Skrevet av Emne: Hattrick.org  (Lest 4734 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sten

Hattrick.org
« på: April 24, 2005, 16:19:45 »
Noen spiller Hattrick her?


I så fall noen som vet hvordan man skriver pressemeldinger?


Pikselator (AKA Sten) -
Your Friendly Forum Groundsman
Sten

B-m

Re: Hattrick.org
« Svar #1 på: April 24, 2005, 22:15:27 »
Spurte en trønder på msn:

må vær supporter da for å skriv d da, e han d så e d bare å gå innj på en "meny" på høyresida innjpå hovedsia t laget ditt... nedpå der en plass ska d stå endra pressemeldane eller nå sånn..

Han sier videre:

Ã… at han på hovedsia si, kan innpå, under der det står "mer info om laget" kan gå inn på "valj funktion här" å videre "ändra pressemelddanet" eller nå sånn..


Gjesp
« Siste redigering: April 24, 2005, 22:18:09 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Re: Hattrick.org
« Svar #2 på: Oktober 13, 2006, 09:30:19 »
Kan man kun bruke norsk liga om man registrerer seg som norsk på hattrick.org?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik_

Re: Hattrick.org
« Svar #3 på: Oktober 13, 2006, 18:52:36 »
Ja. Jeg har laget Lids Juniatid med Kjell Beits som styreformann. (lever meg litt inn i det)
Leder nå 7.div. Men nok om det.

Pressemeldinger og diverse kommer opp på selve lagsiden, der man kan rulle det nedover for å oppdatere nummer, pressemelding og annet.

Dette må du være supporter for å kunne bruke. Altså betale en sum for 3 mndr. Tror det ligger på 60 lappen nå for tiden. Jeg synes det er verdt det. Jeg var skeptisk til Hattrick i mange år, og prøvde det flere gang. Men man må nesten være supporter for å synes spillet er noe som helst å bruke tid på. Det har jeg fått erfare, og synes spillet er helt greit.

Hva kaller du laget ditt da Sten?

Man kommer i en norsk 7.div om man registrerer at man er norsk, Øisten. Men du kan velge hvilket språk du ønsker å benytte, i profilen din. Men kan også komme deg i en engelsk liga, hvis du registrerer deg som engelsk. Mange som har gjort dette også.

Bare spør meg på Hattrick, om dere lurer på noe. Jeg er ingen fasit, men har lært meg det viktigste som trengs for nybegynnere. Og for all del, bruk spørsmålsforumet der inne. For de er kjappere til å svare der inne enn folket her på OEF. (har de ikke fritid?)[:D]
« Siste redigering: Oktober 13, 2006, 18:56:18 av Enrique »

DOFFER

Re: Hattrick.org
« Svar #4 på: Oktober 13, 2006, 19:20:32 »
Jeg har selvfølgelig laget "The Doffers" ;-D Har spillt HT siden 2003, med begrenset suksess. Ligger nå i V-divisjon, og kjemper for å unngå nedrykk. Hva med en treningskamp???

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Erik_

Re: Hattrick.org
« Svar #5 på: Oktober 13, 2006, 19:26:27 »
Gjerne det. Pass opp for Myge... som smyger seg forbi stopperne dine. Min beste reservelagsspiller. [:D]

DOFFER

Re: Hattrick.org
« Svar #6 på: Oktober 13, 2006, 23:06:29 »
quote:
Originally posted by Enrique

Gjerne det. Pass opp for Myge... som smyger seg forbi stopperne dine. Min beste reservelagsspiller. [:D]


Jepp, da er det klart for treningskamp[:p]


¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

SirOlsen

Re: Hattrick.org
« Svar #7 på: Oktober 14, 2006, 01:26:28 »
Sånn, da var man meldt på... men venteliste da... sukk.. 2 på ventelisten.. igår gav de 18 personer lag.. sistemann som fikk lag igår hadde verifisert epostadressen 3 dager før... hmm.. holder ikke ut ventingen... og så stille som det ble her inne nå utover kvelden, så skal dette bli kjedelig.. jeg får lese enda flere tråder lengre bak i forumet og tilføre meg enda mere åndelig føde da kanskje ;)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

Re: Hattrick.org
« Svar #8 på: Oktober 14, 2006, 05:47:14 »
quote:

Man kommer i en norsk 7.div om man registrerer at man er norsk, Øisten. Men du kan velge hvilket språk du ønsker å benytte, i profilen din. Men kan også komme deg i en engelsk liga, hvis du registrerer deg som engelsk. Mange som har gjort dette også.

Bare spør meg på Hattrick, om dere lurer på noe. Jeg er ingen fasit, men har lært meg det viktigste som trengs for nybegynnere. Og for all del, bruk spørsmålsforumet der inne. For de er kjappere til å svare der inne enn folket her på OEF. (har de ikke fritid?)[:D]


Takker for det.. [:)]

Har ikke fått utdelt noe lag enda da.. Men ser at det er 2 stk på ventelisten inkl. meg, og istemann som fikk lag gikk det 4 dager fra bekreftet epostadresse til han fikk lag.

Skal jo seff prøve litt selv til å begynne med, og har et par kompiser her som driver litt med det.. men skader ikke å ha flere bekjente og evt oppstartshjelp om det skulle behøves :) det høres jo ut som et dritmoro spill da [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik_

Re: Hattrick.org
« Svar #9 på: Oktober 14, 2006, 18:46:25 »
Du må nok belage deg på å kanskje vente oppimot to uker Øisten. (Det får jeg si, snart 150 poster og Junior allerede) [:)]

Denne venteliste informasjonen er ikke så informativ som en skal tro. Men verdt et forsøk synes jeg det er.

SirOlsen

Re: Hattrick.org
« Svar #10 på: Oktober 14, 2006, 21:58:37 »
quote:
Originally posted by Enrique

Du må nok belage deg på å kanskje vente oppimot to uker Øisten. (Det får jeg si, snart 150 poster og Junior allerede) [:)]

Denne venteliste informasjonen er ikke så informativ som en skal tro. Men verdt et forsøk synes jeg det er.


Mja, jeg ser at det er nok rett det du sier.. så jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente [:)] så blir det vel lag på meg til slutt og skal du se [;)]

Hehe, ja jeg har jaggu blitt Junior gitt.. dingseboms under nicket og greier [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

Re: Hattrick.org
« Svar #11 på: Oktober 18, 2006, 21:31:17 »
Da har jeg fått meg lag på Hattrick. Laget mitt heter Luscos, og tar gjerne imot vennskapskamp invitasjoner [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik_

Re: Hattrick.org
« Svar #12 på: Oktober 19, 2006, 02:22:40 »
Du har herved fått din første supporter Mr. Ø. [:)]

Takk for kampen Doffer. Ble bare 5 mål på deg...

Sleivind

Re: Hattrick.org
« Svar #13 på: Oktober 19, 2006, 03:25:34 »
Hattrick = FARLIG! Var totalt hekta i sånn ca 3 år, men har endelig greid å reve meg løs fra spillet. Har ikke vært innpå på ei god stund, så regner med laget mitt ikke finnes enda. Kanskje noen har hørt om Bak Mål IL?

SirOlsen

Re: Hattrick.org
« Svar #14 på: Oktober 19, 2006, 06:32:47 »
Enrique: Ahh, så det var deg det altså [:)] hehe.. jeg begynte virkelig å lure på hva det der var for noe altså :) hehe, hva vil det si da?.. noen tips til evt programmer som gjør ting litt enklere?.. noen har tipset meg om litt sånnt.. slik at jeg lettere kan finne rette spillere og utnytte dem best lissom?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Pål Einar

Re: Hattrick.org
« Svar #15 på: Oktober 19, 2006, 18:20:58 »
Jeg har FK Langball i divisjon VI.32 Ligger på en stabil 4. plass. Spiller hjemmekampene på Elland Street og har en supporterklubb på over 1500 medlemmer.

Sliter skikkelig med å klatre på tabellen, men er da i det minste med.

Lage et LUSCOS forbund på hattrick kanskje?


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


SirOlsen

Re: Hattrick.org
« Svar #16 på: Oktober 19, 2006, 18:33:18 »
Pål Einar: det var en bra ide :) den vil jeg slenge meg på og...

Laget mitt heter "Luscos" -7. plass i VII.148 ligaen.. spiller min første kamp på lørdag :)

Noen som tar på seg oppgaven å lage et Luscos forbund?..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Speedy

Re: Hattrick.org
« Svar #17 på: Oktober 19, 2006, 18:33:44 »
Er jo et norsk forbund som heter Leeds United Football Club...
 

iAndy

Re: Hattrick.org
« Svar #18 på: Oktober 20, 2006, 16:37:06 »
Jeg spiller også Hattrick. Har spilt i ca tre år og ligger i toppen av V.165. Mighty Whites er laget. Spiller på Blackwells Castle, får vel bytte navn på stadion i sesongpausa :)
Er litt hekta, men har fått et litt mer avslappet forhold til det etterhvert. Var sånn i begynnelsen at man ikke kunne være noe annet sted lørdag kl 16 enn foran dataskjermen og følge kampen live. Fortsatt er det sånn at jeg i spennende kamper får liveoppdatering på mobilen [:I]

Andreas
« Siste redigering: Oktober 20, 2006, 16:38:37 av iAndy »

SirOlsen

Re: Hattrick.org
« Svar #19 på: Oktober 30, 2006, 23:06:30 »
Ahh, da var andre seriekamp spilt, og det mot et lag som var høyt oppe på tabellen.. og jeg lå nest nederst (og gjør det fortsatt).. joggu meg vant jeg [:D] hehey!

Er det 14 seriekamper totalt pr sesong, eller flere?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

DOFFER

Re: Hattrick.org
« Svar #20 på: Oktober 31, 2006, 00:52:53 »
14 kamper + cup

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

SirOlsen

Re: Hattrick.org
« Svar #21 på: Oktober 31, 2006, 02:17:28 »
Okai, ja jeg har ikke fått noe cup jeg, siden jeg fikk tildelt lag for to seriekamper siden bare..  og da lå jeg alt på 7.plass i ligaen og ingen sjangs til å rykke opp.. men går så hardt jeg kan for mid table.. spiller hjemme mot bunnlaget neste kamp, og håper selvfølgelig på 3 poeng der.. da klatrer jeg isåfall på tabellen [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-