Skrevet av Emne: Leeds til Sarpsborg i sommer  (Lest 6068 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chris Whyte

Leeds til Sarpsborg i sommer
« på: Juni 08, 2006, 23:33:32 »
Leeds skal møte Sparta Sarpsborg 13. juli på Sarpsborg stadion. Leeds skal bo på Grålum i fire dager, skriver sa.no.

Dette blir en folkefest. Moro at mine to favorittlag møtes, selv om jeg frykter slagsmål på byen. Best å be sarpsborgfolket holde på damene sine!

 

Svend Anders

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #1 på: Juni 08, 2006, 23:40:54 »
Ufattelig.

Leeds spiller ti munutter fra der jeg bor og jeg er på andre siden av kloden.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Per-Stian

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #2 på: Juni 09, 2006, 00:05:37 »
Jippi[:D] Kan eg booke overnatting hos deg, Svend Anders (dersom d vert overnatting og ikkje pendling t/f Oslo)?

Dennis

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #3 på: Juni 09, 2006, 00:14:19 »
Jippi!

Bare en liten ferge og en liten biltur over fjorden

Marching On Together!
Marching on together!

Læshy

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #4 på: Juni 09, 2006, 00:31:30 »
Ojda.. Flott at det ble i Sarpsborg som er drøye 20 min ifra mitt kjære Halden. Drar selv bort 14 tror jeg, men får med meg noe [:D]

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Svend Anders

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #5 på: Juni 09, 2006, 00:42:41 »
Mulig han pappa gjør om låven til campingplass for dere med telt og sovepose, men jeg er altså ikke hjemme i juli... Sitter vel i Port Douglas, Australia når kampen spilles.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

HåvardK

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #6 på: Juni 09, 2006, 01:04:11 »
Du verden. Vet vi om flere kamper?

soumoh

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #7 på: Juni 09, 2006, 01:08:11 »
Konge! Da kommer jeg. Fint om de hadde droppet Stavanger i år. For det blir for langt. Var der i fjor, og det er kijpt å dra til samme sted hvert år ;-)

Spillere ut av Elland Road 06/07:
1) Pugh
2) Nicky Gray
3) Liam Miller
4) Jonathan Douglas
5) Ian Moore
6) Eirik Bakke
7) Jermaine Wright
8) Michael Ricketts
9) Rui Marques
We'll be back.

Svend Anders

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #8 på: Juni 09, 2006, 01:25:05 »
Jeg er litt forvirret. Tok en telefon til godeste Hemmingham nå, og han hadde hørt de skulle møte Viking Stavanger og nor som han mistenkelig uttalte som likt "Råde". Men det må jo være slik det meldes, etter det jeg hører er Quality allerede booket inn.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Dennis

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #9 på: Juni 09, 2006, 01:28:06 »
Kanskje Viking Stavanger også skal på turne :P

Marching On Together!
Marching on together!

Chris Whyte

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #10 på: Juni 09, 2006, 01:40:20 »
Leeds skal visstnok til Stavanger etter å ha vært i Sarpsborg. Se: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostfold/sport_nrk_ostfold/5704585.html

Ellers er www.fkspartasarpsborg.no en side som nok gir oss nyheten om billetter etc. først.

Leeds-spillerne skal bo på Quality-hotellet på Grålum som ligger like ved E6. Badeland og greier. Bare å booke rom for de som kommer utenbys fra.

 

ForeverLeeds

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #11 på: Juni 09, 2006, 01:54:05 »
men å lenge blir de i Stavanger?


Tom S

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #12 på: Juni 09, 2006, 02:11:12 »
Det står ingenting på lufc.com.

Dersom de reiser til Stavanger på fredagen vert det vel kamp lørdag i Stavanger?
Håper eg kan legge inn ein helgetur til Stavanger den 14/7.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sverre

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #13 på: Juni 09, 2006, 03:11:55 »
Såvidt jeg har fått med meg i kveld, kommer de til Sarpsborg tirsdag ettermiddag/kveld.  Kamp mot Sparta spilles den 13. juli.  De blir i Østforld til fredag ettermiddag, da turen går til Stavanger.  Her spiller de også en kamp, før turen settes til Yorkshire mandag den 17. juli.
 

Sverre

Re: Leeds til Sarpsborg i sommer
« Svar #14 på: Juni 14, 2006, 12:46:08 »
Da har vi lagt ut "ny" sak på forsiden omkring denne turneen;

Leeds til Norge

Da er det meste avklart omkring Leeds Uniteds besøk til Norge i sommer. Laget kommer i midten av juli, og spiller to kamper - en i Sarpsborg og en i Sandnes. Det er bare å sette av tiden fra 11. juli til 18. juli for enhver svoren supporter...

Etter lang tid uten noen endelig avklaring, er nå to kamper konkret spikret for Leeds United i Norge. Det var lenge sterke spekulasjoner om at klubben igjen ville ligge i Stavanger-området i en uke, men det ble isteden en "delt løsning". Definitivt langt bedre for våre mange supportere over det ganske land.

Klubben ankommer Norge tirsdag den 11. juli, og reiser straks til Sarpsborg og Østfold. Her blir det treninger tirsdag ettermiddag, onsdag formiddag og ettermiddag, samt torsdag formiddag. Torsdag ettermiddag kommer selvsagt "rosinen i pølsa" med kamp mot Sparta Sarpsborg på stadion. Fredag setter Leeds United kursen mot Stavanger og Rogaland.

I Sandnes/Stavanger har vi ikke fått avklart trenings-tidspunktene ennå, men det blir trolig trening(er) både på lørdag og søndag. Mandag formiddag blir det også tid til en økt, mens mandag ettermiddag blir det ny kamp - denne gang mot Ulf Sandnes.

Som vanlig legger Leeds opp til moderat motstand, selv om vi vet at Sparta biter meget godt fra seg i Norsk 1. divisjon pr. i dag. Uansett blir dette Leeds' første to kamper for sommeren, og trolig vil vi få se svært mange (nye) spillere i aksjon i løpet av de to sommer-kampene i Norge.

Kampene;

Torsdag 13. juli, kl. 18.30 - Sparta - Leeds United

Mandag 17. juli, kl. 18.30 - Ulf Sandnes - Leeds United

Vi kommer selvsagt tilbake med ytterligere informasjon, så snart vi har flere detaljer på plass.
« Siste redigering: Juni 14, 2006, 17:19:21 av Sverre »