Skrevet av Emne: Kamp: vs. Bournemouth @ Vitality Stadium, søndag 30.04.23 kl 15.00 Viasport PL3  (Lest 8459 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredhans

Her lukter det 4-1 før redusering for Leeds…….. dessverre.

GaryMac

Nå må vi faktisk slå West-Ham (ikke umulig) og Tottenham (ikke umulig), og helst ta poeng mot Newcastle (vanskelig, men mulig på Elland Road).

Cannavaro

22 innslupne mål i April, det sier alt ; en viktig måned, 7 kamper.....en skute på vei ned...
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Gnonto tar telling, ikke bra.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Kato

Greit at vi går ned med en trener og spillere som ikke er gode nok. Ærlig nok det. Men at vi går ned uten fight og vilje er så langt fra Leeds som man kan komme. Vi har mistet alt, ingen desperasjon, ingen kjefting, ingen oppildning, ikke så mye som et gult kort, ingen som en gang blir forbanna. Bare helt flatt og trist. Skulle likt å hørt hva Billy Bremner, Vinnie Jones og David Batty tenkte om et slikt Leeds.

Dette er ikke Leeds. Siste mann slukker lyset på Elland Road.

Dennis

Greit at vi går ned med en trener og spillere som ikke er gode nok. Ærlig nok det. Men at vi går ned uten fight og vilje er så langt fra Leeds so man kan komme. Vi har mistet alt, ingen desperasjon, ingen kjefting, ingen oppildning, ikke så mye som et gult kort, ingen som en gang blir forbanna. Bare helt flatt og trist.

Dette er ikke Leeds.

Dette.

Out with a whimper.
Marching on together!

Fredhans

Ser ut som at Leeds bare ønsker at kampen skal være over😳

GeirO

Newcastle gikk opp i 2-1… noe bra i fotballverden i dag.
I morgen møtes Leicester og Everton. Minst et av lagene er garantert poeng.
Vi siger nok under streken i morgen. Og neste lørdag er det jo ikke sikkert vi tar noen poeng... :o
MOT

bmoen

22 innslupne mål i April, det sier alt ; en viktig måned, 7 kamper.....en skute på vei ned...

Ned med et brak! DOBBELTBRAK!!!
« Siste redigering: April 30, 2023, 16:51:08 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

Lucas the Kop Cat

Greit at vi går ned med en trener og spillere som ikke er gode nok. Ærlig nok det. Men at vi går ned uten fight og vilje er så langt fra Leeds som man kan komme. Vi har mistet alt, ingen desperasjon, ingen kjefting, ingen oppildning, ikke så mye som et gult kort, ingen som en gang blir forbanna. Bare helt flatt og trist. Skulle likt å hørt hva Billy Bremner, Vinnie Jones og David Batty tenkte om et slikt Leeds.

Dette er ikke Leeds. Siste mann slukker lyset på Elland Road.
Ja, mangler totalt energien vi hadde i Bielsa-tiden.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Dennis

Ny fri bane inn, ny tabbe.

Tar sistemann lyset?
Marching on together!

baste

God natt… lukter nedrykk nå.
Bare å håpe på U i morgen mellom Leicester og Everton


MOT

Kato

Hvis Illan Meslier står ett sekund til denne sesongen så må treneren arresteres.

palle

22 innslupne mål i April, det sier alt ; en viktig måned, 7 kamper.....en skute på vei ned...

23
...ooo, vi vandrar saman...

Fredhans

Få denne mannen ut av målet🫣

Dennis

Spiller Ayling skadet?

Han løper ikke over lett jogg.
Marching on together!

Fantasyland

Hvis Illan Meslier står ett sekund til denne sesongen så må treneren arresteres.

Korrekt. Kan ikke være noe verre enn dette

leedslife

Tar vi baklengsrekorden fra i fjor?
Ja, jeg tror det.

bmoen

En keeper som ikke tar noen ting på toppen av det hele.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Fredhans

Kanskje 5-1 og da😜

RoarG

Greit at vi går ned med en trener og spillere som ikke er gode nok. Ærlig nok det. Men at vi går ned uten fight og vilje er så langt fra Leeds som man kan komme. Vi har mistet alt, ingen desperasjon, ingen kjefting, ingen oppildning, ikke så mye som et gult kort, ingen som en gang blir forbanna. Bare helt flatt og trist. Skulle likt å hørt hva Billy Bremner, Vinnie Jones og David Batty tenkte om et slikt Leeds.

Dette er ikke Leeds. Siste mann slukker lyset på Elland Road.
Ja, mangler totalt energien vi hadde i Bielsa-tiden.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Leeds oppnådde resultater med høy intensivitet på trening og i kamp. Denne kamuflerte mangelen på kvalitet i spillergruppa. Når intensiteten så faller, viser mangelen på kvalitet seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Huff! En skam rett og slett.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

I CC neste år må Ayling, Koch, Cooper, Firpo og Strujik bort. Vet ikke om Bielsas mann mann har satt for dype spor i hodene, men å forsvare seg klarer dem ikke lenger. Løper fortsatt hodeløst rundt ute av posisjon. Er det arven etter Bielsa vi faktisk ser? Hjernevasket begrensede fotballspiller..

Drameh og Rasmus
Ny stopper, Monteira,Cresswell
Wöber, Hjelde
Ny vb, Ny vb

Så er det bare å håpe at Harrison, Roca, Wöber, Adams, Sinisterra, Gnonto og Summerville bretter opp ermene og gir det ett år.

Bamford, Rodrigo, Meslier, Rasmus bør også få bestille et flyttelass tidlig i juni..

RoarG

Robles må stå de 4 siste. Man kan begynne der.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

Heldigvis sa jeg opp Viaplay tidsnok til å ikke få med meg dette...

peacock

Nå har Meslier gått fra å være svak til helt ubrukelig.
Gi ham pause ut sesongen, han må få slippe nå.

Forever Whites

Heldigvis møter vi City borte i neste, da kan vi vel ikke rote oss bort?
Medlem 94237

Fredhans

Stakkars Leeds fan som drar på kamp for å oppleve dette🥲

Kato

Skammelig opptreden. Forferdelig fra a til å. Fra benk til bakerst til fremst. Flaut at sånt får lov til å representere vårt emblem.

Kan ikke tenke meg Gracia overlever mer enn denne ettermiddagen.

RoarG

Takk Meslier, for at du bare slapp inn 4.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020