Skrevet av Emne: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV  (Lest 7794 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #150 på: August 13, 2023, 13:06:39 »
Ser på høydepunktene fra kampen, på youtube. Virker som om Leeds skapte mest sjanser. Rutter med en god avslutning, etter å først ha bommet på ballen…

Utrolig surt med straffe og tap på slutten. Men vil ikke svartmale sesongen enda…vi burde ha scoret i denne kampen. Hadde vi klart det, så hadde vi nok dratt i land seieren.

Det var den kjedeligste og verste Leeds-kampen på lenge. Må tilbake til Cellino-dagene for å finne liknende.

Tar heller en kjedelig kamp enn å bli voldtatt slik vi har blitt rett som det er de siste to sesongene!

Men ja, vi hadde lite å by på når vi står igjen med de fire offensive spillerne vi brukte!

Derfor jeg var skeptisk når folk sa at det bare var å selge Gnonto og Summerville - En skade på Sinisterra så er dette alternativene - Skremmende svakt!

Bare å krysse fingrene for at ihvertfall Harrison blir!

Reaney

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #151 på: August 13, 2023, 14:32:57 »
Jeg vet at benken var syltynn i går, men stusser over at Farke bare gjorde ett bytte. Det var flere slitne Leeds spillere mot slutten. En av dem var James og da begås ofte feil. Manager Farke burde satt inn flere innbyttere. Da kunne vi ha unngått tap. Uavgjort under rådende omstendigheter i går hadde vært absolutt godkjent.

TK20

Sv: Kamp: vs Birmingham @St Andrews lørdag 12.8 kl 16:00 på LUTV
« Svar #152 på: August 13, 2023, 14:36:45 »
Jeg vet at benken var syltynn i går, men stusser over at Farke bare gjorde ett bytte. Det var flere slitne Leeds spillere mot slutten. En av dem var James og da begås ofte feil. Manager Farke burde satt inn flere innbyttere. Da kunne vi ha unngått tap. Uavgjort under rådende omstendigheter i går hadde vært absolutt godkjent.

Synes også Poveda og Shackleton burde byttet plass.