Skrevet av Emne: Ex-Manager: Kevin Blackwell  (Lest 30630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Ex-Manager: Kevin Blackwell
« på: Juli 04, 2006, 04:16:33 »
Last week, Kevin Blackwell was interviewed by “Popey” and what he had to say will interest all fans. The full interview can be streamed here but I summarise his comments below.

As regards the squad, he sees central midfield and the wide areas as key for strengthening. Interestingly, defence is not mentioned. He wants to get more pace in the team and to find players who can create something from nothing. That would allow the strikers to return to their normal positions. This does suggest a return to his favoured 4-4-2.

http://leeds-united-life.blogspot.com/2006/07/leeds-life-forget-england-its-all.html

Høres ut som Kevin har planen klar, håper han lykkes med å skaffe de spillerne han trenger.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

veteranen

  • Gjest
Re: Blackwell intervju
« Svar #1 på: Juli 04, 2006, 06:47:52 »
"Leeds-United-Life" er en veldig bra blogg. Redaktøren er utvilsomt pro-Blackwell, og det bærer hans analyser/skriverier ofte litt preg av. Men han forsøker iallefall å være objektiv, og stort sett klarer han det også.

Interresant å lese at at Blackwell vil ha mer fart i laget. Personlig håper jeg at han ikke bare nøyer seg med å øke tempoet på den sentrale midtbanen og kantene, men at han også satser på å sette mer fart i den bakre fireren. Hurtighet er ikke nødvendigvis alfa & omega for en fotballspiller, men du verden som det hjelper! [:)]

Må også skrive noen ord om Steve Stone. Jeg husker ham fra en kamp våren 93, da vi spilte borte mot Forest (1-1, Wallace) og Stone var banens beste i sin sentrale midtbaneposisjon. Seinere ble han høyrekantspiller, og det var jo også der han spilte sine kamper for England.

Han har jo de siste årene vært så skadeforfulgt (og så var det den alderen da!) at vi vel ikke forventer all verden fra spilleren Stone. Men jeg synes at personen Stone virker interresant! Han har imponert meg når jeg har hørt ham som radiokommentator. Han virker å være flink til å analysere ting, er objektiv i sine vurderinger, og formidler sine tanker og meninger på en klar og inspirerende måte.

Det er ingen tvil om at Stone har en fremtid innen media, hvis han ønsker å gå den veien. Men personlig ser jeg ikke bort bra at han kan bli en meget bra trener/manager!

Hvem vet, kanskje vi om noen år er enig om at beslutningen om å hente Stone til Leeds, var noe av det mest fornuftige Blackwell gjorde i sin tid som Leeds-sjef... [:)]



Jon R

Re: Blackwell intervju
« Svar #2 på: Juli 04, 2006, 15:39:06 »
quote:
Men jeg synes at personen Stone virker interresant! Han har imponert meg når jeg har hørt ham som radiokommentator. Han virker å være flink til å analysere ting, er objektiv i sine vurderinger, og formidler sine tanker og meninger på en klar og inspirerende måte.

Det er ingen tvil om at Stone har en fremtid innen media, hvis han ønsker å gå den veien. Men personlig ser jeg ikke bort bra at han kan bli en meget bra trener/manager!



Nesten som jeg skulle sagt det selv, veteranen.  [;)]

Det var et savn da Stone forsvant fra vikarjobben i radio BBC Leeds i våres. Langt mer informativ og inspirerende enn vår gamle  venn Eddie Gray. Han var heller ikke redd for å kritisere Blackwells taktiske disposisjoner for åpen mikrofon, uten at han fremstod som illojal av den grunn. At mannen i tillegg har humoristisk sans, med øye for de små detaljer, er heller ikke noe som skal brukes mot han.  [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Juli 04, 2006, 15:41:24 av Jon R »
Jon R.

Leedsfan

Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #3 på: Juli 30, 2006, 20:56:26 »
Hvis det er slik at vi har fått Cresswell, Bakke, Nicholls, Kilgallon, Livermore og Derry alt fra småskadet til langtidsskadet så tidlig i sesongen så kan det bety sparken ganske fort. En ting som Blackie ikke takler er å jobbe under press, han faller jo helt sammen. Med disse viktige spillerne ute av skadet eller ute av form så går det til helvete er jeg redd..

*en Leedsfan som har et manisk depressivt forhold til Leeds om dagen, den ene dagen tror jeg på opprykk den andre dagen så er jeg redd for katastrofe*
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Peter7

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #4 på: Juli 30, 2006, 20:59:14 »
Et rykte sier at KB jr. har 3 måneder på å få laget til å prestere, hvis ikke er det ut - og inn med ... George Graham!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Leedsfan

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #5 på: Juli 30, 2006, 21:11:51 »
GG er en mann for de harde tider.. Hadde ikke gjort meg noe:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #6 på: Juli 30, 2006, 21:16:32 »
Det er jo ikke KB sin feil at noekkelspillere er skadet like foer sesongstart. Vi maa nok kanskje jekke ned forventningene litt, og haape at vi kan saann halvveis henge paa toppen den foerste maaneden og to, for saa aa komme sterkere tilbake... Dessverre...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SveinArve

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #7 på: Juli 30, 2006, 21:36:05 »
Talking the day after buying midfielder Kevin Nicholls from Luton for £700,000, and two days after selling striker Rob Hulse to Sheffield United for an initial £2.1m, Blackwell was prepared to admit that this could be a difficult season for Leeds. “Financially, we have this season to get over. Then we will be in good shape, because all the big contracts will be paid up and off our backs. Everybody wants to see continued success on the field and that’s what we will try and bring,” he said. “As far as the squad is concerned, we’re about 75% of the way to having what we want. It means we still need to spend.”

ja, no vil han vente enda en sesong med å la oss supporterne forlange suksess. At denne sesongen betaler de så mye lønn at man kan ikke forvente suksess riktig enda.. Kanskje han begynner å se at sommeren ikke har gått som forventet...inkl alle skadene

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Førde

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #8 på: Juli 30, 2006, 21:55:40 »
Håper "suksess" blir i denne sesong eg! med eit skjerpe Leeds lag, og med lite SKADER, trur eg de skal gå!
Blir spenande å sjå!

Marching On Together!
Marching On Together

Robert H.

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #9 på: Juli 30, 2006, 21:56:12 »
Blackwell har vært under sterkt press fra dag 1 etter at Bates overtok klubben. Og hevde at han faller helt sammen under dette presset faller på sin egen urimelighet...

quote:
Originally posted by Leedsfan

Hvis det er slik at vi har fått Cresswell, Bakke, Nicholls, Kilgallon, Livermore og Derry alt fra småskadet til langtidsskadet så tidlig i sesongen så kan det bety sparken ganske fort. En ting som Blackie ikke takler er å jobbe under press, han faller jo helt sammen. Med disse viktige spillerne ute av skadet eller ute av form så går det til helvete er jeg redd..

*en Leedsfan som har et manisk depressivt forhold til Leeds om dagen, den ene dagen tror jeg på opprykk den andre dagen så er jeg redd for katastrofe*


Leedsfan

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #10 på: Juli 30, 2006, 22:44:47 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Blackwell har vært under sterkt press fra dag 1 etter at Bates overtok klubben. Og hevde at han faller helt sammen under dette presset faller på sin egen urimelighet...

quote:
Originally posted by Leedsfan

Hvis det er slik at vi har fått Cresswell, Bakke, Nicholls, Kilgallon, Livermore og Derry alt fra småskadet til langtidsskadet så tidlig i sesongen så kan det bety sparken ganske fort. En ting som Blackie ikke takler er å jobbe under press, han faller jo helt sammen. Med disse viktige spillerne ute av skadet eller ute av form så går det til helvete er jeg redd..

*en Leedsfan som har et manisk depressivt forhold til Leeds om dagen, den ene dagen tror jeg på opprykk den andre dagen så er jeg redd for katastrofe*





Ventet egentlig på at den skulle komme. Presset når man er underdogs er mye mindre enn når man skal dominere. Man kunne at Blackie begynte å slite når Sheef utd hadde en skikkelig dårlig periode og alle forventet (sikkert han selv også) at Leeds skulle komme seg opp på 2. plass. Den dårlige trenden fortsatte helt til play-off'en og vi kunne jo alle se hva som skjedde der. Preston kampene var preget av frykten for å tape, men vi vant. Watford kampen er vel diskutert ihjel tidligere...

I år skal Leeds rykke opp og jeg synes det blir dumt med unnskyldninger fra Blackie før sesongen starter. Han har jo påmerket alle "overskuddssalgene" sine altfor lenge nå. Angående det med manko på penger nå som vist skal ordne seg til neste sesong er jo en elendig unnskyldning. Hvis han skal prøve å lure oss til å tro at pengene til ordentlige spillerkjøp blir frigjort neste år pga 100 millioner som skal betales i løpet av sesongen så er det vel ingen som tror på det. Snakk om å prøve å kjøpe seg et år til........

Blackie er altfor defensiv i sin holdning og jeg begynner å få nok, håper at han beviser at jeg tar feil...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #11 på: Juli 30, 2006, 23:04:00 »
jeg har vært veldig kritisk til kevinB så langt i år .Men jeg håper virkelig at han lykkes ,det han sier er jo helt rett ,han har med små midler fått oss der vi er i dag .Mannen er lideskaplig ivrig på å lykkes i leeds .Det virker som det er leeds morgen middag og kveld ,noe som gjør at jeg (selv om jeg tviler _)håper yhan lykkes .Uannsett så har han virkelig lakt sjela si i hå få oss dit vi er i dag ,noe han virkelig fortjener honør for .
 

Karl Hot Shot

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #12 på: Juli 30, 2006, 23:11:03 »
Så langt har jo Bates fredet Blackwell. Det var et uvanlig trekk av Bates å gi Blackwell ny treårskontrakt i februar. Bates har operert med en treårsplan. I følge denne planen skal altså Leeds United få bitene til å falle på plass kommende sesong, sesongen 2006/2007. Det innebærer selvsagt et stort press på Blackwells skuldre. Nå må tingene begynne å stemme. Jeg har aldri vært noen tilhenger av Kevin Blackwell. Det virker ikke som at han har den autoriteten som kreves for å være lagleder. Han er en tanke veik etter min smak.

Men hva eller hvem er kilden for dette nye ryktet om at Kevin Blackwell allerede trues med sparken? Er det noe du har lest deg til på Waccoe, Leedsfan? Jeg har selv en meget pålitelig kilde i Leeds-miljøet, og i følge denne kilden har det ikke blitt gitt noen nye tidsfrister eller meldinger til Blackwell.
 

Leedsfan

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #13 på: Juli 31, 2006, 02:23:54 »
Er vel Petter7 som kom med ryktet, jeg vet ingenting om det!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Peter7

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #14 på: Juli 31, 2006, 04:04:49 »
quote:
Originally posted by Leedsfan

Er vel Petter7 som kom med ryktet, jeg vet ingenting om det!!



Et rykte er bare et rykte, selv om det for så vidt er morsomt - tenkte derfor det passet her på forumet i silly season. Hentet fra leedschat.com, for øvrig:

posted July 29, 2006 18:16                        
---------------------------------------------------------------------
heard something friday night,blackwell has three months ,then old george is in the frame?

---------------------------------------------------------------------

Tvilsomt om det er noen som helst substans i dette; vi får vente og se ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

auren

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #15 på: Juli 31, 2006, 05:11:14 »
George Graham er ikke mannen! Det er offansivt vi sliter, ikke defansivt!!!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Erik_

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #16 på: Juli 31, 2006, 05:22:44 »
quote:
Originally posted by Leedsfan
En ting som Blackie ikke takler er å jobbe under press, han faller jo helt sammen.

Ã… si at Blackwell ikke takler å jobbe under press, synes jeg "nesten" blir helt feil å si. Han har jo jobbet under konstant press, fra supportere, media og til en viss grad styreformann. Helt siden han tok over roret. Hadde han ikke kunnet takle press, så hadde han nok tatt en "Høgmo" for lenge siden.

Jeg regner med du (Kenneth) refererer til muligheten vi hadde til å ta igjen Sheff U da de hadde sin dårlige periode, og tapet mot Watford. Som referanser for å ikke takle press. Da vil jeg referere til returkampen mot Preston som et eksempel, der han var like kald med notisblokka og like hissig på dommeren, som selveste Adrian Boothroyd. (Som nå blant allmennfolk er kjent for å takle press). [:)]

Han gjorde nok et par feil den godeste Kevin under sesongen, helt klart. Men jeg vil også tro at noen av spillerne var på lik høyde i å ikke takle dette "presset" som kom under disse tidene. Jeg vil fremheve Miller spesielt, blant flere, som en viktig brikke i å miste "hodet" på en viktig dag, om ikke flere... (en spiller jeg hadde store forventninger til)

Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg lurer på om kanskje Blackwell mistet taket på å motivere Miller eller flere. Kanskje var det en overhøvling som gjorde at Miller ble like skremt som en liten gutt da en kinaputt smalt på tribunen før finalen mot Watford, eller kanskje KB ikke hadde gjort Miller klar på at det faktisk var over 60.000 på tribunen...

men...?

Ps. Taper Leeds la oss si, sju på rad, er jeg sikker på at den "ASAPen" din går inn Kenneth. Men det tror jeg nesten den gjør for Billy Davies eller Martin Jol også. For å si det slik.

peacock

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #17 på: Juli 31, 2006, 05:26:45 »
"George Graham er ikke mannen! Det er offansivt vi sliter, ikke defansivt!!!"

TØV![:(!] Graham gjorde oss til en storklubb på nytt. Den beste sjefen vi har hatt siden Revie.


Dennis

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #18 på: Juli 31, 2006, 05:26:50 »
Syns Enrique er smart, som han pleier forsåvidt!

Leeds er vel den klubben det er tøffest press på i heile divisjonen, og etter KBates tok over roret, har det ikke lettet...

Mannen bygde et slagkraftig lag av en tropp som ikke engang hadde benk en uke før første kamp i CCC, og det på under 2 år. Syns det blir feil å kappe hodet av mannen hver gang vi taper eller spiller uavgjort!
Det er økonomien som gjør at vi fortsatt er i CCC, det er ikke en dårlig manager. Jeg er sikker på at Blackie hadde gjort det bra i en annen klubb også

Marching On Together!
Marching on together!

peacock

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #19 på: Juli 31, 2006, 05:28:19 »
"Blackwell har vært under sterkt press fra dag 1 etter at Bates overtok klubben. Og hevde at han faller helt sammen under dette presset faller på sin egen urimelighet..."

Javel....[V]
Hva skjedde da vi hadde kontakt med direkte opprykk i vinter[?]

auren

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #20 på: Juli 31, 2006, 05:35:20 »
quote:
Originally posted by peacock

"George Graham er ikke mannen! Det er offansivt vi sliter, ikke defansivt!!!"

TØV![:(!] Graham gjorde oss til en storklubb på nytt. Den beste sjefen vi har hatt siden Revie.





TOEV! Det er i tilfelle gode gamle Wilco. At han ble rar i hodet etterhvert for saa vaere, men han er naa den eneste manageren som har gitt oss et ligagull siden Revie.
Grunnen til at Leeds gjorde det godt under Graham var mye pga det gode ungdomsarbeidet som ble gjort i Leeds, som han saa hoestet fruktene fra. Han vil alltid vaere kjent for sin defansive tankegang - noe som i sin tid gav seg utslag i "Boring Arsenal" stempelet.


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

veteranen

  • Gjest
Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #21 på: Juli 31, 2006, 06:24:22 »
quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by peacock

"George Graham er ikke mannen! Det er offansivt vi sliter, ikke defansivt!!!"

TØV![:(!] Graham gjorde oss til en storklubb på nytt. Den beste sjefen vi har hatt siden Revie.





TOEV! Det er i tilfelle gode gamle Wilco. At han ble rar i hodet etterhvert for saa vaere, men han er naa den eneste manageren som har gitt oss et ligagull siden Revie.
Grunnen til at Leeds gjorde det godt under Graham var mye pga det gode ungdomsarbeidet som ble gjort i Leeds, som han saa hoestet fruktene fra. Han vil alltid vaere kjent for sin defansive tankegang - noe som i sin tid gav seg utslag i "Boring Arsenal" stempelet.


Leeds
Till
I
Die!



George Graham gjorde en god jobb i Leeds. Hans Leeds-lag var basert på god defensiv organisering, løpstyrke og (etterhvert) hurtige overganger. Men det blir feil å si at at han bygde opp laget på Wilco's gode ungdomsarbeid. Faktum er at av alle store tallenter vi hadde på den tiden, så var det bare Harry Kewell som fikk en reel sjanse.

Da sjefen for junior-avdelingen, Paul Hart, valgte å gå til Nottingham Forest i 98, så oppga som en av grunnene at Graham hadde vist minimal interesse for klubbens juniorarbeid. Ifølge Hart, hadde ikke Graham tatt seg bryet med å se en eneste juniorkamp i løpet av 97/98 sesongen!

Både Wilkinson og Graham gjorde en ( totalt sett) god jobb i Leeds, men jeg har ikke noe ønske om å se noen av dem i vår managerstol.

Nei, skulle Bates miste tålmodigheten med Blackwell iløpet av/etter sesongen, må selvsagt alle gode krefter settes inn for å hente en ung og strålende manager, født 8/2 1971 i Bradford, til vår kjære, men akk så ofte underpresterende klubb! [;)]

Leedsfan

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #22 på: Juli 31, 2006, 12:27:07 »
quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by peacock

"George Graham er ikke mannen! Det er offansivt vi sliter, ikke defansivt!!!"

TØV![:(!] Graham gjorde oss til en storklubb på nytt. Den beste sjefen vi har hatt siden Revie.





TOEV! Det er i tilfelle gode gamle Wilco. At han ble rar i hodet etterhvert for saa vaere, men han er naa den eneste manageren som har gitt oss et ligagull siden Revie.
Grunnen til at Leeds gjorde det godt under Graham var mye pga det gode ungdomsarbeidet som ble gjort i Leeds, som han saa hoestet fruktene fra. Han vil alltid vaere kjent for sin defansive tankegang - noe som i sin tid gav seg utslag i "Boring Arsenal" stempelet.


Leeds
Till
I
Die!



George Graham gjorde en god jobb i Leeds. Hans Leeds-lag var basert på god defensiv organisering, løpstyrke og (etterhvert) hurtige overganger. Men det blir feil å si at at han bygde opp laget på Wilco's gode ungdomsarbeid. Faktum er at av alle store tallenter vi hadde på den tiden, så var det bare Harry Kewell som fikk en reel sjanse.

Da sjefen for junior-avdelingen, Paul Hart, valgte å gå til Nottingham Forest i 98, så oppga som en av grunnene at Graham hadde vist minimal interesse for klubbens juniorarbeid. Ifølge Hart, hadde ikke Graham tatt seg bryet med å se en eneste juniorkamp i løpet av 97/98 sesongen!

Både Wilkinson og Graham gjorde en ( totalt sett) god jobb i Leeds, men jeg har ikke noe ønske om å se noen av dem i vår managerstol.

Nei, skulle Bates miste tålmodigheten med Blackwell iløpet av/etter sesongen, må selvsagt alle gode krefter settes inn for å hente en ung og strålende manager, født 8/2 1971 i Bradford, til vår kjære, men akk så ofte underpresterende klubb! [;)]




Adrian "Aidy" Boothroyd (born February 8, 1971) is the current manager of Watford Football Club of the English Premiership. He is currently the youngest Premiership manager.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #23 på: Juli 31, 2006, 16:21:11 »
Sitat Blackwell:
"I don't know what anyone else could have done here. I put them in a play-off final in my second season. If that's not good enough, I might as well walk away."

Synes den var genial. I might as well walk away... Haha.


We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Erik_

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #24 på: Juli 31, 2006, 17:55:39 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Syns Enrique er smart, som han pleier forsåvidt!


Nuhvel.

Jeg var ikke smart nok til å se at Robert nevnte noe av mine tanker i to linjer ovenfor... [8D]

Robert H.

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #25 på: Juli 31, 2006, 18:34:52 »
Vil vel si at du begrunnet ditt standpunkt en smule bedre enn undertegnede så det er greit Erik [;)][:)]

quote:
Originally posted by Enrique

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Syns Enrique er smart, som han pleier forsåvidt!


Nuhvel.

Jeg var ikke smart nok til å se at Robert nevnte noe av mine tanker i to linjer ovenfor... [8D]


Dennis

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #26 på: Juli 31, 2006, 20:42:52 »
Posten om Enrique var spøk og ment fordi jeg syns han har humoristiske men dog god argumenterte posts (vel... som regel [:)] Og når du liker Dunga og har navnet til tidenes Barca-spiller, ja da er jeg smeltet [:I]

quote:
Originally posted by Robert H.

Vil vel si at du begrunnet ditt standpunkt en smule bedre enn undertegnede så det er greit Erik [;)][:)]

quote:
Originally posted by Enrique

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Syns Enrique er smart, som han pleier forsåvidt!


Nuhvel.

Jeg var ikke smart nok til å se at Robert nevnte noe av mine tanker i to linjer ovenfor... [8D]





Marching On Together!
« Siste redigering: Juli 31, 2006, 20:45:20 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Hartey

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #27 på: August 01, 2006, 04:35:09 »
Ett annat rykte säger O´Neill kommer i oktober om Blackie  inte lyckas
 

Peter7

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #28 på: August 01, 2006, 05:08:22 »
Blackwell har gjort en god jobb i å rette opp Leeds-skuta med begrensede midler, men ser ikke ut til å være den som kan lede laget i PL igjen (selv om han skulle få mer ressurser). Da må det nok en nye kost til, som kan ta et tak og forbedre selve spillet til Leeds.

Han ser også ut til å priotitere erfarne (gamle) proffer fremfor yngre (egne) spillere, er dette et tegn på at han ikke har noe å fare med selv - men må stole på spillernes erfaring?
Hvis Leeds´ ambisjoner er å forbli i denne divisjonen, så er Blackwell mannen!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

lojosang

Re: Blackwell kan få sparken ASAP
« Svar #29 på: August 01, 2006, 16:23:07 »
Eller kan det være at våre egne, yngre spillere rett og slett ikke er gode nok?

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav