Skrevet av Emne: Korleis spelte Lewis for USA ?  (Lest 5871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MooCow

Korleis spelte Lewis for USA ?
« på: Juni 13, 2006, 02:03:06 »
Ser Lewis spelte for USA idag, gjorde han det bra ?

Pål

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #1 på: Juni 13, 2006, 02:04:53 »
Spilte vel helt greit, gjorde ikke mye ut av seg verken offensivt eller defensivt. Første målet kom vel etter innlegg fra hans side? USA ble rundspilt så det er vanskelig for enkeltspillere å utmerke seg da.

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Lids

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #2 på: Juni 13, 2006, 02:28:22 »
Jeg så første 30, Lewis spilte helt bra - og det gjorde USA også. Ball possion 64% fordel USA. Hva som skjedde etter dette vet jeg ikke, men i følge Pål ble de rundspilt - resultatmessig høres det også riktig ut...

Thomas
Thomas

Førde

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #3 på: Juni 13, 2006, 02:31:54 »
Lewis spelte bra, rydde opp på venstre kanten.  Usa hadde ikke store sjansene!  Tjekkia var klart de beste, (desverre)
Marching On Together

Jon R

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #4 på: Juni 13, 2006, 03:12:02 »
Det var flere ganger store rom på lewis side og gudene skal vite hvor han befant seg i forkant av Kollers mål. Spilte seg opp i 2. omgang og hadde grei kontroll på bla Podborsky. [8)]

Jon R.
Jon R.

B-m

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #5 på: Juni 13, 2006, 03:51:24 »
Usa ble ikke rundspilt, ble kontra i senk av et smart tjekkia.

Edit: Lewis gjorde det ok som VB, men slurvet mye i opp-spilla.
« Siste redigering: Juni 13, 2006, 03:52:02 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #6 på: Juni 13, 2006, 05:02:48 »
Synes han gjorde en grei figur på backen. Må nesten bare si BB for å ljuge litt.

Med litt mer veiledning, så tror jeg han kan gjøre en god jobb der for Leeds også. Med et par gode langpasninger til spissene. Og en og annen cross etter overlapp. Han vil redde seg på at han er såpass hurtig. Kanskje Lewis er svaret på venstreback problemet vårt. Men da dukker venstrekant problemet opp igjen... hmm...

trosetti

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #7 på: Juni 13, 2006, 05:34:20 »
På venstrebacken kommer Arthur Boka fra Racing Strasbourg til å spille neste år, selvfølgelig. Håper bare han ikke øker for mye i verdi i VM. Som den gutten imponerte meg, både fremover og bakover- rask, teknisk og god innleggsfot. Løp og kjøp:)

God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Per-Stian

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #8 på: Juni 13, 2006, 05:37:13 »
Lewis va blant USAs beste idag, men kor han befant seg på 1-0 skåringa vitast ikkje. Nokre av innlegga va diverre ikkje me riktig adresse, men va ofte kjapt tilbake og skjerma godt. Trur vi kan vente nokre gode kampar av Lewis framover. Tsjekkia va overlegent best og uhyre effektive idag.

flynn

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #9 på: Juni 13, 2006, 13:53:37 »
Jeg så bare de siste 30 minuttene, og jeg må si at Lewis skufft meg i den perioden. Han var engasjert framover i starten av denne perioden, men når de gikk over til å bare ha tre bak ble han stasjonær. Han traff ikke med fremspillene, hadde blant annet to-tre utover sidelinjen. PÃ… Rosickys siste mål tok han ut for mye dybde, slik at de ikke fikk satt ham offside. Alikevel var Lewis for langt ute til siden (alternativt ikke rask nok) til å avverge gjennomløpningen.

Tynnt grunnlag, men for meg så han ikke ut som en sideback av det kaliberet vi helst vil ha. Jeg liker ham bedre i rollen som ren ving, hvor han bør brukes ala Beckham i gamle dager, dvs at spillet bør fokuseres på å gi Lewis rom og tid til å slå gode innlegg.

Flynn

soumoh

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #10 på: Juni 13, 2006, 17:06:19 »
quote:
Originally posted by trosetti

På venstrebacken kommer Arthur Boka fra Racing Strasbourg til å spille neste år, selvfølgelig. Håper bare han ikke øker for mye i verdi i VM. Som den gutten imponerte meg, både fremover og bakover- rask, teknisk og god innleggsfot. Løp og kjøp:)

God, shave your legs, og heia Leeds United!



Enig!

Spillere ut av Elland Road 06/07:
1) Pugh
2) Nicky Gray
3) Liam Miller
4) Jonathan Douglas
5) Ian Moore
6) Eirik Bakke
7) Jermaine Wright
8) Michael Ricketts
9) Rui Marques
We'll be back.

Karl Hot Shot

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #11 på: Juni 13, 2006, 18:21:10 »
Spilte Eddie Lewis i det hele tatt kampen mot Tsjekkia? Joda, jeg så han var der, men uten å markere seg på noen som helst måte. Det var litt flaut å se på det amerikanske landslaget. Det så ut som b-landslaget til Latvia. Lewis mangler fullstendig gnisten. Han er ingen vinnertype i det hele tatt. Den eneste Leeds-spilleren som er med i dette mesterskapet, er helt tredjerangs. De som påstår at Lewis gjorde en god kamp, bedrar spørsmålsstilleren.
 

lojosang

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #12 på: Juni 13, 2006, 19:16:59 »
[:D]
Det er et par fine solstråler vi har i Karl og Håkon.
De lyser opp et ellers psssimististisk forum!

[:D] [:P]

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

Sten

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #13 på: Juni 13, 2006, 19:32:43 »
quote:
Det var litt flaut å se på det amerikanske landslaget. Det så ut som b-landslaget til Latvia.


Det er derfor jeg liker å se USA i dette VM - det blir som om Norge er med.. [8D]

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman
Sten

trosetti

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #14 på: Juni 13, 2006, 23:58:07 »
Hehe. Jeg skulle tippe på denne kampen, og i utgangspunktet så jeg den som ganske åpen, da jeg ikke har sett USA mer enn to ganger i år. Mot Norge imponerte de meg- "selvfølgelig", vil vel mange kanskje si.. Men så startet jeg med ressonneringen: La oss se på de store profilene til de respektive lagene.

USA har Landon Donovan (San Jose Earthquake, eies vel av Leverkusen?), Eddie Lewis (Leeds), Eddie Pope(Real Salt Lake), Carlos Bocanegra (Fulham), Brian McBride (Fulham), DaMarcus Beasley (PSV) og Claudio Reyna (City). Ikke mange europeiske toppklubber med andre ord..

Tsjekkia har, og jeg nevner i fleng: Petr Chech (Chelski..), Rozehnal (PSG), Jnkulovski (Milan), Ujfalusi (Fiorentina), Nedved (Juve), Galasek (Ajax), Rosicky (Arsenal), Plasil (Monaco) og Koller (Dortmund).

Spillere som Baros, Smicer og Poborsky nevner jeg ikke en gang, da de ikke spiller for så meritterte klubber.

Så når jeg hadde tenkt meg litt om, så var det jo rene gavepakken å tippe på Tsjekkia til 2 i odds:) Ikke overraskende at USA tapte denne, med andre ord..


God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

auren

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #15 på: Juni 14, 2006, 02:26:10 »
Samme resonneringen kunne du brukt i kampen mellom Sverige og Trinidad og Tobago, og Frankrike - Sveits. Heldigvis gjorde du ikke det? :-)

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

dexter90

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #16 på: Juni 14, 2006, 02:27:20 »
Det var nok heller Tjekkia som gjorde USA dårlig.
 

trosetti

Re: Korleis spelte Lewis for USA ?
« Svar #17 på: Juni 14, 2006, 03:39:55 »
quote:
Originally posted by auren

Samme resonneringen kunne du brukt i kampen mellom Sverige og Trinidad og Tobago, og Frankrike - Sveits. Heldigvis gjorde du ikke det? :-)

Leeds
Till
I
Die!



Hehe, nei, selvfølgelig ikke[8D] Men poengen mitt var jo at kampen egentlig var ganske åpen. Det kan du ikke si om Sverige - Trinidad. Med 2 i odds på Tsjekkia, lyste øynene mine dollartegn. Ville bare frem til at kampen kanskje ikke var så jevn som bookmakerne ville ha den til. Men nå skal det jo sies at favorittene i dette VM ikke har det med å innfri.. Iallefall ikke spillemessig[:p]

God, shave your legs, og heia Leeds United!
« Siste redigering: Juni 14, 2006, 03:41:05 av trosetti »
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07