Skrevet av Emne: Eriksen skrev direkte til supporterne!  (Lest 2414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Eriksen skrev direkte til supporterne!
« på: Oktober 13, 2006, 07:02:41 »
quote:
Lasse23
Prøvespiller



Ble Medlem: 11 Okt 2006
Innlegg: 1


...dukket opp på Bastionens nettsider i forgårs... [:)]

Her snakker vi om spiller som tar supporterne på alvor [:)]
Selvfølgelig snakker vi da om en sunnmøring [:)][:)][:)]
Lars Kristian Eriksen, Lyn & Norge U21
Først kom det altså til et avisintervju som kom litt skjevt ut i forhold til hvordan Lasse ønsket det, deretter "snakket" han direkte med Lynsupporterne, rett hjemme fra foreldrenes hus i Ã…lesund under rekonvalensen.

Det hører jo også med at Lynsupporterne - etter reaksjonene å dømme - tok vel imot skriveriene... [:)]

Et eksempel til etterfølgelse [:)]

 
quote:
Hei!

De fleste av dere har helt sikkert fått med dere en artikkel i Sunnmørspostens papirutgave i dag, en artikkel hvor jeg gir uttrykk for at jeg vil til Aafk og samtidig da vekk fra Lyn.

For det første, Lyn er ikke, og kommer aldri til å bli, en klubb jeg vil vekk fra! Jeg har hatt fem fantastiske år her sammen med gode lagkamerater, støtteapparat, ledelse og ikke minst dere, Bastionen. Jeg trives utmerket med andre ord!

For det andre, så ville jeg bare svare diplomatisk om en eventuell overgang eller interesse fra Aafk uten å brenne noen broer som det heter! Jeg fortalte hva jeg visste hadde skjedd i sommer (at Aafk hadde vært i kontakt med Lyn vedrørende en overgang), og hvordan ting kanskje ville arte seg hvis Aafk prøvde seg på et senere tidspunkt hvor jeg var nærmere kontraktsslutt!

For det tredje, så er Aafk en klubb jeg ikke hadde hatt noe imot å spille for! Jeg er oppvokst der, og har gått gradene, og vil veldig gjerne at de skal etablere seg i Tippeligaen. Hvis de vil ha meg er det en ærlig sak, da er det opp til klubbene, det som kommer etter det har jeg ikke tenkt noe på!

MEN, jeg er Lynspiller og har hjertet mitt i klubben! Lyn er klubben som gav meg sjansen når Aafk ikke gjorde det, noe som jeg aldri vil glemme! Jeg er under kontrakt med Lyn og trives utrolig bra. De fem årene jeg har vært i klubben har vært fem utrolige år. Jeg er helt sikker på at de ikke kunne vært bedre noe annet sted enn her i Lyn! Hvis det kommer en dag hvor jeg må forlate klubben, vil det være med tungt hjerte. Det eneste jeg har fokus på nå er å bli skadefri og kunne trene meg opp igjen til neste sesong!

Mvh Lars-Kristian Eriksen

Sist endret av Lasse23 den Ons Okt 11, 2006 12:44 pm, endret 1 gang



It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Re: Eriksen skrev direkte til supporterne!
« Svar #1 på: Oktober 13, 2006, 07:09:21 »
Dette står det respekt av! :)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Dennis

Re: Eriksen skrev direkte til supporterne!
« Svar #2 på: Oktober 14, 2006, 01:46:05 »
Pøh, er vel bare ute etter å redde skinnet  [:p]

Neida! Syns det er artig når spillerne snakker ut te supporterne. Det skjer ikke for ofte! Supporterne ER jo klubben (enn så få de er i Lyn (og Leeds, for tiden)) så spillerne har jo egentlig dem alt å takke for.

Marching On Together!
Marching on together!

SirOlsen

Re: Eriksen skrev direkte til supporterne!
« Svar #3 på: Oktober 14, 2006, 01:51:23 »
Enig med deg MrKaizer. Enhver klubb er vel forsåvidt avhengig av å ha supportere. Og det at Eriksen kontaktet supporterne direkte og gav sin versjon, synes jeg er fint gjort i form av hans respekt for lagets supportere.. Han inkluderer dem mere.. Det vet jeg i allefall jeg ville satt pris på. Jeg liker sjeldent når det blir for mye "hemmelighetskremmerier" rundt ting og tang.. slikt oppstår det lett rykter av..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-