Skrevet av Emne: Melder meg snart inn i hylekoret....  (Lest 2628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Melder meg snart inn i hylekoret....
« på: Juli 16, 2006, 01:46:56 »
3 uker igjen til seriestart og ingen forsterkninger på plass så begynner jeg å bli bekymret..

Klarer ikke Blackwell å ordne noen skikkelige forsterkninger snart så tror jeg at dette kan bli en sesong som utarter seg som et gedigent antiklimaks.

Jeg tror Blackwll få sparken før jul hvis ikke forsterkningene snart kommer rullende inn døren på Elland Road.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Re: Melder meg snart inn i hylekoret....
« Svar #1 på: Juli 16, 2006, 01:50:03 »
David Thompson skriker etter ny klubb.. SIGN HIM UP FFS !!!!

Mvh

Killa

Tom S

Re: Melder meg snart inn i hylekoret....
« Svar #2 på: Juli 16, 2006, 02:59:27 »
Hylekor, hvilket hylekor.....?

Deler dine bekymringer, forsterkninger må inn før vinduet stenges midnatt 31.08.2006.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

baste

Re: Melder meg snart inn i hylekoret....
« Svar #3 på: Juli 16, 2006, 04:34:53 »
Hylekoret kommer fortere enn du tror...om ikke LEEDS får en bra sesong åpning...å slippe inn 2 mål mot S.Sarp imponerer ingen..men så har gutta nettopp begynt å spille fotball og mangler mange sentrale spillere. En ting er sikkert, stallen er alt for "tynn"

Aldri kjedelig som Leeds fan..på godt og vondt...COME ON LEEDS..PL next (please)

Hartey

Re: Melder meg snart inn i hylekoret....
« Svar #4 på: Juli 16, 2006, 08:44:37 »
Nu är det upp till Blackwell att prestera med spelarna som finns att tillgå. Leeds mot resten av  världen eller som det stod på Gary Edwards Leedströja  "FCUK THE REST      WE ARE LEEDS
 

Geir Magne

Re: Melder meg snart inn i hylekoret....
« Svar #5 på: Juli 16, 2006, 17:38:32 »
Sannheten er at det er ikke penger å kjøpe for. Vi må håpe på en skadefri Bakke, Derry i god form og Steve Stone på midtbanen. Lewis stiller også snart på trening etter VM. Og skal vi håpe Gylfi i år?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Leedsfan

Re: Melder meg snart inn i hylekoret....
« Svar #6 på: Juli 16, 2006, 19:24:01 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1335323,00.html

Kanskje jeg slipper å melde meg inn i hylekoret?? Jeg kjenner ikke til denne Livermore, men har har meget gode tall på FM06:)
« Siste redigering: Juli 16, 2006, 19:24:35 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

baste

Re: Melder meg snart inn i hylekoret....
« Svar #7 på: Juli 18, 2006, 02:38:39 »
Jippi...go score på FM06...da må han jo være god..he he..Da bør vi kjøpe Mark Kerr..19 år og sinnsyk god på Cm 2000-01....