Skrevet av Emne: Hvor langt har Leeds kommet.  (Lest 2929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Hvor langt har Leeds kommet.
« på: April 24, 2005, 17:24:50 »
1. Vi har et styre som ikke har penger til å gjøre det som kreves for å få oss opp.
2.Lennon forsvinner grunnet punkt 1.
3.Vi kan forvente oss at en spiller som Kilgallon forsvinner grunnet punkt 1.
4. Blackwell gjør ingenting og bare godtar at den ene etter den andre fosvinner grunnet punkt -1.
5. Han burde sette sin stilling som manager til vurdering grunnet punkt 1.
6.Styret tør ikke sparke Blackwell for manglende resultater og ambisjoner grunnet punkt 1.
7. Vi får spillere som har prestert ok før og ikke nå grunnet punkt 1.
8.Til slutt. Hvis ikke Leeds slutter med den linja de driver med nå, så må vi kjempe mot nedrykk neste år grunnet punkt 1 og punkt 6.


« Siste redigering: April 24, 2005, 17:26:21 av h.b »

ToreLA

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #1 på: April 24, 2005, 18:11:50 »
Dårlig innlegg om jeg må få si det. Men akkurat disse meningene føler jeg at jeg har hørt ørten ganger før fra deg.

Jeg synes både Blackwell og Bates har gjort en grei jobb sålangt. Siden jul har Leeds vært gode nok for playoff. Det tyder på at ting går rett vei. Neste år blir vi enda bedre og det betyr forhåpentligvis opprykk.


"Marge, this could take all night. Prepare a mug of coffee, drink it, and start making burgers"

www.paperandwine.com


h.b

  • Gjest
Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #2 på: April 24, 2005, 18:19:27 »
Jeg håper jeg tar grundig feil. men de negative vibene kommer frem med et evt. salg av Lennon
quote:
Originally posted by ToreLA

Dårlig innlegg om jeg må få si det. Men akkurat disse meningene føler jeg at jeg har hørt ørten ganger før fra deg.

Jeg synes både Blackwell og Bates har gjort en grei jobb sålangt. Siden jul har Leeds vært gode nok for playoff. Det tyder på at ting går rett vei. Neste år blir vi enda bedre og det betyr forhåpentligvis opprykk.


"Marge, this could take all night. Prepare a mug of coffee, drink it, and start making burgers"

www.paperandwine.com





ToreLA

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #3 på: April 24, 2005, 18:24:18 »
Må ikke bry deg om spekulasjoner i den engelske søndagspressen. Bates har sagt at Leeds ikke selger så lenge Blackwell ikke ønsker. Jeg velger å tro ham til det motsatte er bevist.


"Marge, this could take all night. Prepare a mug of coffee, drink it, and start making burgers"

www.paperandwine.com


h.b

  • Gjest
Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #4 på: April 24, 2005, 18:25:46 »
Jeg velger å tvile på det offisielle, som historien har vist.
quote:
Originally posted by ToreLA

Må ikke bry deg om spekulasjoner i den engelske søndagspressen. Bates har sagt at Leeds ikke selger så lenge Blackwell ikke ønsker. Jeg velger å tro ham til det motsatte er bevist.


"Marge, this could take all night. Prepare a mug of coffee, drink it, and start making burgers"

www.paperandwine.com





Runar

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #5 på: April 24, 2005, 18:32:14 »
Gode nok for Play off!! Har vi vært det!?!?!?!?


quote:
Originally posted by ToreLA

Dårlig innlegg om jeg må få si det. Men akkurat disse meningene føler jeg at jeg har hørt ørten ganger før fra deg.

Jeg synes både Blackwell og Bates har gjort en grei jobb sålangt. Siden jul har Leeds vært gode nok for playoff. Det tyder på at ting går rett vei. Neste år blir vi enda bedre og det betyr forhåpentligvis opprykk.


"Marge, this could take all night. Prepare a mug of coffee, drink it, and start making burgers"

www.paperandwine.com

 

h.b

  • Gjest
Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #6 på: April 24, 2005, 18:49:11 »
Samtidig må vi vel se i øynene at uten kritikk blir faktisk ikke laget bedre.Greit nok i det med ensartet kritikk ikke gagner laget, men vi kan ikke sitte med nisselua i fanget i den tro at vi er gode nok for opprykk, Det er vi ikke på langt nær.Det å tape hjemme samt masse uavgjorte på  rad er ikke godt nok uansett om sesongen er over eller ikke.



ToreLA

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #7 på: April 24, 2005, 18:55:57 »
quote:
Originally posted by Runar

Gode nok for Play off!! Har vi vært det!?!?!?!?


quote:
Originally posted by ToreLA

Dårlig innlegg om jeg må få si det. Men akkurat disse meningene føler jeg at jeg har hørt ørten ganger før fra deg.

Jeg synes både Blackwell og Bates har gjort en grei jobb sålangt. Siden jul har Leeds vært gode nok for playoff. Det tyder på at ting går rett vei. Neste år blir vi enda bedre og det betyr forhåpentligvis opprykk.






Siden julaften har vi 8-8-4. Det gir et poengsnitt på 1,6. Hadde vi holdt det snittet hele sesongen hadde vi ligget på playoff-plass nå. Syns ikke det er verst. Før sesongen var det mange som snakket om nedrykk. Vi hadde en elendig tropp. Spørsmålet er hvor mye vi kan forvente. Jeg synes Blackwell har fått til veldig mye sålangt. Dersom han ikke innfrir neste sesong kan vi heller diskutere hans fremtid. Og så lenge styret har gjort en god jobb, synes jeg det blir meningsløst å komme med grunnløse kritikker på bakgrunn av syltynne spekulasjoner. At Lennon skal bli solgt har vi vel hørt siden han slo igjennom.


"Marge, this could take all night. Prepare a mug of coffee, drink it, and start making burgers"

www.paperandwine.com


ToreLA

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #8 på: April 24, 2005, 18:57:13 »
quote:
Originally posted by h.b

Samtidig må vi vel se i øynene at uten kritikk blir faktisk ikke laget bedre.Greit nok i det med ensartet kritikk ikke gagner laget, men vi kan ikke sitte med nisselua i fanget i den tro at vi er gode nok for opprykk, Det er vi ikke på langt nær.Det å tape hjemme samt masse uavgjorte på  rad er ikke godt nok uansett om sesongen er over eller ikke.



Nei, iår har vi ikke vært gode nok for opprykk. det er jo hevet over all tvil. Men vi har gjort store fremskritt. Forhåpentligvis fortsetter fremskrittene i sommer, i høst og helt til Premier League i 2006/07.


"Marge, this could take all night. Prepare a mug of coffee, drink it, and start making burgers"

www.paperandwine.com


Per-Stian

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #9 på: April 24, 2005, 19:09:48 »
I år har vi vore særs ustabile og vi har langt igjen før vi meistrar opprykk. Optimisten i meg seier vi klarar opprykk våren 2006, realisten fortel meg at vi må vente t 2007, medan pesimisten skremmer meg me at klubben kjem t å gå i gløymeboka om berre få år dersom ikkje Bates kan fixe investorar og Blackie ikkje finn ut av vinnarformelen snarast.

Dersom Lennon og Kilgallon må seljast e eg redd vi like godt kan grave oss ned. Ikkje fordi desse to e lagets beste spelarar, men fordi dei representerar litt av "Leeds-sjela" og dermed gir born og unge nokon å sjå opp t.

Dersom vi har råd t å kjøpe Gray, Hulse, King og eit par t (+ beheld L og K) så ser eg lyst på opprykkssjansane våre neste sesong.

Sheridan

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #10 på: April 24, 2005, 20:15:57 »
Hvis valget står mellom å beholde å kjøpe Hulse på bekostning av ett Lennon salg - så sier jeg bare: dropp Hulse! Tida er inne for å si nei til den "første og beste" som dukker opp med ett bud på talentene våres. Enig Per Stian - sånne spillere er det ofte supporterene identifiserer seg med. Og nå er vi lei av å se dem forsvinne en etter en!


B-m

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #11 på: April 24, 2005, 20:19:07 »
Men Lennon VIL bort. Agenten har hintet frempå i halvt år nå.
Sell him.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

h.b

  • Gjest
Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #12 på: April 24, 2005, 20:24:16 »
Hvis han vil vekk lan råtne på benken til et seriøst tilbud kommer.Det er for lett å bare la gutten gå fordi han vil vekk. Det er bedre å tape den millionen på å la han gå ved kontraktens slutt. det ender bare med at alle vil vekk hvis Leeds ikke setter hardt mot hardt.Leeds vil altids få hevet 250 000 fordi alderen tilsie det uansett. Nå er det på tide å vise overgangsmuskler. Sett en prislapp på 3 millioner på gutten.



Bremner

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #13 på: April 24, 2005, 21:29:00 »
Lennon blir ikke solgt


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Billy Bremner

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

kloggen

  • Gjest
Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #14 på: April 24, 2005, 23:34:32 »
quote:
Originally posted by h.b

1. Vi har et styre som ikke har penger til å gjøre det som kreves for å få oss opp.
2.Lennon forsvinner grunnet punkt 1.
3.Vi kan forvente oss at en spiller som Kilgallon forsvinner grunnet punkt 1.
4. Blackwell gjør ingenting og bare godtar at den ene etter den andre fosvinner grunnet punkt -1.
5. Han burde sette sin stilling som manager til vurdering grunnet punkt 1.
6.Styret tør ikke sparke Blackwell for manglende resultater og ambisjoner grunnet punkt 1.
7. Vi får spillere som har prestert ok før og ikke nå grunnet punkt 1.
8.Til slutt. Hvis ikke Leeds slutter med den linja de driver med nå, så må vi kjempe mot nedrykk neste år grunnet punkt 1 og punkt 6.


Du meiner med andre ord at den økonomiske situasjonen i Leeds er så svak at den kan ha innverknad på kva vi kan gjera på transfermarknaden?

Eg må berre få uttrykkja min ektefølte og djupe takk for at nokon endeleg tak bladet frå munnen og set økonomien på dagsordenen. Ganske lenge, faktisk i fleire år, har eg syntest det har kome urovekkjande rapportar om den økonommiske og finansielle stoda i Leeds. Kanskje denne diskusjonen kan kasta meir lys over tilhøva.

Jon R

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #15 på: April 25, 2005, 05:04:12 »
quote:
Originally posted by h.b

1. Vi har et styre som ikke har penger til å gjøre det som kreves for å få oss opp.
2.Lennon forsvinner grunnet punkt 1.
3.Vi kan forvente oss at en spiller som Kilgallon forsvinner grunnet punkt 1.
4. Blackwell gjør ingenting og bare godtar at den ene etter den andre fosvinner grunnet punkt -1.
5. Han burde sette sin stilling som manager til vurdering grunnet punkt 1.
6.Styret tør ikke sparke Blackwell for manglende resultater og ambisjoner grunnet punkt 1.
7. Vi får spillere som har prestert ok før og ikke nå grunnet punkt 1.
8.Til slutt. Hvis ikke Leeds slutter med den linja de driver med nå, så må vi kjempe mot nedrykk neste år grunnet punkt 1 og punkt 6.






Jeg tror ikke Blackwell sier opp jobben sin ,selv om både Lennon og Kilgallon skulle bli solgt. Den harde økonomiske realiteten har B. levet med siden før han fikk managerjobben og han vet det i realiteten er lite å forhandle om!  Vil han tro han var positivt overrasket over at Lennon " overlevde" transfervinduet i januar. Trolig er han fornøyd med de transfermidlene han har fått så langt, i det minste hvis han får beholde Hulse.

Uten Lennon og Kilgallon, men med Hulse og kanskje Gray, bør det fortsatt være realistisk å innkassere 1.6 poeng i snitt, som Tore påpekte hadde holdt til play off DENNE sesongen.

Vi vil fortsatt kunne stille med denne elleveren: Sully - Frazer, Carlisle, Walton, Gray - Derry, Gregan, Gylfi, Pugh - Hulse, Healy

sub: keeper, Butler, Spring, Moore, K. Smith

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #16 på: April 26, 2005, 16:33:02 »
Må vel si at jeg ikke tror denne elleveren akkurat skremmer vannet av motstanderne i CCC, Jon. I tilfelle må Pugh, Fraz og flere ta et par skritt til i utviklingen.

kloggen

  • Gjest
Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #17 på: April 26, 2005, 16:56:44 »
Trur vel heller ikkje at elvaren til Jon R. sterk nok. Men her manglar både Seth, Kelly, Bakke og Lennon. Dersom desse forsvinn bør det vera pengar tilgjengeleg for nokre forsterkningar.

Men i tilfellet Bakke er vel kanskje poenget at han kjem til å vera skada heile neste sesong òg [:(]

Eriksen55

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #18 på: Februar 10, 2007, 07:09:37 »
Har rotet litt og lest i gamle innlegg, også noe å gjøre 1 fredagskveld hehe

Spørsmålet er, hvor langt er vi i dag?
Hvordan er overangsmusklene i dag, fremover..fortsatt like slapp?

Mye artig å lese..og trist. Når alle trodde bunnen var nådd for 2 år siden..

Men bunnen har vært nådd, for etter kampen i morgen så er vi på vei opp og vi ser oss ikke tilbake!!


Nå får jeg sikkert kjeft for å ha sendt disse til topps igjen :)

ragnar

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #19 på: Februar 10, 2007, 07:19:37 »
På overgangsfronten er det samme visen nå som før. Kanskje vil dette bedre seg til sommeren når Bates skryter av at lønningene til alle de gamle traverene vil forsvinne. Men det gjennstår å se hva som faktisk kommer til å skje.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Dennis

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #20 på: Februar 10, 2007, 16:34:35 »
Jeg tror ikke vi vil få se noe mer hardtsatsende Leeds United til sommeren, forutsett at Ken Bates fortsetter som styreformann i klubben. Han skryter av at lønningene til gammel moro er ferdigbetalt, pluss at en spiller som Gary Kelly vil bli strøket fra lønningslista, men jeg tror ingenting av det eventuelle driftsoverskuddet vil gå til sportslig satsning.

Det vil nok heller gå til malingstrøk på Elland Road, slik at Bates kan selge klubben mest størst mulig profitt.



- Dennis
Marching on together!

RoarG

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #21 på: Februar 10, 2007, 17:56:57 »
Mye av det h.b. skrev i det opprinnelige innlegget 24.04.05. har vist seg å ha slått til [:(!].Pr. dags dato kjemper vi mot nedrykk, siden klubben ikke har økonomiske muskler til å kjøpe inn tilstrekkelig med kvalitetsspillere. Ã… være manager i Leeds om dagen må jo være tidenes Uriaspost: mange skadde spillere, råtten økonomi som forhindrer ønskete signinger, må låne inn kreti&pleti for å få kabalen til å gå opp, fans som forventer og krever at ting skal bedre seg. At hans eget temperament ikke alltid arbeider for han i denne situasjonen bidrar vel heller ikke positivt. Vi får bare se fremover en kamp om gangen, og håpe at neste gang, da snur det seg.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Re: Hvor langt har Leeds kommet.
« Svar #22 på: Februar 10, 2007, 18:56:03 »
Det er nok ikke enkelt. Det er svært mange klubber med mindre ressurser enn oss som ligger foran oss på tabellen. At Lennon og Kilgallon er solgt, nesten to år etter at det innlegget ble skrevet, er vel heller ingen bombe. Vi var i en play off finale 13 mnd etter at H.b skrev det der, ikke på nedrykksplass. Hovedgrunnen til at vi ligger sist nå, handler nok mer om at vi har hatt tre ulike managere og brukt nesten 40 spillere denne sesongen. At sentrale folk i klubben altfor sent tok innover seg at vi har vært et bunnlag siden september, har forverret situasjonen.Vi har vel prøvd ut omtrent 20 ulike forsvarskombinasjoner, for ikke å snakke om alle utskiftingene i midtbanefireren. Vi har vel ennå ikke funnet en sentrallinje som har "satt seg" denne sesongen. Den nesten kaotiske situasjonen og totale mangelen på kontinuitet har brakt oss rock bottom med rekordfart. Se på Southend, som ikke eier nåla og som har 20 mann i a-stallen. De har hatt et fantastisk oppsving etter nyttår og har utklasset WBA ,Birmingham og nå sist QPR.  [xx(]

Jon R.
« Siste redigering: Februar 10, 2007, 19:48:36 av Jon R »
Jon R.