Skrevet av Emne: En kamp på Killa!  (Lest 1672 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

En kamp på Killa!
« på: Oktober 20, 2006, 15:58:54 »
En ørliten oppmuntring, klubben protest mot utvisningen til Kilgallon bel delvis tatt til følge ved at suspensjonen ble redusert fra tre til en kamp. Han står derfor over mot Luton, men er klar til spill mot Soutend!

Ellers må Derry også stå over en kamp, etter å ha samlet 5 gule allerede. Han ser derfor cup-kampen mot Southend fra pub'en [B)], noe som gir JC en gylden anledning til å teste ut Foxe i den posisjonen kanksje?

flynn

Oggy

Re: En kamp på Killa!
« Svar #1 på: Oktober 20, 2006, 16:04:11 »
Har ikke sett situasjonen, men slik jeg forstod det ble Killa utvist for å frata motstanderen en scoringsmulighet - og det er normalt kun 1 kamps karantene.
Oggy

Lids

Re: En kamp på Killa!
« Svar #2 på: Oktober 20, 2006, 16:12:39 »
Mulig det Oggy, men det ble spekulert i 3-kampers karantene på diverse nettsider - så 1 kamp må vi være fornøyd med.

Thomas
Thomas

Papi

Re: En kamp på Killa!
« Svar #3 på: Oktober 20, 2006, 16:12:42 »
Det er vel cup kampen mot southend han må sone (Derry)? Satser mye penger på at det da blir Westlake, Douglas sentralt, men Carole og Johnson på kantene. Howson, Rose er tilbake i trening, samme er Rothery, men kampen kommer nok for tidlig, og spørsmålet er jo om Carver hadde vilje satse på dei....

Utvisinga til Killer meiner eg er fair, hindrer tydelig ein scoringsmulighet for Leicester. Men er glad det bare vart ein kamp.





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Jon R

Re: En kamp på Killa!
« Svar #4 på: Oktober 20, 2006, 16:40:26 »
Jeg synes vi skal ha som utgangspunkt at han egentlig skulle sone inntil 5 kamper. Da blir det enda mer positivt at han bare fikk en kamp. [:)]

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

Re: En kamp på Killa!
« Svar #5 på: Oktober 21, 2006, 00:52:05 »
Uff, ja synd han må stå over en kamp, men det kunne vært så mye værre, så vi får vel si oss fornøyde med det :)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sheridan

Re: En kamp på Killa!
« Svar #6 på: Oktober 21, 2006, 01:14:49 »
1 kamp!
Bra!


Per-Stian

Re: En kamp på Killa!
« Svar #7 på: Oktober 21, 2006, 01:31:11 »
At han berre fekk ein kamp e vel eit teikn frå FA eit dei eigentleg ikkje tykte hendinga kvalifiserte t raudt kort, men i forsvar for dommaren måtte dei gi ein "symbolsk" dom.

Va aldri raudt kort i mine auge, men men...

R - R

Re: En kamp på Killa!
« Svar #8 på: Oktober 21, 2006, 03:31:57 »
At han fekk ein kamp betyr vel at han ikkje fekk direkte raudt kort, men i staden blitt omgjort til to gule, som betyr ein kamps suspensjon.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Re: En kamp på Killa!
« Svar #9 på: Oktober 21, 2006, 03:52:06 »
Men aller helst skulle jeg sett at Killa ikke fikk NOEN kamper suspensjon nå i disse dager... vi har ikke så voldsomt mye å erstatte ham med.. Butler vil jo være like treig å vassen uansett hvem han spiller med., så jeg skulle likt å prøve kombinasjonen Killa og Foxe.. kanskje det kunne bidratt til at vi ikke lekker for mye bak?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Leedsulf

Re: En kamp på Killa!
« Svar #10 på: Oktober 21, 2006, 04:12:02 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Men aller helst skulle jeg sett at Killa ikke fikk NOEN kamper suspensjon nå i disse dager... vi har ikke så voldsomt mye å erstatte ham med.. Butler vil jo være like treig å vassen uansett hvem han spiller med., så jeg skulle likt å prøve kombinasjonen Killa og Foxe.. kanskje det kunne bidratt til at vi ikke lekker for mye bak?

MARCHING ON TOGETHER!


Tror faktisk alle verdens Leedssupportere er enig med deg der. Bare synd Carver har et annet syn...[B)]

SirOlsen

Re: En kamp på Killa!
« Svar #11 på: Oktober 21, 2006, 04:14:17 »
The boy Eddie Gray: mja, men det er litt pussig akkurat det der... hvorfor skal Leeds ledelsen på død og liv absolutt ha andre meninger enn det alle andre har som ønsker medgang for laget?.. er ikke første gang man presser gjennom noe som IKKE fungerer eller har fungert...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-