Skrevet av Emne: Ex-spiller: Eirik Bakke  (Lest 21288 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #90 på: Juni 05, 2017, 14:45:26 »
Jeg mener å huske noen hevde at vi måtte hate ManU på grunn av War of the Roses, så RELATIVT langsinte må vi vel kunne kalles?  ;D
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #91 på: August 20, 2019, 22:09:04 »
Dominic Matteo ser tilbake;

Heading – Eirik Bakke
You’d expect me to say someone more obvious but no one stands out like Eirik. It was great when he played in front of the back four. He’d attack so many high balls and do a lot of your job for you.
He was one of my best mates at Leeds. We roomed together and he’s quite an easy guy to underestimate.
He didn’t look like a player who’d be good in the air and people thought of him as a quiet personality. But then again, they didn’t see me having to get in between him and Patrick Vieira in the tunnel at Highbury. You didn’t rush to mess with Vieira but Eirik was more than up for it that day.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #92 på: Desember 28, 2020, 19:13:29 »
Eirik Bakke og Sogndal mister opprykket til Eliteserien på den mest grusomme måten. Etter å ha snudd kampen i det 80 min. kommer Mjøndalen tilbake og får utligning i det 88. min. fpr så å avgøre kampen 7 mi. på overtid. Alle Sogndals baklengsmål på dødballer. Er så mye Leeds over dette at jeg blir helt kvalm, og veldig trist på Eirik Bakkes vegne. "So f**king Leeds alike".

Cherry

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #93 på: Desember 28, 2020, 23:18:49 »
Eirik Bakke og Sogndal mister opprykket til Eliteserien på den mest grusomme måten. Etter å ha snudd kampen i det 80 min. kommer Mjøndalen tilbake og får utligning i det 88. min. fpr så å avgøre kampen 7 mi. på overtid. Alle Sogndals baklengsmål på dødballer. Er så mye Leeds over dette at jeg blir helt kvalm, og veldig trist på Eirik Bakkes vegne. "So f**king Leeds alike".

....ehhh, okey. Men ser ikke helt dette i dagens situasjon - som faktisk er veldig positiv...i PL.
Trist for Sogndal/Bakke - men vi snakker OBOS.
 

Reaney

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #94 på: Desember 28, 2020, 23:44:19 »
Eirik Bakke er Leeds, og måten Sogndal taper på er sååååååååååå Leeds. Mister seieren to minutter før full tid etter en gedigen snuoperasjon. Kontroversiell utligning som ikke skulle vært mål og så avgjørelse helt ytterst på tampen. Tre mål i mot på corner. Dramatikk som ikke skal kunne skje, men som skjer. Føyer seg så til de grader inn i Leeds historien. En historie som inneholder adskillig flere "knivstikk og sår" enn "laubær og glans".

TK20

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #95 på: Desember 29, 2020, 08:29:10 »
Og attpåtil takket ikke Vegard Hansen for kampen, bare stormet banen i ekte Klopp-stil. Noen har litt å lære av Bielsa om sportslig respekt og klasse.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #96 på: April 16, 2021, 15:43:14 »
Nå som sønnen Johan har signert 'proffkontrakt' med Sogndal blei det litt skriverier om sønnen også.
Leeds-Live har tatt opp tråden (fekk ikkje alle detaljer rett, som f.eks navnet :D ) men vinkler det mot at han ikkje berre kan hentast av Leeds lenger (pga Brexit), her må det omveier til...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-bakke-brexit-dream-20398964#comments-section
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #97 på: Mai 26, 2021, 23:27:25 »
I kveld kalles Eirik Bakke for Geir Bakke under bilde teksten i VG. Ikke rart at supporter avisa for Scum og Looserpool ikke er oppdatert på navnet til vår ex player.

RoarG

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #98 på: Mai 27, 2021, 10:08:45 »
I kveld kalles Eirik Bakke for Geir Bakke under bilde teksten i VG. Ikke rart at supporter avisa for Scum og Looserpool ikke er oppdatert på navnet til vår ex player.
Oppgitt EB registrerer at FFK spilte med 12 mann på banen i ca. 1-2 minutter. Protest fra Sogndal og Bakke?

https://www.vg.no/sport/fotball/i/yRaKr2/vurderer-aa-legge-inn-protest-etter-12-mann-paa-banen
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #99 på: Mai 27, 2021, 12:42:52 »
I kveld kalles Eirik Bakke for Geir Bakke under bilde teksten i VG. Ikke rart at supporter avisa for Scum og Looserpool ikke er oppdatert på navnet til vår ex player.

Er dette noe å henge seg opp da?  ::)
Marching On! 4276

Reaney

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #100 på: Mai 27, 2021, 15:04:55 »
Ja, det er det virkelig, Bjørn. For i dag driver ikke supporteravisene annet enn å deppe og henge med hodet over at Scum og Feilskjær tapte i går. De klarer ikke å få fram at Villarreal stod for en av Europa cupenes største bragder i går. En helt hinsides prestasjon som ikke skulle være mulig. De er bare ute etter å male landskapet sitt sjøl. Scum og Feilskjær suksess hadde gitt mer penger i kassa, da avissuksess på nettet måles i antall "trykk" /leste innlegg. Manuset måtte endres, og da depper supportersvisene i stedet for i kapringen av lesere.