Skrevet av Emne: Burde vi...  (Lest 2801 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sander

Burde vi...
« på: Juli 01, 2006, 06:53:45 »
.. beholde Eirik Bakke? Jeg som har tenkt hele veien, sikkert skrevet det her også, at vi burde gi/selge han til noen andre..

Føler faktisk at vi burde beholde han nå! Begynner å lure på om Blackwell gir bort spillere for å beholde Bakke. Hvorfor henter vi ikke inn fler?

Er en tanke fra meg da. Tror han kan bli bra i år. Vi har Derry(fast), Stone, Bakke, Gylfi og Walton som kan spille sentralt. Trenger vi fler? Vi har egentlig en ganske bra midtbane, hvis de holder seg skadefrie. (Bakke og Stone) Hmmm.. Vanskelig..

Men på papiret holder disse hvertfall for oss, eller? Noen som er enig?

Er spennende å hente nye spillere, men av de vi blir linket til, vil jeg heller beholde de vi har. Tro det eller ei, men har også tro på Ian Moore. Hvis han blir hos oss, og får en bra Pre-season, tror jeg han kan bli bra! Han trenger selvtillit. Han er ikke Ricketts..
 

Dennis

Re: Burde vi...
« Svar #1 på: Juli 01, 2006, 17:55:05 »
Bakke kan være forskjellen på playoff og direkte opprykk, men skader og et dårlig forhold til Blackie ødelegger nok. Etter et par tre sesonger hvor han knapt har spelt 10 kamper, så er det vel også heller tvil om hvor god han fortsatt er.

Marching On Together!
Marching on together!

Speedy

Re: Burde vi...
« Svar #2 på: Juli 01, 2006, 19:53:17 »
Bakke viste jo i Villa at han fortsatt duger.
 

Tom S

Re: Burde vi...
« Svar #3 på: Juli 02, 2006, 02:19:56 »
Stopp!

Bakke må bort!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Førde

Re: Burde vi...
« Svar #4 på: Juli 02, 2006, 05:36:56 »
Skal bakke bli verende i Leeds, må lønna ned!!!
Og han må vise kva han er god for, sjølv om han spilte bra i Villa, Det er i Leeds de gjeld!

Marching On Together !!!
Marching On Together

Per-Stian

Re: Burde vi...
« Svar #5 på: Juli 02, 2006, 20:13:09 »
Eirik Bakke e observert i Oslo. Han e visstnok i kontakt me Rekdal, men om ein overgong e aktuell veit eg ikkje endå. Ska forhøyre meg litt i kulissane[8D]

ragnar

Re: Burde vi...
« Svar #6 på: Juli 02, 2006, 20:44:03 »
Bakke bør bort.

Fordi Bates vil ha han bort og fordi han tydeligvis ikke er i Blackwell sine planer. Og sånn at Leeds kan hente inn flere erstattere på Bakkes lønn...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Erik_

Re: Burde vi...
« Svar #7 på: Juli 02, 2006, 21:45:08 »
Reka skjeller han huden full... [:o)]

lojosang

Re: Burde vi...
« Svar #8 på: Juli 03, 2006, 23:17:22 »
Vi skal ikke glemme at Rekdal er Leeds-fan.
Det er jo i Leeds' beste interesser (og ganske sikkert også i Bakkes) at Bakke forlater klubben, og havner et sted som kan dette meg å rehabilitere fotballinvalide. [:D]

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Burde vi...
« Svar #9 på: Juli 04, 2006, 19:48:10 »
Bedre med to Leedsfans i enga enn en rådyr og antagelig snart skadet Bakke i treningsstudio i Leeds! bakke må bort. At han viste brukbare takter i Villa og slett innsats i Leeds mener jeg faktisk viser at han ikke lenger bør ikle seg verdens vakreste fotballtrøye! De som bærer den skal blø for klubben i vårt hjerte!

quote:
Originally posted by lojosang

Vi skal ikke glemme at Rekdal er Leeds-fan.
Det er jo i Leeds' beste interesser (og ganske sikkert også i Bakkes) at Bakke forlater klubben, og havner et sted som kan dette meg å rehabilitere fotballinvalide. [:D]

Jokke for LUSCOS!

Yeboahs vitne