Skrevet av Emne: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!  (Lest 68088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #30 på: September 23, 2005, 01:54:25 »
quote:
Originally posted by Lids

Prøver å oppdatere harddisken, men får bare feil - sier at det ikke finnes drivere for dette operativsystemet (WIN 95), hva gjør jeg?

Håper på rask tilbakemelding, Jon R.

Mvh Thomas



Apropos driver: Har dere hørt den om dansken, svensken, nordmannen og grisen? Ja? Da lar vi den ligge. [:)]

Når det gjelder driverproblemet har du sannsynligvis en litt for hard disk. Forsøk med en litt mykere en (såkalt software), samt en litt ferskere wintype. 95 årgangen var nemlig ingen spesielt god årgang. Forsøk en 2000 årgang eller nyere. Dette vil gjøre vei i vellinga formoder jeg. [:)][:)]

Jon R.
« Siste redigering: September 23, 2005, 01:56:17 av Jon R »
Jon R.

HåvardK

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #31 på: September 23, 2005, 02:22:04 »
Vil du ha en sterkere win anbefales en XO. Eller, enda bedre, en XP.

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #32 på: September 23, 2005, 02:24:14 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Vil du ha en sterkere win anbefales en XO. Eller, enda bedre, en XP.



To sjeler, en tanke Håvard. Hadde tenkt å spare den til en senere anledning. [:)]

Jon R.
Jon R.

Lids

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #33 på: September 23, 2005, 03:36:25 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Lids

Prøver å oppdatere harddisken, men får bare feil - sier at det ikke finnes drivere for dette operativsystemet (WIN 95), hva gjør jeg?

Håper på rask tilbakemelding, Jon R.

Mvh Thomas



Apropos driver: Har dere hørt den om dansken, svensken, nordmannen og grisen? Ja? Da lar vi den ligge. [:)]

Når det gjelder driverproblemet har du sannsynligvis en litt for hard disk. Forsøk med en litt mykere en (såkalt software), samt en litt ferskere wintype. 95 årgangen var nemlig ingen spesielt god årgang. Forsøk en 2000 årgang eller nyere. Dette vil gjøre vei i vellinga formoder jeg. [:)][:)]

Jon R.




Jon R, du er faktisk fantastisk morsom - ler meg ihjel. [:)]

Thomas
Thomas

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #34 på: September 23, 2005, 03:44:26 »
quote:


Jon R, du er faktisk fantastisk morsom - ler meg ihjel. [:)]

Thomas
 


Forstår ikke helt hva du prater om, Thomas. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: September 23, 2005, 03:45:16 av Jon R »
Jon R.

Einar

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #35 på: September 23, 2005, 23:13:13 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:


Jon R, du er faktisk fantastisk morsom - ler meg ihjel. [:)]

Thomas
 


Forstår ikke helt hva du prater om, Thomas. [:)]

Jon R.




Han bare driver med deg![:D]
 

Sten

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #36 på: September 23, 2005, 23:43:39 »
driveru å driver med jon r, thomas?

Pikselator (AKA Sten) -
Your Friendly Forum Groundsman
Sten

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #37 på: September 24, 2005, 00:05:54 »
Apropos driver[:D]: Har dere hørt den om svensken, dansken, nordmann og gri....JA? SIKKERT??  Ok, så sparer vi den da.... [V]

Jon R.
« Siste redigering: September 24, 2005, 00:07:13 av Jon R »
Jon R.

Lids

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #38 på: September 24, 2005, 05:15:59 »
Nope, jeg driver ikke og driver med Jon R. Mannen er faktisk fantastisk morsom - og jeg venter fortsatt i spenning på resten av historien om svensken, dansken, nordmannen og grisen.

Thomas [:)]
Thomas

baste

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #39 på: September 24, 2005, 05:21:52 »
Litt frustrasjon JonR... uten sammenligning forøvrig. Prøver nå å finne den røde tråden i div innlegg, ikke altid like lett...Har hørt man bare skal begynne å skrive, så "løsner" det liksom etterhvert. Får håpe det da

* Marching on together *

baste

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #40 på: September 24, 2005, 05:24:17 »
Hvordan had du kommet opp i 3442 innlegg ? Uten åå bli ferdig med historien om svensken, dansken og ?

Venter......har nemlig ikke hørt den før

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #41 på: September 24, 2005, 22:39:08 »
På utallige oppfordringer: her kommer historien om dansken ,svensken og nordmann som konkurerte om hvem som kunne være lengst inne hos grisen, gjenfortalt nesten 100 % slik jeg ble fortalt den som barn,etter de beste fortellertradisjoner og slik du sist hørte den på " Du skal høre mye" på rikskringkastingen.. [:p]
Var brura med og tro....? Nei, ikke på den tror jeg.... Så sa grisen.... nei....Først gikk dansken inn. Så feis grisen og dansken løp ut ( Alt blir en vane sa den flådde reven til brura) Så løp svensken og rett som det var gikk det likedan: grisen feis mens den løp ut og svensken etter. Så kom nordmannen og feis slik at grisen løp inn igjen.  Dermed vant faktisk dansken og " vi er røde, vi er hvide, ofrer alt om vi må når vi graver gull i USA.." runget over stadion.  ( her skulle det vært hysterisk latter fra halvfulle øldrikkende friske, freidige og frodige nordlendinger. Einar? [:)])

Jon R.
« Siste redigering: September 24, 2005, 23:08:42 av Jon R »
Jon R.

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #42 på: Oktober 06, 2005, 05:25:15 »
Her er en oppdatering fra meterologisk data-institutt: Med unntak av Leif Sverres sanntidsøkingsproblem i Norton, er det ikke rapportert om spesielle problemer med PCene rundt om i det ganske land, ei heller utbrudd av virus siste 7 døgn. [:)][:)]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 06, 2005, 05:25:29 av Jon R »
Jon R.

Einar

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #43 på: Oktober 07, 2005, 06:30:12 »
HA-HA-HA-HARR-HARR-RAAAP (til den nest siste)

Til den siste vil jeg si at jeg har noe som heter Telenor Online, og denne har streiket skikkelig nå en to ukers tid. Etter flere telefoner og mail (og ikke så rent lite bannskap) har jeg fortsatt en like død online. Mail svarer ikke drittsekkene på, og på telefon er det fan røske meg komplett uråd å få tak i et levende menneske. Bare disse helvetes maskinsvarerne som sier: "Trykk 1 hvis du vil datt, og trykk 2 hvis du vil ditt". Jeg vil for pokker ha orden på boksen!
Saken har foreløpig endt med at jeg like godt investerte i mobilt kontor fra NetCom, og gjett om online-abonnementet skal sies opp!
 

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #44 på: Oktober 07, 2005, 18:19:31 »
Så skift til Tele2! Jeg har vært superfornøyd fra dag en. Aldri påloggingsproblemer ( er alltid pålogget), aldri problemer med å koble til serveren som jeg ofte opplevde med Telenor, supporten fungerer bra og dessuten får du samme farten for billigere penge enn hos telenor. Mulig du vil savne noen av tilleggstjenstene til Telenor, men for min del var det noe jeg aldri brukte. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 07, 2005, 18:20:37 av Jon R »
Jon R.

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #45 på: Oktober 25, 2005, 23:50:55 »
På utallige oppfordringer har jeg funnet frem til denne igjen, til glede for nye og gamle OEFere. [:)][:)]
« Siste redigering: November 05, 2005, 01:27:33 av Jon R »
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #46 på: November 05, 2005, 01:46:09 »
quote:
Originally posted by Jon R

På Utalliges oppfordring har jeg funnet frem til denne igjen, til glede for nye og gamle OEFere. [:)][:)]


Hvem er denne Utallige???



Come in she said I'll give yeahhhh
Shelter from the Storm
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #47 på: November 05, 2005, 02:19:52 »
Det er da ingen grunn til å rakke ned på andres tråder, selv om din egen Dylan tråd går litt i stampe, for å si det mildt, Asbjørn. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: November 05, 2005, 02:20:06 av Jon R »
Jon R.

Einar

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #48 på: November 05, 2005, 02:23:17 »
Vet ikke det, Jon'ern - PC'n min har stått i 7 stein siden sist denne tråden var operativ.

Det foresvever meg at jeg tror at jeg kanskje vet årsaken...
 

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #49 på: November 05, 2005, 02:34:35 »
quote:
Originally posted by Einar

Vet ikke det, Jon'ern - PC'n min har stått i 7 stein siden sist denne tråden var operativ.

Det foresvever meg at jeg tror at jeg kanskje vet årsaken...



Noen burde nok ha brukt denne tråden mer aktivt for å løse problemet ja. Jeg er enig i det. Go for it Einar! [:p]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #50 på: November 05, 2005, 02:41:56 »
quote:
Originally posted by Jon R

Det er da ingen grunn til å rakke ned på andres tråder, selv om din egen Dylan tråd går litt omkring i Stampe, for å si det mildt, Asbjørn. [:)]

Jon R.



Hvor er dette Stampe?

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #51 på: November 05, 2005, 04:11:50 »
Spørsmålet ditt er feil formulert, Håvard. HVEM er DENNE Stampe er det korrekte. Stampe er den lille hare-vennen til Bambi. Den er dessverre død nå, etter å ha spist en tråd den ikke tålte som et eller annet uvettig menneske hadde slengt fra seg her på forumet... [V]

Jon R.
« Siste redigering: November 05, 2005, 04:15:39 av Jon R »
Jon R.

HåvardK

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #52 på: November 05, 2005, 04:21:56 »
Ah, da er jeg med. Ellers kunne jo "Stampe" fort vært et navn på et av dyra i hundremeterskogen.

lojosang

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #53 på: November 07, 2005, 16:20:22 »
quote:
Originally posted by Jon R

Spørsmålet ditt er feil formulert, Håvard. HVEM er DENNE Stampe er det korrekte. Stampe er den lille hare-vennen til Bambi. Den er dessverre død nå, etter å ha spist en tråd den ikke tålte som et eller annet uvettig menneske hadde slengt fra seg her på forumet... [V]

Jon R.



Din uvitenhet er skremmende, Herr Skotte! Den kanina heter Trampe!

Stampe![:D] Det høres mer ut som kallenavnet til en boms som hyppig avlegger pantelånern et besøk.

Forøvrig (som nevnt i en annen tråd) ligger min PC i stabilt sideleie hjemme og venter på en kyndig hånd med hjertestarter.

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #54 på: November 07, 2005, 20:10:46 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Jon R

Spørsmålet ditt er feil formulert, Håvard. HVEM er DENNE Stampe er det korrekte. Stampe er den lille hare-vennen til Bambi. Den er dessverre død nå, etter å ha spist en tråd den ikke tålte som et eller annet uvettig menneske hadde slengt fra seg her på forumet... [V]

Jon R.



Din uvitenhet er skremmende, Herr Skotte! Den kanina heter Trampe!

Stampe![:D] Det høres mer ut som kallenavnet til en boms som hyppig avlegger pantelånern et besøk.

Forøvrig (som nevnt i en annen tråd) ligger min PC i stabilt sideleie hjemme og venter på en kyndig hånd med hjertestarter.

Jokke for LUSCOS!



For en utrolig arroganse fra denne Skotte. Tukler med Disney klassikere helt uten skam. Gi hos heller Askepott og de syv dvergene, evnt Bambi og landstrykeren på DVD som plaster på såret. [8D]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #55 på: November 07, 2005, 20:46:41 »
Disney on Thin Ice?

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #56 på: November 07, 2005, 22:23:50 »
quote:
Originally posted by lojosang
Forøvrig (som nevnt i en annen tråd) ligger min PC i stabilt sideleie hjemme og venter på en kyndig hånd med hjertestarter.



Siden Jon R ikke har vært i stand til (???) å gi råd i sakens anledning, Leif Olav, har du prøvd med å plugge i støpselet??????

...skal hjelpe like mye som hjertestarter har jeg hørt [:)]



Come in she said I'll give yeahhhh
Shelter from the Storm
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #57 på: November 07, 2005, 22:28:57 »
quote:
.

Forøvrig (som nevnt i en annen tråd) ligger min PC i stabilt sideleie hjemme og venter på en kyndig hånd med hjertestarter.

Jokke for LUSCOS!



Jeg har hørt at høyrehånda til Asbjørn skal være god som gull. Hva med å prøve den der foran? [:)]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #58 på: November 07, 2005, 22:38:56 »
quote:
Originally posted by Jon R
Jeg har hørt at høyrehånda til Asbjørn skal være god som gull. Hva med å prøve den der foran? [:)]


[:D]
Elefanten & Jon R glemmer aldri!

Altså er mor Nille en sten...



Come in she said I'll give yeahhhh
Shelter from the Storm
« Siste redigering: November 08, 2005, 05:45:47 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eirik

Re: JON Rs EGEN PC SUPPORT TRÃ…D!
« Svar #59 på: November 08, 2005, 05:42:28 »
quote:
Originally posted by asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R
Jeg har hørt at høyrehånda til Asbjørn skal være god som gull. Hva med å prøve den der foran? [:)]


[:D]
Elefanten & Jon R glemmer aldri!

Altså er mor Nille en stein...



Come in she said I'll give yeahhhh
Shelter from the Storm




Nå begynner vi å komme opp på et nivå jeg kan like her på forumet! Selv om godeste Erasmus sikkert ville brukt det noe mer konservative sten i sitt skriftspråk!