LUSCOS Forum > På tur til England

Reisesskildringer fra "På tur med Leeds United"

<< < (16/16)

testo:

--- Sitat fra: testo på Desember 09, 2013, 21:33:54 ---Kan skrive under på dette uten problem, følte en elektrisk stemning selv med bare 24000, en normann foran meg på WS D12 fikk kjeft av en DUST som ikke tålte vår voldsomme feiring, feiring som ikke på noen måte var noe mere eller værre enn kun en engasjert super ekte Leeds supportere som var i julebord stemning. ;)
Sist jeg kan huske å overvært en slik stemning sist må ha vært når Beckford satte inn 2-1 målet når vi forlot League 1.
Stemningen etter 0-2 i sekken skal sies at var meeeget laber, men jeg tror vi alle var sikkre på at vi skulle komme ut til en helt annen type kamp i andre omg, det viste seg å stemme bra godt.

Mål nr 1 kom som lyn fra klar himmel da Pugh klarer å lure ballen i goalen fra meget skarp vinkel, utrolig at han får den inn men viljen var så sterk at den bare måtte inn.

Nå er det slik at når man pretter i hytt og pine så må det også ut en gang, og tiden meldte seg like etter at rusen fra det første målet kom, må man så må man :D i godt tempo ned trappa og inn mot veggen der blekkøsa henger på veggen nyter jeg tømming av renseanlegget i ca 10 sekunder da pissoaren nærmest rister av veggen, jeg rullern lyn kjapt inn mens jeg løper ut og passerer to fjortiser som bare sperrer opp stor øyer da en gal normann rullern inn og jubler som om han hadde fått tlf fra Hamar en lørdag, opp trappen og rekker å få med meg elleville supportere i ellevill feiring, snakk om elektrisk stemning 8) Smith har jobba inn 2-2 målet.

Når 3-2 målet til McCormack scores 10 min før slutt så vil jeg sammenligne den med følelsen jeg fikk da Beckford avgjorde opprykket for oss. Gliset og stemningen nektet rett og slett å slippe taket, med et Leeds lag som ikke ville gi seg med det så bøy jo dette på kontringer  for Watford som også skulle komme en siste gang før dommern skulle få blåse av. 3-3 målet måtte selvfølgelig komme, lyst til å si "typisk Leeds", i et minutt eller to så føler man at man har tapt 2 poeng og ikke fått 1 dessverre.

Totaltsett så må jeg si at jeg virkelig har tro på Leeds og McDermott`s menn i kampen om et opprykk i år, det var et HEEELT annet driv og glød i det gutta foretok seg nå fremfor det jeg har sett tidligere med bla Grayson i førersete.

Hadde samtaler med Dom og Peter samme kveld som også mente andre omg var av god gammel Leeds stil.
Til sist vil jeg takke dere alle som gjorde denne helgen til enda en uforglemmelig tur........
JAA.. DETTE VAR GØY!! 8)


MOT!!




Matt Smith credited Leeds United’s fightback against Watford to a stirring half-time team-talk and “the best atmosphere I’ve played in” as a six-goal clash ended in stalemate.

Elland Road was treated to a memorable Championship game on Saturday with United recovering from 2-0 down to lead 3-2 and Watford snatching a dramatic point with an 86th-minute equaliser from Troy Deeney.

Brian McDermott’s side looked destined for a first home defeat in six matches after Watford established a two-goal advantage at half-time but three second-half goals – including a 56th-minute header from Smith which levelled the match at 2-2 – turned the contest around in scintillating fashion.

Smith said: “Credit has to go to the manager and the captain (Rodolph Austin) for the half-time talk. Personally I was a little deflated after they scored two goals on the break but the mood was positive and the gaffer said ‘we can go on to win this game if we get the first goal. The crowd will get behind us.’

“We had a very upbeat and uplifting talk and we came out with our full force at the start of the second half. I think they were a little bit taken aback by it.

“With the crowd, I’ve never heard anything like it in my life. That’s the best atmosphere I’ve played in and I’ve never heard noise so loud. At 2-0 down it was the polar opposite to what you’d expect.”

Deeney’s late equaliser came against the run of play but both McDermott and Smith refused to be disheartened about United’s failure to close out a sixth successive home win – a streak the club last achieved in the 2009-10 season. “It keeps the unbeaten run going at home and that’s nice mentally,” Smith said. “The home form’s been excellent.

“After getting it to 3-2 I thought we’d go on and win 3-2 but they looked very good on the break. Deeney especially was giving us problems.”

Leeds are rapidly approaching the halfway point of the season with just a point between them and the play-offs, giving McDermott an increasingly promising chance of competing for promotion in his first full term as manager. Smith said: “We don’t want to get carried away but it’s not rocket science – that’s our ultimate goal.”

--- Slutt sitat ---

Asbjørn:
Reggaeutgaven av ØBS underholder på Duck & Drake :)




Navigering

[0] Oversikt

[*] Forrige side

Skift til full visning