Skrevet av Emne: Nespresso  (Lest 1634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Nespresso
« på: Januar 17, 2011, 12:42:50 »
Jeg har endelig fått fingen ut og gått til anskaffelse av Nespressos kaffemaskin.

Er det andre som har denne, og hvilke typer er favorittene?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RuneR

Sv: Nespresso
« Svar #1 på: Januar 17, 2011, 14:39:57 »
Har hatt Nespresso hjemme et par-tre år, og er svært fornøyd. Har også sørget for at vi har fått en på jobben også.  Selv foretrekker jeg relativt kraftig Espresso, og favoritten er da Ristretto (den sorte).
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Per Arne

Sv: Nespresso
« Svar #2 på: Januar 17, 2011, 15:03:25 »
Vi har hatt en Citiz-maskin et par år, som har erstattet en Essenza.

Jeg foretrekker litt mer enn 40 ml i koppen, dvs 110 ml (lungo). Og da sverger jeg til Fortissio. Den er passe sterk, styrke 7 på en skala fra 1-10.

Kanskje lurt å prøve seg litt frem, mange gode fra Nespresso.

Masinga

Sv: Nespresso
« Svar #3 på: Januar 17, 2011, 16:34:16 »
Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke klarer å kjenne forskjell på disse kapslene. Er smaksansen min blitt så dårlig at jeg må slutte å røyke?
Masinga, medl.nr. 1250

magnuer

Sv: Nespresso
« Svar #4 på: Januar 17, 2011, 17:10:27 »
Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke klarer å kjenne forskjell på disse kapslene. Er smaksansen min blitt så dårlig at jeg må slutte å røyke?
Da ville jeg vurdert å slutte å røyke :)

fjellhaugen

Sv: Nespresso
« Svar #5 på: Januar 17, 2011, 17:50:14 »
takk for tips,
jeg kjenner godt forskjell ja, så her er det nok noe muffens masinga :D :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!