Kamp: vs QPR @Elland Road, lørdag 9.11. 2024 kl. 16 på LUTV

Started by Asbjørn, November 07, 2024, 16:12:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

Byram virker litt kjørt?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Kato

Kato

Hallgeir *

Frykter 1-1 snart. Vi har skuslet bort for mange skåringsmuligheter.
Super Leeds since 1968

Kato

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on November 09, 2024, 17:44:22QPR tatt fullstendig over siste 10.
Det var vel å overdrive litt, 50/50 kanskje hvis vi er rause?

Kato

Det må jo bli mål til slutt. Piroe. 2-0. Piroe med det han kan best. Fantastisk avslutning.

Fantasyland

auren

Jadda! Seier 2-0! Poenga som betyr noe i kveld. Appen fungerte kjempefint siste 20 min.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on November 09, 2024, 17:51:53Det må jo bli mål til slutt. Piroe. 2-0. Piroe med det han kan best. Fantastisk avslutning.
Schmidt med assist, sikkert fint for ham.

leedslife

Håper det holder inn.
Lokaloppgjør på Sheff Utd i morgen.
Kan bli en god Leeds helg.

Hawley

Fantasyland

Syntes det lille vi så av Schmidt så veldig lovende ut. God med ball. Gjerne se mer av han fremover

leedslife

ble 2-2
Sunderland med Millwall borte i neste og Sheff Utd om 3 kamper.

leedslife

lufc80

Guilavogui kan vise seg å være en veldig fornuftig signering («gratis»). Tanaka helt på stålet, står igjen 90 og shippes vel jorda rundt igjen før neste match. Fysikken til Guil... gir oss noe annet, kanskje en gåll eller to på cornere også hvis det skulle bli litt spilletid?

GaryMac

Sunderland gir bort 2 poeng hjemme etter å ha ledet 2-0  :) Mot forholdsvis svakt plassert Coventry.
To poeng opp til Sunderland nå. Sheffield utd kan komme a poeng med Sunderland hvis de vinner i morgen.
Men det viktigste er at vi har god kontakt med førsteplassen.

Kato

Vi vinner fullt fortjent 2-0. Et kampbilde vi har sett mange ganger før. Vi styrer det meste, men scorer ikke mål. Har sett verre lag enn QPR i denne divisjonen, de skapte 2-3 store muligheter, og hadde en periode på slutten hvor de presset litt. Vi mangler virkelig målscorere i dette laget, skaper en god del men scorer altfor lite. Gnonto er definitivt ikke i toppform. Syns faktisk Schmidt var frisk de minuttene han spilte. Vanskelig med børs når man bare ser på en liten stream. Syns vi fikk langt mer kontroll med en gang Guilavogie og Schmidt kom på. Rothwell og Rodon gode. Struijk bedre forsvarsspiller enn angrepsspiller. Bogle får kred for scoring og mange offensive bidrag. Joseph svakest.

Hawley

Piroe er ikke god nok til å starte. Joseph har et voldsomt potensial følere jeg, men får det ikke til/ut. Vi trenger en skikkelig nr.9 i januar, kanskje

leedslife

Greit kampprogram nå. Swansea - Luton - Rovers - Derby.
Neste virkelig tøffe blir Boro i Desember. Det har virkelig løsnet for dem nå. Mest imponerende posessionspillet i ligaen.
Tror de potensielt kan gi oss store utfordringer hvis vi fortsatt halter.

Fantasyland

Dette er jo litt heftig:

James Marshment
@marshyleeds
Updated shots on goal faced by #LUFC this season

QPR: 0
Millwall: 3
Plymouth: 0
Bristol City: 0
Watford: 3
Sheff Utd: 0
Sunderland: 4
Norwich: 1
Cov: 2
Cardiff: 2
Burnley: 3
Hull: 2
Sheff W: 2
WBA: 1
Pompey: 4

Just 6 shots on our goal across the last 540 mins of Champ football.

Fantasyland

Quote from: Hawley on November 09, 2024, 18:10:21Piroe er ikke god nok til å starte. Joseph har et voldsomt potensial følere jeg, men får det ikke til/ut. Vi trenger en skikkelig nr.9 i januar, kanskje

Enig alt. Spot on

Fantasyland

Quote from: Fantasyland on November 09, 2024, 18:17:45
Quote from: Hawley on November 09, 2024, 18:10:21Piroe er ikke god nok til å starte. Joseph har et voldsomt potensial følere jeg, men får det ikke til/ut. Vi trenger en skikkelig nr.9 i januar, kanskje

Enig alt. Spot on

..men en ny 9'er har jeg null tro på. En Joseph med Piroe sine avslutningsegenskaper hadde vært krem

flynn

Jeg får lage en børs jeg da denne gang:

Meslier 6: Gjør nøyaktig det han må. Forsvaret stoler ikke helt på han dessverre
Bogle 8: Soleklar MoM. Frisk offensiv, og får uttelling også
Rodon 6: Ikke all verdens utfordret, og klarer seg greit men heller ikke mer
Struijk 7: Tar 70% av duellene der bak, og vinner de fleste. God kamp (igjen)
Byram 6: Levde farlig etter et tidlig gult. Solid men kunne og burde scoret
Gnonto 5: Ute av form, Punktum
Rothwell 7: Den som  driver opp tempoet en gang i blant, samtidig som han sjelden gjør feil
Tanaka 6: Hans svakeste kamp hittil. Noen meget kreative pasninger, men også mye passivt
Aaronson 7: En av de bedre, igjen. Nære en kremscoring også, med det beste skuddet jeg har sett fra den kanten
Solomon 5: Skuffende. Ville trodd han viste seg fram når han fikk starte, men falt gjennom dessverre
Joseph 6: Nesten en karakter lavere, men iver og duellkraft trekker opp

James 6: Starter neste, garantert.
Piroe 7: Deilig å ha en innbytter som scorer mål. Er iskald foran kassa
Guilavogui 7: Har helt andre egenskaper enn alle de andre og kan vise seg veldig verdifull
Schmidt: Spilte ikke lenge nok, men jeg ønsket han inn med en gang Byram fikk gult. Det ville ikke Farke

flynn

leedslife

@jcooper Since the 51st minute against Watford, Leeds have faced just five shots in 219 minutes of football at Elland Road, equating to one every 44 minutes. Only one of those has been in open play and none have been on target

@opta
Ao Tanaka has recovered possession 7.2 times per 90 in the Championship this season; the highest average of any player (500+ minutes).

Had a fair idea he was going to be a different level in possession in this league, and pleasantly surprised by his work without the ball.

@lufcdata
When Leeds have scored the opening goal in Championship matches under Daniel Farke:

Games: 31
Won: 28
Drawn: 3
Lost: 0
Goals: 70
Conceded: 10
Clean Sheets: 23
Points Won: 87/93

Leeds' points tally after 15 Championship games:

2024/25: 29 🌟
2023/24: 28
2019/20: 28
2018/19: 27
2017/18: 23
2016/17: 23
2015/16: 16
2014/15: 16
2013/14: 23
2012/13: 20
2011/12: 22
2010/11: 23

Hallgeir *

Quote from: leedslife on November 09, 2024, 19:26:07@jcooper Since the 51st minute against Watford, Leeds have faced just five shots in 219 minutes of football at Elland Road, equating to one every 44 minutes. Only one of those has been in open play and none have been on target

@opta
Ao Tanaka has recovered possession 7.2 times per 90 in the Championship this season; the highest average of any player (500+ minutes).

Had a fair idea he was going to be a different level in possession in this league, and pleasantly surprised by his work without the ball.

@lufcdata
When Leeds have scored the opening goal in Championship matches under Daniel Farke:

Games: 31
Won: 28
Drawn: 3
Lost: 0
Goals: 70
Conceded: 10
Clean Sheets: 23
Points Won: 87/93

Og på de 61 siste med samme utgangspunkt:

54-7-0
Super Leeds since 1968

leedslife

Jayden Bogle vs. QPR:

92 touches
52/62 successful passes
9 passes into the final third
8 opp. box touches
8 duels won
5/7 successful take-ons
4 shots
3 chances created
3 ball recoveries
2 shots on-target
2/2 tackles won
2 clearances
1 goal

Huge performance capped with a goal.

Ao Tanaka vs. QPR:

97 touches
93% pass accuracy
80/86 successful passes
8 passes into the final third
7 defensive actions
5/7 accurate long passes
4 ball recoveries
3 interceptions
3 fouls
2 chances created
1 big chance created

Most interceptions by any player involved today.

Forever Whites

Quote from: Fantasyland on November 09, 2024, 18:19:00
Quote from: Fantasyland on November 09, 2024, 18:17:45

Enig alt. Spot on

..men en ny 9'er har jeg null tro på. En Joseph med Piroe sine avslutningsegenskaper hadde vært krem

Nå som Shity "are falling apart again", skal vi gå for Brauten som ny 9er i januarvinduet, eller jobber han for lite til å være aktuell? 

;)
Medlem 94237