Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Reaney

Historien som så ofte gjentar seg. Bare forlat Leeds så blir alt så meget bedre. Rare greier.

Hawley

Synd vi ikke møter Liverpool hjemme til helga. Der er det krise om dagen

Hallgeir *

Liverpool roter ganske bra nå.                                                          Heldigvis.
Super Leeds since 1968

Dylan

Quote from: Cherry on November 26, 2025, 22:03:29Var vel bare det som mangla' , at Patrick viser at han er og har vært i form hele tiden.... Scora akkurat i 1. kamp fra start nå🤓✌️
Å score mot 10 manns Portsmouth tror jeg ikke er ensbetydende med at han er mannen Leeds behøver i PL.

Cherry

Quote from: Dylan on November 26, 2025, 23:06:34
Quote from: Cherry on November 26, 2025, 22:03:29Var vel bare det som mangla' , at Patrick viser at han er og har vært i form hele tiden.... Scora akkurat i 1. kamp fra start nå🤓✌️
Å score mot 10 manns Portsmouth tror jeg ikke er ensbetydende med at han er mannen Leeds behøver i PL.

Ikke ensbetydende, men han hadde gjort en bedre jobb enn de 2 vi har fått inn.

Reaney

Alle skjønner vel at Loserpool skuta snur i møte med oss?

Killa

Quote from: Reaney on November 27, 2025, 09:50:11Alle skjønner vel at Loserpool skuta snur i møte med oss?
Jepp - det ligger liksom i kortene... :(

leedslife

Gelhart igjen

1-2

Inn i PO nå.
Sterk borteseier borte mot tabelltoer Stoke

Gyabi og Coyle og i 11éren

Reaney

Gelhardt opprettholder storformen og blir matchvinner i dag. Bare å hente hjem.

leedslife

Joseph og med fra start for Mallorca.
2-2

Hallgeir *

Det passer Leeds bra at både Nottingham og West Ham ble poengløse denne runden.
Super Leeds since 1968

auren

Quote from: Hallgeir * on November 30, 2025, 17:51:54Det passer Leeds bra at både Nottingham og West Ham ble poengløse denne runden.

Synd at ikke Liverpool vant med ett mål til, så hadde vi karret oss over streken.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hawley

Får håpe flere «blander seg inn» i bunnstriden.

auren

Quote from: Hawley on November 30, 2025, 18:34:24Får håpe flere «blander seg inn» i bunnstriden.

Hadde et håp om det kunne bli Fulham, men så slo de Spurs i går.

Vi får bare håpe at enten West Ham eller Forest snubler seg inn, men kan ikke helt se det for meg. De har en mye bredere og sterkere stall enn oss. 90 % sikker på nedrykk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hawley

West Ham er ikke all verdens til lag altså, men vi er uten tvil, pr nå, blandt de tre dårligste. Vi MÅ få inn noen som hever oss litt i januar

TK20

Forest holder plassen med mindre Gibbs-White skader seg. Det blir oss eller West Ham.

stian

Quote from: auren on November 30, 2025, 20:00:10
Quote from: Hawley on November 30, 2025, 18:34:24Får håpe flere «blander seg inn» i bunnstriden.

Vi får bare håpe at enten West Ham eller Forest snubler seg inn, men kan ikke helt se det for meg. De har en mye bredere og sterkere stall enn oss. 90 % sikker på nedrykk.

auren

Vet ikke om jeg er på 90% enda, men når vi taper alle jevne kamper så ser det stygt ut. Både Forest og Burnley har enklere kampprogram enn oss de neste kampene. Den luka som ev. åpner seg mellom bunn tre og resten i løpet av desember kommer til å bli vanskelig å tette.

Hvis vi skal overleve trenger vi to ting. For det første må vi ha litt flaks - for eksempel et par poengran mot topplag og en seier mot Palace i desember. For det andre må det skje noe smart i transfervinduet. Vi har noen huller i troppen når det gjelder spillertyper og vi trenger mer kvalitet.

Begge deler er usannsynlig. Er du først i motgang så blir det gjerne stang ut der du kunne trengt litt flaks. Og i transfervinduet er vi begrenset av PSR og at de beste spillerne på vår hylle ikke ønsker å oppsøke nedrykksstrid og championship.

Det er håp, men det er realistisk sett ganske tynt

Blank_File

Quote from: stian on November 30, 2025, 20:19:26

auren

Vet ikke om jeg er på 90% enda, men når vi taper alle jevne kamper så ser det stygt ut. Både Forest og Burnley har enklere kampprogram enn oss de neste kampene. Den luka som ev. åpner seg mellom bunn tre og resten i løpet av desember kommer til å bli vanskelig å tette.

Hvis vi skal overleve trenger vi to ting. For det første må vi ha litt flaks - for eksempel et par poengran mot topplag og en seier mot Palace i desember. For det andre må det skje noe smart i transfervinduet. Vi har noen huller i troppen når det gjelder spillertyper og vi trenger mer kvalitet.

Begge deler er usannsynlig. Er du først i motgang så blir det gjerne stang ut der du kunne trengt litt flaks. Og i transfervinduet er vi begrenset av PSR og at de beste spillerne på vår hylle ikke ønsker å oppsøke nedrykksstrid og championship.

Tror jeg følger deg ganske tett på denne i følelse- og realimseland.

Det jeg gjør er å se etter tegn på at det er flere som kan rakne. Som dere alle sier så er det klart at Wolves og Burnley og Leeds er i en fryktelig vanskelig posisjon, rett og slett fordi vi ser så utrolig mye svakere ut på papiret enn de andre lagene.

Jeg er ikke sikker på om jeg vil at klubben skal satse over evne i januar for å klare det heller. Vi burde være i en veldig god posisjon ved ett nedrykk, da jeg ikke helt ser at det vil være noen spillere i klubben nå, som det vil være krise at vi mister. Unntaket er kanskje Rodon. Og fremdeles er laget såpass jevnt bra at vi bør kunne klare å rykke direkte opp igjen også forhåpentligvis være i en bedre posisjon enn nå, PSR-messig.

Hawley

Quote from: Blank_File on November 30, 2025, 22:11:18
Quote from: stian on November 30, 2025, 20:19:26

auren

Tror jeg følger deg ganske tett på denne i følelse- og realimseland.

Det jeg gjør er å se etter tegn på at det er flere som kan rakne. Som dere alle sier så er det klart at Wolves og Burnley og Leeds er i en fryktelig vanskelig posisjon, rett og slett fordi vi ser så utrolig mye svakere ut på papiret enn de andre lagene.

Jeg er ikke sikker på om jeg vil at klubben skal satse over evne i januar for å klare det heller. Vi burde være i en veldig god posisjon ved ett nedrykk, da jeg ikke helt ser at det vil være noen spillere i klubben nå, som det vil være krise at vi mister. Unntaket er kanskje Rodon. Og fremdeles er laget såpass jevnt bra at vi bør kunne klare å rykke direkte opp igjen også forhåpentligvis være i en bedre posisjon enn nå, PSR-messig.
Heldigvis spilles kampene på gress 😁