Skrevet av Emne: Ex spiller: Tyler Roberts  (Lest 58746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #300 på: Juni 19, 2023, 17:06:20 »
Til glede for mange, kanskje? Tyler Roberts blir snart en Ex-Leeds spiller. Birmingham City er neste stoppested. Roberts skal bare gjennomgå medisinsk test. Birmingham betaler £ 500.000 + add ons. Roberts slo aldri skikkelig til i Leeds, og denne avgangen var vel klart på overtid?

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-transfer-news-as-tyler-roberts-medical-set-ahead-of-exit/
Er vel ikke sikkert han greier den testen....
MOT

Russel_Doig

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #301 på: Juni 20, 2023, 13:03:00 »
Til glede for mange, kanskje? Tyler Roberts blir snart en Ex-Leeds spiller. Birmingham City er neste stoppested. Roberts skal bare gjennomgå medisinsk test. Birmingham betaler £ 500.000 + add ons. Roberts slo aldri skikkelig til i Leeds, og denne avgangen var vel klart på overtid?

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-transfer-news-as-tyler-roberts-medical-set-ahead-of-exit/
Er vel ikke sikkert han greier den testen....

Hadde jeg vært Tyler Roberts hadde jeg fått meg en klubb i Uruguay, søkt om statsborgerskap, og spilt fast på landslaget så lenge Marcelo Bielsa var manager!

Fantasyland

Sv: Spiller: Tyler Roberts
« Svar #302 på: Juni 21, 2023, 19:01:31 »
Leeds United
@LUFC
📰 #LUFC wishes Tyler Roberts all the best for the future, as the forward joins Birmingham in a permanent deal

Hallgeir *

Sv: Ex spiller: Tyler Roberts
« Svar #303 på: Juni 21, 2023, 19:21:55 »
Da er det bare å takke for innsatsen. Sannsynligvis er han på riktig nivå nå.
Super Leeds since 1968

flynn

Sv: Ex spiller: Tyler Roberts
« Svar #304 på: Juni 23, 2023, 09:31:57 »
Vi møter Birmingham i serierunde to allerede. Roberts vil sikkert være over middels ivrig på å vise seg fram!

flynn

Gufrias

Sv: Ex spiller: Tyler Roberts
« Svar #305 på: Juni 23, 2023, 14:55:35 »
Vi møter Birmingham i serierunde to allerede. Roberts vil sikkert være over middels ivrig på å vise seg fram!

flynn
Han burde vel heller ha benyttet sjansen da han var her.
Hekta på Leeds siden 1974