Skrevet av Emne: Wise ferdig i Millwall  (Lest 4990 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

R - R

Wise ferdig i Millwall
« på: Mai 09, 2005, 00:21:41 »
http://soccernet.espn.go.com/headlinenews?id=332936&cc=5739

Han 'trakk' seg i dag frå klubben og er då ledig. Rekna m det blir ein del som kanskje spekulerar i at Bates vil hente han til klubben.

- Rune
- Rune

h.b

  • Gjest
Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #1 på: Mai 09, 2005, 00:37:25 »
skal ikke se bort fra at han blir henta inn. tålmodigheten til Bates er kjent som null


« Siste redigering: Mai 09, 2005, 00:37:42 av h.b »

Jon R

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #2 på: Mai 09, 2005, 00:41:17 »
Hmmmmmm.... Liker ikke helt dette. Tilfeldig? Tror uansett ikke at Wise har så mye mer å by på enn Blackwell. En vennetjeneste til Wise kan fort bli en bjørnetjeneste til Leeds....

Jon R.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #3 på: Mai 09, 2005, 00:46:16 »
Som Bates sier selv Keepere blir aldri gode managere. Han har tydeligvis glemt gamle Dino Zoff
quote:
Originally posted by Jon R

Hmmmmmm.... Liker ikke helt dette. Tilfeldig? Tror uansett ikke at Wise har så mye mer å by på enn Blackwell. En vennetjeneste til Wise kan fort bli en bjørnetjeneste til Leeds....

Jon R.






samadhi

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #4 på: Mai 09, 2005, 00:49:18 »
Nå er jeg en av de som håper Blackwell får sjansen minst et år til, men skulle vi ansette Wise i stedet støtter jeg den 100%.

Synes Wise har den rette "Leeds spiriten! Engelsk, kontroversiell også var han jo en skikkelig kriger som spiller. Akkurat slik Leeds bestandig har vært kjent for. Kanskje han også er bedre motivator enn Blackwell!?



marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Erik_

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #5 på: Mai 09, 2005, 01:08:19 »
Ser for meg dette Scenarioet:
Wise kommer inn som assistent til Blackwell, etter at Ellis pensjonerer seg nå til sommeren. Deretter kommer Wise sin gode venn Vinnie Jones inn for Blackwell når kontrakten hans går ut. For alle vet jo at Vinnie har lyst til å være manager for Leeds.

Med Vinnie & Wise får vi den etterlengtede Leeds spiriten... og som de bestevennene de er så blir det en mer bisarr form for humor i garderoben enn det Mourinho driver med i London. Lover bra det.

Det blir spennende å se om min "proficy" slår inn da.

BigJack

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #6 på: Mai 09, 2005, 01:34:54 »
Jonesy og Wise ja;)
 

kloggen

  • Gjest
Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #7 på: Mai 09, 2005, 02:29:50 »
Ser ikkje bort frå at Wise vert henta inn som assistent for Blackwell. Det må nok i så fall betraktast som eit tydeleg signal til Blackwell om at han må visa til resultat alt frå sesongen startar, sidan arvtakaren alt er henta inn.

På den andre sida er det jo tydeleg at Bates har hatt sitt å seia m.o.t kva spelarar som skal forlata klubben. Dersom han òg legg seg opp i kven som skal vera i trenarteamet, spørst det korleis Blackwell reagerer.

Det spørst jo òg korleis Wise vil verta motteken av fansen, mange vil jo forbinda han med Chelsea, og dei er jo som kjent ikkje særleg populære blant Leeds-supporterane.

B-m

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #8 på: Mai 09, 2005, 03:05:43 »
Skal Sam Ellis pensjonere seg?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #9 på: Mai 09, 2005, 03:36:05 »
Har jeg begynt å legge ut løse rykter nå da... Må være Silly-Season som gjør det. Jeg har sikkert sånn inside information.

Han skal pensjonere seg i min verden ja.
Akt 2, Scene 3, Linje 3: "Jeg skal pensje meg Blackie... Og jeg tar kaffetraktern med meg som minne." (På engelsk selvsagt)

B-m

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #10 på: Mai 09, 2005, 05:08:04 »
Herregud Erik. Get a life ! :P :D okei.. begynte å lure, er ikke så lett å skille mellom Enrique og fantasi-Enrique.

Hehe:D På engelsk selvfølgelig..Coffemakern..ser det for meg! :)

Men seriøst: vi har da vel ikke lyst på Wise?? Han er gal..
« Siste redigering: Mai 09, 2005, 05:08:52 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #11 på: Mai 09, 2005, 05:29:57 »
Tviler på at Wise tar jobben som assistent for førstereisegutten Blackwell...!

Akkurat som om Gorgon vaktmester skulle ta jobben som assistent for Gorgon vaktmester-assistent..! Hmmmf. Ja DET skulle jaggu tatt seg ut.

Jon R.
« Siste redigering: Mai 09, 2005, 05:32:28 av Jon R »
Jon R.

lojosang

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #12 på: Mai 09, 2005, 19:04:04 »
Wise er vel den fotballpersonligheten i England jeg liker minst. I knivskarp konkuranse med Roy Keane og Patric Vieira. Og de to sistnevnte er i hvert fall gode fotballspillere. Nei, jeg håper for all del at han verken skal reparere, revidere eller retardere på Elland Road.

Men for all del, om de kunne fått oss opp i PL ville jeg ikke takket nei til Saddam Hussein som manger, og Bush som assistent. Jeg eier ikke skrupler.

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

samadhi

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #13 på: Mai 09, 2005, 19:06:29 »
marching on together,
derudaf forever...

kloggen

  • Gjest
Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #14 på: Mai 09, 2005, 19:14:18 »
quote:
Originally posted by Jon R

Tviler på at Wise tar jobben som assistent for førstereisegutten Blackwell...!

Akkurat som om Gorgon vaktmester skulle ta jobben som assistent for Gorgon vaktmester-assistent..! Hmmmf. Ja DET skulle jaggu tatt seg ut.


Eller Brian Kidd ta jobben som assistent for fyrstereisguten O'Leary? [;)]

Dersom Wise skulle koma som assistent vil det jo vera openbart at det er ei stilling "...med muligheiter for opprykk". Veit ikkje kor sannsynleg eg synest det er, men det kan skje.

Jon R

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #15 på: Mai 09, 2005, 22:00:01 »
quote:
Eller Brian Kidd ta jobben som assistent for fyrstereisguten O'Leary? [;)]


Gode poenger skal man naturligvis aldri argumentere i mot. [:)]

mvh Jon R, målbundet. [|)]

« Siste redigering: Mai 09, 2005, 22:01:37 av Jon R »
Jon R.

Sheridan

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #16 på: Mai 09, 2005, 22:21:59 »
Spennende dette.
Veit ikke helt hvor jeg står i forhold til Kevin Blackwell lenger. Har han den nødvendige disiplinen innad i spillergruppa? - eller er han (litt som jeg frykter) for mye "kompis" med gutta? Det er ihvertfall ingen tvil om at han ikke maktet å motivere spillerene maks etter play-off drømmen forsvant. Enkelte av sesongens siste opptredner var direkte pinlige.

Hadde vært genialt med en "George Graham type". Men det er vel neppe Dennis Wise...??

« Siste redigering: Mai 09, 2005, 22:27:57 av Sheridan »

baste

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #17 på: Mai 09, 2005, 23:46:20 »
Wise er ikke den managern jeg ønsker meg, vil ha RO rundt klubben nå. En god pre sesion og minst mulig rykter...KB bør få 2-3 mnd inn i den nye sesongen til å vise at han kan. Laget blir bare bedre og bedre satt, så jeg tror vi kan gjøre det bra next sesion..marching on together

Per-Stian

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #18 på: Mai 10, 2005, 02:35:56 »
Likte aldri Wise som Chelseaspelar, men som trenar har han mi respekt. Han har gjort d godt me Millwall - eit lag eg tippa på nedste halvdel før sesongen. Leeds treng "killerinstinkt" i spelestilen sin og d kan vel vesle Wise tilføre?

samadhi

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #19 på: Mai 25, 2005, 05:04:13 »
http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=280222&CPID=10&CLID=&lid=4&title=QPR+get+Wise&channel=Championship

i tilfelle blir ikke han noe tema for oss det nærmeste året. Litt overraska at gamel Wise vurdere å bli spiller på heltid igjen, men men...

marching on together,
derudaf forever...
« Siste redigering: Mai 25, 2005, 05:04:56 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

kloggen

  • Gjest
Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #20 på: Mai 25, 2005, 05:09:41 »
Heh. QPR får ikkje McPhail så dei går for Wise i staden for? [:)]

samadhi

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #21 på: Mai 25, 2005, 05:15:21 »
Synes nå det er trist å lese om McPhail, var tross alt regnet som et av de største talentene...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Robert

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #22 på: Oktober 26, 2006, 22:18:23 »
Vel, det var kanskje noe i disse ryktene? Det tok bare litt tid å forhandle frem avtalen kanskje... [;)]
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Papi

Re: Wise ferdig i Millwall
« Svar #23 på: Oktober 26, 2006, 22:31:08 »
Godt ressonement...:)





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil