Skrevet av Emne: Regler/oppførsel  (Lest 2724 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pål Einar

Regler/oppførsel
« på: Februar 06, 2006, 17:46:17 »
Føler jeg må slå et slag for god folkeskikk.
I tråden "Heilag Krig" kom det noen ytringer som var langt over kanten. Rasisme tolereres ikke i noen form!
Hvis dette gjentar seg, vil det bli tatt affære.
Håper dere tar dette til etteretning, og at vi kan klare å holde enkelte meninger for oss selv.

Pål Einar
- Only users loose drugs


R - R

Re: Regler/oppførsel
« Svar #1 på: Februar 06, 2006, 17:58:58 »
Flott!

Kan vere einig at eg skreiv eit innlegg i affekt under den tråden, men eg tolererar ikkje rasisme og generalisering over ei heil folkegruppe. Reagerte i den tråden at mitt innlegg, der eg kalla hb for (eit eller anna[:)]) faktisk blei redigert, medan hans rasisme fekk stå. Bra du gjorde det rette.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]
- Rune

Sten

Re: Regler/oppførsel
« Svar #2 på: Februar 06, 2006, 18:33:38 »
Reglene for forumet (som alle brukere har sagt seg villige til å følge ved å trykke på "agree"-knappen finner dere forøvrig her: http://www.luscos.com/forum/policy.asp

Pikselator (AKA Sten) -
Your Friendly Forum Groundsman
Sten

h.b

  • Gjest
Re: Regler/oppførsel
« Svar #3 på: Februar 10, 2006, 01:33:55 »
Mulig jeg er rar. Men hva galt skrev jeg.Jeg kan skjønne at noen føler seg tråkket på tærne av enkelte innlegg i Heilag krig, men det å slette et lite svar jeg hadde i dag kan ikke ses på som at jeg er rasistisk. Det er bare trangsynt fra den som slettet det. En annen ting. Det at jeg i 2 poster ovenfor blir beskyldt for å være rasist og du henger deg på den tråden og sletter mitt. Er ikke noe annet enn en annerkjennelse til den personen om at jeg er rasist.


« Siste redigering: Februar 10, 2006, 01:47:47 av h.b »

Sten

Re: Regler/oppførsel
« Svar #4 på: Februar 10, 2006, 02:10:42 »
Vi arbeider akkurat nå med et innlegg/ en artikkel hvor dere kan se de til enhver tid gjeldende reglene for dette forumet.

Vi oppfordrer dere alle til å ta en titt, og bidra i diskusjonen om hva vi skal bruke dette forumet til.

Gå til http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4732

Pikselator (AKA Sten) -
Your Friendly Forum Groundsman
Sten

h.b

  • Gjest
Re: Regler/oppførsel
« Svar #5 på: Februar 10, 2006, 02:20:43 »
Skjønner poenget. Muligens skal dette forumet være ekstremt stuerent. Men hva som skal til for å få det på det nivået er et mysterium. Jeg provoserer og det vet jeg. Vi må bare ikke legge oss helt flate, og ikke tørre å si hva vi mener. Da er vi offer for en omvendt ytringsfrihet.



Pål Einar

Re: Regler/oppførsel
« Svar #6 på: Februar 10, 2006, 02:39:05 »
quote:
Originally posted by h.b

Skjønner poenget. Muligens skal dette forumet være ekstremt stuerent. Men hva som skal til for å få det på det nivået er et mysterium. Jeg provoserer og det vet jeg. Vi må bare ikke legge oss helt flate, og ikke tørre å si hva vi mener. Da er vi offer for en omvendt ytringsfrihet.




I denne tråden skal du IKKE komme med unnskyldninger eller forklaringer.
Det får du opprette en egen tråd for.
Her slår vi fast at vi ikke aksepterer rasistiske ytringer her på forumet. Hvis du føler deg truffet av dette, får du gå inn i deg selv og spørr om hvorfor.

Håper du viser forståelse for dette.

Only users loose drugs
- Only users loose drugs


Sten

Re: Regler/oppførsel
« Svar #7 på: Februar 10, 2006, 02:41:38 »
quote:
Originally posted by h.b

Skjønner poenget. Muligens skal dette forumet være ekstremt stuerent. Men hva som skal til for å få det på det nivået er et mysterium. Jeg provoserer og det vet jeg. Vi må bare ikke legge oss helt flate, og ikke tørre å si hva vi mener. Da er vi offer for en omvendt ytringsfrihet.






Det er ikke snakk om å støvsuge forumet for alle skarpe kanter, men mer å i forkant fortelle hva som er lov og ikke, istedet for å løpe etter og slukke brann hele tiden.

Stort sett er diskusjonene på dette forumet konstruktive, interessante, underholdende og gode, men av og til oppstår det situasjoner hvor vi er tjent med å minne om hvorfor dette forumet finnes, og da er det så greit når denne påminnelsen kan følges av en link til et sted der reglene faktisk finnes, ikke sant?

Til slutt vil jeg oppfordre alle -inklusive deg h.b.- til å si din mening i denne tråden: http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4732

Pikselator (AKA Sten) -
Your Friendly Forum Groundsman
Sten

Sten

Re: Regler/oppførsel
« Svar #8 på: August 11, 2006, 15:52:50 »
Denne tråden avstickifiseres herved.

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman
Sten