Skrevet av Emne: Kamp: vs. Bournemouth @ Vitality Stadium, søndag 30.04.23 kl 15.00 Viasport PL3  (Lest 8460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GaryMac

Man sitter liksom bare og venter på det....

Kato

Forferdelig oppsett av Gracia. Femmer med Harrison venstre er helt håpløst. Han er sjanseløs defensivt. Må betale for det med en gang. Alt er helt natta.
 

Lucas the Kop Cat

En Meslier-spesial og 2-0

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Fredhans

Helt uten mål og mening i de bakre rekker, og lekker som ei sil……..ja nå det det kjørt med 2-0🫣

auren

2-0! Keepertabbe. Championship here we come!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Klippekort på keeperplass sender oss rett ned.

Robert

Sykt, men ikke overraskende. Klarer ikke å bli irritert engang, da jeg psykisk allerede er nede i championship.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

GaryMac

...og der er jeg for en gangs skyld enig med de som legger all skyld på Meslier....

Da er det championship neste sesong.  :-(

ziganda

Rett og slett ikke gode nok. Det begynner i styrerommet.

Cannavaro

Lurer på hva han tenker i hodet sitt når han IKKE bokser ballen ut isteden....my God han har kostet oss poeng....
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Sjanseløs mann bak spakene, alt han tar i blir feil. Sjokkerende nivå.

RoarG

Kan ikke si jeg er særlig overrasket. Det er jo denne standarden man har framvist i kamp etter kamp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Dette gidder jeg ikke å pine meg igjennom. Snakkes

Kato

Frykter tosifret mot City.

GeirO

Minuttene før motstander scorer er ofte gode og lovende...men disse periodene er så altfor korte.

Til negativitetstråden: Det som er spennende nå er vel om det blir to nedrykk på rad....time will show.
MOT

GeirO

BAMMY!!!! HÅP???

auren

BAMFORD!! 2-1!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Minuttene før motstander scorer er ofte gode og lovende...men disse periodene er så altfor korte.

Til negativitetstråden: Det som er spennende nå er vel om det blir to nedrykk på rad....time will show.
Du mener det bærer rett ned i L1? Har vært inne på tanken selv.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Fredhans

Jøss, nesten utrolig😃

bmoen

Må er det umulig å redde plassen med City og Newcastle
Igjen av de fire siste.Beklager, men sesongen er over og på full fart ned i Championship. Det er flaut og det er bare å si at laget på ingen måte et gode nok for Premier Leauge. Neste år blir laget en middelmådighet da  de "beste" forsvinner til andre klubber.
BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

Cooper ut og Wöber inn. Fryktelig skadeplaget kapteinen vår. Er vel ute resten av sesongen han også nå.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Håp likevel?
Nydelig ball fra Gnonto.

Cooper ut med skade - Wöber inn.

GaryMac

Dette gidder jeg ikke å pine meg igjennom. Snakkes
Rakk du å logge av?

lojosang

Må er det umulig å redde plassen med City og Newcastle
Igjen av de fire siste.Beklager, men sesongen er over og på full fart ned i Championship. Det er flaut og det er bare å si at laget på ingen måte et gode nok for Premier Leauge. Neste år blir laget en middelmådighet da  de "beste" forsvinner til andre klubber.
Positiv til siste slutt som alltid!

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

GeirO

Minuttene før motstander scorer er ofte gode og lovende...men disse periodene er så altfor korte.

Til negativitetstråden: Det som er spennende nå er vel om det blir to nedrykk på rad....time will show.
Du mener det bærer rett ned i L1? Har vært inne på tanken selv.

Ja, det var det jeg mente, Men som et utslag av ekstremnegativitet etter 2-0. Men når Bammy scoret håper jeg igjen på å unngå nedrykk  :o
MOT

Kato

Bournemouth presser alt mot høyre, de ser status med masse rom og Harrison. Vi legger ikke om, står på sida og gjør ingenting. Ville lagt om til fire bak etter 20 min.

Fredhans

Utrolig at det ikke er mulig å få klarert på en bedre måte i de bakre rekker, og for en strekk det er i laget😩

lojosang

Gnonto ser ut til å spille på en måte som både beviser at det var rett å ha ham på benken og rett å kreve at han får spille. Ser helt anonym og ute av det ut, men skaper målet vårt.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
- Leif Olav

Kato

Kristensen av i pausen, Firpo inn. Harrison opp. Gnonto på topp. 4-4-2. Høyt press. Full gass, ingenting å tape.

Når jeg ser på han på benken gjør vi sikkert ingenting.

bmoen

Må er det umulig å redde plassen med City og Newcastle
Igjen av de fire siste.Beklager, men sesongen er over og på full fart ned i Championship. Det er flaut og det er bare å si at laget på ingen måte et gode nok for Premier Leauge. Neste år blir laget en middelmådighet da  de "beste" forsvinner til andre klubber.
Positiv til siste slutt som alltid!

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Noen klarer ikke å se realitetene, vet du
BMo - Leeds-fan siden 1964