Skrevet av Emne: Kamp: vs West Ham @ London Stadium søndag 21.05.23 kl 14:30 på Viasport PL  (Lest 4183 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Bra start.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


palle

Bra start.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Joda!!
...ooo, vi vandrar saman...

Fredhans

Konge👏👏👏👏👏

Lucas the Kop Cat

For et innkast av McKennie! For en avslutning av Rodrigo.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


RoarG

Glimrende. Men, jeg ikke si at det roet nervene. Bedre å lede enn og jage.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

palle

Bra start.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Joda!!

Våre langkast fra McKennie har fungert veldig bra etter at Allardyce introduserte det, synes jeg.
...ooo, vi vandrar saman...

Hallgeir *

Småpen scoring.  8)
Super Leeds since 1968

GaryMac

Skulle gjerne sett Gnonto få den overgangen på venstresiden istedenfor Pat :-)

Skulle likt å sett deg skryte litt av Pat i situasjonen etter da.
Det skal du  få se nå: Fin jobb av Bamford , og et veldig bra innlegg til Rodrigo. Tegner bra hvis han fortsetter slik.

Men akkurat i den situasjonen var jeg mest fortvilt over Rodrigo.... Som gjorde det godt med en kjempescoring i ettertid :-)
Ups and downs, og dessverre er tastaturet litt nærmere når det ikke går veien..
Skal skjerpe meg, og oppfordrer samtidig alle andre til å gjøre det samme!

GaryMac

Bra start.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Joda!!

Våre langkast fra McKennie har fungert veldig bra etter at Allardyce introduserte det, synes jeg.
Det er jo som en corner eller et frispark hver gang det er innkast fra 25 meter og inn. Rart at hverken Marsch eller Gracia så dette talentet.

Lucas the Kop Cat

Vi MÅ unngå å gi bort cornere!

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Fredhans

Huff, livsfarlige cornere fra WH…..nå nærmer de seg🫣

GaryMac

Nå er det litt mye West-Ham her. På tide å ta tak i kampen igjen, hvis ikke frykter jeg baklengs.

Fredhans

Måtte komme😩

Joe Jordan

Da er det som forventa 1-1. Som jeg har som sluttresultat på season long. Men her kan mye skje, mest WH om Leeds ikke tar tilbake initiativ..


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GaryMac

Hvem hadde trodd....
Bamford ut nå (lår-skade?), Gnonto inn.

RoarG

1-1. Så der var man like langt. Nå kan det jo fremdeles bli 3 poeng av dette.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Bare å gi opp et lag som mangler evnen til å holde nullen i kamper.

GeirO

Synes Bamford var god og spillbar, frykter at dette betyr en svekkelse.

Lucas the Kop Cat

Nå taper vi det meste av luftdueller på midtbanen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
« Siste redigering: Mai 21, 2023, 15:14:28 av Lucas the Kop Cat »

Hallgeir *

Bare å gi opp et lag som mangler evnen til å holde nullen i kamper.

Valget er ditt.
Super Leeds since 1968

Joe Jordan

Med Bamford ute har WH full kontroll på bakrom. Og de høye slappe innleggene er barnemat for stopperne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GaryMac

Faen, har vi ikke lyst til å score?

Lucas the Kop Cat

Dårlig valg av Rodrigo å ikke avslutte selv, dårlig avslutninger av Gnonto og Harrison. Vi kan ikke holde på sånn.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


berlin

Stor sjanse der, men vi klarte å rote den bort.

RoarG

1-1 til pause. Ingen kamper er avgjort til da. Nå må kvaliteten heves i 2. omgang skal vi få noe ut av dette.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GaryMac

Pause. 1-1.
Vi er brukbart med før vår scoring, og etter West-Ham sin. Men det som var mellom der kan vi ikke gjenta i 2.omgang.

auren

Pause. 1-1. Synes vi var veldig gode første 15-20 min, men etterhvert har West Ham tatt kraftig over og målet måtte vel komme til slutt. Vi våknet litt på tampen av omgangen, men når vi kommer oss til posisjoner til å skape farligheter, så er det for dårlig end product. Veldig synd at Bamford måtte ut, Gnonto ikke i nærheten av det han presterte i høst og har vært uvenn med ballen.
Blir en gruelig spennende andreomgang. Etter euforisk glede etter 0-1, sitter jeg nå med en følelse av at vi har tapt og rykket ned. Håper Big Sam kan trylle litt i pausen og så forventer jeg et mer trøtt hjemmelag utover i omgangen etter kveldskamp torsdag.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Mai 21, 2023, 15:25:23 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Liker dårlig at vi overlater hele initiativet til motstanderen etter vi har tatt ledelsen. Dette skjedde mot Newcastle, og nå igjen mot WH. Vi er gode nok til å holde et trykk. En annen ting er at vi sender alt som er opp på kastene til McKennie, men taper stort sett hver gang duellen, og det skapes en god overgang for WH.
Utrolig synd Bamford måtte ut. Hadde en flott omgang, og var bra både offensivt og defensivt. En stor svekkelse.. Synes også McKennie imponerer litt, og gjør en del bra. Men det er trist å se hvordan Rice og Paqueta får herje..
Tviler sterkt at vi får med oss noe her. Kan bare håpe på at WH får betale for det tette kampprogrammet utover i 2. omgang. Ellers må vi klare å utfordre katte-sparkeren Zouma, virker shaky. Hva har skjedd med Gnonto?? Ikke i nærheten av nivået han hadde tidligere i sesongen:(

DOFFER

Come on Super Leeds!!! MOT!!!!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Forever Whites

Big Sam etterlyste et clean sheet på pressekonferansen.  Det fikk han ikke.  Håper han kan trylle frem noe annet nå i 2. omgang.  Hverken Gnonto eller Harrison har levd opp til sitt beste i denne kampen hittil.  Vi ble klart svekket etter at Bamford nok en gang gikk ut med skade.  Vi må ha 3 poeng i dag.  Håper vi har det i oss.
Medlem 94237