Skrevet av Emne: RYKTETRÃ…DEN - Silly season  (Lest 15122 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DOFFER

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #60 på: Juli 08, 2006, 21:34:09 »
STRIKER David Healy is demanding showdown talks with boss Kevin Blackwell over his Leeds future.

Ifølge the Sun da[;)]

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

26Killa

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #61 på: Juli 08, 2006, 21:55:01 »
hmm...
healy vekk??

Just read there is talk of David Healy going in exchange for Darren Currie from Ipswich - another good player being given away (I have never heard of this guy until recently who was bought for ¿250,000 from Wycombe and now is valued at ¿2mil by Ipswich). We need Healy and we need him to be played in his correct position, he's not a winger he's a proven goalscorer. Play him off Cresswell ammo supplied by Stone and Carol and we can score goals prune the fringe players like Harding,Blake,Moore from the squad if we need to raise funds Blackwell should have slammed the door on any move by Killgallon straight away not by saying the fee offered wasn't exceptable he souldn't be up for sale full stop we have just given young Walton away how many more?

tatt fra en dude på teamtalk

tidligere, ForeverLeeds

killer boots, man!!
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

MacMurder

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #62 på: Juli 09, 2006, 04:00:03 »
£2m+ for Currie!!!!!!!, en 32 år gammel gråstein.....det må ha rablet for traktorgutta. Da må vel Healy greit kunne plasseres i £10m+ skuffen.

Tom S

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #63 på: Juli 09, 2006, 19:20:01 »
Sol Campbell er ledig.

Super partner for Killa!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #64 på: Juli 09, 2006, 22:34:25 »
COME ON LEEDS !!

SveinArve

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #65 på: Juli 10, 2006, 06:17:33 »
Meld han inn på uglyfootballers.com


------------------------------
http://tmbo.org/offensive/images/picpile/stupid%20zidane.gif
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Kenneth

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #66 på: Juli 10, 2006, 16:00:36 »
Livermore er nok ikkje bedre enn dei me har sentralt. Tough tackling midfielder. Men Koumas er enda ledig viss me har råd. Elles trur eg me kunne fått Nicholls frå Luton for 600-700.000£. Sett spelaren lite men har tru på han kunne vore ein god forsterkning. Howard,nei takk. Trur nok Blackie må bruke dei få kronene har tydlegvis har, på midtbanen. Bra forspent bak og framme. Gregs/Butler gjer jobben eit år til i CCC. Skal me håpe Rothery får ein pre season kamp og to??
God tur te Sarps. PS:hugs gode kamreferat
 

auren

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #67 på: Juli 11, 2006, 05:59:24 »
Leeds bydde tydeligvis 700000 pund for Howard og Nicholls som begge er ute av kontrakt neste sommer. Ser ikke helt hva vi skal med en 30-aarig spiss, vi som er saa godt forspent med spisser. Hentet fra YEP:

"Leeds United are set to play hardball with Luton Town after failing with a combined bid for Steve Howard and Kevin Nicholls.

United's offer – believed to have been in the region of £700,000 – was dismissed as "derisory" by Luton boss Mike Newell last week, and Kevin Blackwell will bide his time before deciding whether to return with an improved offer.
Leeds face competition for Nicholls from Wolves, who are understood to have tabled a £400,000 offer for the Luton midfielder despite the absence of a manager at Molineux, and both Norwich and Cardiff have been linked with moves for Howard.
United's interest will be helped by the fact that Nicholls and Howard are out of contract next summer, and Blackwell is unlikely to be tempted to pay over-the-odds for either player with a limited budget available to him.
Howard would add bite to Leeds' attack after scoring 15 times last season, but his presence would give Blackwell an excess of strikers at Elland Road, and the United boss would almost certainly look to create space by parting company with one of his other senior forwards.
Blackwell said today: "We made an offer which we thought was the right valuation for the players concerned.
"Luton have turned it down as they have every right to do. We're monitoring the situation."

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #68 på: Juli 11, 2006, 20:23:44 »
Er det bare jeg som lurer på hvorfor vi ikke plukker opp David Thompson? Er på free transfer nå etter at Wigan slapp han løs... [8)]

Imponerte meg kraftig da Wigan spilte borte mot Arsenal. Lurer på om det var i sesongens siste kamp? Var dominerende... [:0]

SIGN HIM UP !!!!

Mvh

Killa

auren

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #69 på: Juli 11, 2006, 22:47:48 »
Han er jo en oldis! 28 aar! Kan ikke selge unge talentfulle spillere og erstatte de med treige gamle folk!!!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

erik-oslo

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #70 på: Juli 11, 2006, 23:50:48 »
Thompson har fremstått som bra spiller, en spiller jeg har hatt stor sans for. Det er bare ett men, hvis han fortsatt er en bra spiller hvorfor lar Wigan ham gå? noen som vet?
« Siste redigering: Juli 12, 2006, 01:40:14 av erik-oslo »
 

Robert H.

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #71 på: Juli 12, 2006, 00:22:58 »
Hans utallige skader er sikkert en viktig grunn. Permanent skadede midtbanespillere over middagshøyden har vi nok av etter min mening...

quote:
Originally posted by erik-oslo

Thompson har fremstått som bra spiller, en spiller jeg har hatt stor sans for. Det er bare ett men, hvis han fortsatt er en bra spiller hvor lar Wigan ham gå? noen som vet?


Læshy

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #72 på: Juli 12, 2006, 17:02:25 »
Alle rykter om at Rob Hulse forsvinner kan avskrives om det Fans FC skriver stemmer...

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=155052

Hulse happy to snub Sheffield United
Rob Hulse is happy to snub a move to Sheffield United Football Club.

Although the striker would be assured of Premiership football had the Blades’ offer of last month been accepted, he has delivered a nub to the Bramall Lane club by revealing he is happy at Leeds United.

"I see my future at the club, absolutely," Hulse told the Yorkshire Evening Post. "I'm a Leeds United player and I'm very happy where I am. I'm only interested in going out and doing my job.

"Nothing's been said to me so for the moment I'll treat everything as speculation. I've been away on holiday until recently and I haven't taken much notice of that sort of thing."

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Tom S

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #73 på: Juli 14, 2006, 19:02:26 »
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=155178

Ifeanyi Udeze; ukjent spiller for meg, men er landslagspiller for Nigeria.
Kanskje venstrebackproblemet vårt er historie?



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

stian

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #74 på: Juli 14, 2006, 20:26:04 »
DET ville vært en kjærkommen forsterkning!





'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE

pale

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #75 på: Juli 15, 2006, 02:12:11 »
Ja herre Gud, hør våre ønsker og skaff oss en ny venstreback...

mads

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #76 på: Juli 15, 2006, 19:08:45 »
 

Kickthemdown

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #77 på: Juli 16, 2006, 18:57:55 »
quote:
Originally posted by auren

Han er jo en oldis! 28 aar! Kan ikke selge unge talentfulle spillere og erstatte de med treige gamle folk!!!

Leeds
Till
I
Die!

[8)]Erm... 28 år og oldis??

Kunne tatt en diskusjon med deg men det gidder jeg ikke når du har det som utgangspunkt...

Peter7

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #78 på: Juli 19, 2006, 03:31:23 »
Byttehandel: Hulse mot McVeigh, rykte på Norwich fans-side:

http://www.newsnow.co.uk/cgi/NGoto/151716067?-11130
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Tom S

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #79 på: Juli 19, 2006, 03:39:46 »
McVeigh er ein spiller eg godt kunne tenke meg i Leeds på venstreflanken, men eg vil ikkje bytte vekk Hulsey.
For meg er Hulsey vår beste spiss ilag med Cressy, deretter rangerer eg Blake foran Healy, Becks veit eg for lite om.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

auren

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #80 på: Juli 20, 2006, 00:36:29 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

quote:
Originally posted by auren

Han er jo en oldis! 28 aar! Kan ikke selge unge talentfulle spillere og erstatte de med treige gamle folk!!!

Leeds
Till
I
Die!

[8)]Erm... 28 år og oldis??

Kunne tatt en diskusjon med deg men det gidder jeg ikke når du har det som utgangspunkt...



Det var ironi godeste Killa. Et krasst svar til dem som synes KB kun henter inn "oldiser" naar fakta viser noe helt annet.

28 aar er den beste alderen som finnes!!!![:D][:D]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #81 på: Juli 21, 2006, 02:30:47 »
Gleder meg te jeg blir 28...sukk

Marching On Together!
Marching on together!

Tom S

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #82 på: Juli 22, 2006, 04:07:05 »
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=155486

Dette kan vi spare oss!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

auren

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #83 på: Juli 23, 2006, 21:59:24 »
Sheffield United and Leeds are chasing Australian World Cup star Luke Wilkshire.
Wilkshire is hot property as he is available on a free transfer after leaving Bristol City.
The former Middlesbrough man impressed at the World Cup with Australia and his performances even had Guus Hiddink suggesting he should be playing at a higher level than League One.
A number of teams in Europe are thought to be tracking Wilkshire following his stellar showing in Germany.
The 24-year-old is currently training with FC Twente and the player's agent Frank Trimboli admitted a host of clubs were chasing the midfielder's signature.
"Sheffield United and Leeds are both keeping tabs on Luke," Trimboli told skysports.com.
"There are a number of clubs in Italy and Holland interested in Luke and Basel are also keen.
"His performances at the World Cup have alerted several sides and Luke is just considering all his options at the minute."

Sakset fra skysports.
Ikke hoert om denne spilleren foer. Kan hende at han ikke er aktuell lenger etter signingene av Livermore og Nicholls.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #84 på: Juli 25, 2006, 23:53:19 »
Leeds will not be offering contracts to pre-season trialists Robbie Elliott and Mark Fotheringham
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

B-m

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #85 på: August 08, 2006, 00:53:13 »
mods! fjern denne som sticky. Vi har for mange stickys og denne tråden brukes ikke
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #86 på: August 08, 2006, 00:57:04 »
quote:
Originally posted by B-m

mods! fjern denne som sticky. Vi har for mange stickys og denne tråden brukes ikke


Sticky???

"Aktive emner...," Bjørn [:)]




He saw an animal that liked to growl, big furry paws and he liked to howl
Great furry back and furry hair. Ah, think I'll call it a bear

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SveinArve

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #87 på: August 08, 2006, 07:12:27 »
reid har visstnok valgt charlton

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

B-m

Re: RYKTETRÃ…DEN - Silly season
« Svar #88 på: August 11, 2006, 00:20:37 »
Nå er silly season over, fjern som sticky, tar unødig plass
---------------------------
who killed Trondheimwhite?