Skrevet av Emne: Martin Woods  (Lest 8107 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sander

Martin Woods
« på: Juli 15, 2005, 22:10:21 »
Ser at Sunderland har spilt en prøvekamp og vant 1-0.. Etter overskriften skjønner dere hvem som scora målet.. Har vi kaste bort et nytt stortalent? Blir forbanna!!!
 

Kristoffer_E

Re: Martin Woods
« Svar #1 på: Juli 15, 2005, 23:04:14 »
Healy - Vi har inte kastat bort någonting. Martin Woods blev erbjuden ett nytt kontrakt med Leeds, men valde istället att gå till Sunderland som free transfer.

 

Sander

Re: Martin Woods
« Svar #2 på: Juli 15, 2005, 23:05:35 »
Ja, men Leeds tilba han mindre penger enn han tjente fra før, så vil kalle det kaste bort hvis han blir suksess for Sunderland.. Da må noen ringe til Blackwell asså, før jeg tør ikke...
 

samadhi

Re: Martin Woods
« Svar #3 på: Juli 16, 2005, 00:50:11 »
quote:
Originally posted by David Healy

Ser at Sunderland har spilt en prøvekamp og vant 1-0.. Etter overskriften skjønner dere hvem som scora målet.. Har vi kaste bort et nytt stortalent? Blir forbanna!!!



Kjekt for gutten om han lykkes i S`land, men er vanskelig å si om vi snakker om en kommmende stjerner etter en scoring i første pre-season kamp...

men når var det egentlig vi kastet bort et stortalent sist??

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Dennis

Re: Martin Woods
« Svar #4 på: Juli 16, 2005, 02:03:01 »
Har ikke så stor tru på at Martin Woods får spelle veldig mange minutter i Premiership. Han har kun spelt noen få minutter for Leeds, og vi veit jo ikke hvordan han scoret målet heller. For alt vi veit, har Julio Arca skutt han i ryggen og i mål!

Men jeg er enig med Healy (meine Bruder) at vi akkurat har kastet bort et stortalent, han het Aaron Lennon.

Marching on together
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Re: Martin Woods
« Svar #5 på: Juli 16, 2005, 02:06:21 »
Må korrigere. Vi har ikke kastet bort et tallent. Vi har drevet med tallentutvikling for andre klubber og nærmest solgt for en billig penge.Så tallentet er blitt til tallenter



Dennis

Re: Martin Woods
« Svar #6 på: Juli 16, 2005, 02:16:35 »
Sånn kan det også sies

Marching on together
Marching on together!

Ferre

Re: Martin Woods
« Svar #7 på: Juli 16, 2005, 02:57:00 »
Woods, 19, marked his Black Cats debut with a spectacular goal against a British Columbia All-Star side in Victoria last night.

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Martin Woods
« Svar #8 på: Juli 16, 2005, 02:58:26 »
Jeg biter i meg mine ord. Gav Julio æren litt for tidlig.

Marching on together
Marching on together!

Biggest Leeds Fan

Re: Martin Woods
« Svar #9 på: Juli 16, 2005, 03:11:58 »
jaja.. Leeds har ikke råd og betale talenter..

We are Leeds , we are proud , standing up , singing loud....       MvH
   Sondre..
 
 
 
 
We are Leeds , we are proud , standing up , singing loud....       MvH
   Sondre..
 
 
 
 

samadhi

Re: Martin Woods
« Svar #10 på: Juli 16, 2005, 04:26:40 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Har ikke så stor tru på at Martin Woods får spelle veldig mange minutter i Premiership. Han har kun spelt noen få minutter for Leeds, og vi veit jo ikke hvordan han scoret målet heller. For alt vi veit, har Julio Arca skutt han i ryggen og i mål!

Men jeg er enig med Healy (meine Bruder) at vi akkurat har kastet bort et stortalent, han het Aaron Lennon.

Marching on together



Vil ikke si vi kastet bort Lennon på den måten, han ville jo selv til Spurs og er redd det var lite vi kunne gjøre der...

Regner ikke med spillere som Si Johnsen, McMaster, Singh etc. blir sett på som bortkastede talenter!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Sander

Re: Martin Woods
« Svar #11 på: Juli 16, 2005, 05:07:23 »
Denne gnag håper jeg og tror på deg h.b....
 

Dennis

Re: Martin Woods
« Svar #12 på: Juli 16, 2005, 22:47:43 »
Håper og trur på h.b. Healy?
Han mente jo ikke at det var positivt å drive talentutvikling for andre klubber for en billig penge! I tillegg betaler vi jo lønna te en bøtte overbetalte reserver i andre klubber. Klubben vår har vært drevet hårreisende økonomisk de siste åra.

Marching on together
Marching on together!

Germ

Re: Martin Woods
« Svar #13 på: Juli 16, 2005, 22:56:36 »
Har vi solgt Martin Woods? Eg må begynne å følge mer med. Eg trodde han skulle bli det neste store i Leeds.

Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!
"Shine On You Crazy Diamond"

rasandeokse

Re: Martin Woods
« Svar #14 på: Juli 17, 2005, 02:28:51 »
Hva skal vi med spillere som ikke ønsker å være i Leeds.. Kan ikke gi noen andre skylden for dette enn M.Woods.. Spillere som ikke vil blø for leeds kan bare ryke o reise..

Synst det var litt synd med Si Johnson. har sett han i noen kamper og synst han virker veldig kvikk i beina. gode finter og vendinger.. men kanskje ikke rett mann til å ta oss tilbake til Premier.
 

h.b

  • Gjest
Re: Martin Woods
« Svar #15 på: Juli 17, 2005, 03:58:01 »
Det er altfor enkelt å skylde på at de ikke vil spille for Leeds og vil vekk.Verdens enkleste måte for en manager å bli kvitt et brysomt lønnsutgift er følgende. Blackwell går bort til Woods og sier at han ikke har han i planene for Leeds denne sesongen. Uansett hvilken spiller som får en slik melding vil naturligvis se seg om etter andre klubber.Ã… ha en slik innstilling om at Spillere som ikke vil blø for leeds kan bare ryke o reise er håpløst. Nevn en eneste spiller som vil gjøre dette. Uansett så er fotball et yrke for noen heldige spillere. Hvis guttungen min blir såpass god at Leeds og Liverpool vil ha ham. Og Liverpool tilbyr 10 000 i uka og Leeds tilbyr 7500 i uka. Hvis da guttungen min spør meg om råd så sier jeg enkelt og greit.Velg Liverpool.


« Siste redigering: Juli 17, 2005, 03:58:59 av h.b »

Dennis

Re: Martin Woods
« Svar #16 på: Juli 17, 2005, 18:51:30 »
AAH! Blasfemi!

Marching on together
Marching on together!

B-m

Re: Martin Woods
« Svar #17 på: Juli 17, 2005, 19:44:15 »
Ingen på www.Waccoe.com som 'rater' Woods særlig høyt. Men kan da hende mick'ern klarer å skape han om til en Pl-spiller, men lite trolig!
Woods can go to hell ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B-m

Re: Martin Woods
« Svar #18 på: Juli 17, 2005, 19:46:14 »
quote:
Originally posted by David Healy

Ser at Sunderland har spilt en prøvekamp og vant 1-0.. Etter overskriften skjønner dere hvem som scora målet.. Har vi kaste bort et nytt stortalent? Blir forbanna!!!




Jeg scorte forresten et SINNSYKT mål forrige trening,klint i krysset  med venstrefoten fra 19m; stortalent - nei
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

h.b

  • Gjest
Re: Martin Woods
« Svar #19 på: Juli 17, 2005, 19:55:37 »
Nå er det vel hjertet mitt som kritiserer Blackwell alt for mye angående unggutta.Selvsagt bør spillere vekk hvis Blackwell ikke ser noen fremtid for dem. Eller er det muligens Blackwell som ikke lager noen fremtid for dem. Men jeg har vanskelig i det med å forstå at spillere og spesielt unge spillere ikke vil være i denne klubben vår. Se på Manu. Der har de unge spillere som ikke får så mye som en kamp i sesongen.Vil de vekk. NEI. De vil være i den klubben fordi Manu er verdens beste klubb å spille fotball i. Om det er på 1 laget eller for reservene. Så kan det være noe med systemet i Leeds, hvor spillere som Woods eller Lennon ikke vil ta tiden til hjelp. Eller er det noe annet som spiller inn. Jeg kan bare spekulere. Eller som man sier Time will tell.




Svend Anders

Re: Martin Woods
« Svar #20 på: Juli 18, 2005, 06:13:38 »
quote:
Originally posted by h.b

Ã… ha en slik innstilling om at Spillere som ikke vil blø for leeds kan bare ryke o reise er håpløst. Nevn en eneste spiller som vil gjøre dette. Uansett så er fotball et yrke for noen heldige spillere. Hvis guttungen min blir såpass god at Leeds og Liverpool vil ha ham. Og Liverpool tilbyr 10 000 i uka og Leeds tilbyr 7500 i uka. Hvis da guttungen min spør meg om råd så sier jeg enkelt og greit.Velg Liverpool.



Et høyaktuellt eksempel er Magne Hoseth som på eget initiativ signerte for Vålerenga etter selv å ha tatt kontakt via SMS.

For vår egen del signerte Gylfi for Leeds til tross for langt bedre tilbud fra Cardiff. Flere av våre andre spillere gikk også ned i lønn da de gikk til Leeds.

Selvsagt skal man ikke dra det FOR langt og kreve at hver enkelt spiller må gjennom et nærmest test-rituale for å overbevise om at han ofrer ALT for Leeds, men når spillerene først vil vekk er det lite å gjøre med det.

Hva Woods fikk forslag om, vet jeg ikke, men han var en av de bedre betalte juniorene, og dersom Leeds skulle høyne denne avtalen fra de gyldne tider, bryter de jo fullstendig med den lønns-innstillingen som forsøkes implenteres i klubben.

At det vises måtehold, spesielt for spillere som knapt nok har spilt 1.lagsfotball, har jeg full forståelse for.

Svend

www.svendanders.com

Bye

Re: Martin Woods
« Svar #21 på: Juli 18, 2005, 19:39:29 »
Godt å se at moderatorene våre klarer å ha et edruelig og nyansert syn på ting,slik jeg ser det.. Men det er vel også slik det skal være. Jeg klarer ikke se at vi skal "gråte over spilt melk" her, vi kan ikke regne med at spillerene som har valgt noe annet enn Leeds skal drite seg ut for andre klubber..

Lexie
Trønder i Bergen!

Lars E

Re: Martin Woods
« Svar #22 på: Juli 24, 2005, 18:44:38 »
http://www.sundaymail.co.uk/sport/tm_objectid=15773680%26method=full%26siteid=86024%26headline=football%2d%2dmartin%2dwill%2dcome%2dout%2dof%2dwoods%2d-name_page.html

FOOTBALL: MARTIN WILL COME OUT OF WOODS Jul 24 2005

TEENAGE Scots ace Martin Woods is desperate to become a Premiership star at Sunderland and prove a point to Leeds boss Kevin Blackwell.

The midfielder played only twice under Blackwell last season but has been rescued from the Elland Road reserves by Black Cats gaffer Mick McCarthy.

The 19-year-old scored on his Sunderland debut against Seattle on the club's US tour last week and hopes to become a regular in McCarthy's side.

He said: 'The Premiership is a step up but I have faith in my ability. I'm building myself up because a lot of the top-flight players will be stronger than me'I never got on with Kevin Blackwell and that went against me. I didn't get a fair crack of the whip.

'But Mick McCarthy seems like a fair guy and what you see is what you get.

'He is bringing in young, fit British players who are ambitious and I will get my chance'


Om ikke annet var det i hvert fall en veldig festelig overskrift.

Forever Leeds

"Orker du nok en dag? Nok et slag, nok et nederlag? Vil du avsted, seile me under samme flag!"
Forever Leeds

DOFFER

Re: Martin Woods
« Svar #23 på: Mai 17, 2006, 04:02:00 »

Martin Woods has left Sunderland Football Club.
The 20-year-old midfielder has failed to make the grade at the Stadium of Light following his free transfer move from Leeds United last summer, making just one appearance for the club.

And following relegation from The Premiership, the Black Cats have decided to release Woods as they prepare for life back in the Championship after just one year in the top-flight.
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=152711

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Erik_

Re: Martin Woods
« Svar #24 på: Mai 17, 2006, 05:30:28 »
Hehe. De kjøper han når de er i PL. Men frigir han når de er i CCC.

Nå skal det sies at det var en ire som hentet han inn. Men synes det var litt snodig. Ender han opp i Doncaster mon tro.

R - R

Re: Martin Woods
« Svar #25 på: Mai 17, 2006, 06:55:48 »
quote:
Originally posted by David Healy

Har vi kaste bort et nytt stortalent? Blir forbanna!!!



Nei

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

ToreLA

Re: Martin Woods
« Svar #26 på: Mai 17, 2006, 13:09:17 »
Er redd for at Michael Woods var et langt større talent, men han falt i jo i klamme russiske grep.


----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no


Sander

Re: Martin Woods
« Svar #27 på: Mai 17, 2006, 13:46:08 »
Ja. Da fikk jeg svar på det. Takk :)
 

R - R

Re: Martin Woods
« Svar #28 på: Mai 17, 2006, 20:45:24 »
quote:
Originally posted by ToreLA

Er redd for at Michael Woods var et langt større talent, men han falt i jo i klamme russiske grep.


----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no



Ja, men der sto d ikkje på at vi ville behalde spelaren og gi han kontrakt. Russiske rublar og korttenkte foreldre hadde nok ein del å seie

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Martin Woods
« Svar #29 på: August 02, 2006, 04:59:37 »
MArtin Woods endte opp i Rotherham - den fremste nedrykkskandidaten i cc league 1.
Bekreftet free transfer fra S'land idag.



midjo

Friend of Laphroaig

http://www.laphroaig.com
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....