Skrevet av Emne: Kamp: vs Leicester City@Elland Road, Tirsdag 25/4, kl.21.00, V Sport PL  (Lest 6545 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredhans

Se på de avklaringene til Roca, som en hodeløs høns……krise.

Lucas the Kop Cat

Når vi skal ta tak i kampen siste minuttene blir det bare surr.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Eriksen55

Bamford stod i offside uansett. Grusomt bom og latterlig å havne i offside

Elendig offside av Bamford igjen…

Sjokkert over hvor handlingslammet Gracia er

RoarG

Må være lov å si at dette er meget pinlig av Leeds?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

For et hodeløst sirkus det er utpå der nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Pettersen97

Gracia out! Slitne bein og tre ubenyttede bytter. F..k off back to Spain!!
The Mighty Whites

Kato

Et elendig fotballag som ikke fortjener noe som helst.

RoarG

1-1. Så fikk jeg rett da :(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Dette stinker nedrykk. Det henger ikke sammen i noen ledd. Og Gracia er like ubrukelig som March. Null plan.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Eriksen55

Det er så svakt.

To bytter blir gjort. Hvor beste offensive spiller på benk nå vi må vinne. Hva bidrar Aaronson med når han kommer inn!

Spark Gracia, jo før jo bedre!

auren

Slutt. 1-1. Et resultat ingen lag er fornøyd med. Vi spilte to dårlige omganger og var heldige som fikk 1 poeng hadde kampen blitt spilt i 89 minutter. Men tre gigasjanser på slutten gjør at vi likevel burde avgjort. Summa summarum en fryktelig kamp, og nå kan jeg ikke se at vi holder plassen med Gracia bak spakene. Han må ut siste 5 kamper. Få inn en dinosaur eventuelt. Kjøpe Hodgson av Palace? Nei, dette stinker wankership lang, lang vei.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Uavgjort 1-1. For dårlig selvsagt, men med det spillet vi viste kan vi ikke klage på at vi tross alt fikk med oss et poeng.

raggen

Rykker ned med gracia som manager.. Fy fan for en klovn
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Slutt. 1-1. Et resultat ingen lag er fornøyd med. Vi spilte to dårlige omganger og var heldige som fikk 1 poeng hadde kampen blitt spilt i 89 minutter. Men tre gigasjanser på slutten gjør at vi likevel burde avgjort. Summa summarum en fryktelig kamp, og nå kan jeg ikke se at vi holder plassen med Gracia bak spakene. Han må ut siste 5 kamper. Få inn en dinosaur eventuelt. Kjøpe Hodgson av Palace? Nei, dette stinker wankership lang, lang vei.

auren
Pulis in.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Enda en sutremelding: Rundspilt hele andre omgang av en bunnrival. Helt sykt at det holder til poeng, verken fortjent eller nok.

Midtbanen fullstendig overløpt hele andre omgang. Og hvorfor møter ikke spillerne våre pasninger fra motspillere? Hver eneste gang venter man på ballen til motspiller kommer bak ryggen og løper forbi.

Hadde vel ikke klokketro på tre, men så svakt var skuffende
 Nå brenner det på dass.
Marching on together!

Fredhans

Laget er ikke bedre og ser ikke hva som skal til for at de skal ta nok poeng mot de lagene de har igjen……….dette blir atter en tung vår som jeg er redd for ender med nedrykk😡

Fantasyland

Gracia skuffer også stort. Hva er det han holder på med nå? Den er grei, da er det vinn eller forsvinn mot B’mouth.

Smudge

Nok en komikveld! Skal vel bli flere før vi rykker ned. For det gjør vi!

Bjosse77

1-1 ganske fortjent, likt på omtrent alt. Likevel koster Bamford oss 2p, den sjansen der skal i alle tilfelle PÅ mål.

1 p holder oss foran Leicester, men gir oss ikke noe pusterom og vi er for dårlige på for mye.

Ellers blant positivt er at Meslier, Roca og McKennie gjør en brukbar kamp.

Men Bamford.......

leedslife

Enda en sutremelding: Rundspilt hele andre omgang av en bunnrival. Helt sykt at det holder til poeng, verken fortjent eller nok.

Midtbanen fullstendig overløpt hele andre omgang. Og hvorfor møter ikke spillerne våre pasninger fra motspillere? Hver eneste gang venter man på ballen til motspiller kommer bak ryggen og løper forbi.

Hadde vel ikke klokketro på tre, men så svakt var skuffende
 Nå brenner det på dass.
Har jo voldsomt mye mer kvalitet enn oss i laget da hva gjelder enkeltspillere.
Se Maddison. Elsker slikt trøkk. Smiler og spiller opp publikum. Bam så setter han opp Vardy og kan hysje på publikum. Det lå der jo gjennom hele kampen.
Våre spillere går som regel inn i seg selv. Livredde.
Var noen unntak i første omgang, det skal sies. Var punch i enkelte Leeds spillere, men er jo overall ikke kvalitet nok i dette laget. Ser ut som det er kjøpt og satt sammen fra en outlet.
Trist skue. Majoriteten av kampen så vi ut som et bortelag selv om det faktisk var en rel jevn batalje.
Nå blir det tøft. Veldig tøft.

Men det er fortsatt håp. Jeg tror fortsatt det går til siste runde.

RoarG

Rykker vi ikke ned, må de andre være katastrofalt dårlige.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

1-1 ganske fortjent, likt på omtrent alt. Likevel koster Bamford oss 2p, den sjansen der skal i alle tilfelle PÅ mål.

1 p holder oss foran Leicester, men gir oss ikke noe pusterom og vi er for dårlige på for mye.

Ellers blant positivt er at Meslier, Roca og McKennie gjør en brukbar kamp.

Men Bamford.......

Hadde vel uansett blitt offside?

Likevel grusomt levert. Beskriver hele sesongen hans. Grusom.

ar9

1-1 ganske fortjent, likt på omtrent alt. Likevel koster Bamford oss 2p, den sjansen der skal i alle tilfelle PÅ mål.

1 p holder oss foran Leicester, men gir oss ikke noe pusterom og vi er for dårlige på for mye.

Ellers blant positivt er at Meslier, Roca og McKennie gjør en brukbar kamp.

Men Bamford.......
Stod i offside.
Roca sin rett før derimot kunne blitt scoring.

Men det hadde vel nesten vært ett ran.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Meslier 6 - Reddet noe for første gang på lenge.
Ayling 5 - Egentlig på forventa nivå
Cooper 6 - Mye rart, men holdt noenlunde i hop.
Koch 3 - Et aspeløv på midtstopper.
Firpo 5 - Løs kanon, vet aldri neste trekk.
Roca 6 - Sliter, mye rart der også
McKennie 5 - Ikke trent til to omganger.
Harrison 7 - Forsvant utover, som ofte før.
Bamford 6 - Jobber godt, brenner alt.
Rodrigo 8 - En som ikke vil rykke ned.
Sinisterra 8 - God den tiden han var utpå.
Summerville 4 - Elendig
Aaronson 4 - Bidrar null

Gracia - Gjør altfor lite når vi spilles av banen i hele andre omgang.  Tar ikke ut når spillere er slitne. Har det ikke i det hele tatt.

Dennis

Enda en sutremelding: Rundspilt hele andre omgang av en bunnrival. Helt sykt at det holder til poeng, verken fortjent eller nok.

Midtbanen fullstendig overløpt hele andre omgang. Og hvorfor møter ikke spillerne våre pasninger fra motspillere? Hver eneste gang venter man på ballen til motspiller kommer bak ryggen og løper forbi.

Hadde vel ikke klokketro på tre, men så svakt var skuffende
 Nå brenner det på dass.
Har jo voldsomt mye mer kvalitet enn oss i laget da.
Se Maddison. Elsker slikt trøkk. Smiler og spiller opp publikum. Bam så han opp  Vardy og kan hysje på publikum.
Våre spillere går som regel inn i seg selv. Livredde.
Var noen unntak i første omgang, det skal sies. Var punch i enkelte Leeds spillere, men er jo overall ikke kvalitet nok i dette laget. Ser ut som det er kjøpt og satt sammen fra en outlet.
Trist skue. Majoriteten av kampen så vi ut som et bortelag selv om det faktisk var en rel jevn batalje.
Nå blir det tøft. Veldig tøft.

Men det er fortsatt håp. Jeg tror fortsatt det går til siste runde.

Det er ingen tvil om at stallen til Leicester er av en helt annen kvalitet. Se bare på benken. I form er det vel ikke mange der som ikke spaserer inn i vår ellever. Utrolig at de er involvert i bunnstriden.
Marching on together!

Smudge

Leser at noen her inne synes Roca gjør en brukbar kamp! Hvilken kamp ser du? Roca er en av de svakeste i hver bidige match, men spille det får han! GRACIA UT!

Fantasyland

Rykker vi ikke ned, må de andre være katastrofalt dårlige.

Slapp av, de er ikke spesielt bra de heller. Går til døra dette.

Cherry

Vi raner til oss 1. poeng . :-[ det er så svak kamp av oss, at jeg er både resignert og oppgitt.
Og når vi da til tider blir rundspilt i andre omgang, hvorfor kommer ikke friske bein inn?
Aaronson som den som skal erstatte Rodrigo????  Hva er det Gracia røyker?
Dette ligner Taylor Roberts syndromet på nytt igjen….

Nei dette er så svakt, med og av overnervøse spillere - men nå mest av Gracia som faktisk har mulighet til å endre kampbildet med 3 - TRE  bytter til………han fremstår apatisk og handlingslammet. Altfor stor klubb for ham, Get rid.

Jeg tror vi må ha 37 poeng for overlevelse, men fatter ikke hvordan vi skal få 7 poeng til med dette spillet og systemet spanjolen legger opp til - det virker umulig.
Mye mindre tro nå etter denne faktisk.

Bjosse77

1-1 ganske fortjent, likt på omtrent alt. Likevel koster Bamford oss 2p, den sjansen der skal i alle tilfelle PÅ mål.

1 p holder oss foran Leicester, men gir oss ikke noe pusterom og vi er for dårlige på for mye.

Ellers blant positivt er at Meslier, Roca og McKennie gjør en brukbar kamp.

Men Bamford.......
Stod i offside.
Roca sin rett før derimot kunne blitt scoring.

Men det hadde vel nesten vært ett ran.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det ble i alle fall ikke dømt offside, og Bamford var 100% ikke i offside da han sto bak ball. Mulig i trekket før.

Ran? Synes du Iversen var god i dag? Ja, det var han. Vi produserte like mye som Leicester, likt antall skudd, likt antall på mål, lik xG.

Kato

Vi raner til oss 1. poeng . :-[ det er så svak kamp av oss, at jeg er både resignert og oppgitt.
Og når vi da til tider blir rundspilt i andre omgang, hvorfor kommer ikke friske bein inn?
Aaronson som den som skal erstatte Rodrigo????  Hva er det Gracia røyker?
Dette ligner Taylor Roberts syndromet på nytt igjen….

Nei dette er så svakt, med og av overnervøse spillere - men nå mest av Gracia som faktisk har mulighet til å endre kampbildet med 3 - TRE  bytter til………han fremstår apatisk og handlingslammet. Altfor stor klubb for ham, Get rid.

Jeg tror vi må ha 37 poeng for overlevelse, men fatter ikke hvordan vi skal få 7 poeng til med dette spillet og systemet spanjolen legger opp til - det virker umulig.
Mye mindre tro nå etter denne faktisk.

Jeg har ikke mindre tro, jeg har null tro. Arnstein Frilling er rundt hjørnet.