Skrevet av Emne: Hvilke ex-spillere ville du hatt tilbake?  (Lest 937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Hvilke ex-spillere ville du hatt tilbake?
« på: Mars 10, 2024, 16:50:53 »
Sitter og ser at Kalvin Phillips fortsetter nedturen. Vet at mange ønsket seg han tilbake, men jeg er redd han var et Bielsa-produkt, og at tiden under Pep har ødelagt karrieren hans. Da ville jeg faktisk heller hatt Charlie Taylor tilbake, på backen.
Dermed ble jeg sittende å tenke på hvilke tre tidligere spillere jeg aller helst ville hatt tilbake, om jeg kunne velge helt fritt. Jeg tror jeg lander på disse;

Raphinha. Selv om driblevinger ikke først og fremst er det vi mangler p.t
Leif Davies. Hadde passet perfekt i dagens tropp
Ben White. Akkurat så god som han så ut til å kunne bli hos oss

Hvem velger du?

flynn

raggen

Sv: Hvilke ex-spillere ville du hatt tilbake?
« Svar #1 på: Mars 10, 2024, 18:54:02 »
Raphinha og muligens davies..

phillips etter bielsa ble ikke bra og som du sier så har ikke tiden i city heller hjulpet
Forever Leeds United!!!!!!!!

stian

Sv: Hvilke ex-spillere ville du hatt tilbake?
« Svar #2 på: Mars 10, 2024, 19:39:45 »
Litt interessant tankeeksperiment, for det er ikke så mange man savner for tiden.
Raphinha og White er selvskrevne, de holder høyt internasjonalt nivå og danker ut hvem som helst i sine posisjoner.

Kanskje kunne Rodrigo fungert bra i den måten vi spiller på nå, men det spørs om han kunne danket ut noen av dem som er i elleveren i dag.

Phillips har hatt en grusom periode etter Leeds, men jeg kommer tror han tilbake på Premier League-nivå. Men skulle vi fått ham tilbake bør det i alle fall ikke være som oppussingsprosjekt, til det er risikoen for høy med tanke på kostnader.

Kontakinte

Sv: Hvilke ex-spillere ville du hatt tilbake?
« Svar #3 på: Mars 11, 2024, 08:47:57 »
David Batty!

flynn

Sv: Hvilke ex-spillere ville du hatt tilbake?
« Svar #4 på: Mars 11, 2024, 08:50:13 »
Noen andre som var med i mine vurderinger også; Ross Barkley. 4 kamper for oss på lån i 2013, som mange nok vil ha glemt. Hans sesong i Luton i år er intet mindre enn imponerende, og den type spiller ville vi absolutt hatt god bruk for. Jack Clarke: har virkelig funnet tilbake til storformen, og er etter min mening Championsships beste kantspiller denne sesongen, i konkurranse med vår egen Summerville. Og Eddie Nketiah, som jeg tror kunne bøttet inn mål for oss.

flynn

Forever Whites

Sv: Hvilke ex-spillere ville du hatt tilbake?
« Svar #5 på: Mars 11, 2024, 13:49:12 »
Kan egentlig ikke tenke meg noen av de gamle tilbake.  Synes det er veldig spennende det Farke er i ferd med å få til med nye spillere, samt de som var i stallen da han tok over og som viste interesse for å være med videre.
Å hente tilbake noen av de gamle spillerne frister ikke meg så mye.  Det finnes mange andre der ute man heller kan satse på.

Kalvin Phillips var en spiller som jeg synes det var veldig trist da han dro.  Som jeg har nevnt tidligere spilte det nok en stor rolle at Bielsa ikke var der lengre.  Big money i City lokket mer enn å fortsette under Ted Lasso.
Nå er jeg veldig tvilende til å få ham tilbake.  Farke er en som muligens kunne fått han på rett kjøl igjen.  Men å bruke mye penger på prosjektet ser jeg ikke noe vits i.  Da må han komme på lån eller for en billig penge.
Medlem 94237

Andersen

Sv: Hvilke ex-spillere ville du hatt tilbake?
« Svar #6 på: Mars 11, 2024, 14:43:46 »
Jeg hadde sagt ja takk til Charlie Taylor, Leif Davis, Rapinha, og Clarke fra Sunderland .

Bellini

Sv: Hvilke ex-spillere ville du hatt tilbake?
« Svar #7 på: Mars 12, 2024, 11:54:45 »
Rapinha er vel et opplagt valg :-) er vel vår største artist i nyere tid!!!!
Kalvin Phillips hadde jo vært gull.

Killa

Sv: Hvilke ex-spillere ville du hatt tilbake?
« Svar #8 på: Mars 12, 2024, 11:59:48 »
Rapinha er vel et opplagt valg :-) er vel vår største artist i nyere tid!!!!
Kalvin Phillips hadde jo vært gull.

Enig angående Raphinha, men KP er jeg redd er i kategorien "har vært"..... :(
Ellers tenker jeg også Clarke i Sunderland og selvsagt Ben White hadde vært gull... Sistnevnte dog ganske utopisk tror jeg.
Men Clarke kan vi godt hente for 12-15 mill £
« Siste redigering: Mars 12, 2024, 12:01:36 av Killa »