Skrevet av Emne: Kamp: vs West Ham @ London Stadium søndag 21.05.23 kl 14:30 på Viasport PL  (Lest 4181 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

jaja... vi er ikke bedre
Forever Leeds United!!!!!!!!

berlin

Huff og huff, vi slipper inn mål etter mål i kamp etter kamp. Kan ikke vinne da.

Lucas the Kop Cat

Jeg lurer på om vi rett og slett er for dårlig trent etter at Bielsa. Marsch la bort murderball og siden har vi ikke hatt noen sluttspurt i noen av kampene, heller vært det laget som kan starte bra men som så slukner.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


raggen

rutter MÅ være dårlig når han ikke får sjansen i det hele tatt
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Natti natt. Taper fortjent for et lag som ikke har noe å spille for.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Jeg er så drittlei av å se Leedsspillere ligge på rævva etter sklitakling og motstander er milevis unna.

Juniorfeil gang på gang
Marching on together!

Neo

74!!!! innslupne mål i år!

Kjipt å si det, men vi rykker fortjent ned!

Jeg gremmes!

Carl Fisker

Når Leeds premier league historie skal skrives vil sparkingen av Bielsa stå helt sentralt. En stor skandale.

Eriksen55

FOR et forsvarsspill....

Må frem så at det er mer kaos enn normalt er greit. Det er det offensive spillet som ikke fungerer. Lykke, fromme og tilfeldigheter. Ser du hva som prøves på?

Hvis Bamford er så viktig for spillestilen så fikk han flyttet opp Koch eller Strujik som spiss. Å fortsette med lange baller mot Gnonto, Rodrigo, Summerville og Harrison er Kim idioti.

Så håper jeg at Bamford og Aaronson nå har spilt sine siste minutter for klubben!
« Siste redigering: Mai 21, 2023, 16:32:44 av Eriksen55 »

GaryMac

Selg ALLE og start på nytt.... >:(

Fredhans

Huff, tviler på om dette forsvars spillet vil fungere i Championchip🫣

RoarG

Selg ALLE og start på nytt.... >:(
Se min tråd "Neste sesong i Championship etc." Dette laget viste sin tekniske, taktiske, fysiske og moralske underlegenhet i Palace-kampen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Vi rykker garantert ned. Muligens på styggeste måte hvis vi vinner knapt mot Spurs og Everton spiller uavgjort mot Bournemouth. Rykker ned på målforskjellen. Da blir 90+10 vanskelig å glemme.

auren

Fytti katta for en flau forestilling. Burde skjemmes! Ramlet helt sammen etter Bamford gikk ut. Ingen plan i spillet og spillere totalt blottet for selvtillit og kvalitet. Kan aldri tenke meg at vi nå klarer å slå Tottenham. Everton taper ikke, så da bærer det ned.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Fytti katta for en flau forestilling. Burde skjemmes! Ramlet helt sammen etter Bamford gikk ut. Ingen plan i spillet og spillere totalt blottet for selvtillit og kvalitet. Kan aldri tenke meg at vi nå klarer å slå Tottenham. Everton taper ikke, så da bærer det ned.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Blir uavgjort i de to kampene der.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asLeeds

Ser 4 mann som blør for trøya i dag..1 blir skada, 2 blir bytta ut...Vell då veit ikkje eg...


MOT
DALHEIM WHITES

Kato

Skrifta sto på veggen allerede i november. Dessverre ingen i klubben som evnet å se elendigheten. Amatører fra a til å.

Kontakinte

Bli kvitt dette møkkastyre! Radrizzani "something broken in the club"  har ikke peiling, Angus ble frigitt av WH etter deres opprykke. De skjønte att han ikke har PL nivå. Dette er fult på høyde med QPR-styre som var oppe sist.

Dennis

Skrifta sto på veggen allerede i november. Dessverre ingen i klubben som evnet å se elendigheten. Amatører fra a til å.

For ikke å snakke om i to år allerede.

Elendig rekruttering
Marching on together!

Josch

Dette med at West Ham skulle spare seg til finalen ble gjort til skamme. West Ham sprudlet i siste hjemmekamp. Skulle tro det var Leeds som hadde spilt på torsdag og ikke West Ham.

West Ham klart best. Og Leeds hadde ikke noe å svare med.

Sterland

«Leeds are falling apart again» er den mest treffende supportersangen ever. Vi makter ikke å mobilisere i avgjørende kamper. Som vanlig taper vi must-win kampene. Begriper ikke hvordan dette kan skje gang på gang, år inn og år ut. Nok engang klarer vi å skape momentum og score, for så å overlate alt til motstander. Om det er en bestemt strategi, eller ikke er uklart for meg. Men det virker som alt skal trekkes tilbake, bygge en mur og forsvare seg som et helvete. Dette fungerer uansett ikke..
Vi er for dårlige, fortjener ingen plass i PL. Nå må det ryddes i boden. Håper inderlig vi klarer å få inn en kapasitet på managerfronten, som igjen kan blå nytt liv, trykk og optimisme i klubben igjen. Radrizzani har mislyktes. Selg unna, få inn nye koster og sett igang prosjekt «nye Leeds». Prosjektet Bielsa startet har grunnstøtt så det sang😢

Dennis

FOR et forsvarsspill....

Må frem så at det er mer kaos enn normalt er greit. Det er det offensive spillet som ikke fungerer. Lykke, fromme og tilfeldigheter. Ser du hva som prøves på?

Hvis Bamford er så viktig for spillestilen så fikk han flyttet opp Koch eller Strujik som spiss. Å fortsette med lange baller mot Gnonto, Rodrigo, Summerville og Harrison er Kim idioti.

Så håper jeg at Bamford og Aaronson nå har spilt sine siste minutter for klubben!

Har sagt i halvannet år at jeg ikke ser noen plan.

Jeg mener heller ikke forsvarsspillet isolert her, dette er standarden i lang tid.

Orta har bygget et fryktelig svak lag og stall. Ikke bare har det kostet mye, men Leeds må betale på disse i flere år til.

Vi kan unnskylde og peke på flere faktorer til kuene kommer hjem. Faktum er at dette laget med all sannsynlighet går ned og det kan ikke komme overraskende på noen. Feilbalanse og valg som er tatt er åpenbare for de fleste.

Det må skje mye i sommer før dette laget er modne til å kjempe om opprykk.
Marching on together!

RoarG

«Leeds are falling apart again» er den mest treffende supportersangen ever. Vi makter ikke å mobilisere i avgjørende kamper. Som vanlig taper vi must-win kampene. Begriper ikke hvordan dette kan skje gang på gang, år inn og år ut. Nok engang klarer vi å skape momentum og score, for så å overlate alt til motstander. Om det er en bestemt strategi, eller ikke er uklart for meg. Men det virker som alt skal trekkes tilbake, bygge en mur og forsvare seg som et helvete. Dette fungerer uansett ikke..
Vi er for dårlige, fortjener ingen plass i PL. Nå må det ryddes i boden. Håper inderlig vi klarer å få inn en kapasitet på managerfronten, som igjen kan blå nytt liv, trykk og optimisme i klubben igjen. Radrizzani har mislyktes. Selg unna, få inn nye koster og sett igang prosjekt «nye Leeds». Prosjektet Bielsa startet har grunnstøtt så det sang😢
Bielsa sa: "Se her. Jeg gir dere et PL-lag".
Styret: "Øøh?"
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GaryMac

Savner innsats, guts og trøkk. Tror ikke det var en gang etter 1-1 jeg tenkte at "Nå jobber vi bra. Fortsett, så MÅ det bli mål".
Ser fryktelig mørkt på det nå. Vet at det har skjedd mirakler før,  men akkurat i dag er jeg en tviler.
Så vet jeg også at jeg er på plass foran skjermen igjen om ei uke med håpet - og bittelitt tro også - på plass. Men akkurat nå er det mørkt og håpløst på Leedsfronten.
« Siste redigering: Mai 21, 2023, 16:53:43 av GaryMac »

HåvardK

Jeg lurer på om vi rett og slett er for dårlig trent etter at Bielsa. Marsch la bort murderball og siden har vi ikke hatt noen sluttspurt i noen av kampene, heller vært det laget som kan starte bra men som så slukner.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Er vel ingenting å lure på. Men har vel aldri vært så tydelig som i dag.

stian

Nå er det bare å rydde opp i styre og stell i klubben og begynne med en ny langtidsplan. Bielsa ble nummer ni med et (på papiret) svakere lag enn det vi nå sannsynligvis rykker ned med. Det sier litt om prestasjonen til Bielsa, men også at det nok var ham som var unntaket når det gjelder profesjonalitet, treningsregime, og balansen i lag og spillerstall.

Nå må vi lære av den dyrekjøpte, men forhåpentligvis verdifulle erfaringen. Endringene må nok begynne på toppen og sikte på en organisasjon hvor kvalitet avler kvalitet, og da ryker fort også Kinnear. Dette er ikke noe å vente med, vi må besette toppjobbene i organisasjonen før vi ansetter ny manager. Vi kan neppe velge på særlig høy managerhylle i den tilstanden klubben er i, men for all del - ikke noe ubeskrevet blad fra Kypros, Slovenia e.l. Da er vi bedre tjent med noen som kjenner engelsk fotball og kultur.
« Siste redigering: Mai 21, 2023, 18:44:32 av stian »

leedslife

Nå er det bare å rydde opp i styre og stell i klubben og begynne med en ny langtidsplan. Bielsa ble nummer ni med et (på papiret) svakere lag enn det vi nå sannsynligvis rykker ned med. Det sier litt om prestasjonen til Bielsa, men også at det nok var ham som var unntaket når det gjelder profesjonalitet, treningsregime, og balansen i lag og spillerstall.

Nå må vi nok lære av den dyrekjøpte, men forhåpentligvis verdifulle erfaringen. Endringene må nok begynne på toppen og sikte på en organisasjon hvor kvalitet avler kvalitet, og da ryker nok også Kinnear. Dette er ikke noe å vente med, vi må besette toppjobbene i organisasjonen før vi ansetter ny manager. Vi kan nok ikke velge på særlig høy managerhylle i den tilstanden klubben er i, men for all del - ikke noe ubeskrevet blad fra Kypros, Slovenia e.l. Da er vi bedre tjent med noen som kjenner engelsk fotball og kultur.
👏👏

GeirO

1. Avklare hvem som eier klubben neste sesong
2. Ny sportsdirektør ansettes
3. Ny manager ansettes
4. Disse to bestemmer valg av spillestil
5. Deretter starter spillelogistikken, ut/inn (med økonomiske føringer i bånn).

stian

1. Avklare hvem som eier klubben neste sesong
2. Ny sportsdirektør ansettes
3. Ny manager ansettes
4. Disse to bestemmer valg av spillestil
5. Deretter starter spillelogistikken, ut/inn (med økonomiske føringer i bånn).

Jeg vil føye på et punkt 4,5: Manager og sportsdirektør gjør en grundig vurdering av unggutta hvor alle får en reell sjans til å vise seg frem i en eller flere av rollene i spillestilen.

Vi har et sinnsykt potensiale i noen av ungguttene som ligger nærmest elleveren: hvis vi ikke lenger ser på Drameh som et godt alternativ til å ta plassen fra Kristensen, Struik/Hjelde til å utkonkurrere Firpo, Cresswell for Cooper osv., så er det best for alle parter at vi casher inn nå. Hvis vi vurderer dem som gode nok må de få en reell sjanse til å vise seg fram i de rollene vi ev. trenger dem i.

morten1966

Leeds har vel 11 seier siden Bielsa  forsvant etter kampen mot Spurs i fjor .....ironisk nok så møter vi Spurs nå på søndag....herregud for en skakkjørt klubb vi har vært siden han forsvant ut døra. Vi har ropt på spisskjøp, en venstre back og en typisk god 10er på midtbanen.

Vi lå vel på nedrykksplass før siste runde i fjor å ....