Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

Dylan and 5 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

James med ett av målene i nedsablingen (7-1) av Nord-Makedonia. Alioski slapp å være med på ydmykelsen siden han ikke var i troppen. (skadet eller ute med karantene)
Super Leeds since 1968

Reaney

Helt euforisk glede over Scotland og Wales sine prestasjoner i kveld. En fantastisk kveld for alle som har fulgt Scotland siden Billy Bremner og co sine dager. Like langt VM fravær som Norge. Gratulerer Scotland. Får håpe våre gutter gjør jobben for Wales neste år.

auren

Jadda! 1-0 til Chelsea over Burnley!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Aune Heggebø med to mål borte mot høytflyvende Coventry, og Soton scorer 4 mål på 8 minutter og leder 5-1 borte mot Charlton!

auren

auren

2-0 til Chelsea like før slutt! Herlig!

auren

Hallgeir *

Gelhardt er i form!

Har sendt Hull i ledelsen borte mot QPR.
Super Leeds since 1968

Hawley

auren

West Ham er i form og leder mot Bmouth borte, et lag som ikke er i form.

Forest holder stand borte mot Lpool. Vi klarer nok å holde oss over streken denne runden, hvis ikke Forest sjokkerer og vinner på Anfield da...

auren

auren

Og i det jeg skriver det er det 1-0 til Forest og Leeds er nå under streken...

auren

auren

Reaney

West Ham fikk alt de trengte av "self confidence" etter 2. omgangen mot Leeds. På vei mot tredje strake seier og 9 poeng. Bare å takke Daniel Farke og Leeds for hjelpen.
Og Gelhardt forsetter å score  for Hull.

auren

2-0 til Forest! Er Leeds kommet under streken for å bli nå? 🥲

auren

Cherry

Quote from: auren on November 22, 2025, 17:11:062-0 til Forest! Er Leeds kommet under streken for å bli nå? 🥲

auren

Dyche... ✊

auren

1-2 til West Ham. Kan Bmouth komme tilbake da??

auren

Hallgeir *

Har sett litt på L'pool-Forest. 0-3 nå. Liverpool er ganske tannløse.
Super Leeds since 1968

Hawley

Quote from: Hallgeir * on November 22, 2025, 17:41:47Har sett litt på L'pool-Forest. 0-3 nå. Liverpool er ganske tannløse.
Merkelig kamp. Isak totalt elendig.

Hallgeir *

Foruten Wolves og Burnley, tar alle lagene rundt Leeds' tabellposisjon, ett eller tre poeng.
Super Leeds since 1968

Hawley

Quote from: Hallgeir * on November 22, 2025, 17:59:23Foruten Wolves og Burnley, tar alle lagene rundt Leeds' tabellposisjon, ett eller tre poeng.
Psykologisk negativt å falle under streken.

Reaney

Nå klarer jeg ikke å se hvilket 3. lag som vi skal klare å hamle opp med for å redde plassen. Kunne vært Fulham, men når vi gir bort 3 poeng til dem pga .et håpløst selvmål har vi bare oss selv å takke.

Josch

Nottingham og West Ham ser ut til å ha potensial til å score mål, tross en vranglås tidligere. Det kan bli deres redning. Og når Nottingham drar opp en seier på Anfield fra hatten så er de i rute til å berge plassen.

Cherry

Tenker at vi tar en ny status under/etter kampen i morgen.
Det som blir vist av energi og innsats da ER jo det beste vi har å by på , for hvis man ikke har tenning og guts `innprentet når hele troppen er inntakt - så er det noe riv ruskende feil....eller så er det som en del av oss tror ...at vi ikke har kvalitet nok.

Jeg kommer spesielt til å følge Farke`s valg både før og under kampen.

Reaney

En runde der mange lag rundt oss vinner og tar fullt med poeng. Seire til Nottingham, Fulham, Everton og Newcastle, og uavgjort for West Ham, som ledet 2-0 til pause og faktisk kunne vunnet de også. Wolves, Burnley og Leeds markerer seg som dumpekandidater og taper. Brentford taper de også men er 5 poeng foran oss. På nåværende tidspunkt klarer jeg ikke med blotte øye se hvilket lag vi skal klare å hamle opp med for å bli nr. 17. Alle lagene rundt oss viser jo drøss med kvalitet og scoringer.

Josch

Quote from: Reaney on November 24, 2025, 23:18:07En runde der mange lag rundt oss vinner og tar fullt med poeng. Seire til Nottingham, Fulham, Everton og Newcastle, og uavgjort for West Ham, som ledet 2-0 til pause og faktisk kunne vunnet de også. Wolves, Burnley og Leeds markerer seg som dumpekandidater og taper. Brentford taper de også men er 5 poeng foran oss. På nåværende tidspunkt klarer jeg ikke med blotte øye se hvilket lag vi skal klare å hamle opp med for å bli nr. 17. Alle lagene rundt oss viser jo drøss med kvalitet og scoringer.

I dag virker det smått utrolig at vi har slått Everton. De var knallgode mot ManU med ti mann. De begynner å ta form med David Moyes.  Bra at vi i alle fall har en seier der.

leedslife

I alt dette Gelhart hysteriet så er det jo interessant at man har en ex Leeds unggutt som gjør det enda bedre.
Coventry og Kitching på vei mot opprykk til PL hvis dette fortsetter.

Sterk borteseier mot Boro og 10 poeng ned til 2 og 3 på tabellen.

Virkelig fått hentet ut potensiale i Coventry godeste Lampard.

HåvardK

Quote from: leedslife on November 26, 2025, 09:42:25I alt dette Gelhart hysteriet så er det jo interessant at man har en ex Leeds unggutt som gjør det enda bedre.
Coventry og Kitching på vei mot opprykk til PL hvis dette fortsetter.

Sterk borteseier mot Boro og 10 poeng ned til 2 og 3 på tabellen.

Virkelig fått hentet ut potensiale i Coventry godeste Lampard.
Det sitter langt inne å gi kred til Lampard, men her har han jo gjort en kjempejobb. leedslife pleier jo å ha oversikt over detaljer - jeg mener at de har ligget i vannskorpa en stund, som kan tyde på god drift over tid. Stemmer dette?

leedslife

Jepp absolutt. Faktisk et veldig bra timing og valg av Lampard.
Under Robins så er jeg ganske sikker på at de lå inne på topp6 på xG tabellen, men han fikk ikke hentet ut det potensialet i de.
Også hatt flere fantastiske spillere eksportert ut siste sesongene med Gyokeres og Hamer, men også Sheaf som jeg er svak for.
Samt bygget på med unge og fremadstormende caser som leverer på øverste nivå i CC nå og de siste sesongene. De kranglet seg jo inn i PO da vi rykket opp.

Det blir vel en ny twist der Leeds går ned også denne gang kommer Grimes opp..

Cherry

Quote from: Cherry on November 22, 2025, 22:28:18Tenker at vi tar en ny status under/etter kampen i morgen.
Det som blir vist av energi og innsats da ER jo det beste vi har å by på , for hvis man ikke har tenning og guts `innprentet når hele troppen er inntakt - så er det noe riv ruskende feil....eller så er det som en del av oss tror ...at vi ikke har kvalitet nok.

Jeg kommer spesielt til å følge Farke`s valg både før og under kampen.

Så, med fasit i hånd......FOR lite kvalitet hos oss - og Farke utmanøvrert ..igjen.
Så skal det legges til: Villa er ett topp 10 lag i verdens beste fotball liga, Leeds United er pt ikke det.

HåvardK

Quote from: leedslife on November 26, 2025, 10:18:59Jepp absolutt. Faktisk et veldig bra timing og valg av Lampard.
Under Robins så er jeg ganske sikker på at de lå inne på topp6 på xG tabellen, men han fikk ikke hentet ut det potensialet i de.
Også hatt flere fantastiske spillere eksportert ut siste sesongene med Gyokeres og Hamer, men også Sheaf som jeg er svak for.
Samt bygget på med unge og fremadstormende caser som leverer på øverste nivå i CC nå og de siste sesongene. De kranglet seg jo inn i PO da vi rykket opp.

Snakker vi om Matt Grimes? Hadde faktisk veldig sans for ham da han var innom, men opplevde at han ikke fikk tilstrekkelig med sjanser.

leedslife

Quote from: HåvardK on November 26, 2025, 14:56:34
Quote from: leedslife on November 26, 2025, 10:18:59Jepp absolutt. Faktisk et veldig bra timing og valg av Lampard.

Snakker vi om Matt Grimes? Hadde faktisk veldig sans for ham da han var innom, men opplevde at han ikke fikk tilstrekkelig med sjanser.
Jepp, klassespiller i den divisjonen og en veldig god ballspiller. Han og Norwood må jo ha vært de beste posessionspillerne i denne div siste tiåret.

En av flere siste årene som fikk et anstrengt forhold til Leeds fansen på grunn av noe som skjedde på sosiale medier om jeg husker riktig.

Cherry

Var vel bare det som mangla' , at Patrick viser at han er og har vært i form hele tiden.... Scora akkurat i 1. kamp fra start nå🤓✌️