Skrevet av Emne: Ryan Smith fra Arsenal??  (Lest 10085 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sander

Ryan Smith fra Arsenal??
« på: Juni 11, 2006, 19:16:46 »
Leeds have offered £500,000 for Arsenal right winger Ryan Smith and want to take Andy Reid on loan from Tottenham.

Har noen hørt om denne Ryan Smith. Hvorfor by £500.000 for en som ingen har hørt om? Kan gjerne hente Reid på lån hvis det er aktuelt

Derby boss Billy Davies hopes to land Robbie Blake from Leeds.

Henta det fra teamtalk, der det bare står en setning eller to.
 

Ferre

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #1 på: Juni 11, 2006, 19:20:42 »
Høres veldig spennende ut å hente Andy Reid på lån, det er en spiller som vil løfte laget vårt betraktelig. Ryan Smith har jeg aldri sett i aksjon, så jeg vet ikke så mye om han.


-WE'LL BE BACK-

Dorigo`s left foot

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #2 på: Juni 11, 2006, 19:35:53 »
Ryan Smith er en lovende venstreving(er det det vi trenger?). Har allerede vært gjennom et langt skadeavbrekk i fjor.

http://www.thefa.com/England/U20s/NewsAndFeatures/Postings/2005/09/Ryan_Smith_tipped_for_glory.htm

Tom S

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #3 på: Juni 11, 2006, 19:48:22 »
Har ikkje høyrt mykje om denne gutten, men det eg las i linken over virker veldig lovende.
No er det vel primært ein høgre kant (og offensiv midtb) vi treng, men det er absolutt rom for forbedring på venstresida også. Lewis er tidvis god, men eg synes han er for ustabil, han treng konkurranse.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

sindre12

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #4 på: Juni 11, 2006, 19:51:59 »
reid:ja
Beckford 4 England!

Sander

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #5 på: Juni 11, 2006, 20:33:48 »
Er det virkelig nødvendig å kjøpe og låne venstreving? Da vil vi jo ha tre av dem.
 

Leedsulf

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #6 på: Juni 11, 2006, 20:36:09 »
Hvis Smith er venstreving, er vel å sette Lewis på backen et alternativ. Må innrømme at jeg aldri har sett ham i den posisjonen før, men han spiller jo der på landslaget, så det skal bli spennende å se nå i VM hvordan han gjør det.

Hadde vært bra om Reid også kom ja.

Dennis

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #7 på: Juni 11, 2006, 23:07:22 »
Alltid fint med talenter!

Håper derimot ikke at de pengene skal bli finansiert av et Kilgallon salg!
Syns når de setter en såkalt price-tag, så indikerer det at de egentlig vil selge og få penger, men er litt forsiktig med signalene fansen får. Får håpe jeg tar feil!

Andy Reid på lån hadde vært gull! Det har i en annen tråd vært diskutert om innstasviljen og lojaliteten til lånesoldatene, men Reid er jo en type som er nødt å bevise for å ha en sjanse til å spille seg inn på Tottenham. De gjør han ikke per dags dato, så å spille i Leeds hadde nok vært lurt, både for oss og han.

Løp og lån!

Marching On Together!
« Siste redigering: Juni 11, 2006, 23:07:48 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Svend Anders

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #8 på: Juni 12, 2006, 02:06:26 »
Kjenner ikke spillerne spesielt godt, men Smith er vel et Arsenal-talent, og at han ikke får spille hos de trenger ikke bety så mye. Vi trenger en for fremtiden på begge kantene, og Lewis trenger avlastning, aller helst knallhard konkurranse.

Hvor spiller evt Reid?

Husk forøvrig Silly Season-tråden, folkens!

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Dennis

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #9 på: Juni 12, 2006, 03:09:55 »
Andy Reid er vel også en utpreget venstrekant.

Herjet for Notts Forest for noen små år siden, og gikk te Spørs for £4mill, var det vel. Har ikke greid å etablere seg for Tottenham derimot. Kompisene jeg har som er Spørs-fans, mener han mangler fart.

Marching On Together!
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #10 på: Juni 12, 2006, 03:43:51 »
Hvis Andy Reid mangler fart, da bør ikke han hentes inn. Men slik tenker nok ikke manageren Kevin Blackwell.
Smith vet jeg alt for lite om.



ForeverLeeds

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #11 på: Juni 12, 2006, 04:07:28 »
mangler fart? langt ifra!
han er ganske så rask;)
men kunne sikkert tatt av seg noen kilo...


Erik_

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #12 på: Juni 12, 2006, 05:03:05 »
Jeg har forstått det slik at Ryan er svært så anvendelig. Både som høyre/venstre ving og spiss. Kanskje den "bakromsspilleren" Håkon har etterlyst?

Og TW må jo gå i fistel snart... [:)]

" One cannot afford to be a realist "
- Albert "Bobo" Bandura -

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #13 på: Juni 12, 2006, 05:07:40 »
quote:
Originally posted by Enrique


Og TW må jo gå i fistel snart... [:)]


Pål'ern tenker nok bare jobb skal du se [^]




Well the desert is hot, the mountain is cursed
Pray that I don't die of thirst, baby
Two feet from the well

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #14 på: Juni 12, 2006, 17:00:13 »
Var det ikke et lag vi spilte mot denne sesongen som hadde Ryan Smith på lån?? Synes huske Gray og Pope kommenterte hvor god han var!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #15 på: Juni 12, 2006, 17:30:12 »
Enda en Smith tråd? [8D]

Jon R.
Jon R.

Sverre

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #16 på: Juni 12, 2006, 17:44:47 »
quote:
Originally posted by B-m

Var det ikke et lag vi spilte mot denne sesongen som hadde Ryan Smith på lån?? Synes huske Gray og Pope kommenterte hvor god han var!



Leicester
 

Lars E

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #17 på: Juni 12, 2006, 19:05:49 »
Arsenal har solgt unggutter før som har utviklet seg til å bli veldig gode spillere. Så dette er spennenede synes nå jeg.

Heller ikke negativ til å hente Reid på lån.

Forever Leeds
Forever Leeds

Per-Stian

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #18 på: Juni 13, 2006, 05:40:17 »
Syns begge desse linkane verkar lovande. Reid kjenner eg bra frå Nott'm og Spurs. Han har mange flotte kvalitetar som vi kan trenge neste sesong. Smith e ukjend for meg og eg tykkjer prisen verkar nokså høg. Men vi treng kantspelarar!

Dorigo`s left foot

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #19 på: Juni 13, 2006, 05:59:12 »
Fant dette fra Clubcall:

Leeds United have had a reported £500,000 bid for Arsenal winger Ryan Smith rejected.
The 19-year-old is yet to make an appearance for the Gunners in the Premiership but featured in 19 games during a loan spell at Leicester City last season.
The Gunners are hoping that the Championship outfit return with an improved offer for Smith, who is seen as surplus to requirements.
United boss Kevin Blackwell said last week that he was looking to inject some pace into his squad for next season.

Vi får se hvor "keen" KB er på Smith nå da...vil han høyne?
« Siste redigering: Juni 13, 2006, 06:01:17 av Dorigo`s left foot »

gelderdend

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #20 på: Juni 14, 2006, 15:44:52 »
hvis dette stemmer er det ihvertfall positive signaler fra klubben. Veldig positivt at vi nå forsøker oss på en del yngre spillere istedet for det gamle daukjøttet vi har hentet tidligere. Med kjøpet av beckford sist og nå kanskje flere unge lovende spillere så begynner jeg å få trua på dette laget igjen.
 

lojosang

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #21 på: Juni 14, 2006, 17:11:39 »
quote:
Originally posted by gelderdend

hvis dette stemmer er det ihvertfall positive signaler fra klubben. Veldig positivt at vi nå forsøker oss på en del yngre spillere istedet for det gamle daukjøttet vi har hentet tidligere. Med kjøpet av beckford sist og nå kanskje flere unge lovende spillere så begynner jeg å få trua på dette laget igjen.



Du er vanskelig å omvende om du "begynner å få trua igjen" nå.
Vi va EN dårlig kamp unna opprykk sist sesong [:D]

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

auren

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #22 på: Juni 14, 2006, 18:47:05 »
Dette står på teamtalk:

"Despite never having appeared for the Gunners, the 19-year-old made positive impact at Leicester City during a 19-game loan spell last season.
Whites boss Kevin Blackwell is thought to be keen to make the addition of a wide midfield player to his squad after former England international Steve Stone spent his first season at the club sidelined by injury.
But a spokesman for the Elland Road club said Leeds have "no comment" to make on the speculation that a bid has been rejected by Arsenal."

Det at talsmannen ikke vil kommentere saken betyr kanskje at det er hold i ryktene? Hadde det vært bullshit, ville han nok også sagt det.

auren, som sier ja takk til et spennende engelsk talent...




Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gelderdend

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #23 på: Juni 14, 2006, 21:15:57 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by gelderdend

hvis dette stemmer er det ihvertfall positive signaler fra klubben. Veldig positivt at vi nå forsøker oss på en del yngre spillere istedet for det gamle daukjøttet vi har hentet tidligere. Med kjøpet av beckford sist og nå kanskje flere unge lovende spillere så begynner jeg å få trua på dette laget igjen.



Du er vanskelig å omvende om du "begynner å få trua igjen" nå.
Vi va EN dårlig kamp unna opprykk sist sesong [:D]

Jokke for LUSCOS!



Selv om vi nådde playoff finalen så vil jeg ikke si at Leeds hadde en spillemessig god sesong. Det er ikke bare anti bates kampanjer og høye billett priser som er årsaken til at knappe 20' møtte opp på Elland Road denne sesongen. Jeg tror at lagets spill også har hatt innvirkning. Ifølge mine kompiser (som har hatt sesongkort siden 80 tallet) har de aldri sett et Leeds lag så fullstendig planløst som under Blackwell. Vi blir altfor ofte reddet av gode individuelle ferdigheter (ofte på dødball)enn av godt spill..

Poenget mitt er at jeg liksom ikke helt har trua på det Blackwell "bygger". Blir liksom ikke noe kontuinitet i laget når man må bytte ut halve troppen foran hver sesong. Jeg liker derfor at klubben nå tilsynelatende forsøker å hente yngre spillere som kan utvikle seg sammen til et lag. Vi trenger ihvertfall ikke flere 33 åringer fra WBA eller Wolves.
 

Dennis

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #24 på: Juni 16, 2006, 00:43:02 »
quote:
Originally posted by gelderdend

quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by gelderdend

hvis dette stemmer er det ihvertfall positive signaler fra klubben. Veldig positivt at vi nå forsøker oss på en del yngre spillere istedet for det gamle daukjøttet vi har hentet tidligere. Med kjøpet av beckford sist og nå kanskje flere unge lovende spillere så begynner jeg å få trua på dette laget igjen.



Du er vanskelig å omvende om du "begynner å få trua igjen" nå.
Vi va EN dårlig kamp unna opprykk sist sesong [:D]

Jokke for LUSCOS!



Selv om vi nådde playoff finalen så vil jeg ikke si at Leeds hadde en spillemessig god sesong. Det er ikke bare anti bates kampanjer og høye billett priser som er årsaken til at knappe 20' møtte opp på Elland Road denne sesongen. Jeg tror at lagets spill også har hatt innvirkning. Ifølge mine kompiser (som har hatt sesongkort siden 80 tallet) har de aldri sett et Leeds lag så fullstendig planløst som under Blackwell. Vi blir altfor ofte reddet av gode individuelle ferdigheter (ofte på dødball)enn av godt spill..

Poenget mitt er at jeg liksom ikke helt har trua på det Blackwell "bygger". Blir liksom ikke noe kontuinitet i laget når man må bytte ut halve troppen foran hver sesong. Jeg liker derfor at klubben nå tilsynelatende forsøker å hente yngre spillere som kan utvikle seg sammen til et lag. Vi trenger ihvertfall ikke flere 33 åringer fra WBA eller Wolves.



At Blackie har måttet bytte ut laget omtrent like fort, som vi gjorde ufrivillig ved nedrykket, er vel i grunn ikke hans skyld. I starten av fjorårets sesong, måtte man hente free agents og rejects fra andre klubber, altså spellere som ingen ville ha. Vi hadde ikke nok spellere til å stille benk engang, derfor måtte vi ta i mot.

Nå derimot bygger man et lag av spellere som koster penger, dermed blir det frivillig handel og en plan over hva vi kjøper! Leeds-laget pr i dag, er waaaay bedre enn det vi stilte med i fjor.

Om det er en plan over spillet, det blir en annen diskusjon.

Marching On Together!
Marching on together!

gelderdend

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #25 på: Juni 16, 2006, 20:11:58 »
quote:

At Blackie har måttet bytte ut laget omtrent like fort, som vi gjorde ufrivillig ved nedrykket, er vel i grunn ikke hans skyld. I starten av fjorårets sesong, måtte man hente free agents og rejects fra andre klubber, altså spellere som ingen ville ha. Vi hadde ikke nok spellere til å stille benk engang, derfor måtte vi ta i mot.

Nå derimot bygger man et lag av spellere som koster penger, dermed blir det frivillig handel og en plan over hva vi kjøper! Leeds-laget pr i dag, er waaaay bedre enn det vi stilte med i fjor.

Om det er en plan over spillet, det blir en annen diskusjon.

Marching On Together!




neida, jeg vil heller ikke gi Blackie skylden for akkurat det. Det jeg mente med innlegget var at jeg har inntrykk av at han har hatt en forkjærlighet for godt erfarne spillere, og at vi ikke får noe kontinuitet når vi henter eldre spillere med en eller to sesonger gjenstående i kroppen før de må legge opp/trappe ned.

 

Erik_

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #26 på: Juni 16, 2006, 20:54:05 »
Jeg husker den første tiden under Graham. Da Rush og Brolin var støttespillere. Vil ikke akkurat si at det var en "plan" i det spillet heller. Så vennene dine har ikke sett et planløst Leeds før Gelder? [:)]

Jeg tror Blackwell følte et press om å bygge opp et lag på kort sikt, som kunne kjempe med de beste allerede sesongen han tok over. Da var det nok "lettere" å hente inn spillere som man viste hadde vinnerkultur og stå-på mot. Problemet var nok her at Blackwell trolig glemte at de hadde blitt et par år eldre og ikke i var i sin prime-time lenger. Men, de første spillerne kom enten gratis, eller på lån. Etter den nye regelen skal jo klubber ha et visst antall dineros for de under 23 år eller noe...

Nå virker det som Blackwell ønsker hurtighet og yngre krefter. For å spe på et allerede sammensatt og rutinert mannskap.

Det jeg mener her. Jeg tror Blackwell heller ville satse på det gamle og trygge, før han nå tar sats og henter inn unggutter. Noe jeg også ønsker, og har ønsket lenge. Håper også det er slutt på å hente disse "gamlingene". Nå kan vi heller koste på oss litt talent, samt en solid midtbanemann ved siden av Derry. Så er jeg sikker på at den "virkelige" planen til Blackie kommer frem for åpen scene... spørsmålet da blir vel; er den god nok?

La oss håpe at rushet startet med Beckford, og at spillerne bare blir yngre og yngre. Ryan Smith er jo snart 20.[:)]
« Siste redigering: Juni 16, 2006, 20:55:17 av Enrique »

Jon R

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #27 på: Juni 16, 2006, 20:56:53 »
quote:
Originally posted by Enrique

Jeg husker den første tiden under Graham. Da Rush og Brolin var støttespillere.


Dette tror jeg neppe du husker, Enrique. I såfall husker du feil. [:)]

Jon R.
Jon R.

Erik_

Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #28 på: Juni 16, 2006, 21:16:33 »
Spørs ja. Sikkert fordi jeg synes at den utrolig kjedelige kampen mot Liverpool ikke er noe å huske. Kan ikke komme på en annen årsak til at Brolin snek seg inn... men så "husket" jeg at det endte 0-0 også. Det må jo være fordi jeg sovnet like før de måla det...

Nå erindrer jeg at Deane var makkeren til Rush. Lenge leve Brolin. Uansett, planløst fremover var det i hele den sesongen. Eller husker jeg feil der også Jon? [:o)]
« Siste redigering: Juni 16, 2006, 21:19:04 av Enrique »

h.b

  • Gjest
Re: Ryan Smith fra Arsenal??
« Svar #29 på: Juni 16, 2006, 21:20:35 »
da melder jeg herved inn min sønn som er 4 i Leeds.Eller er det muligens litt for ungt[?]
quote:
Originally posted by Enrique

La oss håpe at rushet startet med Beckford, og at spillerne bare blir yngre og yngre. Ryan Smith er jo snart 20.[:)]