Skrevet av Emne: RYKTETRÃ…DEN - Silly season  (Lest 15125 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pål

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #30 på: Juni 23, 2006, 17:24:13 »
Ifølge Skysport har Carole en avtale som gjør at han kan gå gratis til Leeds....

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

lojosang

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #31 på: Juni 23, 2006, 17:48:21 »
Man må like spiller som har klausuler i kontrakten som sier at hvis Leeds er interessert kan man gå gratis!
[:D]


Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

Sander

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #32 på: Juni 24, 2006, 00:40:59 »
http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=286166

Sier egentlig ja takk hvis han fortsatt er god framover på midten. Noe han hvertfall var i championship.

 

Læshy

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Sander

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #34 på: Juni 25, 2006, 19:19:18 »
http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=286299

Har ikke hørt stort om denne spillern, men hvis han var en av de få som sto fram på Ipswich i fjord, så hvorfor ikke?


http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=286298

Horsfield bytte med Hulse? Hehe, NEI!
 

Ove

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #35 på: Juni 25, 2006, 19:40:16 »
Darren Currie fra Ipswich. Er han sønnen til vår gamle helt Tony Currie?
 

Erik_

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #36 på: Juni 25, 2006, 22:50:09 »
Tror ikke han er sønnen, men han er i slekt med Tony.

stian

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #37 på: Juni 26, 2006, 16:15:37 »
Vet lite om Currie, men ut fra listen over tidligere klubber så er han vel ikke helt det jeg hadde håpet på av forsterkninger...





'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE

arneg

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #38 på: Juni 27, 2006, 16:36:20 »
Det ryktes på forumet til vpn (vålenga på nett) at Eirik Bakke skal være aktuell for Vålenga.  Vet ikke hvor troverdig dette er, men det er jo et rykte som går.
 

Totto

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #39 på: Juni 27, 2006, 18:50:27 »
Nytt på ryktebørsen:

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=9950

Er vel som en del av handelen med Hulse dette da...


Totto

Det e'kke kult å bruke briller for syns skyld!

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Dennis

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #40 på: Juni 27, 2006, 19:12:43 »
Huff, Totto!

Jeg tenkte ikke på at det fort kan være en byttehandel før du sa det!

Jeg er ikke fornøyd eventuellt før Leeds får £2mill og McVeigh i tillegg, noe som selvsagt ikke kommer te å skje. McVeigh er sikkert en kjempekar han, men har ikke løst å selge Robbie!

Marching On Together!
Marching on together!

flynn

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #41 på: Juni 28, 2006, 14:31:48 »
quote:
Originally posted by arneg

Det ryktes på forumet til vpn (vålenga på nett) at Eirik Bakke skal være aktuell for Vålenga.  Vet ikke hvor troverdig dette er, men det er jo et rykte som går.




Hmm, det passer jo godt inn i innkjøpspolitikken til VIF for tida, med spillere som for lengst har nådd middagshøyden og som sliter ut benkene hos fysioterapeuten raskere enn banedekket på Valle.
Jeg som er Leeds og VIF-fan (i nevnte prioritet) føler meg forfulgt av uflaks i denne saken..

Flynn

Bakke

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #42 på: Juni 29, 2006, 18:01:47 »
Hva med han australieren fra Fulham som var på lån i Lyn, kunne ikke han være en god signing. Spilte ikke han høyre kant?

rd1

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #43 på: Juni 29, 2006, 19:01:03 »
Er det noen lag som har kjøpt Koumas?? Eller vil WBA beholde ham etter nedrykket??

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Totto

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #44 på: Juni 29, 2006, 21:52:22 »
Siste på listen over linkede spillere:

Nuno Laranjeiro fra Portugal.

Bare å "google" i vei for de som er glade i det [8D]


Totto

Det e'kke kult å bruke briller for syns skyld!

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

auren

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #45 på: Juni 29, 2006, 22:41:13 »
"United were today being linked with a move for out-of-contract Wolves midfielder Mark Kennedy. The former Republic of Ireland player is expected to leave Molineux despite being offered a one-year extension, and sources in the West Midlands suggest Blackwell will step in to capture his signature.
Cardiff are also showing an interest in Kennedy, but the 30-year-old lives in Cheshire and may favour a transfer to Leeds." (YEP).

Tror ikke Kennedy er mannen som styrker Leedsstallen. Mer stallfyll, og det trenger vi ikke...


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Læshy

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #46 på: Juni 30, 2006, 01:52:14 »
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=154593

Carole så og si klar ifølge Fans FC som dog ikke er den mest seriøse nettsiden.

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

flynn

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #47 på: Juni 30, 2006, 19:42:07 »
quote:
Originally posted by flynn

quote:
Originally posted by arneg

Det ryktes på forumet til vpn (vålenga på nett) at Eirik Bakke skal være aktuell for Vålenga.  Vet ikke hvor troverdig dette er, men det er jo et rykte som går.




Hmm, det passer jo godt inn i innkjøpspolitikken til VIF for tida, med spillere som for lengst har nådd middagshøyden og som sliter ut benkene hos fysioterapeuten raskere enn banedekket på Valle.
Jeg som er Leeds og VIF-fan (i nevnte prioritet) føler meg forfulgt av uflaks i denne saken..

Flynn




Nå tyder det på at Hoseth drar tilbake til Molde. Det aktualiserer jo en overgang for Bakke til VIF, men det er vel et aldri så lite spørsmål om penger kan jeg tenke meg.

Flynn

B-m

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #48 på: Juli 01, 2006, 18:25:25 »
Thats just silly!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Torgeir

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #49 på: Juli 02, 2006, 22:37:28 »
quote:
Originally posted by flynn

quote:
Originally posted by flynn

quote:
Originally posted by arneg

Det ryktes på forumet til vpn (vålenga på nett) at Eirik Bakke skal være aktuell for Vålenga.  Vet ikke hvor troverdig dette er, men det er jo et rykte som går.




Hmm, det passer jo godt inn i innkjøpspolitikken til VIF for tida, med spillere som for lengst har nådd middagshøyden og som sliter ut benkene hos fysioterapeuten raskere enn banedekket på Valle.
Jeg som er Leeds og VIF-fan (i nevnte prioritet) føler meg forfulgt av uflaks i denne saken..

Flynn




Nå tyder det på at Hoseth drar tilbake til Molde. Det aktualiserer jo en overgang for Bakke til VIF, men det er vel et aldri så lite spørsmål om penger kan jeg tenke meg.

Flynn



Merklig hvis Eirik drar til pEnga...Tror ikke det er en i klanen som vill ha han ditt...GUTTEN HATER JO pENGA, men mann vet jo aldri....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

« Siste redigering: Juli 02, 2006, 22:38:26 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


flynn

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #50 på: Juli 03, 2006, 15:53:53 »
Jeg aner ikke hvor ryktet kommer fra, men konstaterer at når VIF fant på å hente Hoseth er det meste mulig fra den kanten, selv å hente spillere som tidligere ikke direkte har stått på fansens ønskeliste.
Etter gårsdagens kamp er følgende enda klarere enn før når det gjelder VIF:
Grindheim er på veg tilbake til fjorårsformen, og er dermed ubestridt sjef på midtbanen, og Hoseth presterer å få kjeft fra sjefen på direktesendt fjernsyn etter å ha spillt 20 minutter i en kamp VIF vant lett. Sett fra Leeds' side ville en byttehandel Bakke/Grindheim vært flott, men sett fra VIFs side ville det samme vært tragisk...

Flynn

auren

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #51 på: Juli 03, 2006, 21:02:11 »
Francis Jeffers, som tidligere er blitt linket til Leeds, har gaatt til Blackburn. Merkelig valg av Mark Hughes.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

BERGH

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #52 på: Juli 04, 2006, 01:01:38 »
Merkelig hvis Jeffers har gått til Blackburn når de idag har kjøpt Jason Roberts fra Wigan som er MYE bedre enn Jeffers
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #53 på: Juli 04, 2006, 01:23:31 »
David Geddis ny reservetrener... (kanskje)...

Den off. siden har offentliggjort at en av Svens FA-disipler skal overta reservene våre. Og da er altså sannsynligvis David Geddis mannnen - han var sammen med Carver i Newcastle og reservereneren i Middles til 2001.

I det siste har han vært noe sånt som FA-scout...

Jeg velger å tro at dette er en kapasitet [:)]

PS! Jeg regner med at flere har merket seg at jeg betegner YEP som vår offisielle side... - meg om det!  [xx(]

« Siste redigering: Juli 04, 2006, 01:26:04 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

MacMurder

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #54 på: Juli 05, 2006, 00:02:57 »
Tvilsomt rykte fra waccoe går ut på at Walton skal være på vei til Charlton. Tar dette med en klype salt, men det er dog ikke utenkelig.

auren

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #55 på: Juli 06, 2006, 04:10:38 »
De paa waccoe hadde dessverre peiling...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DOFFER

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #56 på: Juli 06, 2006, 21:30:58 »
Leeds Utd are said to be in a battle with Yorkshire rivals Sheffield Utd for the services of Huddersfield defender Andy Holdsworth.
http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=379583&l_id=2&t_id=40

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

B-m

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #57 på: Juli 06, 2006, 22:40:23 »
FOXE LEADS UNITED PACK

Former Portsmouth defender Hayden Foxe headed a posse of trialists hoping to impress United manager Kevin Blackwell today.

The 29-year-old central defender was one of several hopefuls who trained with the United squad on a trial basis under the watchful eye of the manager and his coaching staff.

Foxe, who has had spells with Ajax and West Ham, was released by Portsmouth in 2005 and returned to his native Australia to undergo surgery on a foot injury.

But the Aussie international has undergone an extensive re-habilitation programme is now keen to re-establish himself in the English game.

The United boss said: "Hayden has got a good pedigree. He's had a year out with a fractured foot and at one stage it looked like he might have to pack up.

"But he went to the Australian Institute of Sport - a highly recommended place to go to - and he's done major re-hab.

"He's looking to start again over here and we were one of the only clubs outside the Premier League he felt he would like to come to, so I said 'come up' and we'll see what happens."

Joining Foxe and the rest of the United squad were two French youngsters, a Czech under-21 international, and a Polish international goalkeeper.

The gaffer said: "They're all lads at a decent level. We've a couple of French Premier League players. They've all got a good pedigree and are working hard.

"I want to give them a level playing field. I want to see if they can play a level of football at same as our players and see if they are better."
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Pål

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #58 på: Juli 07, 2006, 15:26:21 »
Fansfc.com melder at Leeds er intr i ex Watford og nåværende Derby angriper Tommy Smith...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Totto

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #59 på: Juli 07, 2006, 16:54:15 »
quote:
Originally posted by Pål

Fansfc.com melder at Leeds er intr i ex Watford og nåværende Derby angriper Tommy Smith...

Full mann, full kontroll



Link:

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=154848

Og rykte om å bytte bort Healy:

http://www.ipswich.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=23290


Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no
« Siste redigering: Juli 07, 2006, 21:52:19 av Totto »
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum