Skrevet av Emne: Supportercupen 2006  (Lest 8160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torgeir

Supportercupen 2006
« på: Juni 03, 2006, 13:22:24 »
VI spiller 1ste kamp kl 09.20 mot Southampton. Kamp 2 går kl 11.50 mot Fulham. Kamp 3 kl 13.55 mot Nottingham Forest 2.[8D][8D][8D]

KOm dere på løkka for å støtte laget...[}:)][}:)][:D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

« Siste redigering: Juni 04, 2006, 17:31:27 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Bites Yer Legs

Re: Supportercupen 2006
« Svar #1 på: Juni 03, 2006, 13:51:58 »
heia fra bergen!!
KEEP FIGHTING!!

Sverre

Re: Supportercupen 2006
« Svar #2 på: Juni 03, 2006, 16:18:43 »
Seier i første kamp

LUSCOS har startet årets Supporter-Cup meget bra. Den første kampen er ferdigspilt, og vi vant 4-1. Joakim Borgen, Hans Kokkin, Svein Rune Johansen og et selvmål sørget for det. Ifølge rapporterne fra Voldsløkka var det en fullt fortjent seier, og en godt gjennomført kamp fra LUSCOS' side.

Været i hovedtstaden er også flott, og det er halvannen time til neste kamp. Har du ikke helt planlagt resten av dagen, kan du få med deg oppgjøret mot Fulham kl. 11.50.

Siste kamp i gruppespillet for LUSCOS går mot Nottingham II.
 

Torgeir

Re: Supportercupen 2006
« Svar #3 på: Juni 04, 2006, 18:00:34 »
Da var årets cup histore....

Vi ble nr 4 etter 3 strake seiere i gruppespillet og 11-1 i målforskjell. I 8 dels finale møtte vi igjen Southampten som vi slo 4-1 i gruppespillet.Vi maktet ikke og score på våre store sjanser og det gikkk til straffekonk som vi vant etter glimrende keeper spill av Hans.

Vi møtte Blacburn i kvartfinale som vi slo 1-0 etter scoring av Joakim Borgen. I semifinale var det Arsenal som vant 1-0.Dette ble en jevn kamp med høy tempratur. Vi spilte til tider meget bra med slitne bein og hadde store målsjanser....

I bronsefinale ble vi enige med Liverpool om og gå rett på straffer. Her tapte vi 6-5 etter att Kenneth bomma på sin straffe...

Joakim Borgen ble kåra til Leeds beste spiller i turneringa. Overaskelse kommer i posten....[;)][;)]

Målskårere i turneringa:

Joakim Borgen 4
Øysten Borgen 2
Sven-Rune Johansen 2
Hans Kokkin 1 + en målgivende som keeper(kanon)
Petter Hermansen 1
Magne Hansson 1
Selvmål 1

Målforskjell 12-2...bunnsolide bakover...[:D][:D]

DE som var med: Hans Kokkin, Magne Hansson, Rune Hansson, Øystein Borgen, Joakim Borgen(K), Petter Hermansen, Per Stian Ekroll, Jan Tore Sunde, Kennth Skalstad, Tommy Pedersen, Sven- Rune Johansen, Sven Anders Moum Karlsen,Espen Berntsen.Super reserve..ikke benyttet  pga sen påmelding... Anders Bore-Mathisen[8D][8D]

Da vill jeg bare takke alle som stilte opp på løkka i går. Ikke det beste oppmøte vi har hatt. Det kan vell kanskje skyldes pinsen...håper jeg....till slutt....været var strålende....mange solbrente ansikter hjemme hos Øyvind(ØBS...grillsjef på løkka) etter endt turnering...

Scarborough vant turneringa etter 2-2 og straffekonk....

Hilsen Torgeir
Sjef


"I`m hard but fair-like Leeds United"

« Siste redigering: Juni 04, 2006, 22:52:12 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Andy

Re: Supportercupen 2006
« Svar #4 på: Juni 04, 2006, 19:36:47 »
Bra jobba karer.

"Victory is not much of a dish, unless it's seasoned with the possibility of defeat!"
 

Yeboah

Re: Supportercupen 2006
« Svar #5 på: Juni 04, 2006, 19:55:08 »
Takk for i går!
Det var herlig å spille selv om det var kjipt at finalen røyk. Neste år går vi all the way. Bra innsats hos alle!
MOT!

Geir Magne

Re: Supportercupen 2006
« Svar #6 på: Juni 04, 2006, 21:16:27 »
Bra gutter, flott innsats! Skulle gjerne vært der og heiet, men måtte prioritere andre ting.
Spesiell hilsen til Yeboah; står til med kjærligheten?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

SuperLeeds!

Re: Supportercupen 2006
« Svar #7 på: Juni 04, 2006, 22:16:09 »
Moum-Karlsen er god til å skrive, men dessverre ikke like god med beina;-)

LoveLeeds

Borgen

Re: Supportercupen 2006
« Svar #8 på: Juni 05, 2006, 00:27:26 »
Som kaptein takker jeg for en flott turnering og god innsats fra ivrige supportere... Det var synd vi ikke maktet å nå helt til topps, men vi skal være stolte av en 4. plass ut av 40 lag... Takker også for utmerkelsen og håper å se de aller fleste igjen til neste års turnering... Vennlig hilsen Joakim Borgen (K)
Heia Leeds <3!

Live Long Stay Strong Leeds<3
Live Long Stay Strong Leeds<3

Svend Anders

Re: Supportercupen 2006
« Svar #9 på: Juni 05, 2006, 02:46:33 »
quote:
Originally posted by Harrymonster

Moum-Karlsen er god til å skrive, men dessverre ikke like god med beina;-)




1) Har noen sagt noe annet?
2) Var jeg SÃ… mye dårligere enn de andre, altså?

Svend,
best på tribunen...

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Kickthemdown

Re: Supportercupen 2006
« Svar #10 på: Juni 05, 2006, 04:02:25 »
Er du så bitter som du fremstår til tider Svend?

Killa

Yeboah

Re: Supportercupen 2006
« Svar #11 på: Juni 05, 2006, 04:57:09 »
Hallo Geir Magne!
Kjærligheten blomstrer som aldri før! hehe :)

Til Kilgallon:
Kan ikke alle bare være venner? :P

SveinArve

Re: Supportercupen 2006
« Svar #12 på: Juni 05, 2006, 05:20:32 »
Skuffende oppmøte på Harrys på kvelden. Jeg gikk desperat rundt å leita etter Leeds-supportere, men fann ingen:)
Var på voldsløkka en tur, men hadde ikke anledning til å se Leeds-kamp. Jeg var i utdrikkingslag til en Tottenhamspiller. Vi ordna det slik at han fikk et uforståelig rødt kort heilt på slutten. Stakkars fyr skjønte ingenting:)
Heia Leeds

------------------------------
http://it-student.hivolda.no/~alness/Leeds/leedsfront.htm
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Svend Anders

Re: Supportercupen 2006
« Svar #13 på: Juni 05, 2006, 15:37:20 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

Er du så bitter som du fremstår til tider Svend?

Killa



Hei og hopp!

Nei, jeg er ikke bitter og ikke liker jeg bitter. Men jeg må jo spørre når jeg får slike grove anklager imot meg. Jeg har tross alt flere år på på nederste nivå i bedriftsfotballen i Fredrikstad bak meg, og kan ikke finne meg i å hva som helst! ;-)

Svend,
skulle hatt en smiley i forrige innlegg for å illustrere...

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Kasin

Re: Supportercupen 2006
« Svar #14 på: Juni 06, 2006, 00:55:44 »
Min første supportercup i år, og hadde det utrolig morro, selvom jeg bare var tilskuer!
Syns dere spilte bra, gutta!

Leeds Will, Leeds Will, Rock You!!

svejohansen

Re: Supportercupen 2006
« Svar #15 på: Juni 06, 2006, 06:15:15 »
Takk for i år folkens... Synd at finale plassen glapp da, men på andre siden er det lenge siden Leeds har vært i nærheten på en stund:-) Snakkes neste år...
 

riksen

Re: Supportercupen 2006
« Svar #16 på: Juni 06, 2006, 19:47:24 »
Sitat
Originally posted by Torgeir

Da var årets cup histore....

Vi ble nr 4 etter 3 strake seiere i gruppespillet og 11-1 i målforskjell. I 8 dels finale møtte vi igjen Southampten som vi slo 4-1 i gruppespillet.Vi maktet ikke og score på våre store sjanser og det gikkk til straffekonk som vi vant etter glimrende keeper spill av Hans.

Vi møtte Blacburn i kvartfinale som vi slo 1-0 etter scoring av Joakim Borgen. I semifinale var det Arsenal som vant 1-0.Dette ble en jevn kamp med høy tempratur. Vi spilte til tider meget bra med slitne bein og hadde store målsjanser....

I bronsefinale ble vi enige med Liverpool om og gå rett på straffer. Her tapte vi 6-5 etter att Kenneth bomma på sin straffe...


Var det Kenneths eneste spark på ballen i hele turneringa?




SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

Borgen

Re: Supportercupen 2006
« Svar #17 på: Juni 07, 2006, 04:34:12 »
Dette skrev Arsenals norske supporterside:

"I semifinalen ventet Leeds. Mye stod på spill, men vi fortsatte å holde hodet kaldt. Leeds var etter mitt syn det beste laget vi møtte, men vi fikk den viktige 1-0-scoringen og spilte kynisk resten av kampen."

Live Long Stay Strong Leeds<3
Live Long Stay Strong Leeds<3

Per-Stian

Re: Supportercupen 2006
« Svar #18 på: Juni 08, 2006, 18:35:30 »
Takk for laget, alle mann! Eg va ein stolt Leedssupportar ette årets cup, vår beste på mange år. Neste år går vi for finalen!!!

Per-Stian

Re: Supportercupen 2006
« Svar #19 på: Juni 08, 2006, 19:32:37 »
No har eg skreve ein rapport frå supportercupen, som forhåpentlegvis kjem me i neste utgåve av TPN. Nokre av bileta eg tok kjem også me[:)]