Skrevet av Emne: Kamp: vs Manchester City@Etihad Stadium, Lørdag 6/5, kl.16.00, V Sport PL  (Lest 4950 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lowfields

Fyfffff for noen billige frispark Shitty får!
Ikke at det hadde noe å si for resultatet, men dette var 90-10 dømming. Helt utrolig å se på. Klarte til og med å snyte oss for en soleklar corner i 2.omg. Fikk vi 1 - ett - frispark i løpet av kampen - Summerville rett etter straffesparket?
Poeng hadde vært ran, men det er urovekkende å se slik dømming. Ubevisst - eller gagner det en dommerkarriere å være snill mot gull-gjessene?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Cherry

Godt resultat, selv med 0 poeng.
2.omgang er noe å bygge videre på , selv om verdens beste lag for tiden roet ned….så kom vi med i kampen.
Det er nå vi skal poengene , mot de 3 neste.
« Siste redigering: Mai 07, 2023, 10:21:51 av Cherry »
 

Sterland

Rene og skjære tilfeldigheter gjorde at dette til en viss grad ble spennende mot slutten. Hadde ikke vært noe å si på om City hadde vunnet 7-0. Selv om 2. omgang tilsynelatende var noe bedre enn 1., er spørsmålet om City slapp gassen litt, eller vi klarte å heve oss. Allikevel skapte de en haug av sjanser, mens vi skapte 1. Synes ikke vi fremstod som et lag, og taktikken med å parkere bussen var helt på trynet. Dette er overhode ingen forestilling å være stolt av. Resultatet juger big time, og jeg har ikke sett et eneste lag som har blitt så grundig utspilt som vi ble mot City. Dette var ingen fremgang i forhold til hva vi har sett i det siste, eneste forskjellen er at City var ekstremt ineffektive. Vi skaper ingenting, klarte aldri å etablere noe spill, og makter ikke å demme opp defensivt. Dette var to forskjellige idretter. Vi har blitt pisset på, dratt ned i søla og ferden ender i Championship. Dette er så rævva som jeg aldri har sett Leeds i øverste divisjon. OK at City trolig er verdens beste lag, men vi spiller i verdens beste liga, har brukt milliarder på spillere. Heckingbottom kom med sitt Sheffield United, spilte sitt spill, la press på City og gav dem kamp. Vi, etter ørten managerbytter, fremstår som et Sunday League lag som er sjeleglad for et hederlig resultat. Flaut!

GeirO

Med Gracia eller Marsch bak spakene hadde vi fort tapt 7-0 eller mer.

Et tynt håp har oppstått.
Jeg er usikker på om Sam hadde noen effekt på laget vårt i dag. Det får vi jo aldri svaret på...
Hvis City hadde vært like effektiv som Palace, Pool og B'mouth hadde vi tapt med 6-7 mål. Som Sterland også sier ovenfor. Så tror ikke jeg så stor effekt av mangerbyttet. Mulig enkelte ting i forsvaret var bedre og strammere, men likte dårlig rommet mellom forsvar og midtbane. Der var det bare å forsyne seg i dag.
MOT

Hallgeir *

Rene og skjære tilfeldigheter gjorde at dette til en viss grad ble spennende mot slutten. Hadde ikke vært noe å si på om City hadde vunnet 7-0. Selv om 2. omgang tilsynelatende var noe bedre enn 1., er spørsmålet om City slapp gassen litt, eller vi klarte å heve oss. Allikevel skapte de en haug av sjanser, mens vi skapte 1. Synes ikke vi fremstod som et lag, og taktikken med å parkere bussen var helt på trynet. Dette er overhode ingen forestilling å være stolt av. Resultatet juger big time, og jeg har ikke sett et eneste lag som har blitt så grundig utspilt som vi ble mot City. Dette var ingen fremgang i forhold til hva vi har sett i det siste, eneste forskjellen er at City var ekstremt ineffektive. Vi skaper ingenting, klarte aldri å etablere noe spill, og makter ikke å demme opp defensivt. Dette var to forskjellige idretter. Vi har blitt pisset på, dratt ned i søla og ferden ender i Championship. Dette er så rævva som jeg aldri har sett Leeds i øverste divisjon. OK at City trolig er verdens beste lag, men vi spiller i verdens beste liga, har brukt milliarder på spillere. Heckingbottom kom med sitt Sheffield United, spilte sitt spill, la press på City og gav dem kamp. Vi, etter ørten managerbytter, fremstår som et Sunday League lag som er sjeleglad for et hederlig resultat. Flaut!

Det var da voldsomt til svartmaling.

Hva kunne man forvente i et topp mot bunn-oppgjør? Vi er der vi er, og vi møter omtrent det beste laget som finnes akkurat nå. Tror vi hadde blitt spist opp og kontret i senk med høyere press. Jeg har sett Leeds spille mye verre i PL enn dette, i tillegg mot mye dårligere motstand.
Super Leeds since 1968

ar9

Denne kampen er neppe mye å dvele over.
Tenker at nå får vi være veldig fornøyde med at vi ikke ble grūsa. Ergo burde vi kunne gå løs på de 3 siste kampene med friskt mot.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Med Gracia eller Marsch bak spakene hadde vi fort tapt 7-0 eller mer.

Et tynt håp har oppstått.
Jeg er usikker på om Sam hadde noen effekt på laget vårt i dag. Det får vi jo aldri svaret på...
Hvis City hadde vært like effektiv som Palace, Pool og B'mouth hadde vi tapt med 6-7 mål. Som Sterland også sier ovenfor. Så tror ikke jeg så stor effekt av mangerbyttet. Mulig enkelte ting i forsvaret var bedre og strammere, men likte dårlig rommet mellom forsvar og midtbane. Der var det bare å forsyne seg i dag.
Syntes de justeringene i forsvaret som ble gjort i pausen og underveis med byttene i andre omgang viste at Sam tok grep der vi var mest sårbare.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Eriksen55

Fytti helvete :( Ydmyket og pisset på. Vi fremstår som et L2 lag, og står fullstendig med lua i hånda. Hvordan i huleste er det mulig å la Gundagan stå mutters alene rett utenfor 16 meteren, og prikke goaler? Hvor er Forshaw, McKennie, Roca??? Har sett stort sett alle City kampene, og ikke en gang har motstanderen blitt så ydmyket som vi er blitt nå. Fullstendig patetisk, og bare å forberede seg på Championship. Dette kommer til å bli stygt.

Sånne mål har jeg sett City score mange av. Arsenal og Ødegård.

Det er så mange bevegelser og enormt pasningssterke spillere.Hadde Gundogan blitt dekket hadde de funnet en annen. Da blir det sånn. Det ser kanskje elendig ut, men tror nok ikke det er så lett å forsvare seg mot.

Eriksen55

Under JM var der ivertfall innsats. Folk sprang og presset. Nå er det passivt og de står med lua i hånda…


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ja da presset vi hardt, ble overspilt og var tomme siste 15..

Dylan

Det er mye bedre lag enn Leeds som har blitt avkledd av City, det er de neste 3 kampene som gjelder.

Reaney

Looserpool bare vinner og vinner og Leeds bare taper og taper. Har inntrykk av at mange her på Forumet ser andre PL kamper. Det gjør ikke jeg. Ser bare Leeds. Så lenge Leeds er i PL får jeg info om at Looserpool bare vinner og vinner. En forferdelig smerte uke etter uke. Rykker vi ned har jeg ingen anelse om hvordan det går med Looserpool. Tenk så deilig. Championship høres absolutt ikke så ille ut som mange vil ha det til.
 

Hallgeir *

Looserpool bare vinner og vinner og Leeds bare taper og taper. Har inntrykk av at mange her på Forumet ser andre PL kamper. Det gjør ikke jeg. Ser bare Leeds. Så lenge Leeds er i PL får jeg info om at Looserpool bare vinner og vinner. En forferdelig smerte uke etter uke. Rykker vi ned har jeg ingen anelse om hvordan det går med Looserpool. Tenk så deilig. Championship høres absolutt ikke så ille ut som mange vil ha det til.

Hva er denne greia med Liverpool? Konsentrer deg om Leeds United. Leedssupportere skal vel bry seg nada hva Klopp og gjengen hans driver med. Ja, de er et opphausa medielag, men det skal vi drite i (parden my french).

Det er kun Leeds som er viktig.
Super Leeds since 1968

Sterland

Rene og skjære tilfeldigheter gjorde at dette til en viss grad ble spennende mot slutten. Hadde ikke vært noe å si på om City hadde vunnet 7-0. Selv om 2. omgang tilsynelatende var noe bedre enn 1., er spørsmålet om City slapp gassen litt, eller vi klarte å heve oss. Allikevel skapte de en haug av sjanser, mens vi skapte 1. Synes ikke vi fremstod som et lag, og taktikken med å parkere bussen var helt på trynet. Dette er overhode ingen forestilling å være stolt av. Resultatet juger big time, og jeg har ikke sett et eneste lag som har blitt så grundig utspilt som vi ble mot City. Dette var ingen fremgang i forhold til hva vi har sett i det siste, eneste forskjellen er at City var ekstremt ineffektive. Vi skaper ingenting, klarte aldri å etablere noe spill, og makter ikke å demme opp defensivt. Dette var to forskjellige idretter. Vi har blitt pisset på, dratt ned i søla og ferden ender i Championship. Dette er så rævva som jeg aldri har sett Leeds i øverste divisjon. OK at City trolig er verdens beste lag, men vi spiller i verdens beste liga, har brukt milliarder på spillere. Heckingbottom kom med sitt Sheffield United, spilte sitt spill, la press på City og gav dem kamp. Vi, etter ørten managerbytter, fremstår som et Sunday League lag som er sjeleglad for et hederlig resultat. Flaut!

Det var da voldsomt til svartmaling.

Hva kunne man forvente i et topp mot bunn-oppgjør? Vi er der vi er, og vi møter omtrent det beste laget som finnes akkurat nå. Tror vi hadde blitt spist opp og kontret i senk med høyere press. Jeg har sett Leeds spille mye verre i PL enn dette, i tillegg mot mye dårligere motstand.
Svartmaling.. som sagt, jeg har aldri sett et lag bli så overspilt noensinne i PL-sammenheng. Fullstendig håpløst, om en ser på stats vil en se en overkjøring de luxe. Jeg forventer at vi stiller opp til match. Hadde vi klart å demme opp defensivt hadde det vært greit, men City skaper 10-15 store sjanser, og det noenlunde anstendige resultatet var overhode ikke pga godt forsvarsspill. Derimot en vanvittig sjansesløsing fra City. Haaland alene kunne hatt 5 og burde absolutt hatt 3. Det er skummelt. Dette har jeg ikke noe tro på






















Sterland

Fytti helvete :( Ydmyket og pisset på. Vi fremstår som et L2 lag, og står fullstendig med lua i hånda. Hvordan i huleste er det mulig å la Gundagan stå mutters alene rett utenfor 16 meteren, og prikke goaler? Hvor er Forshaw, McKennie, Roca??? Har sett stort sett alle City kampene, og ikke en gang har motstanderen blitt så ydmyket som vi er blitt nå. Fullstendig patetisk, og bare å forberede seg på Championship. Dette kommer til å bli stygt.

Sånne mål har jeg sett City score mange av. Arsenal og Ødegård.

Det er så mange bevegelser og enormt pasningssterke spillere.Hadde Gundogan blitt dekket hadde de funnet en annen. Da blir det sånn. Det ser kanskje elendig ut, men tror nok ikke det er så lett å forsvare seg mot.
Vel, om en har kontroll på spillere i de farligste skuddposisjoner er mye gjort. Det latterlige er at det skjer 2 ganger på rad..

Josch

Kampen hadde preg av transportetappe for begge lag:

Leeds fornøyd med å tape lite
ManC fornøyd med 3 poeng

Bra tidspunkt å møte ManC på. Med full gass vinner de normalt med 4-5 mål. Synes vi ble lite kloke av Allardyce taktikken. Kampen handlet om å tape minst mulig, kunne vi se. Jeg tror kampen mot N'castle blir vanskeligere. De spiller for medalje.

Fantasyland

Rene og skjære tilfeldigheter gjorde at dette til en viss grad ble spennende mot slutten. Hadde ikke vært noe å si på om City hadde vunnet 7-0. Selv om 2. omgang tilsynelatende var noe bedre enn 1., er spørsmålet om City slapp gassen litt, eller vi klarte å heve oss. Allikevel skapte de en haug av sjanser, mens vi skapte 1. Synes ikke vi fremstod som et lag, og taktikken med å parkere bussen var helt på trynet. Dette er overhode ingen forestilling å være stolt av. Resultatet juger big time, og jeg har ikke sett et eneste lag som har blitt så grundig utspilt som vi ble mot City. Dette var ingen fremgang i forhold til hva vi har sett i det siste, eneste forskjellen er at City var ekstremt ineffektive. Vi skaper ingenting, klarte aldri å etablere noe spill, og makter ikke å demme opp defensivt. Dette var to forskjellige idretter. Vi har blitt pisset på, dratt ned i søla og ferden ender i Championship. Dette er så rævva som jeg aldri har sett Leeds i øverste divisjon. OK at City trolig er verdens beste lag, men vi spiller i verdens beste liga, har brukt milliarder på spillere. Heckingbottom kom med sitt Sheffield United, spilte sitt spill, la press på City og gav dem kamp. Vi, etter ørten managerbytter, fremstår som et Sunday League lag som er sjeleglad for et hederlig resultat. Flaut!

Det var da voldsomt til svartmaling.

Hva kunne man forvente i et topp mot bunn-oppgjør? Vi er der vi er, og vi møter omtrent det beste laget som finnes akkurat nå. Tror vi hadde blitt spist opp og kontret i senk med høyere press. Jeg har sett Leeds spille mye verre i PL enn dette, i tillegg mot mye dårligere motstand.
Svartmaling.. som sagt, jeg har aldri sett et lag bli så overspilt noensinne i PL-sammenheng. Fullstendig håpløst, om en ser på stats vil en se en overkjøring de luxe. Jeg forventer at vi stiller opp til match. Hadde vi klart å demme opp defensivt hadde det vært greit, men City skaper 10-15 store sjanser, og det noenlunde anstendige resultatet var overhode ikke pga godt forsvarsspill. Derimot en vanvittig sjansesløsing fra City. Haaland alene kunne hatt 5 og burde absolutt hatt 3. Det er skummelt. Dette har jeg ikke noe tro på

Du ser akkurat hva du vil se....kan friske opp hukommelsen din litt: https://www.youtube.com/watch?v=AenRNoY3D4Q

Johnnyj

Spent på om vi parkerer bussen i de siste kampene også.
Med steinalderfotballen til Big Sam er jeg dessverre redd for det. Legge fra seg alt av offensivt grunnspill og heller slå langt opp på Bamford. Håpe at han kan trylle, eller vinne en corner.
For det er sånn fotball han vil ha. Kick and run, med mye duellspill. Problemet er at laget ikke kler den spillestilen.

I manges øyne så har vi så og si rykket ned allerede, ergo har vi alt å vinne og vi TRENGER 3 poeng. Så henter vi tidenes mest destruktive trener som ikke vet hva angrepsfotball betyr.

Har nesten ikke ord for hvor pinlig det er å ha den idioten på trenerbenken. Ville faktisk heller hatt Lampard og det sier utrolig mye!

Hallgeir *

Spent på om vi parkerer bussen i de siste kampene også.
Med steinalderfotballen til Big Sam er jeg dessverre redd for det. Legge fra seg alt av offensivt grunnspill og heller slå langt opp på Bamford. Håpe at han kan trylle, eller vinne en corner.
For det er sånn fotball han vil ha. Kick and run, med mye duellspill. Problemet er at laget ikke kler den spillestilen.

I manges øyne så har vi så og si rykket ned allerede, ergo har vi alt å vinne og vi TRENGER 3 poeng. Så henter vi tidenes mest destruktive trener som ikke vet hva angrepsfotball betyr.

Har nesten ikke ord for hvor pinlig det er å ha den idioten på trenerbenken. Ville faktisk heller hatt Lampard og det sier utrolig mye!

Jeg skal evaluere Big Sam etter de siste tre kampene denne sesongen. Før den tid synes jeg det blir feil å konkludere. Å overleve i PL er det viktigste akkurat nå.
Super Leeds since 1968

leedslife

Today was Leeds United's fewest attempted passes (194), fewest completed passes (113), fewest completed passes in the opposition half (41) and lowest possession (18.7%) in a league game Opta has on record across 433 matches. #lufc

Opta has analysed 7,562 Premier League games in detail since 2003-04 and only five teams have had a lower possession figure than Leeds today (18.7%) and only six have completed fewer passes in the opposition's half than Leeds (41). #lufc

Sterland er jo inne på noe. Nå reddes vi jo av et resultat som egentlig ser fantastisk ut.
Vi vinner andre omgang og City blir oppkavet nok av målet vårt til å sette inn to av sine viktigste spillere i Rodri og Silva.


peacock

Looserpool bare vinner og vinner og Leeds bare taper og taper. Har inntrykk av at mange her på Forumet ser andre PL kamper. Det gjør ikke jeg. Ser bare Leeds. Så lenge Leeds er i PL får jeg info om at Looserpool bare vinner og vinner. En forferdelig smerte uke etter uke. Rykker vi ned har jeg ingen anelse om hvordan det går med Looserpool. Tenk så deilig. Championship høres absolutt ikke så ille ut som mange vil ha det til.

Hva betyr egentlig looser?

Eriksen55

Sitat
Rene og skjære tilfeldigheter gjorde at dette til en viss grad ble spennende mot slutten. Hadde ikke vært noe å si på om City hadde vunnet 7-0. Selv om 2. omgang tilsynelatende var noe bedre enn 1., er spørsmålet om City slapp gassen litt, eller vi klarte å heve oss. Allikevel skapte de en haug av sjanser, mens vi skapte 1. Synes ikke vi fremstod som et lag, og taktikken med å parkere bussen var helt på trynet. Dette er overhode ingen forestilling å være stolt av. Resultatet juger big time, og jeg har ikke sett et eneste lag som har blitt så grundig utspilt som vi ble mot City. Dette var ingen fremgang i forhold til hva vi har sett i det siste, eneste forskjellen er at City var ekstremt ineffektive. Vi skaper ingenting, klarte aldri å etablere noe spill, og makter ikke å demme opp defensivt. Dette var to forskjellige idretter. Vi har blitt pisset på, dratt ned i søla og ferden ender i Championship. Dette er så rævva som jeg aldri har sett Leeds i øverste divisjon. OK at City trolig er verdens beste lag, men vi spiller i verdens beste liga, har brukt milliarder på spillere. Heckingbottom kom med sitt Sheffield United, spilte sitt spill, la press på City og gav dem kamp. Vi, etter ørten managerbytter, fremstår som et Sunday League lag som er sjeleglad for et hederlig resultat. Flaut!

Men nå ble det bare 2-1 da. Det som teller. Jeg har sett City kjøre over flere lag Ila sesongen. Sist nå mot Arsenal. Riktignok var de litt vassere fremover når de hadde ballen.

Jeg så bedring i forsvarsspillet i går. Vi lå mer samlet, ble ikke så ofte overspilt og vi vant mange flere hodedueller enn normalt og vi så ikke den grusomme ballwatchingen på hvert eneste innlegg.

Fullstendig uenig i at Big S valgte feil taktikk.

Nå har Leeds også hatt kamper dem  lett burde vunnet ut fra sjanser og spill. Southampton og Brighton borte. Everton, West H og Arsenal hjemme. Men det ble likevel få poeng. At City burde scoret flere mål i går så alle, men de gjorde det ikke og gutta fikk nok en god opplevelse. Tror faktisk resultatet ga dem en opptur og bedre selvtillit inn mot de tre siste kampene, og det var vel det beste vi egentlig turte å håpe på.

Eriksen55

Looserpool bare vinner og vinner og Leeds bare taper og taper. Har inntrykk av at mange her på Forumet ser andre PL kamper. Det gjør ikke jeg. Ser bare Leeds. Så lenge Leeds er i PL får jeg info om at Looserpool bare vinner og vinner. En forferdelig smerte uke etter uke. Rykker vi ned har jeg ingen anelse om hvordan det går med Looserpool. Tenk så deilig. Championship høres absolutt ikke så ille ut som mange vil ha det til.

Det er ingen som nevner Liverpool oftere enn deg her inne. Faktisk så ofte at jeg mistenker at du er Liverpool supporter som troller på et Leeds forum.

TK20

Har nesten ikke ord for hvor pinlig det er å ha den idioten på trenerbenken. Ville faktisk heller hatt Lampard og det sier utrolig mye!

Dette blir bare useriøst.

morten1966

Ble ikke så mye bedre med ny keeper.......

Det ble absolutt ikke dårlige. En keeper som er ute i feltet og en keeper som redder skudd i keeperhjørnet, lenge siden vi har hatt det!

Cherry

Ble ikke så mye bedre med ny keeper.......

Det ble absolutt ikke dårlige. En keeper som er ute i feltet og en keeper som redder skudd i keeperhjørnet, lenge siden vi har hatt det!

Robles så mye tryggere ut enn Meslier - både i feltet og med ball i beina.  Kjør på med ham siste 3 også.
Litt merkelig at Kristensen ble valgt før Koch, eller var oppstillingen grei.
Forshaw kan være ett godt våpen og valg for oss i de 3 siste slitekampene, men er svært skuffa over Roca og det han leverer.
Patrick virket sliten tidlig, mulig bedre kamp for ham mot Toon - det samme med Gnonto.

Blank_File

Looserpool bare vinner og vinner og Leeds bare taper og taper. Har inntrykk av at mange her på Forumet ser andre PL kamper. Det gjør ikke jeg. Ser bare Leeds. Så lenge Leeds er i PL får jeg info om at Looserpool bare vinner og vinner. En forferdelig smerte uke etter uke. Rykker vi ned har jeg ingen anelse om hvordan det går med Looserpool. Tenk så deilig. Championship høres absolutt ikke så ille ut som mange vil ha det til.

Det er ingen som nevner Liverpool oftere enn deg her inne. Faktisk så ofte at jeg mistenker at du er Liverpool supporter som troller på et Leeds forum.
Dette må bare bifalles. Ustanselig prat om en av de røde drittklubbene. Må være vondt og styres mer av de man hater enn de man er glad i.

Cannavaro

Veldig flatterende resultat igår, City kontrollerte kampen med sitt ballinnehav og gode pasningskvalitet.  Det var stor forskjell på lagene og Leeds klarte svært sjelden å etablere et angreps spill på City`s halvdel.  City burde absolutt scoret flere mål, de gikk på halv maskin så det ut til, de har en CL semi å tenke på nå på tirsdag. Det resultatmessige er hyggelig å ta med seg videre, men spillmessig ; det å spille smart mot et godt lag, ta de riktige valgene fremover i banen, og komme etter med ettertrykk o.s.v var litt fraværende.  Det var ingenting i vårt spill som tilsa noen forbedring akkurat, det var ikke å forvente mot en såpass god motstand heller. Jeg likte aller best det vi så av Robles. Han har større ro i sin fremtoning.  Det er 3 finaler igjen for vårt kjære Leeds ; Newcastle som kjemper om CL spill neste år, West Ham som med oss kjemper for å unngå nedrykk og Tottenham som også spiller for europacup plass neste år.  Dette er ingen lett avslutning, og vi må se en massiv forbedring av vårt lag dersom vi skal få med oss poeng i disse kampene.  Jeg er egentlig pessimist, og tror vi ryker på 3 tap og nedrykk ; nettopp fordi trenden i spillet vårt er elendig, vi klarer ikke, eller har ikke evner til å kontrollere kamper til en viss grad, og angrepsspillet mangler ofte rytme og god samhandling. Men, nettopp det som er fascinerende med fotball så kan enkeltprestasjoner, dødballer og andre hendelser påvirke en fotballkamp....og nettopp derfor har vi en syltynn sjanse fortsatt.  At vi f. eks skal klare å holde oss med en god prestasjon (seier) i siste kamp to sesonger på rad tror jeg ikke på.  Jeg tror på karma, og mye av det som har skjedd med Leeds denne sesongen tilsier at fru Fortuna ikke er på vår side denne gang......jeg har størst tro på Championship spill neste sesong inklusive det flatterende tapet vi gikk på igår.
MFLU - Miracles For Leeds United

stian

Spent på om vi parkerer bussen i de siste kampene også.
Med steinalderfotballen til Big Sam er jeg dessverre redd for det. Legge fra seg alt av offensivt grunnspill og heller slå langt opp på Bamford. Håpe at han kan trylle, eller vinne en corner.
For det er sånn fotball han vil ha. Kick and run, med mye duellspill. Problemet er at laget ikke kler den spillestilen.

I manges øyne så har vi så og si rykket ned allerede, ergo har vi alt å vinne og vi TRENGER 3 poeng. Så henter vi tidenes mest destruktive trener som ikke vet hva angrepsfotball betyr.

Har nesten ikke ord for hvor pinlig det er å ha den idioten på trenerbenken. Ville faktisk heller hatt Lampard og det sier utrolig mye!

Jeg skal evaluere Big Sam etter de siste tre kampene denne sesongen. Før den tid synes jeg det blir feil å konkludere. Å overleve i PL er det viktigste akkurat nå.

Allardyce må vel spille med det materialet han har til rådighet. Akkurat nå er vel troppen et lappeteppe av Bielsa og Marsch, så det er ikke helt lett å skru om til en hvilken som helst spillestil. Får bare håpe at Big Sam sørger for at det skal være hardt og vondt å møte Leeds, uansett hvem som starter. I den situasjonen vi er i vil jeg faktisk heller ha håpefulle langballer enn hasardiøse forsøk på å spille seg ut. Det er i alle fall lavere risiko for å ryke på de mest idiotiske baklengsmålene.

Josch

Ble ikke så mye bedre med ny keeper.......

Det ble absolutt ikke dårlige. En keeper som er ute i feltet og en keeper som redder skudd i keeperhjørnet, lenge siden vi har hatt det!

På straffesparket var han etter ballen før den traff stolpen. På returen traff ballen hånden hans og spratt til en Leeds-spiller i stedet for tilbake til Gündoğan (som den først hadde retning mot).

Dette kan man kalle en halv strafferedning!!  :)

Reaney

Eriksen 55 med tåpelig uttalelse som kobler meg til verdens verste klubb. Burde absolutt vite bedre. Og jeg styres ikke av den møkka klubben Blank file. Jeg tvinges til å se hva den klubben utfører uke etter uke. Derfor er et nedrykk til Championship langt fra like katastrofalt for meg som for mange andre. Ikke at jeg på noen måte ønsker det, men sånn som fotballen har blitt så tror jeg det ville blitt morsommere å være supporter igjen på nivå to. For sånn det har vært i de to siste sesongene har det meste vært en sammenhengende lidelse. Hvis man ikke er generelt opptatt av fotball da. Leeds gir Looserpool trua etter 6-1 seier på Elland Road og plutselig har de vunnet 6 strake og lukter CL plass. Er det virkelig bare jeg som får vondt av det? Er det helt uproblematisk for Leeds folk? Er fotball så moro at det er flott å se Looserpool i god gjenge igjen? Kanskje noen til å med ser kampene deres og har latt seg imponere over flere år? Og at det er helt greit og sånn det skal være? Kjenner vi en annen virkelighet egentlig? Og alt dette mens vi har begge beina i avgrunnen for ente gang.
« Siste redigering: Mai 07, 2023, 16:08:14 av Reaney »