Skrevet av Emne: Kamp: vs Leicester City@Elland Road, Tirsdag 25/4, kl.21.00, V Sport PL  (Lest 6201 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DOFFER

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDA MOT!!!!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

palle

Utrolig……ut av ingenting👏👏👏👏👏

Verdens beste innlegg! Edit: Fra Harrison, mener jeg  :P
« Siste redigering: April 25, 2023, 21:25:13 av palle »
...ooo, vi vandrar saman...

GaryMac

Da går vi for den farlige 2-0 ledelsen.

Hallgeir *

Flott spill av McKennie og Harrison ved målet.

Harrison har virkelig tatt ansvar så langt.
Super Leeds since 1968

Fredhans

Forferdelig å se de avklaringene bak i forsvaret……….dette kan ikke fortsette.

Joe Jordan

Sinisterra ferdig. Summerville inn.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Gordon McUseless

Wow...Sini holdt en halvtime denne gangen. Ny pers?

GeirO

Wow...Sini holdt en halvtime denne gangen. Ny pers?
Men for en viktig halvtime...

Gordon McUseless

Wow...Sini holdt en halvtime denne gangen. Ny pers?
Men for en viktig halvtime...
Det var det.

Hallgeir *

Taklingen på Sinisterra ser jo ikke alvorlig ut, men skadet blir han.  :o
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Taklingen på Sinisterra ser jo ikke alvorlig ut, men skadet blir han.  :o
Er vel sånn når en har vært mye skadet så blir en veldig forsiktig når en begynner å kjenne noe

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GaryMac

Det skal han ha, Gracia - han lar ikke fansen styre laguttak og bytter....
Summerville inn når "alle" vil ha Gnonto.

GaryMac

Utrolig……ut av ingenting👏👏👏👏👏

Verdens beste innlegg! Edit: Fra Harrison, mener jeg  :P
Trodde du mente Fredhans sitt innlegg. Stusset litt. Det var jævlig bra, men liksom ikke helt verdensklasse :-)

Joe Jordan

Var det gult?


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Er det mulig å be om 2-0 i det 49. minutt (før pause)?

Fredhans

Opplever at 1-0 ledelsen er mer tilfeldig enn en god kamp plan, og er i sterk tvil om dette er godt nok for 3 poeng🤔

auren

Pause. 1-0. Herlig scoring. Men sitter ikke med noen god følelse etter første omgang. Synes vi frem til 1-0 var fryktelig svake. Bedre etter scoringen, men angrepsspillet vårt er meget svakt fortsatt. Bakover er det frynsete, spesielt når vi taper ballen i angrep. Med en like dårlig andre omgang, har jeg ikke tro på seier. Kanskje vel negativt etter en 1-0 ledelse til pause for første gang på ekstremt lenge, men summa summarum er dette for svakt mot en bunnrival på hjemmebane. 

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Vi er noen hakk opp i innsats og aggressivitet men fortsatt mange som bør følge Rodrigos eksempel i dag. Ikke sikkert han får fullføre kampen med gult allerede.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Eriksen55

Elsker innstillingen til Rodrigo. Men at han er over alt kan det ha betydning for at andre blir usikre og litt uorganisert? Han er på midten, rydder i midtforsvaret, begge backene, til venstre på midten og til høyre. Sjukt bra jobbing og herlig å se på. Men vi mangler ofte en der oppe når vi vinner ballen og han er aldri inne i boksen når innleggene kommer.

Nå er det bare å holde dette. Syntes McKennie har forsvart startplassen. Synd med Sinisterra. Harrison god i dag.

Må tørre å angripe også i andre omgang. Men må slutte med de tulle pasningene bak.

Gnonto inn for Rodrigo når han har løpt seg tom i andre omgang. Håper virkelig ikke Aaronson kommer inn i stedet.


Blank_File

Pause. 1-0. Herlig scoring. Men sitter ikke med noen god følelse etter første omgang. Synes vi frem til 1-0 var fryktelig svake. Bedre etter scoringen, men angrepsspillet vårt er meget svakt fortsatt. Bakover er det frynsete, spesielt når vi taper ballen i angrep. Med en like dårlig andre omgang, har jeg ikke tro på seier. Kanskje vel negativt etter en 1-0 ledelse til pause for første gang på ekstremt lenge, men summa summarum er dette for svakt mot en bunnrival på hjemmebane. 

auren
Jeg er enig, men noe bedring ble der med målet. Det kan virke som om selvtilliten steg ett hakk. Men jeg er ikke trygg på dette.

Joe Jordan

Litt bedre press utover men jøje meg, dette kan gå begge veier i andre omgang. Det er rufsete i alle ledd.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

ar9

Vi har ihvertfall guts idag.
Ligger også at vi ofte prøver på langpasninger i bakrom. Må da gå ann å få en fot på en slik en etterhvert.
Huff, dette blir spennende.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Pause. 1-0. Herlig scoring. Men sitter ikke med noen god følelse etter første omgang. Synes vi frem til 1-0 var fryktelig svake. Bedre etter scoringen, men angrepsspillet vårt er meget svakt fortsatt. Bakover er det frynsete, spesielt når vi taper ballen i angrep. Med en like dårlig andre omgang, har jeg ikke tro på seier. Kanskje vel negativt etter en 1-0 ledelse til pause for første gang på ekstremt lenge, men summa summarum er dette for svakt mot en bunnrival på hjemmebane. 

auren
Jeg er enig, men noe bedring ble der med målet. Det kan virke som om selvtilliten steg ett hakk. Men jeg er ikke trygg på dette.
Vi hadde vel ok trykk helt til den annullerte scoringen, deretter ble vi passive til vi scoret selv. Vi må vinne kampen på midtbanen. Og få tatt ut Maddison og Barnes på en eller annen måte.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Cannavaro

Ja jeg tror alle her på forumet er like nervøse som publikum på ER, selv om vi leder 1-0 så virker det ikke altfor trygt. Aner til tider panikkangst defensivt til tider.  Rodrigo har overtenning, men gir tydelige signaler til medspillerne. McKennie er også litt mer "på" idag kontra tidligere kamper. Får håpe at Ayling ikke blir utfordret for mye i 2.omgang med sitt gule kort, og Roddy må vel også byttes ut på et tidspunkt før det blir rødt.  Vi skaper ikke allverden offensivt, så dette er en veldig skjør ledelse. Spillerne vet godt at mye står på spill i denne kampen, og det kan sette sitt preg utover i 2.omgang.  Sånn blir det når vi har spilt oss i den situasjonen vi er i tabellmessig.  Håper bare at vi kan få til mer offensivt i 2.omgang og heller gå for den farlige 2-0 ledelsen...
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Usikkerhet 1: Veldig spent på en ny andreomgang på Ellad Road. Andreomgangen mot Palace og Liverpool var ikke mye å skryte av. Dårlig trent? Mental black out?

Usikkerhet 2: Det har vel skjedd større mirakler enn at Ayling eller Rodrigo får et nytt gult kort. Da sliter vi.

Usikkerher 3: We are Leeds.
MOT

Cherry

Vi starter forrykende, så « scorer» Leicester, og vi blir veldig passive og lar uforståelig nok de styre kampen.
Så scorer Sinisterra og vi tar over.
Ett par som har bra tenning, men Rodrigo må styre seg ellers blir det fort ett gult til… herlig guts da!
Summerville har startet bra etter Luis måtte ut, men vi er som før «en manko» på midten - selv om dette er bedre enn de 2 siste.
 Veldig spent på gameplan for 2. omgang nå, jeg mener vi må presse de mer på Castagne- siden, ikke ligge lavt samt la Maddison få oppspillene - da blir det skummelt.
Forshaw forventer jeg inn siste 20-25, Roca har fungert brukbart men har noen stygge feilpasninger.
Dette kan være Gnonto’s mulighet siste 30… gjerne for Rodrigo… pga fare for kort!
Dritnervøs…
 

Sterland

Herlig resultat, ytterst middelmådig forestilling så langt. Meget viktig å ha Cooper tilbake, han har levert meget bra i 1.omgang. Værre med Koch, som virker usikker og lettlurt. SYnes McKennie har hevet seg kraftig fra de to foregående kampene, og har vært positiv i 1. Rodrigo spiller med en voldsom intensitet, og klinker til i hver duell. Allerede på gult, fortsetter han sånn er oddsen for rødt meget lav.. Men herlig innstilling. Synes også Harrison har gjort mye bra. Samme med Bamford, men han har strengt tatt vært viktigere defensivt enn offensivt så langt. Noen fine involveringer fra kantene, og en herlig scoring fra Sinisterra. Men det offensive spillet har vært for dårlig, og vi skaper alt for lite. Det bør være fullt mulig å utfordre backene, og spesielt dansken på venstrebacken. Håper Gnonto får mer enn 10 min denne gangen.

leedslife

Ihvertfall spillere som står frem idag med punch.
Satser på at dette går veien. Ser lovende ut, men sitter jo med en følelse av at Leicester har et gir opp fra dette.
Fryktelig med Sinisterra. Håper ikke han er ute igjen nå i flere kamper.

GeirO

Håper klokka viser mest mulig når vi får en utvist.
MOT

Hallgeir *

Ingen kan klage på innsatsen til spillerne i allefall.

Håper vi avslutter med 11.
Super Leeds since 1968