Skrevet av Emne: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo  (Lest 21721 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ToreLA

Re: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #90 på: November 19, 2005, 19:40:37 »
My Morning Jacket på Garage 3. februar! Dette blir årets konsert!


Oh shit! Run!

www.thelist.com


ToreLA

Re: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #91 på: September 03, 2006, 18:28:24 »
Nei, det ble det ikke. Den ble avlyst..

Men, 26 september kommer My Morning Jacket med dobbelt Live-album, "Okonokos", og en måned senere kommer live-DVD med samme navn!

Smakebiter (Gideon og One Big Holiday) samt DVD-trailer finnes på:

www.myspace.com/mymorningjacket




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Jon R

Sv: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #92 på: August 05, 2011, 15:15:15 »
Ny mulighet til å se MMJ Live i Norge! Bandet spiller 18 november på Sentrum Scene i Oslo. Gleder meg til å se bandet live for første gang og billett er seff i boks.  :)
Jon R.

Lids

Sv: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #93 på: August 15, 2011, 13:23:31 »
Hve med WoV?

Thomas
Thomas

Jon R

Sv: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #94 på: August 15, 2011, 18:47:48 »
Hve med WoV?

Thomas

Nei de spiller ikke, Thomas.  ;)
Jon R.

HåvardK

Sv: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #95 på: August 15, 2011, 21:45:29 »
Ny mulighet til å se MMJ Live i Norge! Bandet spiller 18 november på Sentrum Scene i Oslo. Gleder meg til å se bandet live for første gang og billett er seff i boks.  :)
Sjekka ut sisteplata, Jon? Syns den holder bra standard. Men Fleet Foxes er kanskje enda bedre.

Jon R

Sv: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #96 på: August 15, 2011, 23:53:55 »
Ny mulighet til å se MMJ Live i Norge! Bandet spiller 18 november på Sentrum Scene i Oslo. Gleder meg til å se bandet live for første gang og billett er seff i boks.  :)
Sjekka ut sisteplata, Jon? Syns den holder bra standard. Men Fleet Foxes er kanskje enda bedre.

Har ikke sjekket ut siste plata til MMJ, nei. Fleet Foxes derimot... Så dem forresten på Øya i helgen. Glimrende! Traff forresten ToreLA på den konserten. Han hadde ikke så mye sans for de nyere MMJ greiene..... :P

Jeg skal seff sjekke ut ALT jeg ikke har hørt, før konserten.  :)
Jon R.

ØBS

Sv: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #97 på: August 16, 2011, 00:07:01 »
Ny mulighet til å se MMJ Live i Norge! Bandet spiller 18 november på Sentrum Scene i Oslo. Gleder meg til å se bandet live for første gang og billett er seff i boks.  :)
Sjekka ut sisteplata, Jon? Syns den holder bra standard. Men Fleet Foxes er kanskje enda bedre.

Har ikke sjekket ut siste plata til MMJ, nei. Fleet Foxes derimot... Så dem forresten på Øya i helgen. Glimrende! Traff forresten ToreLA på den konserten. Han hadde ikke så mye sans for de nyere MMJ greiene..... :P

Jeg skal seff sjekke ut ALT jeg ikke har hørt, før konserten.  :)

Kanskje jeg skal slenge meg med på den MMJ konserten (om det ikke er utsolgt).  Fleet Foxes var bra på torsdag ja...  Jayhawks og The Avett Bros var heller ikke å forakte, begge beslektede  genre etter min mening.

Beste "uhørte" band for min egen del: Kyuss Lives! og Ghost.  Ellers en masse gode opplevelser ettersom plakaten i utgangspunktet kunne virke som den dårligste på lenge.  Sitter igjen med et bedre inntrykk og følelse enn jeg hadde før festivalen.

Traff ikke jeg deg på fredagen da, Jon?
LUSCOS-hilsen
ØBS

Jon R

Sv: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #98 på: August 16, 2011, 00:27:14 »
Ny mulighet til å se MMJ Live i Norge! Bandet spiller 18 november på Sentrum Scene i Oslo. Gleder meg til å se bandet live for første gang og billett er seff i boks.  :)
Sjekka ut sisteplata, Jon? Syns den holder bra standard. Men Fleet Foxes er kanskje enda bedre.

Har ikke sjekket ut siste plata til MMJ, nei. Fleet Foxes derimot... Så dem forresten på Øya i helgen. Glimrende! Traff forresten ToreLA på den konserten. Han hadde ikke så mye sans for de nyere MMJ greiene..... :P

Jeg skal seff sjekke ut ALT jeg ikke har hørt, før konserten.  :)

Kanskje jeg skal slenge meg med på den MMJ konserten (om det ikke er utsolgt).  Fleet Foxes var bra på torsdag ja...  Jayhawks og The Avett Bros var heller ikke å forakte, begge beslektede  genre etter min mening.

Beste "uhørte" band for min egen del: Kyuss Lives! og Ghost.  Ellers en masse gode opplevelser ettersom plakaten i utgangspunktet kunne virke som den dårligste på lenge.  Sitter igjen med et bedre inntrykk og følelse enn jeg hadde før festivalen.

Traff ikke jeg deg på fredagen da, Jon?

Du traff meg på lørdagen, kjære Øyvind!  ;)

Når det gjelder MMJ er det bare å slenge seg på!    :D
Jon R.

ToreLA

Sv: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #99 på: August 16, 2011, 16:37:24 »
Ikke helt den store begeistringen for de to siste platene nei  :)

Men begge har sine øyeblikk og Circuital er da tross alt bedre enn Evil Urges. Synes My Morning Jacket lider litt av samme syndrom som Band of Horses. Platene blir pliktløp og bærer preg av at de ikke bruker like mye tid på selve låtskrivingen lengre.

Men denne konserten skal jeg nok ha med meg. My Morning Jacket live er nok fortsatt et solid skue!


flynn

Sv: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #100 på: August 16, 2011, 20:41:41 »
Ikke helt den store begeistringen for de to siste platene nei  :)

Men begge har sine øyeblikk og Circuital er da tross alt bedre enn Evil Urges. Synes My Morning Jacket lider litt av samme syndrom som Band of Horses. Platene blir pliktløp og bærer preg av at de ikke bruker like mye tid på selve låtskrivingen lengre.

Men denne konserten skal jeg nok ha med meg. My Morning Jacket live er nok fortsatt et solid skue!

MMJ konsertbilletter er på plass her også. Samt Flogging Molly en uke etter. Heia November!

flynn

ØBS

Sv: my morning jacket - og en dæsj Wall of Voodoo
« Svar #101 på: August 18, 2011, 21:10:33 »
Kaiser Chiefs spiller forresten dagen etter på samme sted, altså den 19. november.  Har billett der også...

Er det noen som skal få med seg Mötorhead 2 uker seinere (5. des), også dette samme sted.  Burde bli bra intimt på en så liten scene.  Og høyt...
LUSCOS-hilsen
ØBS