Skrevet av Emne: Ryan Smith fra Arsenal??  (Lest 10356 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #30 på: Juni 16, 2006, 21:45:59 »
Velvel! Håper nybilen du kjøpte forleden er i god stand, og bruker lite på mila, for det er et godt støkke å kjøre glunten på trening hver dag, det [:D]

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

veteranen

  • Gjest
Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #31 på: Juni 17, 2006, 03:27:30 »
quote:
Originally posted by Enrique



Det jeg mener her. Jeg tror Blackwell heller ville satse på det gamle og trygge, før han nå tar sats og henter inn unggutter. Noe jeg også ønsker, og har ønsket lenge. Håper også det er slutt på å hente disse "gamlingene". Nå kan vi heller koste på oss litt talent, samt en solid midtbanemann ved siden av Derry. Så er jeg sikker på at den "virkelige" planen til Blackie kommer frem for åpen scene... spørsmålet da blir vel; er den god nok?




Jeg tolker det du skriver på følgende måte, Enrique: Heller ikke du har sett/hørt Blackwells "egentlige" plan. Men du har en sterk tro (håp!) på at denne planen snart vil bli åpenbart for oss alle. Men du har et lite problem til: Du tviler i utgangspunktet på denne planen som du er helt sikker på (håper!) at vi snart vil få høre om! [:)]

Med tanke på dette med plan, eller ikke plan: Kanskje vi skulle anbefale Blackwell å ansette gode, gamle Egon Olsen i sin stab? [:D]

Erik_

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #32 på: Juni 17, 2006, 06:09:35 »
quote:
Originally posted by veteranen
Med tanke på dette med plan, eller ikke plan: Kanskje vi skulle anbefale Blackwell å ansette gode, gamle Egon Olsen i sin stab? [:D]


Hehe, Egon ja. Bare vi ikke ansetter Benny og Kjell i tillegg. Som har en tendens til å ødelegge "planen".

Tolkningen din er langt ifra helt ute på jordet den Veteranen. Men det tror jeg nok du visste allerede før du skrev det.

Den virkelige planen tror jeg aldri noen av oss får høre Blackwell komme ut med. Noe Eggen, Hareide, osv. Som med glede sprer det glade budskap om sin taktikk, ser jeg ikke for meg at Blackwell vil kopiere. Han vil nok holde planen sin irriterende nedskrevet i notatblokka si. Men jeg har heller ikke sett en klar offensiv plan. Det har du rett i.

Jeg skal ikke påstå at jeg er verdens beste til å huske (takk Jon).[}:)] Men synes å erindre at Kevin nevnte at det ville ta lang tid å dyrke frem en spillestil. Og at han først ville konsentrere seg om det defensive. Men dette er vel to sesonger siden nå. Da er neste sesong den rette å vise den frem på. Så kall det gjerne "Blackwells åpenbaring"...[8D]

For alt jeg vet kan planen være å forvirre oss med ingen plan overhodet. Men da vil jeg bli mektig overrasket.[:I]

Jeg "tror" en hurtig ving som Smith, er med i denne planen. I allefall har jeg sett tendenser til at spillet skal foregå på siden, irriterende mange ganger i de kampene jeg har sett. Der kan du ha rett i at jeg tviler litt. Det som har gledet meg derimot, er at spillet i store deler har foregått på bakken. Dermed tror jeg at vi kan avbestille "måk og mæl" som nummer en på den offensive planen. Men dette blir jo bare synsing fra min side.

Allikevel, noe "tvileren Erik" er jeg nok ikke. Så modig er jeg neppe.

Til det håper jeg for mye...
« Siste redigering: Juni 17, 2006, 06:10:28 av Enrique »