed når han får ballen. roca mckennie på midtbanen funker ikke og sinisterra må ha vært skada eller motivasjons problemer når han kom inn. Må ha spillere som vil blø for drakta. nekter og tro ungutta gjør det så mye dårligere. også synes jeg det er merkelig at vi ikke legger om og legger mere press på fulham når vi MÅ ha mål. spille på sammme j.... måten hele tida!!! uff vet ikke om jeg har nerver til tirsdagens kamp :o
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #137 på: April 22, 2023, 19:00:12 »
Ønsker at Gracia bryter opp i det som går trått med ny formasjon og «nye» spillere mot Leicester.
Robles
Ayling Wöber Cooper Firpo
Roca Gyiabi Harrison
Summerville Rutter Gnonto

Noe må gjøres, og dette laget kan bli litt for offensivt, men Leeds har ingenting å tape på å prøve noe nytt da det gamle 4231 systemet ikke funker.

Du må ha sett noe i Rutter som andre ikke evner å se. Per nå er han knapt nok god for U-21.

Bamford må inn som spiss, men de resterende 10 kan starte, selv om jeg ønsker Sinisterra på bekostning av Gnonto, som  ikke er en formspiller. (Kanskje ikke så mange som er det, basert på siste resultater).
« Siste redigering: April 22, 2023, 20:33:46 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

karaba

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #138 på: April 22, 2023, 19:23:59 »
Meslier 4 - Må få hvile litt, kan ikke slippe inn sånt.
Kristensen 5 - Ønskedrøm å møte som kant.
Koch 5 - Totalt uten selvtillit.
Cooper 8 - Skal spille hele tida hos en fornuftig manager.
Wøber 7 - God kontroll
McKennie 3 - Flybillett neste?
Roca 7 - Ikke enkelt så alene som han er.
Harrison 5 - Ikke på i dag.
Rodrigo 6 - Prøver, men sliter.
Summerville 7 - En av få som ser ut til å ha noe inne.
Aaronson 4 - Bokser to vektklasser for høyt. Selg unna før championship.
Sinisterra 4 -Giddalaus.
Bamford 6 -Ser ihvertfall ut som han vil noe.
Gnonto - Mista selvtilliten under Gracia.
Forshaw - Verken fra eller til. Har ikke kamptrening.

Gracia - Har det ikke. Burde byttet i pausen, gjorde ingenting. Reagerer for seint. Altfor stor tiltro til Aaronson. Burde revet McKennie av. Ikke rett mann, men er vel håpløst å bytte nå.

Mye er gått feil, det aller verste at Marsch ble sparket for seint og at vi ikke hadde erstatter klar. Ledelse på elendig nivå.
Helt enig alle karakterer. Her er det mange jeg ikke vil savne neste sesong


Sent from my iPhone using Tapatalk

HåvardK

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #139 på: April 22, 2023, 19:32:59 »
Kjenner jeg blir forbanna over tomprat på pressekonferansen. Skivebom å beholde Meslier så lenge i mål. Burde vært benka for måneder siden. Brenden Aaronson har klippekort, uten å levere noe spm helst. McKennie er elendig, enkelt å greit. Gnonto blir ødelagt av Gracia. Og Cooper har han nekta å bruke.

Sjokkerende. Og vi kan ikke en gang kvitte oss med han. Vi er ferdige.

Møkk lei av å tape fotballkamper.
Tipper Cooper er på benken igjen på tirsdag. Aaronson står først på blokka til Gracia, etterfulgt av McKennie og Meslier. Gnonto får mye mer spilletid på Italia enn hos oss.
Til syvende og sist er det Radz og Orta som må ta ansvaret for dette. Og jeg har ikke en gang nevnt Rutter. Før nå.

HåvardK

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #140 på: April 22, 2023, 19:34:24 »
Han kan ikke starte med Meslier , Kristensen, Aaronsen  og  MCkennie  i neste kamp! Meslier er PL klart dårligste keeper uten tvil, dansken holder knapt nivå tre i Norge, amerikanerne leverer ikke på PL nivå.
Bare vent til du ser lagoppstillingen kl 1945 på tirsdag.

HåvardK

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #141 på: April 22, 2023, 19:39:24 »
Ser mange skjærer McKennie og Roca under samme kam (neida, det heter ikke det - men dere skjønner hva jeg mener) i dag. Syns Roca var mange hakk over han andre. Sistnevnte var helt usynlig i første, og greide nesten å få rødt i andre. Jeg blir så utrolig provosert over spillere som driter i laget, klubben, supporterne og byen. De hever altså astronomisk lønn, og står og pisser på oss hver jævla kamp. I morgen drar de sikkert på heisatur med privatjet til Monaco eller noe slikt, tenker jeg. Bryr seg katta om klubben rykker ned, så lenge kontoen fylles til randen hver uke.
Jada, dette ble et sammensurium av frustrasjon. Men det føles så jævla urettferdig. Vi fortjener faktisk ikke dette.

Reaney

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #142 på: April 22, 2023, 20:33:26 »
Vi kan spekulere med spillerbytter og spillerformasjoner til krampa tar oss, men faktum er at vi dessverre verken har manager eller spillere til å hamle opp med Premier League motstand. Lagene under oss og rundt viser i motsetning til oss "fighting spirit" og klarer i stor grad å yte motstand. Med andre ord er det bare et tidsspørsmål før det løsner. Vi har nettopp møtt 3 lag som nærmest har null og spille for. Fortjente tap i alle 3 kampene og 2-13 i målforskjell. Vi mangler, energi, struktur og vilje og vi kommer ikke til å ta mange poeng i de resterende kampene. Kanskje seieren kommer i siste kamp, men da har vi allerede rykket ned. I fjor reddet vi plassen nærmest ved et mirakel. To mirakler skjer ikke etter hverandre.

samadhi

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #143 på: April 22, 2023, 20:33:52 »
Vanskelig å se hvordan vi skal komme ut av dette. Hadde stor tro på Gracia i starten. Kom inn med ro og smartness og leverte gode resultater. Siste 4 kampene har vært helt krise der vi er elendige bakover og totalt fantasiløse fremover. Vanskelig å se hvordan vi skal løse dette. Minner veldig om siste kampene med Bielsa, men forskjellen var at da skapte vi alltid sjanser og trua var alltid på at han var mannen som kunne få oss ut av hva som helst.

Nå er det bare helt tomt og håpløst dessverre...
marching on together,
derudaf forever...

Josch

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #144 på: April 22, 2023, 20:38:22 »
Nå er det nok slutt. Jeg syns ikke mye peker på at vi skal klare å snu dette. Sliter med å ta med meg noe særlig annet positiv enn at vi fikk et mål i dag. Helt fortjent seier til Fulham. Vi skaper knapt noe som helst.

Fulham vant fortjent, ja. Som forventet. De er noen hakk bedre enn Leeds. Man kan skylde på Meslier , men laget hans burde skapt noe fremover før de to baklengs. Leeds tapte dueller og slo bort ballen for mye. Da taper man. Og Fulham er faktisk gode. Gjør sjelden feil og presser motstander rett etter et balltap.

Jeg er ikke enig i at alt er slutt. Vi har slått Soton, Wolves, B'mouth og Forest.  Det er dette nivået vi er på. Ikke på nivå med Fulham og Palace.

Nå følger Leicester og B'mouth. Det nivået bør vi klare, selv om jeg før har advart mot B'mouth borte. Klarer vi ikke 4-6 poeng her så er vi ikke gode nok.

I sum er vel ikke Leeds blitt noe bedre med Gracia. De tre seirene har kommet mot svak motstand. Det er nok spillerne som er for dårlige. Tipper Leeds på 17. plass og ny kontrakt.

Pettersen97

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #145 på: April 22, 2023, 20:43:23 »
Ønsker at Gracia bryter opp i det som går trått med ny formasjon og «nye» spillere mot Leicester.
Robles
Ayling Wöber Cooper Firpo
Roca Gyiabi Harrison
Summerville Rutter Gnonto

Noe må gjøres, og dette laget kan bli litt for offensivt, men Leeds har ingenting å tape på å prøve noe nytt da det gamle 4231 systemet ikke funker.

Du må ha sett noe i Rutter som andre ikke evner å se. Per nå er han knapt nok god for U-21.

Bamford må inn som spiss, men de resterende 10 kan starte, selv om jeg ønsker Sinisterra på bekostning av Gnonto, som  ikke er en formspiller. (Kanskje ikke så mange som er det, basert på siste resultater).

Jeg ønsker at Rutter skal få prøve seg fra start da han har fysikk, fart og teknikk. Bamford kan komme inn i andre omgang når Rutter har løpt fra seg og gjort LCFC forsvarerne svimle og trette. Vi trenger fart og spenning forover for å bryte opp i den monotone spillestilen vi nå bruker. Det må angripes, Leeds må gå i strupen på motstanderene. Å fortsette med det vi har holdt på med siste 10 kamper sender oss rett ned i CC.
The Mighty Whites

leedslife

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #146 på: April 22, 2023, 20:50:30 »
Nå er det nok slutt. Jeg syns ikke mye peker på at vi skal klare å snu dette. Sliter med å ta med meg noe særlig annet positiv enn at vi fikk et mål i dag. Helt fortjent seier til Fulham. Vi skaper knapt noe som helst.

Fulham vant fortjent, ja. Som forventet. De er noen hakk bedre enn Leeds. Man kan skylde på Meslier , men laget hans burde skapt noe fremover før de to baklengs. Leeds tapte dueller og slo bort ballen for mye. Da taper man. Og Fulham er faktisk gode. Gjør sjelden feil og presser motstander rett etter et balltap.

Jeg er ikke enig i at alt er slutt. Vi har slått Soton, Wolves, B'mouth og Forest.  Det er dette nivået vi er på. Ikke på nivå med Fulham og Palace.

Nå følger Leicester og B'mouth. Det nivået bør vi klare, selv om jeg før har advart mot B'mouth borte. Klarer vi ikke 4-6 poeng her så er vi ikke gode nok.

I sum er vel ikke Leeds blitt noe bedre med Gracia. De tre seirene har kommet mot svak motstand. Det er nok spillerne som er for dårlige. Tipper Leeds på 17. plass og ny kontrakt.
Følger deg her

TK20

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #147 på: April 22, 2023, 20:53:33 »
McKennie må ut. Gracia kan ikke nøle med det nå.

Kato

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #148 på: April 22, 2023, 20:54:32 »
Nå er det nok slutt. Jeg syns ikke mye peker på at vi skal klare å snu dette. Sliter med å ta med meg noe særlig annet positiv enn at vi fikk et mål i dag. Helt fortjent seier til Fulham. Vi skaper knapt noe som helst.

Fulham vant fortjent, ja. Som forventet. De er noen hakk bedre enn Leeds. Man kan skylde på Meslier , men laget hans burde skapt noe fremover før de to baklengs. Leeds tapte dueller og slo bort ballen for mye. Da taper man. Og Fulham er faktisk gode. Gjør sjelden feil og presser motstander rett etter et balltap.

Jeg er ikke enig i at alt er slutt. Vi har slått Soton, Wolves, B'mouth og Forest.  Det er dette nivået vi er på. Ikke på nivå med Fulham og Palace.

Nå følger Leicester og B'mouth. Det nivået bør vi klare, selv om jeg før har advart mot B'mouth borte. Klarer vi ikke 4-6 poeng her så er vi ikke gode nok.

I sum er vel ikke Leeds blitt noe bedre med Gracia. De tre seirene har kommet mot svak motstand. Det er nok spillerne som er for dårlige. Tipper Leeds på 17. plass og ny kontrakt.
Følger deg her

Følger deg på alt utenom sluttplasseringen. Den blir 19.

Johnnyj

Sv: Kamp: vs. Fulham @Craven Cottage lørdag 22.04.23 kl 13:30
« Svar #149 på: April 22, 2023, 21:06:42 »
McKennie må ut. Gracia kan ikke nøle med det nå.
Hvem skal inn? Vi har bare guttunger i reserve på defensiv midtbane. Gyabi eller Archie Gray er kanskje nærmest?

Ellers så fikk jeg øynene opp da Fulham byttet ut Harrison Reed og inn kom Sasa Lukic. Samme mann som vi var linket til i gud veit hvor mange overgangsvinduer, før vi valgte å gå for McKennie istedenfor. Litt av en luksus å ha en spiller som Lukic på benken, som er bedre enn alle våre midtbanespillere (inkludert Adams)
« Siste redigering: April 22, 2023, 21:08:25 av Johnnyj »