LUSCOS Forum > Ordet er fritt

Ny manager...hvem blir det?

(1/35) > >>

RoarG:
Nedrykket er knapt tørt. Eieren har forlatt klubben, og ingen ny sportsdirektør har vi fått ennå. Allikevel, ryktene florerer angående ny manager. Fortsetter Big Sam? (Vel, han er vel ikke ansatt pr. nå?). Eller blir det Steven Gerrard? Ryktene er ganske sterke på det. Hvem vil vi ha? Er SG mannen vi vil ha? Han gjorde en framifrå jobb i Rangers, men en mindre god jobb i Villa. Angivelig har den tidligere assistenten hans, Micheal Beale, æren for suksessen i Rangers. I Villa jobbet han uten Beale. Eller blir det en gammel Leeds-favoritt, Carlos Corberan. Jeg mener CC ville passe utmerket for Leeds, gitt jobben han gjorde i WBA.

https://footballleagueworld.co.uk/carlton-palmer-makes-bold-claim-regarding-sam-allardyce-and-leeds-united/

https://www.footballfancast.com/leeds-49ers-steven-gerrard-sam-allardyce-elland-road-premier-league-manager-news/

https://www.leedsunited.news/news/rating-the-five-managers-linked-with-taking-leeds-job-next-season-including-spaniard/

https://footballleagueworld.co.uk/a-warning-that-leeds-should-heed-big-name-coach-on-radar-of-prospective-new-elland-road-owners-the-verdict/

Pettersen97:
Synes det er rart at det ikke går noen rykter om Andoni Iraola (linket til Leeds da Marsch ble sparket), da han har gitt beskjed til Rayo Vallecano at han ikke blir å fortsette som HC der. Og han har et ønske om å coache lag i England. Håper for all del i verden at det ikke blir Big Sam (takk for innsatsen, men Leeds må videre) eller Slippy G! Om det blir noen av disse så tror jeg at jeg går i dvale frem til annen HC blir ansatt.

Mitt ønske er:
1: Iraola (fått til mye i en klubb med begrensede resurser).
2. Graham Potter.
3. Andre Villas Boas
4. Brendan Rogers
5. Antonio Conte.

Noen av disse er nokk usansynlige, men det må være lov å drømme  ;D

Johnnyj:

--- Sitat fra: Pettersen97 på Mai 31, 2023, 17:13:11 ---Synes det er rart at det ikke går noen rykter om Andoni Iraola (linket til Leeds da Marsch ble sparket), da han har gitt beskjed til Rayo Vallecano at han ikke blir å fortsette som HC der. Og han har et ønske om å coache lag i England. Håper for all del i verden at det ikke blir Big Sam (takk for innsatsen, men Leeds må videre) eller Slippy G! Om det blir noen av disse så tror jeg at jeg går i dvale frem til annen HC blir ansatt.

Mitt ønske er:
1: Iraola (fått til mye i en klubb med begrensede resurser).
2. Graham Potter.
3. Andre Villas Boas
4. Brendan Rogers
5. Antonio Conte.

Noen av disse er nokk usansynlige, men det må være lov å drømme  ;D

--- Slutt sitat ---
Samme her. Stevie G og Big Sam er to personer som jeg virkelig ikke kan fordra.
Det er kun et veldig få antall trenere som jeg hadde slitet med å akseptere og det er to av dem. Lampard er en annen som vi må styre unna. Hadde ikke orket å se mange Leeds-kamper med en av dem bak rattet. Altfor store kameler å svelge.

Warnock, Pulis, Tom Nordlie, Høgmo er alle bedre alternativer

Hallgeir *:

--- Sitat fra: Johnnyj på Mai 31, 2023, 17:57:17 ---
--- Sitat fra: Pettersen97 på Mai 31, 2023, 17:13:11 ---Synes det er rart at det ikke går noen rykter om Andoni Iraola (linket til Leeds da Marsch ble sparket), da han har gitt beskjed til Rayo Vallecano at han ikke blir å fortsette som HC der. Og han har et ønske om å coache lag i England. Håper for all del i verden at det ikke blir Big Sam (takk for innsatsen, men Leeds må videre) eller Slippy G! Om det blir noen av disse så tror jeg at jeg går i dvale frem til annen HC blir ansatt.

Mitt ønske er:
1: Iraola (fått til mye i en klubb med begrensede resurser).
2. Graham Potter.
3. Andre Villas Boas
4. Brendan Rogers
5. Antonio Conte.

Noen av disse er nokk usansynlige, men det må være lov å drømme  ;D

--- Slutt sitat ---
Samme her. Stevie G og Big Sam er to personer som jeg virkelig ikke kan fordra.
Det er kun et veldig få antall trenere som jeg hadde slitet med å akseptere og det er to av dem. Lampard er en annen som vi må styre unna. Hadde ikke orket å se mange Leeds-kamper med en av dem bak rattet. Altfor store kameler å svelge.

Warnock, Pulis, Tom Nordlie, Høgmo er alle bedre alternativer

--- Slutt sitat ---

Da har du postet i tråden: "Ny manager....hvem blir det IKKE".  :D

Cherry:
Potter, Rodgers eller Corberan….helt ok alle 3.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning