Nye drakter 2024/2025

Started by auren, July 05, 2024, 09:07:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Alle oss supportere visste at når gul bortedrakt kom, gjerne med smiley, så ble det salgsrekord.
Rart ikke klubben skjønte dette...
MOT

Dennis

Quote from: GeirO on July 27, 2024, 00:53:44Alle oss supportere visste at når gul bortedrakt kom, gjerne med smiley, så ble det salgsrekord.
Rart ikke klubben skjønte dette...

Angus Kinnear sa vel også at gule drakter ikke selger i TSB...?
Marching on together!

Forever Whites

Forventningene til kommende sesong har steget betraktelig med tanke på at vi skal spille med flotte gule bortedrakter igjen!  :)
Medlem 94237

Asbjørn

Quote from: Dennis on July 27, 2024, 09:45:21
Quote from: GeirO on July 27, 2024, 00:53:44Alle oss supportere visste at når gul bortedrakt kom, gjerne med smiley, så ble det salgsrekord.
Rart ikke klubben skjønte dette...

Angus Kinnear sa vel også at gule drakter ikke selger i TSB...?
Han gjorde visst det, men er det ikke lenge siden nå?
Når Smyth skriver at Leeds måtte fighte for å få en gul bortedrakt er det jo Kinnear som stod i bresjen for fighten...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Vi spilte vel i helrøde drakter helt til Don Revie kom og forandret på det ! Han var jo stor beundrer av Real Madrid og deres helvite drakter, og resten av historien kjenner vi jo alle .Vi fikk kjempet gjennom gul bortedrakt for 24/25 sesongen , hadde vært grymt , om vi fikk kjempet gjennom en helvit hjemme drakt en sesong eller flere ! MOT.

gulle

Quote from: GeirO on July 27, 2024, 00:53:44Alle oss supportere visste at når gul bortedrakt kom, gjerne med smiley, så ble det salgsrekord.
Rart ikke klubben skjønte dette...
skjønte det sånn at det var deaktprosusenten som måtte overtales. Gult betydde erfaringsmessig lite salg

Forøvrig STRÅLENDE fornøyd med bortedrakten
Akkurat sånn den skal være.
I år rykker vi opp!

Lucas the Kop Cat

Quote from: Andersen on July 27, 2024, 17:05:35Vi spilte vel i helrøde drakter helt til Don Revie kom og forandret på det ! Han var jo stor beundrer av Real Madrid og deres helvite drakter, og resten av historien kjenner vi jo alle .Vi fikk kjempet gjennom gul bortedrakt for 24/25 sesongen , hadde vært grymt , om vi fikk kjempet gjennom en helvit hjemme drakt en sesong eller flere ! MOT.
Ikke helt slik vi kjenner historien. Røde borte drakter kom i Revie-perioden.

https://leedsunitedteamsheet.altervista.org/leeds-united-kit-combinations.html

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


peacock

Er draktnumre for sesongen offentliggjort?
Umulig å finne noe på den offisielle nettsiden.

Asbjørn

Skuffende respons fra Leeds' motepoliti mht tredjedrakten... :o
Lansert i dag.



Hvit hjemmedrakt.
Gul bortedrakt (endelig)
Blå tredjedrakt...

Enkeltsagt er det vel slik vi vil ha det, en kombo av våre tre farger, historisk sett.
Er vel riktig å la denne være litt hybrid/busseteaktig (bruk det som passer) siden de to andre er renskårne så det holder.

10/10 for totalen fra meg, selv om det ble noe mye bussete over den siste, etter min smak...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Greit nok...til å være tredjedrakt...
MOT

Asbjørn

Quote from: peacock on August 07, 2024, 11:21:11Er draktnumre for sesongen offentliggjort?
Umulig å finne noe på den offisielle nettsiden.
Ikke alltid like lett å orientere seg på 'den nye' nettsiden nei, generelt...
Men tipper du har funnet ut av draktnumrene nå - anyways
https://www.leedsunited.com/en/news/2024-25-squad-numbers-announced
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Quote from: Asbjørn on August 22, 2024, 15:57:49Skuffende respons fra Leeds' motepoliti mht tredjedrakten... :o
Lansert i dag.



Hvit hjemmedrakt.
Gul bortedrakt (endelig)
Blå tredjedrakt...

Enkeltsagt er det vel slik vi vil ha det, en kombo av våre tre farger, historisk sett.
Er vel riktig å la denne være litt hybrid/busseteaktig (bruk det som passer) siden de to andre er renskårne så det holder.

10/10 for totalen fra meg, selv om det ble noe mye bussete over den siste, etter min smak...

Nyydeliig - 10/10  8)
COME ON LEEDS !!

Reaney

Minner meg om drakta fra i fjor som vi skrota raskt, når det viste seg umulig å vinne fotballkamper med den.
Håper at vi benytter den gule drakta borte og at denne kun er for folk som vil pynte seg.

Sterland

Quote from: Reaney on August 23, 2024, 08:50:34Minner meg om drakta fra i fjor som vi skrota raskt, når det viste seg umulig å vinne fotballkamper med den.
Håper at vi benytter den gule drakta borte og at denne kun er for folk som vil pynte seg.
Alt er bedre enn den grusomme rosa drakten vi benyttet forrige sesong.

auren

Hadde logoen vært tilpasset drakten, hadde denne vært veldig fin. Kræsjer helt med rødt og gult på drakten. Utrolig at ikke RedBull skjønner dette  :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Quote from: Tom S on August 23, 2024, 08:32:52
Quote from: Asbjørn on August 22, 2024, 15:57:49Skuffende respons fra Leeds' motepoliti mht tredjedrakten... :o
Lansert i dag.



Hvit hjemmedrakt.
Gul bortedrakt (endelig)
Blå tredjedrakt...

Enkeltsagt er det vel slik vi vil ha det, en kombo av våre tre farger, historisk sett.
Er vel riktig å la denne være litt hybrid/busseteaktig (bruk det som passer) siden de to andre er renskårne så det holder.

10/10 for totalen fra meg, selv om det ble noe mye bussete over den siste, etter min smak...

Nyydeliig - 10/10  8)
Ja, buksene og skoa var fine, de!
MOT

Tom S

Quote from: GeirO on August 23, 2024, 12:14:33
Quote from: Tom S on August 23, 2024, 08:32:52
Quote from: Asbjørn on August 22, 2024, 15:57:49Skuffende respons fra Leeds' motepoliti mht tredjedrakten... :o
Lansert i dag.



Hvit hjemmedrakt.
Gul bortedrakt (endelig)
Blå tredjedrakt...

Enkeltsagt er det vel slik vi vil ha det, en kombo av våre tre farger, historisk sett.
Er vel riktig å la denne være litt hybrid/busseteaktig (bruk det som passer) siden de to andre er renskårne så det holder.

10/10 for totalen fra meg, selv om det ble noe mye bussete over den siste, etter min smak...

Nyydeliig - 10/10  8)
Ja, buksene og skoa var fine, de!

Ja visst er de fine, flotte karer også  :)
COME ON LEEDS !!