Skrevet av Emne: EX-spiller: Seb Carole  (Lest 17332 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Re: Carole!!!
« Svar #60 på: August 15, 2006, 18:02:46 »
quote:
Originally posted by jarle

Unnskyld meg... Det er vel helt rettmessig å kunne stille et ?-tegn ved taktiske bytter... Det er vel innlysende at en rutinert mann som Gregan med defensive kvaliteter er et bedre valg en en vingleving når det er minutter igjen av en kamp hvor vi spiller med 10 mann og skal forsvare oss mot et stormløp... ???

MEN NOK ER NOK... tråd avluttes herved!!!



Vi er uenige her, men det er da også hele vitsen med et diskusjonsforum. Spørsmålet til jarle var helt betimelig det, men jeg må si at en rutinert ringrev som Moore generelt får altfor lite "kred" for egenskapene han har som fotballspiller. På meg minner han om en fattigmanns Darren Huckerby, men det får vi heller ta i den store Ian Moore tråden. [:)]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Re: Carole!!!
« Svar #61 på: August 15, 2006, 18:11:37 »
quote:
Originally posted by Jon RSpørsmålet til jarle var helt betimelig det, men jeg må si at en rutinert vingrev som Moore generelt får altfor lite "kred" for egenskapene han har som fotballspiller. På meg minner han om en fattigmanns Darren Huckerby, men det får vi heller ta i den store Ian Moore tråden. [:)]

Jon R.



Den var ny.

GeirO

Re: Carole!!!
« Svar #62 på: August 15, 2006, 18:38:52 »
quote:
Originally posted by jarle

Unnskyld meg... Det er vel helt rettmessig å kunne stille et ?-tegn ved taktiske bytter... Det er vel innlysende at en rutinert mann som Gregan med defensive kvaliteter er et bedre valg en en vingleving når det er minutter igjen av en kamp hvor vi spiller med 10 mann og skal forsvare oss mot et stormløp... ???

MEN NOK ER NOK... tråd avluttes herved!!!


Eller denne?

Er Carole en vingrev eller en vingleving?[:D][:D]
MOT

Jon R

Re: Carole!!!
« Svar #63 på: August 15, 2006, 19:03:16 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Jon RSpørsmålet til jarle var helt betimelig det, men jeg må si at en rutinert vingrev som Moore generelt får altfor lite "kred" for egenskapene han har som fotballspiller. På meg minner han om en fattigmanns Darren Huckerby, men det får vi heller ta i den store Ian Moore tråden. [:)]

Jon R.



Den var ny.



Morsom skrivleif det der du. Nsten meningsfull i denne sammenheng. [:)]

Kan det være at jeg funnet opp et nytt uttrykk som snart er fast termenologi innenfor fotballen? [:p]

(eksempel på gammel vingrev: Ruel Fox [8D])

Jon R.
Jon R.

B-m

Re: Carole!!!
« Svar #64 på: August 15, 2006, 21:16:47 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by jarle

Unnskyld meg... Det er vel helt rettmessig å kunne stille et ?-tegn ved taktiske bytter... Det er vel innlysende at en rutinert mann som Gregan med defensive kvaliteter er et bedre valg en en vingleving når det er minutter igjen av en kamp hvor vi spiller med 10 mann og skal forsvare oss mot et stormløp... ???

MEN NOK ER NOK... tråd avluttes herved!!!



Vi er uenige her, men det er da også hele vitsen med et diskusjonsforum. Spørsmålet til jarle var helt betimelig det, men jeg må si at en rutinert ringrev som Moore generelt får altfor lite "kred" for egenskapene han har som fotballspiller. På meg minner han om en fattigmanns Darren Huckerby, men det får vi heller ta i den store Ian Moore tråden. [:)]

Jon R.




Jeg synes Moore gjorde et fint innhopp! Blake og Moore er to helt forskjellige typer. Blake er en kreativ spiller som kan komme innpå i en kamp hvor vi prøver score mål. Moore har helt klart bedre defensive holdninger og mere fart enn Blake, men jeg synes Blake er en mye bedre  angriper selvfølgelig! Enig i det du sier om Gregan, Jarle! =) Rutinert kar med enorme defensive kvaliteter, men hadde vi tatt av Stone for Gregan og skapt "kaos" i formasjon så tørr jeg ikke tenke på hvor Blackwell ville fått hørt det(hvis vi hadde sluppet inn mål). Dette er snakk om tilfeldigheter og Blackwell gjorde selvfølgelig ingenting galt. Selvfølgelig skulle Carole med sin fart komme innpå istedenfor en skadet og døds-sliten Stone(som btw var STOR)!  Og det var heller ikke ved dødball vi gjorde byttet! Palace hadde innkast på midten (stjal 10-15 meter). Og jeg hatet over the fukcing top feiringen til stugge clinton morrison
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sindre12

Re: Carole!!!
« Svar #65 på: August 16, 2006, 00:13:01 »
jeg er enig carole kan ikke fa skylda det er horsfield som skal ha skylda ikke carole
Beckford 4 England!

Ferre

Carole
« Svar #66 på: November 27, 2006, 19:15:03 »
Flott at Wise har ombestemt seg. Carole er en av de mest spennende spillerne vi har i klubben! Håper han får mer tillit fremover...

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=159853

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: November 27, 2006, 19:19:23 av Ferre »

Budda

Re: Carole
« Svar #67 på: November 27, 2006, 19:19:31 »
Bra at Carole får en ny sjanse. Er litt ulik de andre på midtbanen så håper han begynner å vise hva han er god for
Endre

asLeeds

Re: Carole
« Svar #68 på: November 27, 2006, 19:47:15 »
detta kan eg lika=)

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

SirOlsen

Re: Carole
« Svar #69 på: November 27, 2006, 20:03:22 »
Dette liker vi [:)]

Håper vi får se mye bra av ham fremover [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

B-m

Re: Carole
« Svar #70 på: November 27, 2006, 22:33:47 »
Bra!

Kan jo tyde på at Carole har hatt et lite holdningsproblem!
Kan bli en viktig spiller! Jeg ble imponert de kampene jeg såg av ham!

!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Tom S

Re: Carole
« Svar #71 på: November 27, 2006, 23:28:49 »
Thats good!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

SEB CAROLE.....
« Svar #72 på: Mars 03, 2007, 23:55:16 »
MÃ… STARTE NESTE KAMP!!! HAN SER JO UT SOM EN TROLLMANN I FORHOLD TIL DE ANDRE LEEDSSPILLERNE!!! Koffor først inn etter 85. min? Wdensday lå jo langflate i forsvar uansett..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Tom S

Re: SEB CAROLE.....
« Svar #73 på: Mars 04, 2007, 00:02:13 »
ALLE kan sjå ut som trollmenn ifht de som har spilt for Leeds United denne sesongen.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

raggen

Re: SEB CAROLE.....
« Svar #74 på: Mars 04, 2007, 00:14:45 »
lurer også på det.. wise har sikkert noe imot han på en eller annen teit måte.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

pale

Re: SEB CAROLE.....
« Svar #75 på: Mars 04, 2007, 00:15:13 »
Carole så ihvertfall ikke ut som en trollmann borte mot Wolves.
Banens klart dårligste i den kampen.

auren

Re: SEB CAROLE.....
« Svar #76 på: Mars 04, 2007, 00:22:48 »
Blir feil å si dette etter innhoppet. Som sagt så lå Wednesday bakover på banen og prøvde å trygge inn seieren. I "normale" kamper er jeg redd Carole faller igjennom. Men han viste i begynnelsen på sesongen at han er et godt alternativ på en av achillessenene våre - høyre ving...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Re: SEB CAROLE.....
« Svar #77 på: Mars 04, 2007, 00:23:05 »
samme som med Beckford, man ser han har "noe". Men han får ikkje sjansene til å overbevise over tid.. Utter shit som Kandol og Foxe derimot....! FAEN!!!


SAVE LEEDS! Nå er Kaiser Chiefs på anlegget, ble løftet av avslutningen! WE ARE THE ANGRY MOB! WE ARE LEEDS! MARCHIN ON ON ON TOGHETER!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Re: SEB CAROLE.....
« Svar #78 på: Mars 04, 2007, 00:24:33 »
quote:
Originally posted by auren

Blir feil å si dette etter innhoppet. Som sagt så lå Wednesday bakover på banen og prøvde å trygge inn seieren. I "normale" kamper er jeg redd Carole faller igjennom. Men han viste i begynnelsen på sesongen at han er et godt alternativ på en av achillessenene våre - høyre ving...

auren

Leeds
Till
I
Die!





men koffor inn så seint? Wdensday lå jo i egen 16-meter de siste 35 minuttene, perfekt for Carole, våkne Wise!!!!!!!!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Per-Stian

Re: SEB CAROLE.....
« Svar #79 på: Mars 04, 2007, 00:24:35 »
Apropos Kaiser Chiefs. Faktisk same "medisin" eg brukar no også[:)]

sindre12

Re: SEB CAROLE.....
« Svar #80 på: Mars 04, 2007, 05:38:29 »
dårlig sagt AUREn han var jo bedre enn alle andre. weds lå jo bakpå hele kampen da.
Beckford 4 England!

Trond90

SPILLER UT: Seb Carole
« Svar #81 på: September 01, 2008, 19:00:23 »
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER UT: Seb Carole
« Svar #82 på: September 01, 2008, 19:04:24 »
Lykke til Carole!! Håper du trives i den nye klubben

Papi

Sv: SPILLER UT: Seb Carole
« Svar #83 på: September 01, 2008, 19:09:36 »
Offer for ein naturlig opprensking i stallen.

Lykke til videre Seb
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

berlin

Sv: SPILLER UT: Seb Carole
« Svar #84 på: September 01, 2008, 19:45:55 »
Lykke til kan Carola saktens trenge. NAV neste..........?  ???

Tom S

Sv: SPILLER UT: Seb Carole
« Svar #85 på: September 01, 2008, 19:52:34 »
Lykke til videre Seb.

Trudde vi hadde funne ein god ving i Carole, men han fekk aldri tillit hverken av Blackie, Wise eller Macca. Det er vel ein grunn for det.
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: SPILLER UT: Seb Carole
« Svar #86 på: September 01, 2008, 20:02:29 »
Lykke til videre Seb.

Trudde vi hadde funne ein god ving i Carole, men han fekk aldri tillit hverken av Blackie, Wise eller Macca. Det er vel ein grunn for det.

Hugsar hans pre-season i Sarpsborg. Eg var mektig imponert over teknikken og snøggleiken hans, og meinte den gongen at vi hadde funne ein god kantspelar. Det vart dessverre med eit par gode kampar (som borte mot Wednesday då vi vann 1-0). Wise forsøkte å bygge defensive fibrar på franskmannen, men mislukkast. Er nok best som indreløpar/ving i 4-3-3, og ingen mann for 4-4-2.

Dennis

Sv: SPILLER UT: Seb Carole
« Svar #87 på: September 01, 2008, 20:14:31 »
Carole varierte fra det sørgelige til det fantastiske, men hans generelle nivå var altfor dårlig.

Lykke til videre, Seb!!
Marching on together!

AllWhiteTøyen

Sv: SPILLER UT: Seb Carole
« Svar #88 på: September 02, 2008, 07:54:16 »
Jeg var en av dem som ble skikkelig frustrert over at Seb ble benket gang på gang. Mannen var stort sett et veldig godt offensivt aktivum når han fikk sjansen, noe alle hans assist er et godt prov på. Defensivt var han ikke all verden, men jeg mener likevel han burde fått flere kamper for oss enn han fikk. Jeg ønsker Seb lykke til videre.
 

TK20

Sv: SPILLER UT: Seb Carole
« Svar #89 på: September 02, 2008, 10:28:27 »
snøggleiken

Ikke for å være veldig fra østlandet her, altså, men wtf?!?