Skrevet av Emne: QPR kjøpt opp  (Lest 1884 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
QPR kjøpt opp
« på: August 19, 2011, 13:23:08 »
Hører under off topic. Men tross alt så er det av en vis interesse for Leeds. Det fordi det viser at det fremdeles finnes noen der ute som vil kjøpe opp fotballklubber
http://www.adifferentleague.co.uk/p6_1_9042_qpr-club-focus-renewed-optimism-as-takeover-goes-through.html?

Så hva betyr dette når det gjelder spillere. For har ikke QPR vært linka med noen Leeds spillere tidligere i sommer. Og da kommer det kanskje et høyere bud på de nå

Blank_File

Sv: QPR kjøpt opp
« Svar #1 på: August 19, 2011, 13:30:18 »
Kan ikke huske at QPR har bydd på noen. Snodgrass var jo Norwich og Gradel har vi ikke mottatt bud på.

martind

Sv: QPR kjøpt opp
« Svar #2 på: August 19, 2011, 14:04:04 »
Nå har vel QPR vært eid av en styrtrik kar i lengre tid uten at det har betydd så mye..... de ligger uansett ikke i vår liga, så det er vel det samme akkurat nå..
MOT!! We are Leeds!

Sydhagen

Sv: QPR kjøpt opp
« Svar #3 på: August 19, 2011, 14:06:04 »
QPR har vel skiftet rike eiere mer enn andre skifter boxer siste årene....ikke en drømmesituasjon tror jeg...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: QPR kjøpt opp
« Svar #4 på: August 19, 2011, 14:13:03 »
QPR har vel skiftet rike eiere mer enn andre skifter boxer siste årene....ikke en drømmesituasjon tror jeg...

Jo.. Drømmesituasjon for H.B.  :D
Marching On! 4276

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: QPR kjøpt opp
« Svar #5 på: August 19, 2011, 14:26:53 »
QPR har vel skiftet rike eiere mer enn andre skifter boxer siste årene....ikke en drømmesituasjon tror jeg...

Jo.. Drømmesituasjon for H.B.  :D





Halloooo!!! Hvis man først må skifte noe er vel neppe noe bedre enn at det man skifter til er like rikt..... ;)
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: QPR kjøpt opp
« Svar #6 på: August 19, 2011, 17:51:32 »
Hører under off topic. Men tross alt så er det av en vis interesse for Leeds. Det fordi det viser at det fremdeles finnes noen der ute som vil kjøpe opp fotballklubber
http://www.adifferentleague.co.uk/p6_1_9042_qpr-club-focus-renewed-optimism-as-takeover-goes-through.html?

Så hva betyr dette når det gjelder spillere. For har ikke QPR vært linka med noen Leeds spillere tidligere i sommer. Og da kommer det kanskje et høyere bud på de nå

Denne karen har vel vært deleier en stund og nå har han kjøpt ut Ecclestone så jeg skjønner ikke hva som skulle være så annerledes og hva denne tråden gjør på dette forumet...?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.